héééél "civiel".quote:Op woensdag 13 december 2006 10:54 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Omdat varkens als jij dit gewoon niet verdienen.
Dus mag hij blij zijn, dat ik nog relatief mild ben.quote:Op woensdag 13 december 2006 11:14 schreef Autodidact het volgende:
Onderzoek wees uit dat varkens meer intelligentie dan honden hebben.
maar kunnen zij ook zelf hun ballen likken is de vraagquote:Op woensdag 13 december 2006 11:14 schreef Autodidact het volgende:
Onderzoek wees uit dat varkens meer intelligentie dan honden hebben.
Ja, stel je voor dat je hier je ballen zou gaan likken. Niet echt charmant.quote:Op woensdag 13 december 2006 11:15 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dus mag hij blij zijn, dat ik nog relatief mild ben.
Maxime Verhagen, eat this ....quote:Op dinsdag 12 december 2006 21:42 schreef erodome het volgende:
[..]
Katholiek, daar zit een verschil tussen, namelijk dat de katholieke kerk en staat niet gescheiden zijn daar en dat dat het op hetzelfde niveau brengt als de moslims die hier komen.....
Het spijt me, maar geloofstechnisch is dit net zo erg als de islam die binnenkomt, vergeet niet dat deze vorm van kerk hier in nederland verboden is geweest tijdelijk omdat het teveel bemoeienis had met het gewone leven.
Snel intergreren is niet aan de orde, het is een heel groot verschil in leven, een extreem groot verschil, daar zit niet veel verschil in met niet westerse landen.
Nee ik stel iets aan de kaak. Mijn actie is bewust........quote:Op woensdag 13 december 2006 11:16 schreef problematiQue het volgende:
[..]
eerlijkheid gebied mij te zeggen dat jij jezelf echt voor schut zet nu.
Ach je reageert gewoon alleen op wat je uitkomt.quote:
Het is misschien kinderachtig, maar jij begon!quote:Op woensdag 13 december 2006 11:19 schreef EchtGaaf het volgende:
Maw: laten we het hier een beetje gezellig houden......
Nee, dat is niet waar. Wie begon er met schelden?quote:Op woensdag 13 december 2006 11:31 schreef problematiQue het volgende:
[..]
Het is misschien kinderachtig, maar jij begon!
quote:Op woensdag 13 december 2006 11:41 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Nee, dat is niet waar. Wie begon er met schelden?
Ik wil niet kinderachtig gaan doen, maar ik vind het gewoon niet nodig. Dat is alles....
Ik constateer dat scheldgedrag op dit forum een steeds "normaler" fenomeen begint te worden. Alleen al de afgelopen 2 dagen.....
Met mijn actie hoop ik de knuppel in het hoenderhok te hebben gesmeten en hoop dat het voor de laatste keer nodig is geweest.
Ik vind het verbranden van kerstbomen voor oudejaarsavond niet kunnen.quote:Op woensdag 13 december 2006 11:48 schreef Silmarwen het volgende:
Okay, wat vinden jullie.
quote:Op woensdag 13 december 2006 11:50 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ik vind het verbranden van kerstbomen voor oudejaarsavond niet kunnen.
Eensch!quote:Op woensdag 13 december 2006 11:54 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ik vind het onacceptabel dat mensen hun kauwgom op straat gooien.
Mijn opleiding sluit er ook beter op aan en ik zie mijzelf niet echt als jurist. Juristen zijn in mijn ogen van die balletjes.quote:Op woensdag 13 december 2006 12:02 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Eensch!
Overigens zou ik gaan voor Politicologie masters bestuur en beleid, omdat me dat net even interessanter en veelzijdiger lijkt...
Nu is Sjors suicidaal geworden, kijk eens wat je aanricht.quote:Op woensdag 13 december 2006 10:54 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Omdat varkens als jij dit gewoon niet verdienen.
Tenzij je je met onzin wil bezighouden zou ik niet voor bestuur en beleid kiezenquote:Op woensdag 13 december 2006 11:48 schreef Silmarwen het volgende:
Okay, wat vinden jullie.
Politicologie masters bestuur en beleid.
Rechten masters staatsrecht.
Ik heb nog even voor ik de keuze echt moet maken (ruim een jaar), maar beiden leiden tot een beroep dat ik wel zie zitten.
Nee hoor. Suicide valt wel degelijk onder de "eigenverantwoordelijkheid". Bij de rechtse partijen zeker.quote:Op woensdag 13 december 2006 12:10 schreef Reya het volgende:
[..]
Nu is Sjors suicidaal geworden, kijk eens wat je aanricht.
Why?quote:Op woensdag 13 december 2006 12:13 schreef Reya het volgende:
[..]
Tenzij je je met onzin wil bezighouden zou ik niet voor bestuur en beleid kiezen
ik dacht trouwens dat jij 'links' was, echtgaaf?quote:Op woensdag 13 december 2006 12:19 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Nee hoor. Suicide valt wel degelijk onder de "eigenverantwoordelijkheid". Bij de rechtse partijen zeker.![]()
wat goed werkt als je over een keuze twijfelt is om te doen alsof je een advies geeft aan iemand anders (een vriendin ofzo) die op dezelfde gronden voor dezelfde keuze staat. Dan kun je vaak veel rationeler over de situatie nadenken. Verder lijkt het mij allebei niet interressant.quote:Op woensdag 13 december 2006 11:48 schreef Silmarwen het volgende:
Okay, wat vinden jullie.
