abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44389491
quote:
Op woensdag 13 december 2006 13:11 schreef sizzler het volgende:

[..]

Nee, ik ben mijn vrije dagen voor dit jaar aan het opmaken want anders ben ik ze kwijt.
oh, das natuurlijk ook niet slecht. Ik zit erover te denken even de stad in te fietsen, kan ik ook meteen eens kijken of het gezellig is op het Binnenhof.
  woensdag 13 december 2006 @ 13:16:25 #52
66825 Reya
Fier Wallon
  woensdag 13 december 2006 @ 13:18:11 #53
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_44389557
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
pi_44389558
Pfff, hoe bedroevend weinig weten mensen toch van ons staatsbestel en hoeveel denken ze ervan te weten. Blader, blader, nee hoor er is geen wet die zegt dat de minister naar huis moet...

Soms vraag je je af waarom je post. Ik ga lekker in bed kruipen met een kruik en boek. Snipverkouden boven een laptop hangen is toch zinloos. Kom straks wel weer even kijken of het vaderland nog bestuurd wordt.
'Als je Jip en Janneke leest, weet je beter hoe onze samenleving in elkaar zit. De Grondwet is verworden tot een marginaal product.'
  woensdag 13 december 2006 @ 13:19:30 #55
153070 Rock_de_Braziliaan
Stranger than fiction
pi_44389604
quote:
Op woensdag 13 december 2006 13:18 schreef multatuli het volgende:
Pfff, hoe bedroevend weinig weten mensen toch van ons staatsbestel en hoeveel denken ze ervan te weten. Blader, blader, nee hoor er is geen wet die zegt dat de minister naar huis moet...

Soms vraag je je af waarom je post. Ik ga lekker in bed kruipen met een kruik en boek. Snipverkouden boven een laptop hangen is toch zinloos. Kom straks wel weer even kijken of het vaderland nog bestuurd wordt.
Wat wil je nu zeggen? Dat ze niet weg hoeft?
"I think I'm in a tragedy"
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=FZFG5PKw504[/youtube]
"In America today profit is privatized but risk is increasingly socialized"
pi_44389662
quote:
Op woensdag 13 december 2006 12:48 schreef sizzler het volgende:
Remkes zal wel opgelucht zijn. Hij had juist een hele moeilijke discussie op de agenda staan....
En Kamp hoeft zich ondanks het mislopen van het voorzitterschap waarschijnlijk toch niet te verantwoorden voor het natgooien van gevangenen. Ja, meneer uh mevrouw de voorzitter, maar dat was niet om ze te iets te laten zeggen, maar gewoon om ze een beetje wakker te houden en dan is het geen martelen moet u weten
'Als je Jip en Janneke leest, weet je beter hoe onze samenleving in elkaar zit. De Grondwet is verworden tot een marginaal product.'
pi_44389821
quote:
Op woensdag 13 december 2006 13:19 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:

[..]

Wat wil je nu zeggen? Dat ze niet weg hoeft?
Nee, dat wannabee kenners wanhopig bladeren door hun wetboekjes. Het staat daar gewoon niet in. Tuurlijk moet ze staatsrechtelijk weg.
pi_44389841
quote:
Op woensdag 13 december 2006 13:18 schreef Disorder het volgende:

[..]

Er zijn twee asielzoekerscentra bij mij in de buurt. Het gros van de donkergetinte mannen uit Afrika dat hier naartoe komt en in deze centra wordt geplaatst loopt binnen enkele dagen rond in Karl Kani kleding, met vette Nikes eronder. Die komen hier om te rappen, niet om geweld te ontvluchten.

.............
  woensdag 13 december 2006 @ 13:26:49 #59
153070 Rock_de_Braziliaan
Stranger than fiction
pi_44389863
quote:
Op woensdag 13 december 2006 13:25 schreef multatuli het volgende:

[..]

Nee, dat wannabee kenners wanhopig bladeren door hun wetboekjes. Tuurlijk moet ze weg.
Poeh, ik was al even bang. Weg met die sajuut!
"I think I'm in a tragedy"
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=FZFG5PKw504[/youtube]
"In America today profit is privatized but risk is increasingly socialized"
pi_44389909
quote:
Op woensdag 13 december 2006 13:13 schreef Napalm het volgende:
Kan iemand het topic terug vinden dat vorig jaar rondslingerde in POL/NWS ivm de uitspraken van Leefbaar Rotterdam wethouder Marianne vd Anker over het sterilseren van onbekwame ouders oid??
Die wilde toch verplichtte abortussen en antilliaanse meisjes verplicht aan de pil?
quote:
Hulpverleners kunnen heel goed inschatten wanneer het faliekant misgaat. Als een aan drugs verslaafde, HIV-positieve vrouw zeven weken zwanger is, waar zijn we dan mee bezig als we daar niets mee doen? Ik ben niet zo christelijk dat ik die ongeboren vrucht "leven" vind. Het risico dat het fout gaat met dat kind als het eenmaal wordt geboren, is veel te groot.
ik weet niet of dat nu to goed is om aan te halen bij dat voorval van die psychisch gestoorde moeder die haar eigen zoon doodde...

Juist omdat het een beetje onzin daar 'verplichtte abortus' als 'oplossing' te bieden en bovenal is in dat geval het zeker niet duidelijk of het wel gesteld mag worden dat het 'oordeelsvermogen van hulpverleners best iets is waarop je kunt vertrouwen, de indruk bestaat eerder dat de hulpverleners en hun oordeelsvermogen ook tekort geschoten is.
pi_44389983
quote:
Op woensdag 13 december 2006 13:13 schreef Napalm het volgende:
Kan iemand het topic terug vinden dat vorig jaar rondslingerde in POL/NWS ivm de uitspraken van Leefbaar Rotterdam wethouder Marianne vd Anker over het sterilseren van onbekwame ouders oid??
Steriliseren van alle Antilliaanse tienermoeders was dat, als dat je beter helpt zoeken.
  woensdag 13 december 2006 @ 13:35:01 #62
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_44390137
Is al gevonden
quote:
ik zocht met LR en Anker daarom vruchteloos.
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
pi_44390260
quote:
Raad van State kraakt Politiewet

Van onze verslaggever Weert Schenk

AMSTERDAM - De invoering van de nieuwe Politiewet per 1 januari 2008 is geen uitgemaakte zaak meer.

De Raad van State heeft het wetsvoorstel voor de Nationale Politie afgekeurd. Het adviesorgaan meent dat er geen dringende redenen zijn om de huidige Politiewet te wijzigen. De bestaande wetgeving biedt de ministers van Binnenlandse Zaken en Justitie ruim voldoende mogelijkheden om aan de politie eisen te stellen.

De ministers Remkes van Binnenlandse Zaken en Hirsch Ballin hebben het wetsvoorstel net voor de verkiezingen bij de Tweede Kamer ingediend. Ze willen dat de 25 regionale politiekorpsen en het Korps Landelijke Politiediensten op 1 januari 2008 opgaan in een Nationale Politie.

Bij de Nationale Politie bepalen de ministers het beleid en de doelstellingen van de politie. Dat zou leiden tot een doelmatiger en slagvaardiger opererende politie. Zo kunnen de ministers opdracht geven specifieke dadergroepen aan te pakken en kunnen zij aangeven hoeveel bekeuringen moeten worden uitgeschreven.

Volgens het wetsvoorstel moeten de burgemeesters hun taak als korpsbeheerder opgeven. Zij raken hun zelfstandigheid kwijt en worden een soort filiaalhouder. Veel politiechefs en korpsbeheerders verzetten zich tegen de reorganisatie, omdat die volgens hen ten koste gaat van lokale prioriteiten. Zij willen het huidige politiebestel handhaven, zij het in aangepaste vorm.

Centralisatie verbetert de veiligheid niet, zeggen de tegenstanders van de Nationale Politie. De Raad van State zit op dezelfde lijn. De lokale prioriteiten dreigen in de verdrukking te komen, aldus de Raad. Daarbij voorziet het adviesorgaan een enorme toename van de bureaucratie.

De Raad van State vindt het wetsvoorstel onvoldoende onderbouwd. Zo wordt een beschouwing gemist over het politiewerk. De Raad meent dat de ministers hadden moeten ingaan op de politietaken die spelen op nationale en internationale schaal, op de eisen die daaruit voortvloeien voor een effectief politieoptreden, en op de vraag in hoeverre het wetsvoorstel aan die eisen tegemoetkomt.
http://www.volkskrant.nl/(...)te_kraakt_Politiewet

Dit is trouwens onzin. De samenwerking en efficiėntie van een landelijke organistatie worden landelijk bepaald (er wordt bijvoorbeeld besloten om een bepaald computersysteem aan te nemen ipv dat alle korpsen zelf op zoek gaan naar systemen, allemaal wat anders aanschaffen en er in totaal dus minder korting voor krijgen) terwijl er in de nieuwe politiewet juist aandacht is voor de lokale prioriteiten.
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
  woensdag 13 december 2006 @ 13:41:38 #64
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_44390350
quote:
Op woensdag 13 december 2006 13:38 schreef sizzler het volgende:

[..]

http://www.volkskrant.nl/(...)te_kraakt_Politiewet

Dit is trouwens onzin. De samenwerking en efficiėntie van een landelijke organistatie worden landelijk bepaald (er wordt bijvoorbeeld besloten om een bepaald computersysteem aan te nemen ipv dat alle korpsen zelf op zoek gaan naar systemen, allemaal wat anders aanschaffen en er in totaal dus minder korting voor krijgen) terwijl er in de nieuwe politiewet juist aandacht is voor de lokale prioriteiten.
Het riekt wel op meer punten zoals de verminderde aandacht voor "lokale prioriteiten". Dan wil ik wel eens een onderzoek zien waaruit blijkt dat lokale vaststelling beter is dan landelijke.. Die onzin met de burgemeester in Twente en de asielzoekers zei mij al genoeg..
pi_44391252
quote:
Op woensdag 13 december 2006 13:41 schreef Napalm het volgende:

[..]

Het riekt wel op meer punten zoals de verminderde aandacht voor "lokale prioriteiten". Dan wil ik wel eens een onderzoek zien waaruit blijkt dat lokale vaststelling beter is dan landelijke.. Die onzin met de burgemeester in Twente en de asielzoekers zei mij al genoeg..
Dat ook. Het jammere van het politiewet-voorstel is dat het imo niet ver genoeg gaat. Lokale besturen blijven op veel gebieden autonoom . Om het computersysteem voorbeeld aan te halen zou een lokaal bestuur kunnen besluiten om het nieuwe systeem niet aan te nemen terwijl er landelijk voor is besloten.
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
pi_44391699
quote:
Op woensdag 13 december 2006 13:26 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

Ah Disorder, ken ik van 4 jaar terug van een ander forum. Gevlucht omdat niemand zijn vreemde mening aldaar begreep of overnam.
Allah Al Watan Al Malik
pi_44391897
Kameel geslacht op Turks vliegveld

Dat dit als nieuws gezien word. De tering.
Allah Al Watan Al Malik
pi_44392071
quote:
Op woensdag 13 december 2006 14:31 schreef Mutant01 het volgende:
Kameel geslacht op Turks vliegveld

Dat dit als nieuws gezien word. De tering.
de laatste kersttips uitwisselen he
pi_44392098
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  woensdag 13 december 2006 @ 14:42:18 #71
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_44392245
quote:
Op woensdag 13 december 2006 14:38 schreef du_ke het volgende:
[afbeelding]
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
pi_44392399
quote:
Op woensdag 13 december 2006 14:25 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ah Disorder, ken ik van 4 jaar terug van een ander forum. Gevlucht omdat niemand zijn vreemde mening aldaar begreep of overnam.
maar deze was wel leuk, ik geloof dat Genverbrander erin gestikt is
pi_44393245
quote:
Op woensdag 13 december 2006 12:30 schreef problematiQue het volgende:

[..]

ik dacht trouwens dat jij 'links' was, echtgaaf?
ik ben niet links, ik ben niet rechts maar recht door zee.

Heb ik de motie van wantrouwen al binnen trouwens
pi_44393584
Ik ben gestikt.
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
  woensdag 13 december 2006 @ 15:27:18 #75
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_44393714
Het is tijd vooor een eigen "Napalm`s staatsrechtelijke vragen"-topique maar vooralsnog vermaak ik u met het volgende: Cel na kiesfraude (zwervers laten tekenen)
quote:
Op woensdag 13 december 2006 12:30 schreef problematiQue het volgende:

[..]

ik dacht trouwens dat jij 'links' was, echtgaaf?
Hij imiteert het grote voorbeeld Wouter Windvaan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')