Politicologie masters bestuur en beleid.
Rechten masters staatsrecht.
Ik heb nog even voor ik de keuze echt moet maken (ruim een jaar), maar beiden leiden tot een beroep dat ik wel zie zitten.
'tuurlijk. Kijk maar naar Paul de Leeuw.quote:Op woensdag 13 december 2006 12:42 schreef problematiQue het volgende:
kunnen homo-stellen kinderen adopteren in Nederland?
Suïcidaal?????quote:Op woensdag 13 december 2006 12:10 schreef Reya het volgende:
[..]
Nu is Sjors suïcidaal geworden, kijk eens wat je aanricht.
oja, bedankt ik vroeg mij in eens af (je moet je ergens mee bezig houden als je saai werk hebtquote:Op woensdag 13 december 2006 12:47 schreef sizzler het volgende:
[..]
'tuurlijk. Kijk maar naar Paul de Leeuw.
Insgelijksquote:Op woensdag 13 december 2006 12:54 schreef Godslasteraar het volgende:
mmm, eigenlijk gek, maar ik ben tóch blij dat ik op de LibDem gestemd heb. Een prettig idee dat mijn stem zich niet in het parlement bevindt.![]()
zit je nu met laptop op schoot in de Posthoorn met je collega's?quote:Op woensdag 13 december 2006 12:48 schreef sizzler het volgende:
Remkes zal wel opgelucht zijn. Hij had juist een hele moeilijke discussie op de agenda staan....
Ah werk op m'n vrije dag.quote:
quote:Crisisberaad kabinet na motie tegen Verdonk
Rotterdam, 13 dec. Het kabinet komt aan het begin van de middag bijeen voor spoedberaad over de politieke situatie. In de vroege ochtend aanvaardde de Tweede Kamer een motie van afkeuring tegen minister Verdonk (Vreemdelingenzaken en Integratie, VVD) omdat zij weigerde een motie uit te voeren over het stopzetten van het uitzetten van asielzoekers.
De motie werd gesteund door de oppositiepartijen PvdA, SP, GroenLinks, ChristenUnie, D66 en Partij voor de Dieren. Minister Joop Wijn van Economische Zaken (CDA) en zijn collega Gerrit Zalm van Financiën (VVD) spraken woensdagochtend van een zeer bijzondere situatie. Zij gaven verder geen commentaar.
Dinsdagavond dreigde VVD-leider Mark Rutte alle VVD-ministers uit het kabinet terug te trekken als Verdonk moet vertrekken. Ingewijden sluiten niet uit dat dan het hele al demissionaire kabinet opstapt. Zo'n situatie heeft zich in Nederland nog niet eerder voorgedaan.
Volgens sommige bronnen wordt binnen de coalitie ook overwogen om de motie van afkeuring tegen Verdonk als ‘onuitvoerbaar’ ter zijde te schuiven, waarna het kabinet gewoon zou blijven zitten.
Rutte wees woensdagochtend PvdA-leider Wouter Bos op zijn internetdagboek aan als hoofdschuldige voor de ontstane crisis. Bos diende twee weken terug een motie in voor een generaal pardon voor uitgeprocedeerde asielzoekers die langer dan vijf jaar in Nederland zijn. Volgens CDA en VVD had Bos dat onderwerp moeten bewaren voor de kabinetsformatie en er niet het demissionaire kabinet mee voor het blok moeten zetten.
Fractieleider André Rouvoet (ChristenUnie) vindt dat de gang van zaken rond het pardon de kabinetsformatie verder heeft gecompliceerd. Hij zei dat woensdagochtend voor een overleg met informateur Rein Jan Hoekstra. De ChristenUnie wordt gezien als de belangrijkste gegadigde om samen met CDA en PvdA een nieuw kabinet te vormen.
Rouvoet zei verbaasd te zijn dat Verdonk de pardonkwestie zo op scherp heeft gezet. „Ik had gedacht dat ze er verstandiger mee zou omgaan.”
Hoekstra ontving woensdag ook fractieleider Geert Wilders van de PVV. Die liet weten niet langer in te zetten op een centrumrechts kabinet met CDA, VVD, SGP en ChristenUnie. Wilders wil niet meer samenwerken met de ChristenUnie na de opstelling van die partij in het debat met Verdonk.
De top van het CDA is woensdagochtend rond half twaalf bijeen gekomen voor overleg, als voorbereiding op het kabinetsberaad over de crisis. Vicefractieleider Maxime Verhagen wilde voor aanvang niet inhoudelijk op de zaak ingaan. „Waar een wil is, is een weg”, zei hij alleen. De VVD-top heeft geen vooroverleg voor het kabinetsberaad, dat om half een begint. (ANP)
Nee, ik ben mijn vrije dagen voor dit jaar aan het opmaken want anders ben ik ze kwijt.quote:Op woensdag 13 december 2006 12:55 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
zit je nu met laptop op schoot in de Posthoorn met je collega's?
quote:Op woensdag 13 december 2006 13:07 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ik vind de zogenaamde betogen van Erodome erg moeilijk te lezen. Qua stijl en diepgang lijken ze op de columns van Miss Koblenko.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |