abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 12 december 2006 @ 21:33:14 #1
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_44371861
Omdat ik het vorige topic sloot, open ik nu deel 2.
(mocht dat "not done" zijn, pleur er dan maar meteen een slotje op )

Linkje naar het vorige deel: De dingen die vrouwen altijd al wilden weten...
►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
pi_44372126
Tsssssk, ik heb notabene een halve dag niet meer gereageerd in deel 1 en toch is het vol...

Mên, open een topic waar vrouwen zich verzamelen en de mannelijke fokkers stormen er als aasgieren op af .
I was an atheist until I realized I was God
  dinsdag 12 december 2006 @ 21:49:00 #3
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_44372595
Tis de natuur
pi_44373521
Wat ik wilde weten: waarom willen jullie liever 100km omrijden dan dat jullie de weg vragen?
Jullie vriendinnen worden toch alleen maar boos als jullie stug doorrijden als je de weg kwijt bent?
pi_44374669
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 21:33 schreef tonja het volgende:
Omdat ik het vorige topic sloot, open ik nu deel 2.
(mocht dat "not done" zijn, pleur er dan maar meteen een slotje op )

Linkje naar het vorige deel: De dingen die vrouwen altijd al wilden weten...
Neh, ik vind het een leuk topic .
pi_44375432
topic.
ik verwacht wel wat meer inzet van kasta.
Motto: Eens is ook dit voorbij...
Red een boom - eet een bever!
pi_44375548
^Waarom is je hand blauw?
pi_44376577
Waarom kunnen mannen niet tegen hun verlies en waarom eten mannen graag ijs? De meeste dan toch.
pi_44376652
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 23:26 schreef vencodark het volgende:
en waarom eten mannen graag ijs? De meeste dan toch.
Eh, is dat geslachtgebonden? De meeste vrouwen die ik ken doen ook een moord voor een pot B&J hoor.
pi_44376664
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 22:58 schreef Ltd. het volgende:
^Waarom is je hand blauw?
van het rukken.
  dinsdag 12 december 2006 @ 23:29:07 #11
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_44376679
Ik ben ook benieuwd wat voor simpele vragen er nu weer komen.
Opgezwolle, keizers van de Nederhop.
Sticks en Delic - Fakkelteit. 21-09-2007.
Talent is net als juni, het verschil tussen mij en jullie.
pi_44376738
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 22:10 schreef Zweefvliegje het volgende:
Wat ik wilde weten: waarom willen jullie liever 100km omrijden dan dat jullie de weg vragen?
Jullie vriendinnen worden toch alleen maar boos als jullie stug doorrijden als je de weg kwijt bent?
ik ben niet bang om de weg te vragen, mn (ex) vriendin was dat wel

ander vraag uit t vorige topic van een meisje dat overduidelijk net gedumpt oid was, was of wij echt alleen maar aan sex denken, en niet van vrouwen houden.
nu is dat zeker niet zo, alleen vinden wij sex net iets belangrijker blijkbaar, en is het een van de eerste dingen waar een man/jongen op af gaat als hij een vrouw ziet. ik heb een tijd lang (dik 2 jaar) echt van iemand gehouden en niet alleen voor de sex hoor. wel heb ik die persoon wel erg bot en zonder al te veel poespas aan de kant gezet om vervelende situaties (2 maanden later horen dat ze zwanger is oid) te voorkomen...

ik was eens gevraag om sex te hebben met een meid waar ik een redelijke tijd een crush op had en die er niet verkeerd uit zag. terwijl ik dus een relatie had (en zij wist dat, had er zelf ook een al 3 jaar), waarom ik nee heb gezegd. dat kostte wel wat moeite, maar k hield teveel van mn toenmalige vriendin om vreemd te gaan.
dit staat in contrast met wat jij denkt toch
quote:
Waarom kunnen mannen niet tegen hun verlies en waarom eten mannen graag ijs? De meeste dan toch.
competitiedrang, voortkomend uit die goeie ouwe tijd waarin de beste gewoon elk lekker wijf kon neuken en de de verliezer niets had
ik hou niet zo van ijs, enkel als t zomer is... alhoewel, caramel ijs
The fact that Faith moves mountains is wonderful
but whose mountains does it move and for what reason is more important....
pi_44376785
quote:
mannen zijn ook goed in doen alsof ze iets heel goed weten.
bovendien is het richtingsgevoel van vrouwen zo slecht dat ze
pas na 100 km omrijden doorhebben dat er misschien iets niet klopt.
perfecte marge dus!
pi_44376828
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 19:55 schreef Bob-B het volgende:

[..]

Seks is goed, laten we dat voorop zetten. En volgens mij ben jij net keihard gedumpt en ben je nu verbitterd en reageer je dat af op de rest van zijn geslacht. Pas op dat je geen oude vrijster wordt.
[..]

Zie antwoord hierboven
[..]

Hij heeft je wel keihard gedumpt ofniet...zeker vreemd gegaan.
[..]

De waarheid is hard.
haha lol ja ik ben op dit moment zeer gefrustreerd en zie de liefde even als iets dat nooit meer gaat gebeuren:p maar ik ben niet gedumpt. Het is namelijk uit voordat het ooit aan is gegaan:D

ik haat het alleen dat mannen altijd eerst zo lief en slijmerig doen...ga je het nog half geloven ook...en dan blijkt dat je geplayed bent, terwijl ik dacht dat alleen 14-jarige jochies dat deden. Zeg dan meteen wat je wilt:S en dan nog zeiken dat vrouwen onduidelijk zijn...

en ik vroeg het me ook af toen ik nog gelukkig in de liefde was. Waarom zijn mannen slaaf van hun eigen lichaam? Van een stom atoomachtig stofje genaamd testosteron dat een potentieel geweldig mens in een sneue sukkel kan veranderen? Geef me nou een antwoord zonder met je vingertje naar mijn gefrustreerdheid te wijzen
pi_44376890
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 23:28 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Eh, is dat geslachtgebonden? De meeste vrouwen die ik ken doen ook een moord voor een pot B&J hoor.
Nou, ik werk bij een eetcafé en hadden van de zomer een menu waar je op het eind koffie of ijs bij kon nemen en bijna altijd nam de man ijs en de vrouw koffie. Veel mannen die ik ken zijn gek op ijs eigenlijk.
Kan ook komen omdat vrouwen vaak aan hun lijn denken ofzo.
pi_44377125
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 23:34 schreef parvati het volgende:

[..]

haha lol ja ik ben op dit moment zeer gefrustreerd en zie de liefde even als iets dat nooit meer gaat gebeuren:p maar ik ben niet gedumpt. Het is namelijk uit voordat het ooit aan is gegaan:D

ik haat het alleen dat mannen altijd eerst zo lief en slijmerig doen...ga je het nog half geloven ook...en dan blijkt dat je geplayed bent, terwijl ik dacht dat alleen 14-jarige jochies dat deden. Zeg dan meteen wat je wilt:S en dan nog zeiken dat vrouwen onduidelijk zijn...

en ik vroeg het me ook af toen ik nog gelukkig in de liefde was. Waarom zijn mannen slaaf van hun eigen lichaam? Van een stom atoomachtig stofje genaamd testosteron dat een potentieel geweldig mens in een sneue sukkel kan veranderen? Geef me nou een antwoord zonder met je vingertje naar mijn gefrustreerdheid te wijzen
dan ben je gewoon een hele hoop eikeltjes/players tegengekomen. de meeste jongens/mannen die ik (persoonlijk) ken zijn dus helemaal niet zo, of enkel zo waneer ze een meid voor een avondje/weekje willen.
bij de personen die langer dan een week lief blijven doen zal het ook wel echt zijn.

my guess, naast extreme (sexuele?) gefrustreerdheid is dat je in de randstad tussen de echte halfbloed medenederlanderse players woont/omgaat/overal tegenkomt met hun biatches... neej das een toonbeeld van leuke lieve aardige jongens

als je mij wel aardig vind moet je t maar zeggen
pi_44377147
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 23:36 schreef vencodark het volgende:

[..]

Nou, ik werk bij een eetcafé en hadden van de zomer een menu waar je op het eind koffie of ijs bij kon nemen en bijna altijd nam de man ijs en de vrouw koffie. Veel mannen die ik ken zijn gek op ijs eigenlijk.
Zitten die vrouwen dan ook vanachter die kop koffie verlekkerd te kijken naar hoe die man z'n ijs wegwerkt?

btw: ijs
pi_44377171
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 23:45 schreef McNasty het volgende:

[..]

Zitten die vrouwen dan ook vanachter die kop koffie verlekkerd te kijken naar hoe die man z'n ijs wegwerkt?

btw: ijs
Hm, niet speciaal naar gekeken, btw, jij houdt van ijs, i rest my case.
pi_44377234
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 23:46 schreef vencodark het volgende:

[..]

Hm, niet speciaal naar gekeken, btw, jij houdt van ijs, i rest my case.
Ik zou er van kunnen leven.
  dinsdag 12 december 2006 @ 23:51:15 #20
85962 ioko
I Appear Missing
pi_44377298
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 23:36 schreef vencodark het volgende:

[..]

Ik vind idd niets zo lekker als ijs (boven al het snoep, chocolade, chips en koekjes). Ik zou de reden niet echt weten.....
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_44377442
quote:
wanneer zijn jullie het állerkwetsbaarst?
Mijn ervaring is dat wanneer mannen flink gedronken hebben zij veel meer loslaten over emotionele zaken, wanneer je ze de juiste vragen stelt. Wel in een 1-op-1 situatie uiteraard (niet met zijn brallende maten er omheen)
pi_44377731
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 23:44 schreef DropjesLover het volgende:

[..]

dan ben je gewoon een hele hoop eikeltjes/players tegengekomen. de meeste jongens/mannen die ik (persoonlijk) ken zijn dus helemaal niet zo, of enkel zo waneer ze een meid voor een avondje/weekje willen.
bij de personen die langer dan een week lief blijven doen zal het ook wel echt zijn.

my guess, naast extreme (sexuele?) gefrustreerdheid is dat je in de randstad tussen de echte halfbloed medenederlanderse players woont/omgaat/overal tegenkomt met hun biatches... neej das een toonbeeld van leuke lieve aardige jongens

als je mij wel aardig vind moet je t maar zeggen
ja jou vind ik wel aardig;)

Ik woon trouwens in Zwolle en ik heb niets met halfbloedjes:p ik kom ze ook niet tegen ofzo. Nee, dit was een echte nederlandse jongen! Hij doet nog wel lief enzo maar hij is zo onduidelijk..
en de jongens die heel aardig zijn zijn vaak onaantrekkelijk:S Dus eigenlijk ben ik degene die moeilijk doet he?! Er zijn wel lieve jongens:D Dank voor het duidelijk maken daarvan
pi_44378772
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 22:56 schreef mighty_myte het volgende:
[afbeelding] topic.
ik verwacht wel wat meer inzet van kasta.
Na dat eindeloze gezever heb ik vandaag besloten maar even bezoek uit te nodigen en daar samen een buttfilm als World Trade Center mee te kijken...

Alles beter dan een topic met potentie vollullen over vrouwen bij een schietvereniging of wasvoorschriften... .
pi_44378855
k vermaak me hier prima eigenlijk....

k ben blijkbaar meer metro dan dat jij bent kasta
en nee, k ben echt niet homo, of homo in ontkenningsfase zit... vrouwen
pi_44379105
quote:
Op woensdag 13 december 2006 00:39 schreef kastanova het volgende:

[..]

Na dat eindeloze gezever heb ik vandaag besloten maar even bezoek uit te nodigen en daar samen een buttfilm als World Trade Center mee te kijken...

Alles beter dan een topic met potentie vollullen over vrouwen bij een schietvereniging of wasvoorschriften... .
Los van de irritante slowchat staan er nog wel een paar interessante vragen voor je open
pi_44379168
quote:
Op woensdag 13 december 2006 00:48 schreef Xennia het volgende:

[..]

Los van de irritante slowchat staan er nog wel een paar interessante vragen voor je open
repost van de vragen misschien?
pi_44379223
quote:

[..]

De logé wil slapen, dus vannacht komt het er iig niet meer van... .

Maar ben morgen vrij, zal dan wel ff reageren... .
  woensdag 13 december 2006 @ 00:55:30 #28
124655 DarkManta
Tiepvouten onder voorbehout
pi_44379304
quote:
Op woensdag 13 december 2006 00:05 schreef parvati het volgende:

[..]

ja jou vind ik wel aardig;)

Ik woon trouwens in Zwolle en ik heb niets met halfbloedjes:p ik kom ze ook niet tegen ofzo. Nee, dit was een echte nederlandse jongen! Hij doet nog wel lief enzo maar hij is zo onduidelijk..
en de jongens die heel aardig zijn zijn vaak onaantrekkelijk:S Dus eigenlijk ben ik degene die moeilijk doet he?! Er zijn wel lieve jongens:D Dank voor het duidelijk maken daarvan
Welke zijn dan nu de neukertjes en de blijvertjes (de watjes)?
Alle dingen zijn uitingen van onze gedachten. Als je gedachten verward zijn, raak je jezelf kwijt.
pi_44379412
de neukertjes doen maar voor een avond, heel misschien een week lief en veel aandacht geven, de blijverts zullen dat langer, onhandiger en minder op het lichamelijke gericht doen...
pi_44380134
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 23:28 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

We hebben het over Ijs c_c..

niet die Amerikaanse hapslik weg rommel...

dus bij voorkeur Italiaans Ijs
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_44380326
Ik wil ook wel weten wat vrouwen over ons willen weten.
tvp dus.

PS: Als ik kan kiezen tussen koffie of ijs kies ik ook voor ijs, maar dit komt voornamelijk omdat ik geen koffie drink
Op zondag 8 maart 2009 21:38 schreef Danny het volgende:
fuck de policy. posten die hap!
pi_44381534
quote:
Waarom kunnen mannen niet tegen hun verlies ?
Wij mannen zijn competitie gericht. We willen winnen van andere mannen om onze reputatie op te eisen waarmee we vervolgens (zo veel mogelijk) vrouwtjes versieren en ze zo ver willen krijgen om met ons te paren .

by the way; ik zou voor koffie kiezen !
  woensdag 13 december 2006 @ 07:46:35 #33
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_44381948
waarom willen de meeste mannen dat hun vrouw een mooi figuur heeft en houdt, terwijl ze zelf helemaal dichtgroeien van vet vreten en bier? maar het vrouwtje moet mooi en slank blijven, zodra er wat bij komt, komen de semi grappige opmerkingen.
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  † In Memoriam † woensdag 13 december 2006 @ 07:50:05 #34
37843 lady-wrb
kortaf
pi_44381975
daar heb je toch van die boeken over?

deze dus

ik heb er een paar gelezen en ze zijn echt heel grappig en treffend.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 13 december 2006 @ 07:50:55 #35
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_44381979
quote:
Omdat we eerst de "aanwijzingen" volgen van de betreffende vrouwmens naast ons en daarna besluiten om zelf dan maar het initiatief te nemen.
Het is dus niet zo dat wij meteen verkeerd rijden.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_44382017
Dit zijn interessante topics.
Ik zal deel 1 maar eerst ff lezen al vorens allemaal vragen te stellen wat ik allemaal wel niet zou willen weten .

Vandaag maar niet zo hard werken dus.
tigger's the best!
pi_44383212
quote:
Op woensdag 13 december 2006 07:46 schreef Puckzzz het volgende:
waarom willen de meeste mannen dat hun vrouw een mooi figuur heeft en houdt, terwijl ze zelf helemaal dichtgroeien van vet vreten en bier? maar het vrouwtje moet mooi en slank blijven, zodra er wat bij komt, komen de semi grappige opmerkingen.
Precies, van je vrouw verwachten dat ze lekker strak blijft om zelf eens een lekker bierbuikje te kweken

En waarom denken mannen altijd dat ze aantrekkelijker worden als ze ouder worden? Dit is voor een aantal mannen zeker het geval maar voor het merendeel eigenlijk niet Als je er altijd al kansloos uit zag is de kans niet zo groot dat je na je 40e opeens super aantrekkelijk wordt ofzo
En dan wederom vrouwen verwijten dat ze in een oud vel aan het veranderen zijn
Just because you can doesn't mean you should
  woensdag 13 december 2006 @ 09:32:50 #38
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_44383288
quote:
Op woensdag 13 december 2006 09:27 schreef MissLeDuq het volgende:

[..]

Precies, van je vrouw verwachten dat ze lekker strak blijft om zelf eens een lekker bierbuikje te kweken

En waarom denken mannen altijd dat ze aantrekkelijker worden als ze ouder worden? Dit is voor een aantal mannen zeker het geval maar voor het merendeel eigenlijk niet Als je er altijd al kansloos uit zag is de kans niet zo groot dat je na je 40e opeens super aantrekkelijk wordt ofzo
En dan wederom vrouwen verwijten dat ze in een oud vel aan het veranderen zijn
beste antwoord: "Nee, jij wint de schoonheidsprijs!"
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_44384463
Waarom kunnen jullie niet gewoon net als ons meerdere dingen tegelijk??? Heeft dat nou echt met die hersenhelft te maken of is dat gewoon luiheid / laksheid???
Always look on the bright side of life :-)
pi_44384497
Waarom zijn veel mannen altijd zo koppig???
pi_44384862
quote:
Op woensdag 13 december 2006 10:25 schreef Sunshine2006 het volgende:
Waarom zijn veel mannen altijd zo koppig???
M.i. is dat meer een kwestie van hóe bijvoorbeeld een boodschap gebracht wordt... Bij mij leidt een boodschap in 'opdracht- / cryptovorm' automatisch tot een soort van halstarrigheid en agitatie. Dit wordt door vrouwen als 'koppig' ervaren.

Voorbeeld:

Foute boodschap:
"De planten moeten eigenlijk ook nog eens water hebben."

Goede boodschap:
"Kan jij de planten even water geven?"

En voor de sexuele variant:

Foute boodschap:
"Goh, ik heb me toch spannend gedroomd vannacht en zou dat weleens willen uitproberen"

Goede boodschap:
"Pomp me gek, nu! Als de slet die ik ben!"

[ Bericht 11% gewijzigd door Vinnie_Terranova op 13-12-2006 10:55:23 ]
Why buy a cow if you can get the milk for nothing?
  woensdag 13 december 2006 @ 11:13:04 #42
154613 Schnoepfchen
ik ben met z'n tweeen
pi_44385706
"Mijn hartsvriendin heeft toch zo'n mooi kettinkje gekregen van haar minnaar: geelgoud afgewisseld met witgoud, en roosjes van zilver. Het stond haar heel goed. Je had haar moeten zien schitteren."

betekent:

"Je moet een dure ketting voor me kopen."
pi_44387719
quote:

[..]

Nah, ik ben wakker!

Ik heb echter geen zin om door al het gezever in het vorige topic heen te ploegen, dus mocht je een vraag hebben, stel hem opnieuw .

Ik beantwoord alleen de vragen die onder déze post staan .
  woensdag 13 december 2006 @ 12:28:04 #44
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_44387861
opnieuw dan maar
quote:
pi_44388580
Ja die wil ik idd ook wel weten .

Dan nog een cliche over de mannen. Is de volgende stelling waar of niet waar?
quote:
Mannen kunnen geen normale platonische vriendschappen met vrouwen hebben zonder sexuele gedachten te hebben bij die betreffende vrouw.
pi_44388770
quote:
Op woensdag 13 december 2006 12:50 schreef Sunshine2006 het volgende:

[..]

Waar! Wat zijn wij toch oppervlakkig hè?

En over dat mooie figuur en vet vreten en zuipen....

Natuurlijk wil ik graag dat de vrouw een mooi figuurtje behoudt. Tegengesteld mag ze dat van mij ook verwachten. Dus de vlieger van 'wel de lusten, niet de lasten' gaat niet helemaal op. Kwestie van de juiste vent opzoeken i.p.v. your regular Onslow! (alhoewel Onslow wel ontzettend gaaf is)
  woensdag 13 december 2006 @ 12:55:45 #47
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_44388805
Beste Kastanova,

Als jullie mannen zitten te schijten, glijdt dan die drol niet langs je zak?
pi_44388831
quote:
Nah, op zich vrij simpel; zoals een man niet door zijn vrienden in een trabantje gezien wil worden, wil hij ook niet naast een lelijk propje gezien worden...

Loop je als man door de stad, met een mooie vrouw, dan hóóp je dat je bekenden tegenkomt zodat zij zien wat je nu toch weer aan de haak geslagen hebt...
Wanneer je echter een lelijk, bol ding naast je hebt lopen, zul je alleen savonds naar buiten komen en dan nog het liefst in een omgeving waar niemand je kent .

Simpel vergelijkinkje zodat het ook voor de vrouwen makkelijker te begrijpen is?
Ok .

Stel, je hebt bij een vriendin geslapen en bent én al je makeup vergeten én hebt over je kleding heengekotst... Vervolgens moet je nog naar huis, maar de enige outfit waar je vriendin je aan kan helpen is een oude paupertrui en een foeilelijke broek...
En daar loop je dan met je beschamend lelijke outfit en een onopgemaakte plofkop waar je U tegen zegt...
Wil je dan die jongen waar je al máánden gek op bent tegenkomen?

Niet? Dan weet je waarom wij niet gezien willen worden met een lelijk mokkel aan onze arm .

Maar als wij uiterlijk vertoon zo belangrijk vinden, waarom besteden we er dan zelf zo weinig aandacht aan?
Tja, who gives a crap?

Als ik met een lekker wijf door de stad loop en zie er zelf nou niet op m'n allercharmantst uit, dan zal men alleen maar denken dat ik op andere gebieden onwijs veel te bieden heb, waarom zou de vrouw in kwestie anders bij me blijven .

Maar daarnaast is het natuurlijk ook wel prettig voor jezelf als je met een vrouw in bed ligt waar je direct een stijve van krijgt...
Ok, er zijn vast wel situaties te bedenken (4:00 in de kroeg, stomdronken en geil, nog maar 1 vrouw aanwezig) waarbij je met een ietwat lelijker mokkel in bed beland, maar hé, dan dénk je toch gewoon aan een ander lekker wijf terwijl je het met haar doet?
Áls dat je uberhaupt al wat interesseert gezien je dronkenschap natuurlijk .

Samengevat:
Mooie vrouw => good
Lelijke vrouw => bad
Onverzorgd uiterlijk van jezelf => doesn't really mather
  woensdag 13 december 2006 @ 12:58:41 #49
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_44388921
quote:
Op woensdag 13 december 2006 12:28 schreef Puckzzz het volgende:
opnieuw dan maar

Wat ik daar nog aan toe wil voegen is:
En waarom verwachten ze dan wel dat je gezellig mee eet en drinkt? En vol blijdschap dikmakende cadeautjes accepteert?
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_44388945
quote:
Op woensdag 13 december 2006 12:56 schreef kastanova het volgende:

[..]

blabla
M.a.w.: jij vindt uiterlijk vertoon én de mening van je maten belangrijker dan je eigen bevindingen? Deep mên...
pi_44388974
quote:
Op woensdag 13 december 2006 12:55 schreef tonja het volgende:
Beste Kastanova,

I'll answer that: hell no!!
pi_44388984
quote:
Op woensdag 13 december 2006 10:39 schreef Vinnie_Terranova het volgende:

[..]

M.i. is dat meer een kwestie van hóe bijvoorbeeld een boodschap gebracht wordt... Bij mij leidt een boodschap in 'opdracht- / cryptovorm' automatisch tot een soort van halstarrigheid en agitatie. Dit wordt door vrouwen als 'koppig' ervaren.

Voorbeeld:

Foute boodschap:
"De planten moeten eigenlijk ook nog eens water hebben."

Goede boodschap:
"Kan jij de planten even water geven?"

En voor de sexuele variant:

Foute boodschap:
"Goh, ik heb me toch spannend gedroomd vannacht en zou dat weleens willen uitproberen"

Goede boodschap:
"Pomp me gek, nu! Als de slet die ik ben!"
Het eerste voorbeeld kan ik me voorstellen ja, maar de 2e? Zie je het voor je dat wij vrouwen dan zeggen van "Pomp me gek, nu! Als de slet die ik ben!" Dat is punt 1 wat boers en direct, punt 2 niet echt netjes ofzo en punt 3 komt het nog minderwaardig op ons over ook! Dat is een typische mannenopmerking. Net als " Hey ik ben geil en heb zin in sex nu!"
pi_44389026
quote:
Op woensdag 13 december 2006 13:00 schreef Sunshine2006 het volgende:

[..]

Het eerste voorbeeld kan ik me voorstellen ja, maar de 2e? Zie je het voor je dat wij vrouwen dan zeggen van "Pomp me gek, nu! Als de slet die ik ben!" Dat is punt 1 wat boers en direct, punt 2 niet echt netjes ofzo en punt 3 komt het nog minderwaardig op ons over ook! Dat is een typische mannenopmerking. Net als " Hey ik ben geil en heb zin in sex nu!"
Read the sarcasm...
pi_44389323
quote:

[..]

Jep, maar er zijn uitzonderingen, vriendin van je vriendin, vriendin van goeie vriend ( bij gewone 'vrienden' boeit de sexuele gedachten niet meer zo ) lelijk maar heeft lekkere vriendinnen, geprobeerd maar toch niets geworden en achteraf blij om en nog wel een paar
pi_44389428
quote:
Mannen kunnen geen normale platonische vriendschappen met vrouwen hebben zonder sexuele gedachten te hebben bij die betreffende vrouw.
Nah, voor een groot deel van de mannen inderdaad wel waar...

Maar of dat nu alleen aan de mannen in kwestie ligt of toch ook voor een groot deel aan de vrouwen in kwestie zal ik maar in het midden laten..

Ik ben zelf iemand die behoorlijk wat vriendschappen aangaat met vrouwen en wanneer je dan op een gegeven moment samen op de bank ligt of je blijft toevallig eens slapen, dan kun je er donder op zeggen dat een vrouw wel wat probeert.
Of sterker, ik ben in m'n 26 jaar nog maar één keer een vrouw tegengekomen die níet wat probeerde...

En tja, hetzelfde gaat grotendeels op voor mannen natuurlijk...
Als jij als vrouw zijnde behoorlijk intiem met een man omgaat, al je geheimen verteld, regelmatig een knuffel vraagt, etc. dan zal op een gegeven moment een vage knop omgaan in het breintje van de man waarna hij denkt "Hmmmz, we gaan eigenlijk al als vriend en vriendin met elkaar om, alleen het neuken mist nog"...
Dus wat doet hij dan? Inderdaad, hij probeert je te neuken...

En daarnaast, er zijn maar weinig mannen daadwerkelijk geinteresseerd in een platonische vriendschap, simpelweg omdat ze de vrouwelijke belevingswereld daarvoor niet interessant genoeg vinden.
Met vrienden ga je dom lullen, zuipen, dronken worden en sporten...
Maar wat moet je in godsnaam met vrouwen .
NEUKEEEEEEEEEUUUUH!!!

Klinkt simpel, is het ook, maar da's de aard van het beestje .

Hangt ook op zich wel nauw samen met m'n stelling dat iedereen handelt uit egoisme; mannen steken vrijwel uitsluitend energie in een vrouw als ze het idee hebben dat er wat te halen valt...
En tja, in de meeste gevallen hebben ze dus geen behoefte aan een vriendschap, daar hebben ze immers hun mannelijk vrienden al voor...
pi_44389478
quote:
Op woensdag 13 december 2006 12:59 schreef Vinnie_Terranova het volgende:

[..]

M.a.w.: jij vindt uiterlijk vertoon én de mening van je maten belangrijker dan je eigen bevindingen? Deep mên...
Zei ik dat?

Neuuh .

Maarreuh flikker op Vinnie, ook jij schopt die lelijke prop smorgens direct nadat de alcohol uitgewerkt is met een tientje voor de taxi uit je bed voordat je kameraden langskomen ,
pi_44389530
quote:
Op woensdag 13 december 2006 12:55 schreef tonja het volgende:
Beste Kastanova,

Ik weet niet hoe jij denkt dat we schijten, maar gezien de anatomie van het mannelijk lichaam zou dat alleen mogelijk moeten zijn wanneer we al knielend voorover buigen en op dat moment de keutel eruitduwen en de zwaartekracht zijn werkt doet...

Oftewel, nope, hij glijdt niet langs onze zak .
pi_44389671
quote:
Op woensdag 13 december 2006 12:58 schreef Tinkepink het volgende:
En waarom verwachten ze dan wel dat je gezellig mee eet en drinkt? En vol blijdschap dikmakende cadeautjes accepteert?
Omdat we niet het vaderfiguur uit gaan hangen en gokken op de eigen verantwoordelijkheid van de vrouw .

Om nog even terug te komen op die ex die op een waterdieet was...

Ze dronk cola light ( . ), nam geen lunch, ging vrijwel iedere avond sporten, alles om maar een mooi figuurtje te behouden...

Maar als ik dan eens gekookt had, vrat ze nog meer dan ik .

Tja, ik ga dan echt niet zeggen dat ze daarmee al haar efforts van de afgelopen week teniet doet, dat heeft ze immers naar alle waarschijnlijkheid zelf ook wel door..
En zoniet, dan komt ze er op de weegschaal of voor de spiegel wel achter en zal ze er daarna vanzelf rekening mee gaan houden...

Heb het weleens op een (voor mijn doen) subtiele manier geprobeerd in de vorm van "Hmmmz, je eet nog meer dan ik, maar hé, zometeen drink je weer een paar glaasjes water en dat doe ik dan weer niet hé? . " maar ook die hint kwam niet aan...
pi_44389736
quote:
Op woensdag 13 december 2006 13:10 schreef Ra-z het volgende:

[..]

Jep, maar er zijn uitzonderingen, vriendin van je vriendin, vriendin van goeie vriend ( bij gewone 'vrienden' boeit de sexuele gedachten niet meer zo ) lelijk maar heeft lekkere vriendinnen, geprobeerd maar toch niets geworden en achteraf blij om en nog wel een paar
Ik heb wel een paar vriendinnen, uit verschillende omstandigheden, maar ik moet zeggen dat ik bij allemaal wel eens aan sex denk. Dus nee, platonische vriendschap is best mogelijk, maar niet zonder dat je er over nadenkt.
pi_44389803
quote:
Op woensdag 13 december 2006 13:23 schreef cryforhelp het volgende:

[..]

Ik heb wel een paar vriendinnen, uit verschillende omstandigheden, maar ik moet zeggen dat ik bij allemaal wel eens aan sex denk. Dus nee, platonische vriendschap is best mogelijk, maar niet zonder dat je er over nadenkt.
Tis meer het verschil tussen een enkele keer en elke keer als je ze tegenkomt
pi_44389860
Wat ik nog even toe wil voegen aan dat hele figuurtjesgedoe.

Er is een verschil tussen een beetje dikker en gewoon een dikke draak zijn hè...

Of zoals Martin Lawrence het eens mooi verwoordde:

"When you first gained five pounds... that was cute.

I'm-a admit. I'm-a admit that. Okay? That was cute.

But 75 pounds? Goddamn! What kind of fuckin' fool you take me for?

My motherfuckin' ankles is still swollen from the last time we toyed around!"

Ik persoonlijk kan een beetje booty wel waarderen, dat kletst zo lekker!
  woensdag 13 december 2006 @ 13:33:21 #62
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_44390079
dank voor de voorspelbare reactie Kasta

meteen mijn volgende vraag:

waarom zijn mannen zo voorspelbaar?

ohja en dat van die 5 kilo en 50 kilo kan ik ook nog wel begrijpen ja
pi_44390250
Ook voorspelbaarheid is in the eye of the beholder natuurlijk, Puckzzz.

Wat voor de 1 voorspelbaar is, is voor de ander wereldveranderend.

Dus om het subjectieve begrip 'voorspelbaar' hier een definitie te geven lijkt me schier onmogelijk, tenzij het over sex gaat natuurlijk...
pi_44390345
quote:
Op woensdag 13 december 2006 13:33 schreef Puckzzz het volgende:
dank voor de voorspelbare reactie Kasta

meteen mijn volgende vraag:

ohja en dat van die 5 kilo en 50 kilo kan ik ook nog wel begrijpen ja
Dat je het begrijpt wil nog niet zeggen dat het voorspelbaar is .

Typisch weer zo'n vrouwenuitspraak...

"Tja, dat ik had wel verwacht dat hij me zou neuken nadat ik naakt voor hem ging bukken, mên, wat voorspelbaar zijn mannen toch..."
Nee trut, dat is lo-gi-ca .

Waarom komen vrouwen eigenlijk alleen bij mannen met dergelijke simplistische dooddoeners?

Stel je voor, na een maandenlange zwangerschap, een uitgescheurde kut en een noodgreep-keizersnee, maandenlange slapeloze nachten, waarna het kind net een beetje aan het opgroeien is en op een gegeven moment na een beetje gepruttel kijkt hij je vertederend aan en brabbelt voor het eerst "Mama..."

Dan ga je toch ook niet zeggen "Sjezus, wat een voorspelbaar kind, op deze leeftijd beginnen ze allemaal te praten .".
  woensdag 13 december 2006 @ 13:44:34 #65
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_44390436
  woensdag 13 december 2006 @ 13:47:53 #66
85962 ioko
I Appear Missing
pi_44390523
quote:
Op woensdag 13 december 2006 13:41 schreef kastanova het volgende:

[..]

Dat je het begrijpt wil nog niet zeggen dat het voorspelbaar is .

Typisch weer zo'n vrouwenuitspraak...

"Tja, dat ik had wel verwacht dat hij me zou neuken nadat ik naakt voor hem ging bukken, mên, wat voorspelbaar zijn mannen toch..."
Nee trut, dat is lo-gi-ca .

Waarom komen vrouwen eigenlijk alleen bij mannen met dergelijke simplistische dooddoeners?

Stel je voor, na een maandenlange zwangerschap, een uitgescheurde kut en een noodgreep-keizersnee, maandenlange slapeloze nachten, waarna het kind net een beetje aan het opgroeien is en op een gegeven moment na een beetje gepruttel kijkt hij je vertederend aan en brabbelt voor het eerst "Mama..."

Dan ga je toch ook niet zeggen "Sjezus, wat een voorspelbaar kind, op deze leeftijd beginnen ze allemaal te praten .".
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_44390533
Whehehe. .
It's my party and I'll cry if I want to.
pi_44390559
Gebukt is genomen!
  woensdag 13 december 2006 @ 13:53:27 #69
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_44390673
quote:
Op woensdag 13 december 2006 13:49 schreef Vinnie_Terranova het volgende:
Gebukt is genomen!
behalve als ze een reet van een meter breed heeft
pi_44390801
Waarom praten mannen toch ALTIJD tegen de borsten van een vrouw ipv dat ze je op de normale bedoelde hoogte aankijken waar je mond zit. En maar staren naar de verkeerde verdieping
pi_44390914
quote:
Op woensdag 13 december 2006 13:57 schreef Sunshine2006 het volgende:
Waarom praten mannen toch ALTIJD tegen de borsten van een vrouw ipv dat ze je op de normale bedoelde hoogte aankijken waar je mond zit. En maar staren naar de verkeerde verdieping
Omdat je borsten er prettiger uitzien dan je hoofd?

Oftewel, op zulke nietszeggende clichés ga ik niet eens in...
pi_44390916
quote:
Op woensdag 13 december 2006 13:57 schreef Sunshine2006 het volgende:
Tieten, obviously.

En Kasta gaat nu zeggen: "Als je bek lelijk is, en je tieten leuk, kijk je naar d'r tieten, obviously. En als haar kop ook leuk is, en haar tieten ook, dan kijk je alsnog naar haar tieten. En als haar tieten lelijk zijn, kijk je naar de tieten van de buurvrouw." .

En dan had ik nog de vraag: Waarom vraag je als man het telefoonnummer van een barvrouw ? Denk je nou echt dat ze daar op zit te wachten ?
pi_44390934
quote:
Op woensdag 13 december 2006 14:00 schreef kastanova het volgende:

[..]

Omdat je borsten er prettiger uitzien dan je hoofd?

Oftewel, op zulke nietszeggende clichés ga ik niet eens in...
. Je was me voor.
pi_44390955
quote:
Op woensdag 13 december 2006 14:00 schreef AudreyHepburn het volgende:

[..]

En dan had ik nog de vraag: Waarom vraag je als man het telefoonnummer van een barvrouw ? Denk je nou echt dat ze daar op zit te wachten ?
?? Omgekeerd, waarom vraagt ze altijd mijn telefoonnummer?
  woensdag 13 december 2006 @ 14:02:01 #75
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_44390968
Wat is dat toch met dat aan de zak schurken? En hoe kan je in godsnaam aan je geslachtsdelen zitten zonder dat het uitloopt op een potje oudhollandsch masturberen?
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_44391004
Ja en waarom ligt er in mannenwc's altijd 1 schaamhaar op de bril ? Is dat een soort territoriumafbakenen ? Zo van "Henk was hier" ?
pi_44391030
quote:
Op woensdag 13 december 2006 14:00 schreef AudreyHepburn het volgende:

Euuuh ja... De enige barvrouw waar ik het ooit aan vroeg gaf het me, wilde vervolgens met me samenwonen en uiteindelijk heeft ze haar kat in laten slapen omdat ik niet met het beest overweg kon...

Dus tja, de barvrouwen van deze wereld hebben het aan zichzelf te danken .
pi_44391070
quote:
Op woensdag 13 december 2006 14:02 schreef k_i_m het volgende:
Wat is dat toch met dat aan de zak schurken? En hoe kan je in godsnaam aan je geslachtsdelen zitten zonder dat het uitloopt op een potje oudhollandsch masturberen?
Jeuk... En als je jeuk hebt moet je krabben... Dat gecombineerd met een gebrek aan schaamte resulteert in krabben... En krabben komt voor uit praktische redenen en staat dus los van masturberen .
pi_44391114
quote:
Op woensdag 13 december 2006 14:03 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ja en waarom ligt er in mannenwc's altijd 1 schaamhaar op de bril ? Is dat een soort territoriumafbakenen ? Zo van "Henk was hier" ?
Tja, dat is dus iets waar ik ook geen reet van snap .

Zie het zelf ook regelmatig en vraag me dan altijd af waarom ze in godsnaam met hun zak boven de urinoir hangen... Ik bedoel, hoe wil je de schaamhaar daar anders krijgen?

Misschien zijn het wel altijd mannen met een klein piemeltje zonder een noemenswaardige druk vanuit hun blaas, beats me...
pi_44391169
quote:
Op woensdag 13 december 2006 14:07 schreef kastanova het volgende:

[..]

Tja, dat is dus iets waar ik ook geen reet van snap .

Zie het zelf ook regelmatig en vraag me dan altijd af waarom ze in godsnaam met hun zak boven de urinoir hangen... Ik bedoel, hoe wil je de schaamhaar daar anders krijgen?

Misschien zijn het wel altijd mannen met een klein piemeltje zonder een noemenswaardige druk vanuit hun blaas, beats me...
Ja, of ze gaan boven die bril aan hun zak krabben ofzo.
pi_44391183
quote:
Beats me... ik zie het ook altijd en vraag me in 1e instantie al af hoe làng ze die schaamharen in vredesnaam krijgen. Scheren en bijknippen die handel!
  woensdag 13 december 2006 @ 14:10:54 #82
85962 ioko
I Appear Missing
pi_44391235
quote:
Bij mannen kan er nu eenmaal sneller iets scheef gaan zitten, en ja, dat moet af en toe worden rechtgezet, maar soms lijkt het idd wel alsof mannen denken dat ze om de 10 minuten ff moeten kijken of alles er nog is
Coincidence
Makes sense
Only with you
  woensdag 13 december 2006 @ 14:38:27 #83
14746 k_i_m
pi_44392097
quote:
Op woensdag 13 december 2006 14:05 schreef kastanova het volgende:

[..]

Jeuk... En als je jeuk hebt moet je krabben... Dat gecombineerd met een gebrek aan schaamte resulteert in krabben... En krabben komt voor uit praktische redenen en staat dus los van masturberen .
Ja, maar dat idee krijg ik dus niet. Het is ook niet echt krabben, maar de boel eens effe lekker vastgrijpen. Dat komt toch niet uit jeuk voort? .
In my life
Why do I smile
  woensdag 13 december 2006 @ 14:39:20 #84
14746 k_i_m
pi_44392130
Ik bedoel dus niet mannen die in het openbaar effe de boel rechtleggen, maar meer thuis op de bank effe lekker de boel opschudden voor de tv .
In my life
Why do I smile
pi_44392131
Waarom kunnen mannen hun mond nooit houden als ze een vrouw zien lopen op straat?
En kom nou niet aan met "Tsss als niemand iets zou zeggen zouden die vrouwen zich zielig voelen" want dat is wel erg sneu.
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_44392321
quote:
Op woensdag 13 december 2006 14:39 schreef Scandalous het volgende:
Waarom kunnen mannen hun mond nooit houden als ze een vrouw zien lopen op straat?
En kom nou niet aan met "Tsss als niemand iets zou zeggen zouden die vrouwen zich zielig voelen" want dat is wel erg sneu.
Een man ziet een leuke vrouw lopen op straat en maken een opmerking; gaat ze er in en komt er iets leuks uit voort => bingo .
Reageert ze overtrokken en begint ze als een viswijf te schreeuwen => lachen .
Negeert ze het en loopt ze door => Who gives a fuck, alsof zo'n opmerking energie kost .
pi_44392396
quote:
Op woensdag 13 december 2006 14:44 schreef kastanova het volgende:

[..]

Een man ziet een leuke vrouw lopen op straat en maken een opmerking; gaat ze er in en komt er iets leuks uit voort => bingo .
Ja dat begrijp ik, maar ik kan me niet voorstellen dat er vrouwen zijn die serieus ingaan op dat gejoel en gelul als je langsloopt.
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_44392456
quote:
Op woensdag 13 december 2006 14:39 schreef k_i_m het volgende:
Ik bedoel dus niet mannen die in het openbaar effe de boel rechtleggen, maar meer thuis op de bank effe lekker de boel opschudden voor de tv .
Tja, vrouwen zijn onbekend met het fenomeen "plakzak" vrees ik .

Nah, je hebt vast weleens met een man in bed gelegen, dekentje er overheen, allebei naakt, zijn been over jouw benen of onderlichaam, etc...
Op een gegeven moment komt er enige transpiratie bij kijken en transpiratie + tegen elkaar liggende huid veroorzaakt een op zich irritant plakkend gevoel...
Dus wat doe je dan? Je gaat even anders liggen zodat je van dat plakkerige, irritante gevoel verlost wordt...

Nou, dat is er dus ook wat er gebeurt wanneer je op de bank zit en je balzak een tijdje tegen je been ligt... Het gaat plakken...
Dus wat doe je dan?
U snapt hem .

[ Bericht 1% gewijzigd door kastanova op 13-12-2006 15:12:34 ]
pi_44392493
quote:
waarom willen de meeste mannen dat hun vrouw een mooi figuur heeft en houdt, terwijl ze zelf helemaal dichtgroeien van vet vreten en bier?
De kwaliteiten van een dame zijn voor een groot deel haar uiterlijke schoonheden en schattigheid etc. Dat zijn de dingen waarmee wij mannen in eerste instantie mee worden verleid, en als het er daarna op gaat lijken dat ze die verliest...
  woensdag 13 december 2006 @ 14:50:12 #90
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_44392514
quote:
. Die is herkenbaar idd.
Opgezwolle, keizers van de Nederhop.
Sticks en Delic - Fakkelteit. 21-09-2007.
Talent is net als juni, het verschil tussen mij en jullie.
pi_44392533
quote:
Op woensdag 13 december 2006 14:46 schreef Scandalous het volgende:

[..]

Ja dat begrijp ik, maar ik kan me niet voorstellen dat er vrouwen zijn die serieus ingaan op dat gejoel en gelul als je langsloopt.
Nah, al is de kans maar 1 op de 1000, da's nog altijd een grotere kans dan de hoofdprijs winnen in de staatsloterij... En toch worden er miljoenen staatsloten verkocht...

En het is verschil daarbij is ook nog eens dat een staatslot geld kost en een simpele opmerking niets .
pi_44392584
quote:
Op woensdag 13 december 2006 14:39 schreef k_i_m het volgende:

Héérlijk zo op de bank hangen...
  woensdag 13 december 2006 @ 15:09:14 #93
14746 k_i_m
pi_44393144
quote:
Op woensdag 13 december 2006 14:48 schreef kastanova het volgende:

[..]

Tja, vrouwen zijn onbekend met het fenomeen "plakzak" vrees ik .

Nah, je hebt vast weleens met een man in bed gelegen, dekentje er overheen, allebei naakt, zijn been over jouw benen of onderlichaam, etc...
Op een gegeven moment komt er enige transpiratie bij kijken en transpiratie + tegen elkaar liggende huid veroorzaakt een op zich irritant plakkend gevoel...
Dus wat doe je dan? Je gaat even anders liggen zodat je van dat plakkerige, irritante gevoel verlost wordt...

Nou, dat is er dus ook wat er gebeurt wanneer je op de bank zit en je balzak tegen je been een tijdje tegen je been ligt... Het gaat plakken...
Dus wat doe je dan?
U snapt hem .
Dat is al aannemelijker .
In my life
Why do I smile
pi_44393186
quote:
Op woensdag 13 december 2006 14:49 schreef nachtpersoon het volgende:

[..]

De kwaliteiten van een dame zijn voor een groot deel haar uiterlijke schoonheden en schattigheid etc. Dat zijn de dingen waarmee wij mannen in eerste instantie mee worden verleid, en als het er daarna op gaat lijken dat ze die verliest...
Andersom niet zeker. Ik bedoel in de zin van, vrouwen vallen toch wel degelijk ook op uiterlijk en als jullie dat naarmate veranderen is er ineens niks aan de hand? Beetje vreemd
pi_44396377
quote:
Op woensdag 13 december 2006 12:28 schreef Puckzzz het volgende:
opnieuw dan maar
[..]
Omdat verreweg de meeste mannen visueel zijn ingesteld, vooral als het om sex gaat. Van een lekker wijf word je sneller geil.
pi_44396588
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 16:33 schreef Mokster het volgende:
Twijfelen mannen ooit weleens één seconde voor ze hun intiemste lichaamsdeel aan de mond van een vrouw toevertrouwen? Ultiem genot kan immers binnen diezelfde seconde omslaan in ultieme pijn als de tanden erin worden gezet...
Ik ben nog niet geheel overtuigd van het antwoord van Litpho...
pi_44396897
quote:
Op woensdag 13 december 2006 16:42 schreef Mokster het volgende:

[..]

Nee duh. De testosteron wint het ma-kke-lijk van de niet-aanwezige angst.
pi_44396958
quote:

[..]

Wat was er mis met mijn antwoord? Dat was een duidelijk "nee, niet op dat moment", zoals dawg hier ook al bevestigt.
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
pi_44396998
quote:
Twijfelen mannen ooit weleens één seconde voor ze hun intiemste lichaamsdeel aan de mond van een vrouw toevertrouwen? Ultiem genot kan immers binnen diezelfde seconde omslaan in ultieme pijn als de tanden erin worden gezet...
Alleen psychopaten zouden dat doen... En hé, hoe groot is de kans dat je je lul in de bek van een psychopaat hangt? .
pi_44397006
quote:
Op woensdag 13 december 2006 16:52 schreef Litpho het volgende:
Wat was er mis met mijn antwoord? Dat was een duidelijk "nee, niet op dat moment", zoals dawg hier ook al bevestigt.
Ik ben vrouw.
Ik heb derhalve altijd wat extra bevestiging nodig voordat ik iets geloof.
pi_44397061
quote:
Op woensdag 13 december 2006 16:53 schreef Mokster het volgende:

[..]

Ik ben vrouw.
Ik heb derhalve altijd wat extra bevestiging nodig voordat ik iets geloof.
derhalve kreeg je een wedervraag..

waarom vertrouwen jullie je tepels zo snel toe aan een man??

die kan ook eens stevig haphap doen
pi_44397112
Jullie denken gewoon te moeilijk. Verzin een vraag, en neem de meest voor de hand liggende oplossing. Maar daar denken jullie te ver voor door. Vrouwen.
pi_44397283
quote:
Op woensdag 13 december 2006 16:56 schreef dawg het volgende:
Jullie denken gewoon te moeilijk. Verzin een vraag, en neem de meest voor de hand liggende oplossing. Maar daar denken jullie te ver voor door. Vrouwen.
quote:
Op woensdag 13 december 2006 13:33 schreef Puckzzz het volgende:
.
pi_44397292
quote:
Op woensdag 13 december 2006 16:53 schreef kastanova het volgende:
Alleen psychopaten zouden dat doen... En hé, hoe groot is de kans dat je je lul in de bek van een psychopaat hangt? .
Psychopaten zijn niet altijd als zodanig herkenbaar.
pi_44397358
quote:
Op woensdag 13 december 2006 16:55 schreef Godshand het volgende:
derhalve kreeg je een wedervraag..

waarom vertrouwen jullie je tepels zo snel toe aan een man??

die kan ook eens stevig haphap doen
Hoe harder hoe beter!

Maar goed. Even soort van ontopic: als mannen en vrouwen gewoon accepteren dat ze elkaar waarschijnlijk nooit volledig zullen begrijpen, hoeven dit soort vragen ook helemaal niet beantwoord te worden. Het is zoals het is....
pi_44397384
quote:
Op woensdag 13 december 2006 17:01 schreef Mokster het volgende:
Psychopaten zijn niet altijd als zodanig herkenbaar.
Dat zou dus inhouden dat we nergens onze lul in kunnen hangen...

Dus:
- Of nooit meer gepijpt worden
- Of die ene psychopatische vrouw uit miljoenen treffen die je lul afbijt

Let's say I like living on the edge .
pi_44397404
quote:
Op woensdag 13 december 2006 17:03 schreef Mokster het volgende:

[..]

Hoe harder hoe beter!
Ik kán me anders een vrouw herinneren waarbij het op een gegeven moment toch net iets té hard ging .
pi_44397481
quote:
Op woensdag 13 december 2006 17:04 schreef kastanova het volgende:
Ik kán me anders een vrouw herinneren waarbij het op een gegeven moment toch net iets té hard ging .
Dat was inderdaad zo'n moment waarop die vrouw zich afvroeg of de man niet toevallig tóch een psychopaat was.
pi_44397680
quote:
Op woensdag 13 december 2006 17:06 schreef Mokster het volgende:

[..]

Dat was inderdaad zo'n moment waarop die vrouw zich afvroeg of de man niet toevallig tóch een psychopaat was.
nieuw: de sexverzekering: schadevergoeding als hij/zij toch niet betrouwbaar in bed bleek
pi_44397853
Is er al begrip?
Een befaamde Fransoos zei ooit: Qui ceci lit est un fou.
pi_44398381
quote:
Op woensdag 13 december 2006 17:06 schreef Mokster het volgende:

[..]

Vrouwelijke naiviteit gecombineerd met een gebrek aan mensenkennis .
  woensdag 13 december 2006 @ 18:17:26 #112
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_44399764
Wat vinden mannen nu écht van zelfstandige vrouwen?
pi_44399797
Wat vinden mannen nu écht van niet zelfstandige vrouwen?

Die wil ik ook wel weten.
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
  woensdag 13 december 2006 @ 18:20:24 #114
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_44399856
quote:
Op woensdag 13 december 2006 18:18 schreef Oblivion het volgende:
Wat vinden mannen nu écht van niet zelfstandige vrouwen?

Die wil ik ook wel weten.
Oh, die vinden ze gewoon geil en stiekem ook wel leuk omdat ze bij dit soort vrouwen echt de mannelijke held kunnen spelen en voor zo'n vrouw kunnen zorgen.
pi_44399871
quote:
Op woensdag 13 december 2006 18:20 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Oh, die vinden ze gewoon geil en stiekem ook wel leuk omdat ze bij dit soort vrouwen echt de mannelijke held kunnen spelen en voor zo'n vrouw kunnen zorgen.
Oh, doe ik toch iets goeds...

woensdag 13 december 2006 @ 18:24:29 #116
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_44399951
quote:
Op woensdag 13 december 2006 18:20 schreef Oblivion het volgende:

[..]

Oh, doe ik toch iets goeds...

Ze mogen het alleen niet cultiveren. En als er bijvoorbeeld iets op tv is kunnen ze hulp natuurlijk vergeten. Na de film/voetbal/porno of wat dan ook mogen ze hun onzekerheid niet uitdragen.
Overigens denk ik dat ik maar een een topic over vrouwen moet openen, want ik snap niet goed hoe je als vrouw onzelfstandig kunt zijn. Je kunt toch wel je eigen beslissingen nemen en je eigen zaakjes regelen?
pi_44399991
Ik val zelf niet echt op die zakelijke zelfstandige vrouwen. Die schattigheidsgehalte lijdt eronder
pi_44400006
dat betekend trouwens niet dat ik het stiekem niet geil vind

[ Bericht 4% gewijzigd door nachtpersoon op 13-12-2006 18:32:38 ]
pi_44400020
quote:
Op woensdag 13 december 2006 18:24 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ze mogen het alleen niet cultiveren. En als er bijvoorbeeld iets op tv is kunnen ze hulp natuurlijk vergeten. Na de film/voetbal/porno of wat dan ook mogen ze hun onzekerheid niet uitdragen.
Overigens denk ik dat ik maar een een topic over vrouwen moet openen, want ik snap niet goed hoe je als vrouw onzelfstandig kunt zijn. Je kunt toch wel je eigen beslissingen nemen en je eigen zaakjes regelen?
Nou met niet zelfstandig denk ik eerder aan zelf het geld niet verdienen...
Verder doe ik alles hier in huis! En regel ook alles, en maak de meeste beslissingen.
Te meer omdat de heer des huizes vaak aan het werk is overdag.

We ondervinden er zelf geen hinder van, er wordt wel eens raar tegen aan gekeken in deze tijd
  woensdag 13 december 2006 @ 18:27:27 #120
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_44400023
quote:
Op woensdag 13 december 2006 18:26 schreef nachtpersoon het volgende:
Ik val zelf niet echt op die zakelijke zelfstandige vrouwen. Die schattigheidsgehalte lijdt eronder
Ja maar, je kunt toch niet je hele leven schattig blijven? Ooit een schattige vrouw van in de 40 gezien? Dat is toch belachelijk?
  woensdag 13 december 2006 @ 18:29:47 #121
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_44400081
quote:
Op woensdag 13 december 2006 18:27 schreef Oblivion het volgende:

[..]

Nou met niet zelfstandig denk ik eerder aan zelf het geld niet verdienen...
Verder doe ik alles hier in huis! En regel ook alles, en maak de meeste beslissingen.
Te meer omdat de heer des huizes vaak aan het werk is overdag.

We ondervinden er zelf geen hinder van, er wordt wel eens raar tegen aan gekeken in deze tijd
Oh, volgens mij vinden mannen dat wel prettig, iemand die thuis zit en alle "onbelangrijke" (in hun ogen) zaken regelt en het huishouden regelt. Maar wel altijd zorgen voor voldoende interessant gesprekstof, niet zeuren en er niet uit gaan zien als een sloof, anders ben je hem nog zo kwijt aan een assertieve collega of een jongere (lees geilere) uitgave van jezelf.
pi_44400100
quote:
Op woensdag 13 december 2006 18:27 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ja maar, je kunt toch niet je hele leven schattig blijven? Ooit een schattige vrouw van in de 40 gezien? Dat is toch belachelijk?
daarom ben ik ook heel blij dat ik me daar nog lang geen zorgen over hoef te maken
pi_44400106
dat betekend trouwens weer niet dat ik niet op milfs val
pi_44400119
oeps

hoe kan ik deze reply weghalen
pi_44400199
quote:
Op woensdag 13 december 2006 18:29 schreef Tinkepink het volgende:

Oh, volgens mij vinden mannen dat wel prettig, iemand die thuis zit en alle "onbelangrijke" (in hun ogen) zaken regelt en het huishouden regelt. Maar wel altijd zorgen voor voldoende interessant gesprekstof, niet zeuren en er niet uit gaan zien als een sloof, anders ben je hem nog zo kwijt aan een assertieve collega of een jongere (lees geilere) uitgave van jezelf.
Ja, maar ligt dat aan het feit dat iemand "thuis" is of aan haarzelf?
Met alle informatie bronnen tegenwoordig hoef je echt niet achteraan in een rij te staan.
Dat ligt dus geheel aan jezelf.
Mij boeit het helemaal niks dat ik financieel afhankelijk ben van hem.
En 1 geluk, hij zal me nooit en te nimmer zo laten voelen.
pi_44400233
Shit, is veel te off-topic.
I'm gone!
pi_44400273
quote:
Vrouwen zijn geen haar beter.
pi_44400491
quote:
Waarom kunnen mannen niet even verder kijken dan hun neus lang is?
(oftewel: dat topic bestaat al).
  woensdag 13 december 2006 @ 19:35:46 #130
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_44402015
quote:
Op woensdag 13 december 2006 18:27 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Waarom?
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_44402088
quote:
Op woensdag 13 december 2006 18:38 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Vrouwen zijn geen haar beter.
Nee hè? Zijn net mensen...
  woensdag 13 december 2006 @ 20:22:31 #132
157966 SKETSj
4. [niet meer en niet minder]
pi_44403513
quote:
Je valt op de verkeerde mannetjes. Die gassies die niet tegn hun verlies kunnen zijn gewoon jankerts.
Ze hebben een te grote ego omdat ze altijd hun zin hebben kregen. Maar die ego dat vinden vrouwen weer aantrekkelijk. Tja, kiezen of delen he.
If I had a Hammer...
pi_44404744
quote:
Op woensdag 13 december 2006 19:37 schreef Oblivion het volgende:

[..]

Nee hè? Zijn net mensen...
Mensen??? Het zijn toch gebruiksvoorwerpen?Een soort opblaaspop-de-luxe,toch?
pi_44405179
Ik weet niet of die in topic 1 al gesteld is, moet eigenlijk nog terug lezen, maar was even benieuwd hiernaar .

Waarom laten mannen vrouwen toch altijd zo lang wachten op een antwoord ?
Waarom niet direct en to the point zijn, maar altijd afwachten en ons geduld op de proef stellen..
tigger's the best!
pi_44405269
quote:
Op woensdag 13 december 2006 21:06 schreef tigger_78 het volgende:
Ik weet niet of die in topic 1 al gesteld is, moet eigenlijk nog terug lezen, maar was even benieuwd hiernaar .

Waarom niet direct en to the point zijn, maar altijd afwachten en ons geduld op de proef stellen..
Normaliter zijn we dat wel, maar in een dergelijk geval heb je vast een moeilijke vraag gesteld als 'waar denk je nu aan?'
pi_44405641
quote:
Op woensdag 13 december 2006 21:08 schreef Litpho het volgende:

[..]

Normaliter zijn we dat wel, maar in een dergelijk geval heb je vast een moeilijke vraag gesteld als 'waar denk je nu aan?'
Nee, zulke moeilijke vragen stel ik niet.

Gewoon, meer in de beginnende, hopende, relatie dingen achtig iets ofzo.
tigger's the best!
  woensdag 13 december 2006 @ 21:19:11 #137
106776 Nickthedick
Non-smokers die every day
pi_44405785
quote:
Op woensdag 13 december 2006 21:06 schreef tigger_78 het volgende:

Omdat we lang moeten nadenken om een zo kort, afgewogen mogelijk antwoord te geven; want een vrouw is in staat elk woord in de zin verkeerd op te vatten.
- It's always funny until someone gets hurt. Then it's just hilarious
- Digressions, objections, delight in mockery, carefree mistrust are signs of health; everything unconditional belongs in pathology.
pi_44405870
quote:
Op woensdag 13 december 2006 20:55 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Mensen??? Het zijn toch gebruiksvoorwerpen?Een soort opblaaspop-de-luxe,toch?
Laat me raden, jij bent een vrijgezellige jongen...
  woensdag 13 december 2006 @ 21:26:32 #139
158551 hele_nare_user
...en niet anders
pi_44406098
quote:
Op woensdag 13 december 2006 21:19 schreef Nickthedick het volgende:

[..]

Omdat we lang moeten nadenken om een zo kort, afgewogen mogelijk antwoord te geven; want een vrouw is in staat elk woord in de zin verkeerd op te vatten.
Inderdaad dat is echt zo, straks probeer je een complimentje gegeven en wordt ze boos!
Met het lezen van bovenstaande post ga je akkoord met het regelement van de nare users-commissie.
Vraag, klacht of een geheime liefde voor me?
pi_44406127
quote:
Op woensdag 13 december 2006 21:08 schreef Litpho het volgende:

[..]

TE herkenbaar
pi_44406284
quote:

[..]

Ik kan je als vrouw alleen maar gelijk geven....
pi_44406927
quote:

[..]

hahaha,

Ook ik moet je daar gelijk in geven .
Ik kan ook altijd alles zo buigen dat het voor mij positief uitvalt of dat de ruzie alleen maar erger wordt
pi_44412478
quote:
Ik heb ook altijd mijn hand in mijn broek als ik op de bank of op bed lig. Het mondt zelden uit in masturberen, het is er gewoon zo lekker warm
pi_44412938
quote:
Op donderdag 14 december 2006 00:03 schreef Xennia het volgende:

[..]

Ik heb ook altijd mijn hand in mijn broek als ik op de bank of op bed lig. Het mondt zelden uit in masturberen
Ach, lul toch niet joh! .
pi_44413412
quote:

[..]

True true. Kasta ga door, ik lig dubbel hier.
  donderdag 14 december 2006 @ 00:42:01 #146
157966 SKETSj
4. [niet meer en niet minder]
pi_44413475
quote:

[..]

Omgekeerd wel? Als het een hele lekkere man betrof?
Zou je niet onbewust de man willen gaan verleiden dan?
It takes 2 to tango you know
(sometimes 3)
If I had a Hammer...
pi_44413607
quote:
Op woensdag 13 december 2006 18:46 schreef Mokster het volgende:

[..]

Waarom kunnen mannen niet even verder kijken dan hun neus lang is?
(oftewel: dat topic bestaat al).
Mijn fout , ik zit ook niet 24.7 op fok dus tjah...

Maar als je het echt wilt weten; omdat vrouwen beter zijn in het gebruiken van beide hersenhelften.
pi_44413759
quote:
Op donderdag 14 december 2006 00:39 schreef slakkie het volgende:

[..]

True true. Kasta ga door, ik lig dubbel hier.
Dat was niet eens kasta
pi_44414160
quote:
Op donderdag 14 december 2006 00:56 schreef Xennia het volgende:

[..]

Dat was niet eens kasta
Nee, dat zag mijn neus ook. Ik zal er voortaan een extra witregel bijplakken.
  donderdag 14 december 2006 @ 10:29:58 #150
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_44418460
quote:
Op woensdag 13 december 2006 18:17 schreef Tinkepink het volgende:
Eng.
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
pi_44418548
tvp.
  donderdag 14 december 2006 @ 11:52:22 #152
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_44420440
quote:
Op donderdag 14 december 2006 10:29 schreef sungaMsunitraM het volgende:

[..]

Eng.
Zijn zelfstandige mannen dan ook eng?
  donderdag 14 december 2006 @ 11:56:50 #153
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_44420545
quote:
Op donderdag 14 december 2006 11:52 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Zijn zelfstandige mannen dan ook eng?
bestaan die?
pi_44420596
quote:
Op donderdag 14 december 2006 11:56 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

bestaan die?

Good point, Puckzzz.
  donderdag 14 december 2006 @ 11:58:25 #155
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_44420599
quote:

[..]

bestaan die?
Het schijnt.
pi_44420768
quote:

[..]

bestaan die?
* Vinnie_Terranova meldt zich!
pi_44421342
quote:
Op donderdag 14 december 2006 12:04 schreef Vinnie_Terranova het volgende:

[..]

* Vinnie_Terranova meldt zich!
Ik hang aan je lippen, vertel!
Wat maakt jou nou zo zelfstandig?
  donderdag 14 december 2006 @ 12:29:59 #158
16845 L3IPO
I am...MEGATRON!
pi_44421497
quote:
Op woensdag 13 december 2006 18:17 schreef Tinkepink het volgende:
Zelfstandig is op zich wel ok, maar wel tot op een zekere hoogte. Imo is het wel prettiger in een relatie als de man dominant is ten opzichte van de vrouw. Van nature is dat ook niet negatief denk ik, maar een man vind het gewoon fijn als hij voor zijn vrouw kan zorgen. Als de vrouw zelf alles al kan, gaan veel mannen zich overbodig in een relatie voelen denk ik.

Ow ja, en het gaat zeker ten koste van de schattigheidsfactor, dat is wel het allerbelangrijkste bij een vrouw
Humans dont deserve to live...
pi_44423776
quote:
Op donderdag 14 december 2006 12:23 schreef Oblivion het volgende:

[..]

Ik hang aan je lippen, vertel!
Wat maakt jou nou zo zelfstandig?

zelf·stan·dig (bn.)
1 op zichzelf staand => autonoom, onafhankelijk

Zelfstandig ben ik omdat ik zelf mijn beslissingen neem, van niemand afhankelijk ben en mijn eigen ratio me brengt waar ik wil zijn in het leven.
pi_44424425
quote:
Op donderdag 14 december 2006 12:29 schreef L3IPO het volgende:
Zelfstandig is op zich wel ok, maar wel tot op een zekere hoogte. Imo is het wel prettiger in een relatie als de man dominant is ten opzichte van de vrouw. Van nature is dat ook niet negatief denk ik, maar een man vind het gewoon fijn als hij voor zijn vrouw kan zorgen. Als de vrouw zelf alles al kan, gaan veel mannen zich overbodig in een relatie voelen denk ik.

Ow ja, en het gaat zeker ten koste van de schattigheidsfactor, dat is wel het allerbelangrijkste bij een vrouw
Dude, onder welke steen kom jij vandaan ? .

Vrouwen zouden niet alles zelf moeten kunnen want dan voelen mannen zich overbodig in een relatie ? Dus we moeten maar een beetje doen alsof we achterlijk zijn en niks snappen van dingen zodat jullie brullend en op je borst trommelend onze fietsband kunnen plakken ?

Puh-lease. .

Hap. .
pi_44424592
quote:
Op donderdag 14 december 2006 14:01 schreef AudreyHepburn het volgende:

[..]

Vrouwen zouden niet alles zelf moeten kunnen want dan voelen mannen zich overbodig in een relatie ? Dus we moeten maar een beetje doen alsof we achterlijk zijn en niks snappen van dingen zodat jullie brullend en op je borst trommelend onze fietsband kunnen plakken ?

Puh-lease. .

Hap. .
plak dan es snel mn fietsband
  donderdag 14 december 2006 @ 14:09:22 #162
16845 L3IPO
I am...MEGATRON!
pi_44424674
quote:

Sorry voor mijn bijdrage hoor...
quote:
Het gaat er gewoon om dat de meeste mannen geen semi-man of een pot (inclusief tuinbroek) als partner willen. Vrouwen zijn goed in bepaalde dingen, mannen weer goed in andere. Dat wil niet zeggen dat vrouwen niet gelijkwaardig zijn, maar ze zijn niet hetzelfde. Ook zeg ik niet dat mannen beter beslissingen kunnen nemen, dat is ook onzin. Maar het is wel zo dat mannen van nature dominant willen zijn in een relatie, en een zelfstandige vrouw sluit daar meestal niet goed bij aan.

[ Bericht 0% gewijzigd door L3IPO op 14-12-2006 14:39:21 ]
  donderdag 14 december 2006 @ 14:11:00 #163
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_44424739
quote:

[..]

Puh-lease. .

Hap. .
Ik heb laatst nieuwe motorolie in de auto gedaan omdat het peil te laag was. kreeg een heel kruisverhoor of ik het wel in het goede ding had gedaan.

Ik zo van: "Ja die blauwe dop, met die sproeiertjes erop toch?"
pi_44425098
quote:
Op donderdag 14 december 2006 14:09 schreef L3IPO het volgende:
Het gaat er gewoon om dat de meeste mannen geen semi-man of een pot (inclusief tuinbruik) als partner willen. Vrouwen zijn goed in bepaalde dingen, mannen weer goed in andere. Dat wil niet zeggen dat vrouwen niet gelijkwaardig zijn, maar ze zijn niet hetzelfde. Ook zeg ik niet dat mannen beter beslissingen kunnen nemen, dat is ook onzin. Maar het is wel zo dat mannen van nature dominant willen zijn in een relatie, en een zelfstandige vrouw sluit daar meestal niet goed bij aan.
Dus volgens jou worden vrouwen geboren met de biologische verplichting om zich te laten domineren ? En alle lesbische vrouwen dragen vormeloze hobbezakken, flossen met staaldraad en doen aan kogelstoten ?

Anyway.

Als mannen dus graag dominant zijn, wat moeten vrouwen dan doen ? Stilzitten en mooi zijn ? Zorgen dat we niet vet worden en onze kut scheren ? Zorgen dat het eten klaarstaat als de man thuiskomt, maar toch onderweg naar de supermarkt niet stiekum veel geld uitgeven aan een vijfde paar naaldhakken ? Want zo zelfstandig zijn we. .
  donderdag 14 december 2006 @ 14:26:23 #165
16845 L3IPO
I am...MEGATRON!
pi_44425247
quote:
Op donderdag 14 december 2006 14:21 schreef AudreyHepburn het volgende:

[..]

Dus volgens jou worden vrouwen geboren met de biologische verplichting om zich te laten domineren ? En alle lesbische vrouwen dragen vormeloze hobbezakken, flossen met staaldraad en doen aan kogelstoten ?

Anyway.

Als mannen dus graag dominant zijn, wat moeten vrouwen dan doen ? Stilzitten en mooi zijn ? Zorgen dat we niet vet worden en onze kut scheren ? Zorgen dat het eten klaarstaat als de man thuiskomt, maar toch onderweg naar de supermarkt niet stiekum veel geld uitgeven aan een vijfde paar naaldhakken ? Want zo zelfstandig zijn we. .
Ik weet niet waar je al deze conclusies vandaan haalt, maar van mij komen ze niet. Achterlijk mens

-edit-

Verklaring gevonden:
quote:
Relatie Ja. Met mijn iBook.
pi_44425316
quote:

[..]

Als mannen dus graag dominant zijn, wat moeten vrouwen dan doen ?

Stilzitten en mooi zijn ?
Zorgen dat we niet vet worden en onze kut scheren ?
Zorgen dat het eten klaarstaat als de man thuiskomt, maar toch onderweg naar de supermarkt niet stiekum veel geld uitgeven aan een vijfde paar naaldhakken ? Want zo zelfstandig zijn we. .
  donderdag 14 december 2006 @ 14:30:39 #167
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_44425380
Toch ben ik ban dat die leip gelijk heeft. Ik dacht een zeer geemancipeerde man getroffen te hebben die samen met mij voor de kinderen zorgt en daar ook zijn werkweek op afstemt (36 uur in 4 dagen) zodat ik ook in het arbeidsproces kan blijven (3 dagen).
Maar nu heeft hij toch "besloten" dat het toch echt het beste voor ons is als hij op zeer korte termijn een baan in het buitenland aanneemt. En wij moeten maar mee, want dat land is toch echt veel beter, schoner, geweldiger, beter voor ouden en zieken, daar hebben we meer kansen etc. Terwijl ik hier wil blijven (en vier jaar geleden al eens naar een ander land verhuisd ben voor hem).
Samenvattend: zelfs mannen die zich voordoen als niet-macho en geemancipeerd zijn stiekem egoistische eikels.
  donderdag 14 december 2006 @ 14:34:21 #168
16845 L3IPO
I am...MEGATRON!
pi_44425507
quote:
Op donderdag 14 december 2006 14:30 schreef Tinkepink het volgende:
Toch ben ik ban dat die leip gelijk heeft.
Hoezo bang? Het is niet negatief ofzo...kijk een persoon als audrey verbind het automatisch aan allerlei negatieve aspecten die nergens op gebaseerd zijn en totaal niet inherent aan een relatie zoals ik die schets.
quote:
Ik dacht een zeer geemancipeerde man getroffen te hebben die samen met mij voor de kinderen zorgt en daar ook zijn werkweek op afstemt (36 uur in 4 dagen) zodat ik ook in het arbeidsproces kan blijven (3 dagen).
Goede situatie imo
quote:
Maar nu heeft hij toch "besloten" dat het toch echt het beste voor ons is als hij op zeer korte termijn een baan in het buitenland aanneemt. En wij moeten maar mee, want dat land is toch echt veel beter, schoner, geweldiger, beter voor ouden en zieken, daar hebben we meer kansen etc. Terwijl ik hier wil blijven (en vier jaar geleden al eens naar een ander land verhuisd ben voor hem).
Dat vind ik persoonlijk dan weer onzin. Dat een man van nature over het algemeen dominanter wil zijn in een relatie is geen vrijbrief om in je eentje dit soort belangrijke beslissingen te nemen. Met zoiets moet je het allebei mee eens zijn imo, en anders niet doen.
quote:
Samenvattend: zelfs mannen die zich voordoen als niet-macho en geemancipeerd zijn stiekem egoistische eikels.
Iedereen is egoïstisch in alle opzichten
pi_44425532
quote:
Op donderdag 14 december 2006 14:26 schreef L3IPO het volgende:

[..]

Ik weet niet waar je al deze conclusies vandaan haalt, maar van mij komen ze niet. Achterlijk mens
Ik overdrijf om mijn punt te maken. Obviously. Maar ik wil graag van jou horen hoe jij dat dan ziet, een dominante man. En die opmerking over dat lesbo's per definitie mannelijk zijn en tuinbroeken dragen mag je sowieso terugnemen. Hallo vooroordeel.
  donderdag 14 december 2006 @ 14:35:58 #170
121234 Fjolle
Bij twijfel, niet doen!
pi_44425570
Dames, je moet gewoon je vent laten denken dat ie de baas is.
Schaapjes aller landen verenigt u.
Veni, vidi, pavi (We came, we saw and we ate grass)
  donderdag 14 december 2006 @ 14:38:07 #171
16845 L3IPO
I am...MEGATRON!
pi_44425628
quote:
Op donderdag 14 december 2006 14:34 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik overdrijf om mijn punt te maken. Obviously. En die opmerking over dat lesbo's per definitie mannelijk zijn en tuinbroeken dragen mag je sowieso terugnemen. Hallo vooroordeel.
Ik mag geen hyperbool maken daar waar jij het wel doet?
quote:
Maar ik wil graag van jou horen hoe jij dat dan ziet, een dominante man.
Geen flauw idee ik zit er al een tijd over na te denken maar ik vind het moeilijk om het uit te leggen. Dat is geen sterk argument, ik weet het.
pi_44425676
quote:
Op donderdag 14 december 2006 14:35 schreef Fjolle het volgende:
Ja, dat doe ik ook, alleen als ik het hem vertel is hij niet zo blij met me...
pi_44425682
quote:
Op donderdag 14 december 2006 14:38 schreef L3IPO het volgende:
Ik mag geen hyperbool maken daar waar jij het wel doet?
Touché. .
quote:
Geen flauw idee ik zit er al een tijd over na te denken maar ik vind het moeilijk om het uit te leggen. Dat is geen sterk argument, ik weet het.
Daarom was ik juist nieuwsgierig. Maar ik hoor het graag als je je lightbulb-moment gehad hebt.
  donderdag 14 december 2006 @ 14:39:58 #174
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_44425686
quote:
Op donderdag 14 december 2006 14:35 schreef Fjolle het volgende:
Goh, vertel mij eens hoe je dat doet? Ik wil hierblijven, mijn man wil weer emigreren en ik moet hem zien te overtuigen om hier te blijven zonder hem het gevoel te geven dat ik de baas ben en zonder hem te manipuleren(want daar heb ik een hekel aan)
pi_44425743
quote:
Op donderdag 14 december 2006 14:39 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Goh, vertel mij eens hoe je dat doet? Ik wil hierblijven, mijn man wil weer emigreren en ik moet hem zien te overtuigen om hier te blijven zonder hem het gevoel te geven dat ik de baas ben en zonder hem te manipuleren(want daar heb ik een hekel aan)
Je zegt gewoon dat je niet gaat.
En hij manipuleert net zo goed! Alleen bij hem zijn het terechte argumenten.
Geef hem dan ook maar argumenten, kinderen hebben het fijn op school, ik heb een leuke job etc etc.
  donderdag 14 december 2006 @ 14:43:46 #176
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_44425803
Heb ik ook gezegd. En dan krijg ik dus een weekendhuwelijk. Leuk. Precies de reden waarom ik getrouwd ben en kinderen heb gekregen. Ik heb altijd al een partner gewild die zondagsch het vleesch aansnijdt (verwijzing naar Sirespotje over ongeemancipeerde mannen)
  donderdag 14 december 2006 @ 14:45:05 #177
121234 Fjolle
Bij twijfel, niet doen!
pi_44425833
quote:
Op donderdag 14 december 2006 14:39 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Dit is een geval van samen praten en nog eens praten. Hier moet je samen uitkomen tot je een oplossing hebt waar je beiden mee kan leven. Niemand kan je verplichten tot zoiets.

Ik bedoelde met mijn opmerking gewoon in de dagelijkse omgang.
pi_44425862
Tja, je kunt hem dus niet tegenhouden....
Je kan het aankijken en dan pas beslissen.
Misschien is het wel helemaal te gek!

Het vervelende is, jij bent koppig en hij heeft het beste voor met zijn gezin...
  donderdag 14 december 2006 @ 14:46:53 #179
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_44425871
quote:
Op donderdag 14 december 2006 14:41 schreef Oblivion het volgende:

[..]

Je zegt gewoon dat je niet gaat.
En hij manipuleert net zo goed! Alleen bij hem zijn het terechte argumenten.
Geef hem dan ook maar argumenten, kinderen hebben het fijn op school, ik heb een leuke job etc etc.
Oh, die argumenten heb ik hem ook gegeven: ik heb een zeer goede baan, de kinderen zijn gelukkig op school (al zijn ze nog wel erg jong, onder de 6, en zouden ergens anders ook nog wel kunnen wennen), we hebben een geweldig huis van ruim 300m², ik heb in mijn hele leven nog niet zoveel vrienden gehad, ik ben hier gelukkig.

Naar mijn idee goede en redelijke argumenten. Maar die heeft hij andersom net zo goed.

Maarre, we zijn nu wel erg offtopic......
  donderdag 14 december 2006 @ 14:54:27 #180
16845 L3IPO
I am...MEGATRON!
pi_44426066
Alvast een bronnetje .
pi_44426206
quote:
Op donderdag 14 december 2006 14:46 schreef Tinkepink het volgende:

Oh, die argumenten heb ik hem ook gegeven: ik heb een zeer goede baan, de kinderen zijn gelukkig op school (al zijn ze nog wel erg jong, onder de 6, en zouden ergens anders ook nog wel kunnen wennen), we hebben een geweldig huis van ruim 300m², ik heb in mijn hele leven nog niet zoveel vrienden gehad, ik ben hier gelukkig.

Naar mijn idee goede en redelijke argumenten. Maar die heeft hij andersom net zo goed.

We zijn ook off-topic bezig, maar goed...

Toch als er 1 nee zegt is het nee...
2 Ja is ja, maar 1 nee...

Heeft in mijn optiek niks met dominantie te maken, maar eerder met respecteren.
Het gras is namelijk niet altijd natter aan de overkant.
pi_44426328
quote:
Op donderdag 14 december 2006 14:54 schreef L3IPO het volgende:
Alvast een bronnetje .
Dat stukje heeft een te hoge dichtheid van het gebruik van het woord "verdrongen".
  donderdag 14 december 2006 @ 15:03:21 #183
16845 L3IPO
I am...MEGATRON!
pi_44426365
Ik denk dat het een belangrijk argument is dat de vrouw meestal financieel afhankelijk is van de man.
  donderdag 14 december 2006 @ 15:04:08 #184
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_44426389
quote:
Op donderdag 14 december 2006 14:58 schreef Oblivion het volgende:

[..]

We zijn ook off-topic bezig, maar goed...

Toch als er 1 nee zegt is het nee...
2 Ja is ja, maar 1 nee...

Heeft in mijn optiek niks met dominantie te maken, maar eerder met respecteren.
Het gras is namelijk niet altijd natter aan de overkant.
Je hebt gelijk. Maar ik ben wel bang dat hij het me heel erg kwalijk gaat nemen als ik mijn vetorecht uitspreek en het me ook kwalijk blijft nemen.... Of dat nou zo'n gezonde basis is om verder te gaan.
  donderdag 14 december 2006 @ 15:04:24 #185
121234 Fjolle
Bij twijfel, niet doen!
pi_44426392
quote:
Op donderdag 14 december 2006 14:46 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Welke argumenten geeft hij dan? Ik vind het geluk van het gezin toch redelijk zwaar wegen.
Als dit teveel offtopic gaat open dan een nieuw hierover.
  donderdag 14 december 2006 @ 15:05:31 #186
16845 L3IPO
I am...MEGATRON!
pi_44426425
Kap ff met dit offtopic gezeur, ga elkaar PMen ofzo...
  donderdag 14 december 2006 @ 15:06:43 #187
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_44426465
quote:
Op donderdag 14 december 2006 15:04 schreef Fjolle het volgende:

[..]

Welke argumenten geeft hij dan? Ik vind het geluk van het gezin toch redelijk zwaard wegen.
Als dit teveel offtopic gaat open dan een nieuw hierover.
Gaat inderdaad teveel offtopic. Misschien moeten we er maar over op houden, want een nieuw topic openen vind ik op het moment ook niet echt een optie. Voel me niet zo weerbaar ten opzichte van de standaard achterlijke reacties die je op Fok meestal krijgt. Zou me het teveel aantrekken.
  donderdag 14 december 2006 @ 15:07:26 #188
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_44426491
quote:
Op donderdag 14 december 2006 15:05 schreef L3IPO het volgende:
Kap ff met dit offtopic gezeur, ga elkaar PMen ofzo...
Goh, het mannnetje moet zich ook even laten gelden
  donderdag 14 december 2006 @ 15:08:33 #189
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_44426533
Een nieuwe vraag: waarom vinden mannen schaamhaar bij vrouwen vies?
  donderdag 14 december 2006 @ 15:08:47 #190
16845 L3IPO
I am...MEGATRON!
pi_44426543
quote:
Op donderdag 14 december 2006 15:07 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Goh, het mannnetje moet zich ook even laten gelden
Ja hallo zeg, constant tegen elkaar zitten te janken dat je offtopic gaat, en toch door blijven kakelen
  donderdag 14 december 2006 @ 15:09:28 #191
16845 L3IPO
I am...MEGATRON!
pi_44426563
quote:
Op donderdag 14 december 2006 15:08 schreef Tinkepink het volgende:
Vind ik niet vies, juist wel grappig Maar een gigantische bos is ook niet wenselijk... Mannen die kicken op een kale doos vinden het denk ik opwindend omdat het er dan jonger uit ziet ofzo.
pi_44426570
quote:
Niet zo generaliseren graag...
  donderdag 14 december 2006 @ 15:10:02 #193
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_44426589
Nog een vraag: waarom snappen mannen geen flauwe vrouwengrapjes, terwijl ze wel verwachten dat vrouwen om hun geweldige grappen lachen?
  donderdag 14 december 2006 @ 15:10:57 #194
16845 L3IPO
I am...MEGATRON!
pi_44426621
quote:
Op donderdag 14 december 2006 15:10 schreef Tinkepink het volgende:
Nog een vraag: waarom snappen mannen geen flauwe vrouwengrapjes, terwijl ze wel verwachten dat vrouwen om hun geweldige grappen lachen?
Je geeft zelf al het antwoord Vrouwen maken flauwe grapjes, en mannen geweldige! Over het algemeen durf ik hier keihard te beweren dat mannen meer en betere humor hebben dan vrouwen
  donderdag 14 december 2006 @ 15:11:00 #195
121234 Fjolle
Bij twijfel, niet doen!
pi_44426622
quote:
Ja die kan ik zo ook nog wel beantwoorden (als vrouw zijnde dus).
Het komt tussen je tanden bij het beffen. Of zoals iemand het laatst treffelijk uitdrukte: I do not like to kiss a wet floormob.
  donderdag 14 december 2006 @ 15:11:13 #196
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_44426631
quote:
Op donderdag 14 december 2006 15:09 schreef Developersrus het volgende:

[..]

Niet zo generaliseren graag...
Nou, als je hier op Fok kijkt....

Overigens vind ik alles wegscheren zeer 2001.
pi_44426650
quote:
Omdat ze meestal achterbaks van aard zijn...

achterbaks is NIET komisch!
pi_44426652
quote:
Op donderdag 14 december 2006 15:03 schreef L3IPO het volgende:
Ik denk dat het een belangrijk argument is dat de vrouw meestal financieel afhankelijk is van de man.
. Grappig. Een ding wat ik zeker weet is dat ik in mijn leven ten alle tijde financieel onafhankelijk wil zijn. Ik wil bij iemand blijven omdat ik daar gelukkig mee ben, niet omdat ik financieel afhankelijk van die persoon ben. Als ik weg wil, dat ik dan ook gewoon weg kan gaan, en niet ongelukkig moet blijven omdat ik zelf geen cent heb.
  donderdag 14 december 2006 @ 15:12:27 #199
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_44426669
quote:
Op donderdag 14 december 2006 15:11 schreef Fjolle het volgende:

[..]

Ja die kan ik zo ook nog wel beantwoorden (als vrouw zijnde dus).
Het komt tussen je tanden bij het beffen. Of zoals iemand het laatst treffelijk uitdrukte: I do not like to kiss a wet floormob.
Volgens mij kan je best zorgen dat er niet geflost hoeft te worden en tóch wat haar laten staan hoor!
pi_44426685
quote:
Op donderdag 14 december 2006 15:11 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Nou, als je hier op Fok kijkt....

Overigens vind ik alles wegscheren zeer 2001.
'Kinder'-kutten likken is naar mijn weten strafbaar in NL.
  donderdag 14 december 2006 @ 15:13:41 #201
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_44426699
quote:
Op donderdag 14 december 2006 15:11 schreef Developersrus het volgende:

[..]

Omdat ze meestal achterbaks van aard zijn...

Wat is achterbaks? Ik maak nooit achterbakse grapjes terwijl ik toch echt een vrouw ben hoor! Met tieten!
pi_44426730
quote:
Op donderdag 14 december 2006 15:13 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Wat is achterbaks? Ik maak nooit achterbakse grapjes terwijl ik toch echt een vrouw ben hoor! Met tieten!
'This thread is worthless without pics' rings a bell..?
  donderdag 14 december 2006 @ 15:14:46 #203
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_44426735
quote:
Op donderdag 14 december 2006 15:11 schreef Developersrus het volgende:

[..]

Omdat ze meestal achterbaks sarcastisch van aard zijn...

dat snappen mannen gewoon niet

het is van een ander niveau dan 'komt een vrouw bij de dokter....'
  donderdag 14 december 2006 @ 15:15:18 #204
16845 L3IPO
I am...MEGATRON!
pi_44426755
quote:
Op donderdag 14 december 2006 15:11 schreef AudreyHepburn het volgende:

[..]

. Grappig. Een ding wat ik zeker weet is dat ik in mijn leven ten alle tijde financieel onafhankelijk wil zijn. Ik wil bij iemand blijven omdat ik daar gelukkig mee ben, niet omdat ik financieel afhankelijk van die persoon ben. Als ik weg wil, dat ik dan ook gewoon weg kan gaan, en niet ongelukkig moet blijven omdat ik zelf geen cent heb.
Klopt, maar voor heel veel vrouwen is dat moeilijk/onmogelijk te realiseren. Niet omdat ze niet willen of omdat ze te dom zijn, maar puur en alleen omdat ze kinderen krijgen en daarbij is het toch meestal niet wenselijk om keihard voor de carriere te gaan.
  donderdag 14 december 2006 @ 15:17:26 #205
121234 Fjolle
Bij twijfel, niet doen!
pi_44426817
quote:
Op donderdag 14 december 2006 15:15 schreef L3IPO het volgende:

[..]

Klopt, maar voor heel veel vrouwen is dat moeilijk/onmogelijk te realiseren. Niet omdat ze niet willen of omdat ze te dom zijn, maar puur en alleen omdat ze kinderen krijgen en daarbij is het toch meestal niet wenselijk om keihard voor de carriere te gaan.
Omdat meneer wil blijven werken om zelf carriere te kunnen maken.
  donderdag 14 december 2006 @ 15:17:28 #206
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_44426819
quote:
Op donderdag 14 december 2006 15:14 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

dat snappen mannen gewoon niet

het is van een ander niveau dan 'komt een vrouw bij de dokter....'
Ja, sarcastisch daarentegen....
Maar dan ben je meteen weer een bitch en niet schattig.....

Nog een vraag: wat is dat schattig toch waar jullie het over hebben? Ik zie steeds zo'n lolita voor me met een lolly en haar mond die dwaas mooi zit te zijn.
  donderdag 14 december 2006 @ 15:18:18 #207
16845 L3IPO
I am...MEGATRON!
pi_44426844
quote:
Op donderdag 14 december 2006 15:17 schreef Fjolle het volgende:

[..]

Omdat meneer wil blijven werken om zelf carriere te kunnen maken.
Nee, omdat meneer en mevrouw kinderen krijgen, en mevrouw de kindertjes opvoed. Niet alles wat traditioneel is, is per defenitie slecht.
  donderdag 14 december 2006 @ 15:20:54 #208
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_44426925
Een buurvrouw van mij weigert juist te gaan werken. Haar man werkt drie banen, om mevrouw tevreden te houden want die wil twee keer per jaar op vakantie, een dure BMW rijden, en de hele dag winkelen. Zij vind dat hij daar allemaal voor moet zorgen want hij is de man in huis. omdat hij dat ook doet, vraag ik me serieus af wie van hun nou de broek aan heeft daar
  donderdag 14 december 2006 @ 15:24:11 #209
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_44427013
quote:
Op donderdag 14 december 2006 15:20 schreef Puckzzz het volgende:
Een buurvrouw van mij weigert juist te gaan werken. Haar man werkt drie banen, om mevrouw tevreden te houden want die wil twee keer per jaar op vakantie, een dure BMW rijden, en de hele dag winkelen. Zij vind dat hij daar allemaal voor moet zorgen want hij is de man in huis. omdat hij dat ook doet, vraag ik me serieus af wie van hun nou de broek aan heeft daar
Zij.

Hoe kijken mannen hier eigenlijk tegenaan? Dit lijkt me toch het voorbeeld van een sterke onafhankeljke vrouw. Een eigen slaaf!!! Is het niet geweldig?
  donderdag 14 december 2006 @ 15:24:13 #210
16845 L3IPO
I am...MEGATRON!
pi_44427015
quote:
Op donderdag 14 december 2006 15:20 schreef Puckzzz het volgende:
Waarschijnlijk werkt hij liever dan thuis bij zijn vrouw te zijn
  donderdag 14 december 2006 @ 15:25:13 #211
16845 L3IPO
I am...MEGATRON!
pi_44427034
quote:
Op donderdag 14 december 2006 15:24 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Zij.

Hoe kijken mannen hier eigenlijk tegenaan? Dit lijkt me toch het voorbeeld van een sterke onafhankeljke vrouw. Een eigen slaaf!!! Is het niet geweldig?
Dat je zelf in een slechte situatie zit maakt een relatie als deze niet meteen goed hoor Verder neem ik niet aan dat deze vraag serieus is? Onthou wel dat dit niet "Onzin" is
pi_44427085
quote:
Op donderdag 14 december 2006 15:18 schreef L3IPO het volgende:

[..]

Nee, omdat meneer en mevrouw kinderen krijgen, en mevrouw de kindertjes opvoed. Niet alles wat traditioneel is, is per defenitie slecht.
Nee. Maar in alle serieuze relaties die ik heb gehad waarin dit ter sprake is gekomen, was de uitkomst: meneer blijft thuis in dat geval. Simpelweg omdat ik slecht ben in het huishouden, meer verdien dan mijn vriendjes en ook meer lol in mijn werk heb
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  donderdag 14 december 2006 @ 15:27:16 #213
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_44427092
quote:
Op donderdag 14 december 2006 15:25 schreef L3IPO het volgende:

[..]

Dat je zelf in een slechte situatie zit maakt een relatie als deze niet meteen goed hoor Verder neem ik niet aan dat deze vraag serieus is? Onthou wel dat dit niet "Onzin" is
Lieve schat, dat was nou vrouwenhumor.

Ik doelde eigenlijk op het feit dat veel mannen (niet alle) het graag traditioneel zien, maar het in dit geval zo ver doorgeschoten is dat toch de vrouw weer dominant is. En in ONZ kom ik nooit.
pi_44427124
quote:
Op donderdag 14 december 2006 15:26 schreef Ripley het volgende:

[..]

Nee. Maar in alle serieuze relaties die ik heb gehad waarin dit ter sprake is gekomen, was de uitkomst: meneer blijft thuis in dat geval. Simpelweg omdat ik slecht ben in het huishouden, meer verdien dan mijn vriendjes en ook meer lol in mijn werk heb
Juist.

Dat is ook mijn instelling. Je moet je eigen praktische oplossing voor hoe dingen in je leven lopen niet laten beperken door ingebakken rollenpatronen.
  donderdag 14 december 2006 @ 15:31:06 #215
16845 L3IPO
I am...MEGATRON!
pi_44427219
quote:
Op donderdag 14 december 2006 15:26 schreef Ripley het volgende:

[..]

Tuurlijk kan dat prima, ik generaliseer ook niet. Maar jij bent wel een "uitzondering". De meeste vrouwen willen graag "hun" kinderen opvoeden en ik denk dat zij daar van nature ook beter in zijn dan mannen.
  donderdag 14 december 2006 @ 15:32:18 #216
16845 L3IPO
I am...MEGATRON!
pi_44427261
quote:
Op donderdag 14 december 2006 15:28 schreef AudreyHepburn het volgende:

[..]

Juist.

Dat is ook mijn instelling. Je moet je eigen praktische oplossing voor hoe dingen in je leven lopen niet laten beperken door ingebakken rollenpatronen.
Moet je ook zeker niet doen, maar je moet je "feminisme" ook niet opdringen aan vrouwen die het wel fijn vinden om thuis voor de kinderen te zorgen en daarbij bewust de keuze maken om geen carriere te maken.
pi_44427314
quote:
Op donderdag 14 december 2006 15:05 schreef L3IPO het volgende:
gezeur
Zal het dit maal heel kort houden:

On-topic:

Waarom vragen de vrouwen meestal een scheiding aan?

En ik wil antwoord van de mannen!
  donderdag 14 december 2006 @ 15:35:31 #218
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_44427353
quote:
Op donderdag 14 december 2006 15:31 schreef L3IPO het volgende:

[..]

Tuurlijk kan dat prima, ik generaliseer ook niet. Maar jij bent wel een "uitzondering". De meeste vrouwen willen graag "hun" kinderen opvoeden en ik denk dat zij daar van nature ook beter in zijn dan mannen.
mijn ex was ook de huisvader terwijl ik aan het werk of leren was

nu we gescheiden zijn zorgt hij nog steeds voor de kinderen.
  donderdag 14 december 2006 @ 15:36:18 #219
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_44427382
quote:
Op donderdag 14 december 2006 15:34 schreef Oblivion het volgende:

[..]

On-topic:

maar daar wil ik zo graag het antwoord op geven
  donderdag 14 december 2006 @ 15:36:19 #220
16845 L3IPO
I am...MEGATRON!
pi_44427384
quote:

[..]

vhwjk
quote:
Bron?
pi_44427426
quote:
Op donderdag 14 december 2006 15:32 schreef L3IPO het volgende:

[..]

Moet je ook zeker niet doen, maar je moet je "feminisme" ook niet opdringen aan vrouwen die het wel fijn vinden om thuis voor de kinderen te zorgen en daarbij bewust de keuze maken om geen carriere te maken.
Als dat al feministisch is, dan noem ik mezelf bij deze trots feministe. Ik vind het zelf echter niet meer dan normaal. Bovendien, als diegene die het meeste geld kan verdienen (of de leukste baan heeft) blijft werken dan is dat toch ook gewoon de weg van de minste weerstand ? Dat heeft toch alleen maar voordelen ?

Maar L3IPO, kan je me uitleggen waarom je denkt dat het beter is voor kinderen om door hun moeder te worden opgevoed ? Is dat alleen puur biologisch volgens jou ? Zo van, die poept ze ook uit, dus die heeft er de meeste band mee ?
  donderdag 14 december 2006 @ 15:37:37 #222
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_44427429
quote:

[..]

On-topic:

Ik ben ook benieuwd!
pi_44427503
quote:
Op donderdag 14 december 2006 15:32 schreef L3IPO het volgende:

[..]

Nee, iedereen moet het zelf weten, dat vind ik ook. Maar het ergert soms wel dat het als vanzelfsprekend wordt aangenomen dat de vrouw thuis zal blijven.

Merk het hier op kantoor ook - aan mijn vrouwelijke collega vragen ze wel wat ze gaat doen als ze kinderen wil, terwijl het bij de mannelijke niet ter sprake komt.

Maar goed, als je een huishoudelijke vrouw bent met een carriere man, dan moet je het lekker volgens het patroon doen wat in jullie relatie past natuurlijk en misschien ben je beiden wel even huishoudelijk/carrieregericht - dan kun je nog altijd beiden 3 dagen gaan werken of zo
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_44427524
quote:
Op donderdag 14 december 2006 15:36 schreef L3IPO het volgende:

[..]

vhwjk
Ksst, offtopic..
quote:

Bron?
Goede vriendin is 10 jaar advocate geweest in familie recht, heeft 1 man geholpen aan een scheiding.
Verder allemaal vrouwen.

Is een goede bron, en het is algemeen bekend.
  donderdag 14 december 2006 @ 15:45:06 #225
16845 L3IPO
I am...MEGATRON!
pi_44427669
quote:
Op donderdag 14 december 2006 15:37 schreef AudreyHepburn het volgende:
Als dat al feministisch is, dan noem ik mezelf bij deze trots feministe. Ik vind het zelf echter niet meer dan normaal. Bovendien, als diegene die het meeste geld kan verdienen (of de leukste baan heeft) blijft werken dan is dat toch ook gewoon de weg van de minste weerstand ? Dat heeft toch alleen maar voordelen ?
Mind the quotes darlin' En ja, in jouw geval heeft dat alleen maar voordelen, ik juig het dan ook alleen maar toe
quote:
Maar L3IPO, kan je me uitleggen waarom je denkt dat het beter is voor kinderen om door hun moeder te worden opgevoed ? Is dat alleen puur biologisch volgens jou ? Zo van, die poept ze ook uit, dus die heeft er de meeste band mee ?
Ik denk wel dat er iets biologisch inzit ja.
  donderdag 14 december 2006 @ 15:45:31 #226
16845 L3IPO
I am...MEGATRON!
pi_44427686
quote:
Op donderdag 14 december 2006 15:40 schreef Oblivion het volgende:
Goede vriendin is 10 jaar advocate geweest in familie recht, heeft 1 man geholpen aan een scheiding.
Verder allemaal vrouwen.

Is een goede bron, en het is algemeen bekend.
Nee en nee.
  donderdag 14 december 2006 @ 15:47:05 #227
16845 L3IPO
I am...MEGATRON!
pi_44427734
quote:
Op donderdag 14 december 2006 15:39 schreef Ripley het volgende:

[..]

Nee, iedereen moet het zelf weten, dat vind ik ook. Maar het ergert soms wel dat het als vanzelfsprekend wordt aangenomen dat de vrouw thuis zal blijven.

Merk het hier op kantoor ook - aan mijn vrouwelijke collega vragen ze wel wat ze gaat doen als ze kinderen wil, terwijl het bij de mannelijke niet ter sprake komt.
Tsja, dat is omdat het gewoon de norm is. Daar ga je automatisch vanuit.
let op, ik zeg niet dat het slecht is om van de norm af te wijken, integendeel
quote:
Maar goed, als je een huishoudelijke vrouw bent met een carriere man, dan moet je het lekker volgens het patroon doen wat in jullie relatie past natuurlijk en misschien ben je beiden wel even huishoudelijk/carrieregericht - dan kun je nog altijd beiden 3 dagen gaan werken of zo
Dat zou natuurlijk dé ideale situatie zijn. Maar ja, 3 dagen werken en alsnog carriere maken? Lijkt me sterk
  donderdag 14 december 2006 @ 15:48:36 #228
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_44427779
quote:
Op donderdag 14 december 2006 15:47 schreef L3IPO het volgende:

[..]

Tsja, dat is omdat het gewoon de norm is. Daar ga je automatisch vanuit.
let op, ik zeg niet dat het slecht is om van de norm af te wijken, integendeel
[..]

Dat zou natuurlijk dé ideale situatie zijn. Maar ja, 3 dagen werken en alsnog carriere maken? Lijkt me sterk
Oh, kan best hoor. Ik werk 3 dagen, ben begonnen als tijdelijke kracht voor een project en heb nu een eigen afdeling onder me. Binnen 12 maanden.
pi_44427805
quote:

[..]

On-topic:

Mannen willen gewoon in goed overleg scheiden...
Vrouwen willen geld uit de man persen, dus lopen ze direct naar een advocaat
pi_44427850
quote:
Op donderdag 14 december 2006 15:45 schreef L3IPO het volgende:

Nee en nee.
Dan steek je je kop in het zand...

Misschien iemand die vraag wel kan beantwoorden?
Het is een uitdaging hoor!!
  donderdag 14 december 2006 @ 15:50:40 #231
109065 sungaMsunitraM
pi_44427862
quote:
Op donderdag 14 december 2006 14:11 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

Ik heb laatst nieuwe motorolie in de auto gedaan omdat het peil te laag was. kreeg een heel kruisverhoor of ik het wel in het goede ding had gedaan.

Ik zo van: "Ja die blauwe dop, met die sproeiertjes erop toch?"
Ja maar dat jij zelf de motorolie bijvult hoort helemaal niet!
Dat hoort je man/vriend te doen, waarna hij je vertelt dat het maar goed ook was dat hij dat gedaan heeft, omdat als het oliepeil nog lager was geworden je motor was vastgelopen, waarna jij hem, geschrokken over de ernst van het probleem, maar bovenal opgelucht, blij en dankbaar dat hij door kordaat optreden dat probeem heeft opgelost en naderend onheil heeft afgewend, snikkend in de armen valt! En daarna kook je lekker voor hem en zijn jullie allebei blij en leven jullie nog lang en gelukkig enzo
pi_44427863
quote:
Op donderdag 14 december 2006 15:49 schreef Skorpija het volgende:

[..]

Mannen willen gewoon in goed overleg scheiden...
Vrouwen willen geld uit de man persen, dus lopen ze direct naar een advocaat

Okay, is een antwoord.
pi_44428006
quote:
Op donderdag 14 december 2006 15:50 schreef sungaMsunitraM het volgende:

[..]

Dat hoort je man/vriend te doen, waarna hij je vertelt dat het maar goed ook was dat hij dat gedaan heeft, omdat als het oliepeil nog lager was geworden je motor was vastgelopen, waarna jij hem, geschrokken over de ernst van het probleem, maar bovenal opgelucht, blij en dankbaar dat hij door kordaat optreden dat probeem heeft opgelost en naderend onheil heeft afgewend, snikkend in de armen valt! En daarna kook je lekker voor hem en zijn jullie allebei blij en leven jullie nog lang en gelukkig enzo
Een bouquetreeks schrijver!

Kan je geld mee verdienen, zodat je vrouw van je kan scheiden en je helemaal kaal kan plukken...
pi_44428077
Maar over dat feminisme he. Het is dus echt niet dat vrouwen zielig zijn. Er is voor zowel mannen als vrouwen een verwachtingspatroon. Vrouwen worden geacht om voor de kinderen te zorgen, maar dat er constant van je als man verwacht wordt dat je rijk en succesvol bent, met een goeie baan, dat is ook een gigantische druk, lijkt me. En bij een scheiding bijna automatisch NIET de kinderen toegewezen krijgen. Ook zo'n vaststaand gegeven.
  donderdag 14 december 2006 @ 16:04:07 #235
16845 L3IPO
I am...MEGATRON!
pi_44428277
quote:
Op donderdag 14 december 2006 15:57 schreef AudreyHepburn het volgende:
En bij een scheiding bijna automatisch NIET de kinderen toegewezen krijgen. Ook zo'n vaststaand gegeven.
Dat vind ik ook onzin...het zal je maar gebeuren als vader zijnde
pi_44428320
quote:
Op donderdag 14 december 2006 16:04 schreef L3IPO het volgende:

[..]

Dat vind ik ook onzin...het zal je maar gebeuren als vader zijnde
.

Er zijn genoeg vaders die het ronduit oneerlijk vinden dat hun vrouw automatisch de kinderen kreeg bij de scheiding. Op basis van wat ?
  donderdag 14 december 2006 @ 16:08:08 #237
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_44428397
quote:
Op donderdag 14 december 2006 15:50 schreef sungaMsunitraM het volgende:

[..]

pfff niet eens keiharde sex?
  donderdag 14 december 2006 @ 16:12:29 #238
16845 L3IPO
I am...MEGATRON!
pi_44428540
quote:
Op donderdag 14 december 2006 16:05 schreef AudreyHepburn het volgende:

[..]

.

Er zijn genoeg vaders die het ronduit oneerlijk vinden dat hun vrouw automatisch de kinderen kreeg bij de scheiding. Op basis van wat ?
Dat 50% van het kind genetisch van hun is?
  donderdag 14 december 2006 @ 16:15:40 #239
121234 Fjolle
Bij twijfel, niet doen!
pi_44428640
quote:
Op donderdag 14 december 2006 16:05 schreef AudreyHepburn het volgende:

[..]

.

Als dat op basis is van het feit dat de vrouw altijd al voor die kinderen gezorgd heeft kan ik me er wel iets bij voorstellen. Let op ik zeg niet dat het terrecht is. Een rechter zou eigenlijk ieder geval apart moeten beoordelen, maar die man/vrouw kan ook niet in het hoofd van de betrokkenen kijken. Dus moeilijk.......
pi_44428804
Wat ik gewoon bedoel is, als ouders scheiden zou het kind niet automatisch om discriminerende redenen (moeders krijgen altijd de kinderen, hebben meer binding met de kinderen, zijn biologisch ingesteld op het passen op kinderen en andere dogma's) naar de moeder moeten gaan. Dat is gewoon oneerlijk voor de vaders.

Gescheiden vaders hebben net zoveel recht op de kinderen als gescheiden moeders. Aan wie ze uiteindelijk toegewezen worden moet uitgewezen worden door de specifieke situatie van het stel waar het over gaat.
  donderdag 14 december 2006 @ 16:28:27 #241
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_44429088
ik heb in het begin na onze scheiding truckloads kritiek over me heen gekregen waarom onze drie zoons bij hun vader bleven. ik zou vast geen goede moeder zijn en dat de rechter de kids aan hem had toegewezen, het ging zelfs zover dat ik drugsverslaafd was en dat ze van me afgepakt waren.

niets is minder waar, wij hebben gezamelijk besloten dat de kids op hun eigen school moetsen blijven, in hun eigen huis moesten blijven wonen, vriendjes... etc.etc.

zelfs instanties snapten het kennelijk niet helemaal, dat wij dat 'zomaar' zo hadden besloten. echt belachelijk gewoon.
  donderdag 14 december 2006 @ 16:32:58 #242
121234 Fjolle
Bij twijfel, niet doen!
pi_44429247
Eens, vooral als alles in goed overleg is gegaan
  donderdag 14 december 2006 @ 16:35:55 #243
121234 Fjolle
Bij twijfel, niet doen!
pi_44429335
Oke serieuze vraag: Waarom is bij mannen de behoeft aan sex zo groot?
Ik generaliseer hier dat weet ik.

En: Mannen die gesteriliseerd zijn hebben een grotere/kleinere behoefte aan sex?
pi_44429458
quote:
Op donderdag 14 december 2006 16:35 schreef Fjolle het volgende:

En: Mannen die gesteriliseerd zijn hebben een grotere/kleinere behoefte aan sex?
Als een man gesteriliseerd wordt zou zijn behoefte aan sex niet moeten veranderen.
Als hij gecastreerd wordt verdwijnt de behoefte aan sex wel.
Op zondag 8 maart 2009 21:38 schreef Danny het volgende:
fuck de policy. posten die hap!
  donderdag 14 december 2006 @ 16:44:39 #245
121234 Fjolle
Bij twijfel, niet doen!
pi_44429641
quote:
Op donderdag 14 december 2006 16:39 schreef Jegorex het volgende:

[..]

Als een man gesteriliseerd wordt zou zijn behoefte aan sex niet moeten veranderen.
Als hij gecastreerd wordt verdwijnt de behoefte aan sex wel.
Nou een vriend van mij vertelde dat ze in het ziekenhuis zeiden dat de sex-drive minder zou kunnen worden en zoals hij het daarna zei: 'Mine is multiplied by ten.' Dus ik vraag het me echt af.
pi_44429788
quote:
Op donderdag 14 december 2006 16:35 schreef Fjolle het volgende:

weet ik niet, netzoiets dat waarom de behoeft aan sex (met een mannelijke partner) bij vrouwen zo laag is...
zoiets van jullie willen geknuffeld worden, wij willen sex...

vraag 2 zou k niet weten, ik denk het niet. castratie zou dat wel moeten inperken denk k.
quote:
Op donderdag 14 december 2006 15:17 schreef Tinkepink het volgende:

Nog een vraag: wat is dat schattig toch waar jullie het over hebben? Ik zie steeds zo'n lolita voor me met een lolly en haar mond die dwaas mooi zit te zijn.
schattig is een uitstraling of een kinderlijk gezichtje hebben dnek ik. stel een leuke meid voor van in dr 20, en dan een rokje aan, leuke blouse en een haarband/diadeem ding met van die kattenoortjes er op. das schattig miko mimi tfw!

[ Bericht 34% gewijzigd door DropjesLover op 14-12-2006 16:54:02 ]
  donderdag 14 december 2006 @ 17:09:43 #247
109065 sungaMsunitraM
pi_44430413
quote:
Op donderdag 14 december 2006 16:08 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

pfff niet eens keiharde sex?
Ik dacht nog: laat ik het verhaal eens beschaafd houden.
Maar inderdaad uiteraard ook geile neuksex na afloop
pi_44431189
quote:
wat moeten vrouwen dan doen ? Stilzitten en mooi zijn ? Zorgen dat we niet vet worden en onze kut scheren ? Zorgen dat het eten klaarstaat als de man thuiskomt, maar toch onderweg naar de supermarkt niet stiekum veel geld uitgeven aan een vijfde paar naaldhakken ? Want zo zelfstandig zijn we. .
. . .
pi_44431420
quote:
Op donderdag 14 december 2006 17:35 schreef kastanova het volgende:

[..]

. . .

Je zou gillend wegrennen...
pi_44432347
quote:
Als ik haren in m'n bek wil krijgen ga ik wel een lama tongen ofzo...
pi_44432546
quote:
vies als het in de vagina zelf / op de schaamlippen zit, dat beft en vrijt niet lekker. een onderhouden streepje/streep/3hoek/kaal is wel ok, maar dus op de venusheuvel! mn exvriendin dacht me te verrassen met een streepje op de schaamlippen, was niet zo geslaagd zei ik, zij gepikeerd
pi_44432775
quote:
Omdat vrouwen simpelweg niet of nauwelijks een gevoel voor humor hebben...

Alhoewel, laat ik dat even enigszins nuanceren, vrouwen kunnen geen goede grappen bedenken... En zelfs al jatten ze er 1 dan kunnen ze hem nog niet goed vertellen.. .

Kijk anders voor het gemak even naar het aantal vrouwelijke cabaretiers...
Hell, een Sara Kroos wordt zelfs al uit een simplistisch programma als De Lama's geschopt omdat echt níemand haar grappig vindt...
En dat zij er in eerste instantie al bijkwam was omdat er persé een vrouw bij de groep moest...
Kun je nagaan, van de 6 leden hebben ze slechts 1 vrouw kunnen vinden die zich qua humor énigszins met de mannen kon meten... En zelfs dán is ze nog de slechtste van de 6, zelfs dusdanig dat iedereen haar weg wilde hebben .

"Maar kasta, dat is slechts de mening van die bekrompen mannen met hun eigen humor! . "

Oh, kijken er geen vrouwen naar tv dan?
Dat was notabene de reden dat ze er bíjkwam .

Maar zelfs de vrouwen moesten zelf ook concluderen dat het simpelweg niet grappig was...

"Maar, maar, maar, er zijn toch wel meer, heeeeeeeeele goede vrouwelijke cabaretiers ."

Ik kan er slechts 1 noemen; Tineke Schouten...
Niet dat ik haar goed vind, ik krijg er zelfs spontaan een slappe én een depressie van, maar dat is denk ik toch wel 1 van de bekendste...
Nou, vertel me maar eens, hoeveel goede grappen vuurt zij in een show op het publiek af?
0,0!
Het enige wat ze kan is typetjes!

Nah, daar heb je het dan, de vrouw met de meeste humor en het enige wat ze kan is een gek stemmetje opzetten (hihihihi) en een pakje aantrekken (hi-la-risch)... En dat vinden vrouwen dan ge-wel-dig humoristisch...

En waar hebben we dat eerder gezien?

Inderdaad, fucking Tommie van Sesamstraat doet het al jaren!

Oftewel, vrouwen zitten qua humor op sesamstraat niveau... NEXT!
pi_44432791
quote:
Ik vind het ook maar niets, bij mannen ook niet overigens
  donderdag 14 december 2006 @ 18:53:54 #254
154613 Schnoepfchen
ik ben met z'n tweeen
pi_44433423
Schaamhaar jeukt. En het komt in je mond.

Het liefste zie ik bij vrouwen een lekker gladde huid om te strelen, of het nu de schaamstreek is of geschoren benen.
  donderdag 14 december 2006 @ 18:55:42 #255
121234 Fjolle
Bij twijfel, niet doen!
pi_44433470
quote:
Op donderdag 14 december 2006 18:53 schreef Schnoepfchen het volgende:
Schaamhaar jeukt. En het komt in je mond.

Het liefste zie ik bij vrouwen een lekker gladde huid om te strelen, of het nu de schaamstreek is of geschoren benen.
Ik (vrouw) ook. Nahja benen en borst hoeft niet.
pi_44433503
Waarom haken mannen af/ doen ze alsof ze niet bestaan, als vrouwen initiatief tonen in iets anders dan sex ?

Sinds 1,5 jaar al weer vrijgezel en als ik voor wat langere tijd een leuke jongen ken (zoenen, sex etc. ) maar graag ook eens wat sociaals wil ondernemen dan haken ze af. Dan doen ze alsof ze niet bestaan.
Waarom ??
tigger's the best!
pi_44433605
quote:
Op donderdag 14 december 2006 18:56 schreef tigger_78 het volgende:
Waarom haken mannen af/ doen ze alsof ze niet bestaan, als vrouwen initiatief tonen in iets anders dan sex ?

Sinds 1,5 jaar al weer vrijgezel en als ik voor wat langere tijd een leuke jongen ken (zoenen, sex etc. ) maar graag ook eens wat sociaals wil ondernemen dan haken ze af. Dan doen ze alsof ze niet bestaan.
Waarom ??
Misschien eens beginnen met iets sociaals ondernemen alvorens je overgaat tot de seksuele handelingen
  donderdag 14 december 2006 @ 19:01:08 #258
154613 Schnoepfchen
ik ben met z'n tweeen
pi_44433625
quote:

Waarom ??
Man kan een koude persoon zijn:
Kost tijd. Kost geld. En de buit was toch al binnen.

Andere mogelijkheid is:
De activiteit zelf is niet leuk (winkelen of romantische film kijken).
Zoek dan een activiteit die jullie beide leuk vinden.
  donderdag 14 december 2006 @ 19:02:46 #259
154613 Schnoepfchen
ik ben met z'n tweeen
pi_44433668
quote:
Op donderdag 14 december 2006 19:00 schreef Xennia het volgende:

[..]

Misschien eens beginnen met iets sociaals ondernemen alvorens je overgaat tot de seksuele handelingen
Nee, slecht advies! Niet naar luisteren!
Eerst geil sexen, en later zien we wel of je met ons mee mag om bier te drinken.
  donderdag 14 december 2006 @ 19:04:40 #260
109065 sungaMsunitraM
pi_44433724
quote:
Waarom haken mannen af/ doen ze alsof ze niet bestaan, als vrouwen initiatief tonen in iets anders dan sex
Waarom ??
Ach, moet je als man/jongen eens aan je vriendin vragen of ze mee gaat mountainbiken ofzo.....
pi_44433914
quote:
Op donderdag 14 december 2006 19:02 schreef Schnoepfchen het volgende:

[..]

Nee, slecht advies! Niet naar luisteren!
Eerst geil sexen, en later zien we wel of je met ons mee mag om bier te drinken.
dat is mij ook altijd zo geleerd
Fout geleerd dus

* tirannetje24 gaat op zoek naar een goede leermeester
pi_44435091
quote:
Op woensdag 13 december 2006 21:21 schreef Oblivion het volgende:

[..]

Laat me raden, jij bent een vrijgezellige jongen...
Nee hoor,ik heb een innige relatie met het doucheputje.
pi_44435348
quote:

[..]

Ik denk dat mannen eerder tevreden zijn in hun stabiele leventje... zullen niet snel zeer kritische vragen stellen over hun relatie, puur omdat het zo wel lekker is. Tenzij ze weten dat er al een opvolger klaarstaat waarmee hij zo ongeveer dit kan voortzetten.

Ik denk dat vrouwen eerder de neiging hebben kritisch te zijn en minder snel tevreden...

[ Bericht 0% gewijzigd door Hou-m-Nat op 14-12-2006 20:04:30 ]
pi_44435528
quote:
Op donderdag 14 december 2006 15:08 schreef L3IPO het volgende:

[..]

Ja hallo zeg, constant tegen elkaar zitten te janken dat je offtopic gaat, en toch door blijven kakelen
Dat is een beetje hetzelfde als vrouwen aan de telefoon:ze hebben al drie keer het gesprek beëindigd maar toch wordt het gesprek in kwestie nog steeds voortgezet.
  donderdag 14 december 2006 @ 20:15:19 #265
106776 Nickthedick
pi_44436136
quote:
Op donderdag 14 december 2006 19:53 schreef Hou-m-Nat het volgende:

[..]

Ik denk dat mannen eerder tevreden zijn in hun stabiele leventje... zullen niet snel zeer kritische vragen stellen over hun relatie, puur omdat het zo wel lekker is. Tenzij ze weten dat er al een opvolger klaarstaat waarmee hij zo ongeveer dit kan voortzetten.

Ik denk dat vrouwen eerder de neiging hebben kritisch te zijn en minder snel tevreden...
Plus dat mannen eerder hun ongenoegen uiten waardoor de vrouw iets met die informatie kan. Vrouwen houden hun ongenoegens vaker voor zichzelf of tonen hun ongenoegen door andere zaken erbij te betrekken; bijvoorbeeld: de vrouw vindt de man niet meer erg aantrekkelijk, dus gaat ze moeilijk doen over de manier waarop hij de tandpastatube uitknijpt etc. Vrouwen missen veelal die directheid.
- Digressions, objections, delight in mockery, carefree mistrust are signs of health; everything unconditional belongs in pathology.
pi_44437126
quote:
Op donderdag 14 december 2006 20:15 schreef Nickthedick het volgende:

[..]

Plus dat mannen eerder hun ongenoegen uiten waardoor de vrouw iets met die informatie kan. Vrouwen houden hun ongenoegens vaker voor zichzelf of tonen hun ongenoegen door andere zaken erbij te betrekken; bijvoorbeeld: de vrouw vindt de man niet meer erg aantrekkelijk, dus gaat ze moeilijk doen over de manier waarop hij de tandpastatube uitknijpt etc. Vrouwen missen veelal die directheid.
Nou de (ex) mannen in mijn leven die uiten echt compleet niets.
En die wel wat uiten zijn mijn (niet over 1 kamp scherend bedoelt) homosexuele mannelijke vrienden. (en nee zoveel heb ik er niet, maar vind 2 stuks toch wel acceptabel voor de vergelijkenis voor 1 persoon).
pi_44437215
quote:
Op donderdag 14 december 2006 19:01 schreef Schnoepfchen het volgende:

[..]

Andere mogelijkheid is:
waarom zijn mannen dan zo koud ?
Dat zijn ze toch ook niet als ze iets anders willen bereiken ?
tigger's the best!
pi_44437265
quote:
Op donderdag 14 december 2006 20:44 schreef tigger_78 het volgende:

[..]

omdat ze bang zijn dat je te dichtbij komt ? Dat je zijn gevoelens leert kennen ofzo, of zijn vrienden wilt/moet gaan ontmoeten. Of omdat ie bang is dat ie meer tijd aan je zal moeten spenderen ?

dat denk ik als vrouw dan he
  vrijdag 15 december 2006 @ 10:26:57 #269
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_44449607
quote:
Op donderdag 14 december 2006 18:31 schreef kastanova het volgende:
<knip>
Brigitte Kaandorp is bij vlagen best grappig
  vrijdag 15 december 2006 @ 11:24:36 #270
16845 L3IPO
I am...MEGATRON!
pi_44451137
quote:
Op donderdag 14 december 2006 20:44 schreef tigger_78 het volgende:

[..]

Mannen zijn gewoon minder emotioneel dan dat vrouwen zijn. Ze handelen veel meer naar de ratio, waardoor ze stieken een soort kosten/baten analyse maken.
  vrijdag 15 december 2006 @ 12:21:17 #271
109065 sungaMsunitraM
pi_44452849
quote:
Op donderdag 14 december 2006 19:01 schreef Schnoepfchen het volgende:

[..]

Andere mogelijkheid is:
In het boek Effect van Johann Olav Koss stond iets wat hier wel een beetje betrekking op heeft, daar werd de term 'martelaar' voor gebruikt, was iets over samen dingen doen, verwachtingen, communicatie, opofferingen etc, kan het zo gauw niet 100% uitleggen maar het was erg verhelderend en herkenbaar.... ik zal het vanavond wel ff scannen...

Maar 'martelaars' (en vrouwen stellen zich vaak zo op) schikken zich eerder ergens in, waardoor en dan wel geen conflict ontstaat maar eigenlijk alle partijen met een rotgevoel achterblijven. Als mannen ergens geen zin in hebben zetten ze gewoon eerder hun hakken in het zand....
Ik had laatst ook zoiets.... mn vriendin vroeg of ik meeging naar de v'dag van een vriendin van haar, waar wij beiden verder niemand kenden, anderhalf uur heen en anderhalf uur terug reizen, 15 euro reiskosten pp, hele zaterdagmiddag en avond kwijt.... ofwel ik had daar dus totaal geen zin in, en dat heb ik ook gezegd, en we zijn dus niet gegaan.... (vinden vrouwen zoiets nou lomp?)

[ Bericht 13% gewijzigd door sungaMsunitraM op 15-12-2006 12:28:45 ]
  vrijdag 15 december 2006 @ 12:44:43 #272
121234 Fjolle
Bij twijfel, niet doen!
pi_44453510
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 12:21 schreef sungaMsunitraM het volgende:

[..]

Ik had laatst ook zoiets.... mn vriendin vroeg of ik meeging naar de v'dag van een vriendin van haar, waar wij beiden verder niemand kenden, anderhalf uur heen en anderhalf uur terug reizen, 15 euro reiskosten pp, hele zaterdagmiddag en avond kwijt.... ofwel ik had daar dus totaal geen zin in, en dat heb ik ook gezegd, en we zijn dus niet gegaan.... (vinden vrouwen zoiets nou lomp?)
Nee eerlijk.
Maar het duurt wel ff voordat je dit geaccepteerd hebt van elkaar. Ik dwing mijn man nooit (meer ) om ergens mee naar toe te gaan. Ten eerste wordt hij daar niet blij van, ten tweede voel ik me dan daar ongemakkelijk en ten derde is dat ook niet leuk voor de mensen waar we naar toe gaan. Dus dan ga ik gewoon alleen, zelfs met geboortes, sinterklaas of kerst ofzo. Ik ga dan ook geen excuses voor hem verzinnen, dat vragen mensen hem zelf maar. Aan de andere kant als iets echt heel belangrijk voor mij is geef ik dat ook aan en dan komt ie dus wel gewoon mee, zonder morren en zonder kut-humeur.
Zoals met heel veel is dit ook weer pure communicatie.
  vrijdag 15 december 2006 @ 12:47:09 #273
109065 sungaMsunitraM
pi_44453585
Idd, als ik mokkend mee was gegaan dan was dat ook niet leuk geweest.
(en mijn vriendin en die vriendin van haar studeren en werken wel allebei in dezelfde plaats, dus genoeg gelegenheden om gewoon een keertje samen de stad in te gaan)
pi_44453599
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 12:21 schreef sungaMsunitraM het volgende:

In het boek Effect van Johann Olav Koss stond iets wat hier wel een beetje betrekking op heeft, daar werd de term 'martelaar' voor gebruikt, was iets over samen dingen doen, verwachtingen, communicatie, opofferingen etc, kan het zo gauw niet 100% uitleggen maar het was erg verhelderend en herkenbaar.... ik zal het vanavond wel ff scannen...

Ja, wil dat wel eens lezen.
quote:

Maar 'martelaars' (en vrouwen stellen zich vaak zo op) schikken zich eerder ergens in, waardoor en dan wel geen conflict ontstaat maar eigenlijk alle partijen met een rotgevoel achterblijven. Als mannen ergens geen zin in hebben zetten ze gewoon eerder hun hakken in het zand....
Nee, vind het eerder lomp als je dan toch meegaat en de hele dag loopt te mokken.
pi_44453820
Overigens na sterilisatie word je als man niet minder geil hoor.
Sex is a mind game.

95 procent van de behoefte aan sex zit tussen de oren. Mannen zijn (over het algemeen) visueel ingesteld. Dus kort rokje, strak bloesje, mooi glimlach, lekker kontje en de gedachte aan sex is direct aanwezig.
Sic iubeo, sic volo, et sit pro ratione voluntas mea.
  vrijdag 15 december 2006 @ 12:58:26 #276
121234 Fjolle
Bij twijfel, niet doen!
pi_44453920
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 12:55 schreef Jodocus1 het volgende:
Sex is a mind game.

95 procent van de behoefte aan sex zit tussen de oren. Mannen zijn (over het algemeen) visueel ingesteld. Dus kort rokje, strak bloesje, mooi glimlach, lekker kontje en de gedachte aan sex is direct aanwezig.
Ja, maar het ging er dus om of je erdoor geiler werd. Ik ken maar 2 mannen in mijn omgeving die gesteriliseerd zijn en die gaven beiden aan dat ze geiler werden, terwijl dus werkelijk voor de ingreep gemeld is dat het omgekeerd zou zijn.
pi_44455350
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 12:58 schreef Fjolle het volgende:

[..]

Ja, maar het ging er dus om of je erdoor geiler werd. Ik ken maar 2 mannen in mijn omgeving die gesteriliseerd zijn en die gaven beiden aan dat ze geiler werden, terwijl dus werkelijk voor de ingreep gemeld is dat het omgekeerd zou zijn.
Als ik het me goed herinner, is dat zo nooit verteld hoor. Alleen voor de eerste periode.
Of ik er nog geiler van geworden ben durf ik niet te zeggen maar zeker niet minder.
De eerste keer na de ingreep is wel spannend....... Bent toch bang dat er iets mis is met de grote vriend.
Sic iubeo, sic volo, et sit pro ratione voluntas mea.
  vrijdag 15 december 2006 @ 13:47:35 #278
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_44455826
quote:
Op donderdag 14 december 2006 20:45 schreef tirannetje24 het volgende:

[..]

omdat ze bang zijn dat je te dichtbij komt ? Dat je zijn gevoelens leert kennen ofzo, of zijn vrienden wilt/moet gaan ontmoeten. Of omdat ie bang is dat ie meer tijd aan je zal moeten spenderen ?

dat denk ik als vrouw dan he
Vrouwen zijn zo dom. Mannen zijn niet koud, je bent dan gewoon niet leuk genoeg. Al die dingen vind ik leuk om te doen met een meisje waar ik gek op ben. Maar zo'n dom irritant sletje die ik gebruik voor de sex zal ik nooit aan mn vrienden voorstellen en al helemaal niet over mn gevoelens praten. En nee niet omdat ik bang voor mn gevoelens ben, maar omdat ik gewoon niets voel bij zo'n meisje
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
  vrijdag 15 december 2006 @ 17:04:16 #279
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_44462146
quote:
Waarom haken mannen af/ doen ze alsof ze niet bestaan, als vrouwen initiatief tonen in iets anders dan sex?
Omdat 'ie alleen geïnteresseerd is in seks en alleen naar je gezanik luistert om daar te komen? Sociaal doen lijkt op een relatie, en daar heeft ie kennelijk geen zin in. Iig niet met jou. Kortom: he's just not that in to you.
quote:
Omdat vrouwen nooit tevreden zijn. Of omgekeerd: mannen zijn sneller tevreden zien meer door de vingers?
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
  vrijdag 15 december 2006 @ 17:06:25 #280
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_44462190
quote:
Sex is a mind game.

Niet waar. Van sterilistatie wordt je inderdaad niet minder geil, maar van (chemische) castratie houd je geen libido meer over. So far for the mind game...
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
  vrijdag 15 december 2006 @ 17:24:10 #281
109065 sungaMsunitraM
pi_44462611
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 12:47 schreef Oblivion het volgende:
Ja, wil dat wel eens lezen.
Klik als pdf op rapidshare
pi_44508643
Waarom zijn mannen per definitie macho/stoer/arrogant/brutaal ?
pi_44512430
quote:
Op zondag 17 december 2006 15:19 schreef SlimShady het volgende:
Die zou ik als vrouw nog wel kunnen beantwoorden: dat ligt aan hun oerinstinct.
Mannen willen altijd beter, groter, sterker zijn dan de ander. Een soort overlevingsstrategie.
Tenminste, dat zegt men . Geef eens een voorbeeld, misschien wordt het dan wat duidelijker.

Ik heb er ook nog 1tje: Aanstaande kerst wil ik graag met vriendlief een kerstdiner neerzetten
voor ma en pa (de mijne). Hoe kan ik hem overhalen om mee te helpen, want ik weet nu al dat ie nee zegt.
En nee, geen antwoord als 'dan geef je um ter compensatie een goede beurt'...
Find your prince, before you start kissing frogs
pi_44512696
quote:
Op zondag 17 december 2006 17:30 schreef Kings het volgende:

[..]

Die zou ik als vrouw nog wel kunnen beantwoorden: dat ligt aan hun oerinstinct.
Mannen willen altijd beter, groter, sterker zijn dan de ander. Een soort overlevingsstrategie.
Tenminste, dat zegt men . Geef eens een voorbeeld, misschien wordt het dan wat duidelijker.
overleven is een groot woord. ik denk vooral om de zwakkeren te imponeren.
voor respect van het volk en het aandacht van de vrouwtjes.
maar niet alle vrouwtjes, alleen de aantrekkelijke.
quote:
Ik heb er ook nog 1tje: Aanstaande kerst wil ik graag met vriendlief een kerstdiner neerzetten
voor ma en pa (de mijne). Hoe kan ik hem overhalen om mee te helpen, want ik weet nu al dat ie nee zegt.
fantastisch initiatief. waarom zou hij niet mee willen helpen?
is hij te lui/laks? of is hij niet zo fan van je ouders?
quote:
dat was niet mijn eerste gedachte maar het is wel een goed advies
pi_44512779
quote:
Op zondag 17 december 2006 15:19 schreef SlimShady het volgende:
ben ik niet, wel es geprobeerd te zijn (als puber ), kan het niet eens...

ik ben lief, aardig, tkkeltje opschepperig (zei mn ex) maar daar heb ik reden toe , eigenlijk het tegenovergestelde van brutaal, en k schijn wle es arrogant over te komen, maar dat wil k niet...

did i mention single?
pi_44513001
quote:
Op zondag 17 december 2006 17:39 schreef SlimShady het volgende:

fantastisch initiatief. waarom zou hij niet mee willen helpen?
is hij te lui/laks? of is hij niet zo fan van je ouders?
Fjoe, ik dacht al dat ik een compleet verkeerd voorstel had gedaan. Maar ik vind het dus ook een leuk initiatief en mn ouders gaan het zeker op prijs stellen! Ik denk dat ie gewoon te lui/laks is. Hij hoeft alleen maar mijn commando's op te voeren
Find your prince, before you start kissing frogs
pi_44514291
quote:
Op zondag 17 december 2006 17:30 schreef Kings het volgende:
Niet .

Er zijn voor hem notabene 3(!) redenen om het niet te doen:
- Schoonouders .
- Iets ludieks/sociaals/leuks doen is gewoon té euuuuh, kut...
- Kerstdiners...

Heel simpel, vrijwel geen enkele man (jaja, de ultieme, ideale mannen in dit topic natuurlijk wel . ) zit te wachten op een gezellige avond met de schoonouders...
Het worden duffe gesprekken, je moet in enige mate op je woorden letten, stomdronken worden is niet echt een optie en je kunt er donder op zeggen dat er over "de toekomst met hun dochter" gepraat gaat worden...
Oftewel, de gemiddelde man steekt nog liever z'n lul in een rode mierennest .

Punt 2; het is simpelweg niets voor mannen om iets dergelijks sociaals te doen...
Iedereen, dus ook mannen, doet vrijwel alles uit eigenbelang en juist zoiets dufs als een kerstdiner is gewoon te kut voor woorden...
Het is al net zoiets debiels als bij Greenpeace gaan, zit je daar in je rubberbootje voor een grote walvisvaarder uit te varen .
Oftewel, het kost energie, je hebt er geen ruk aan (wel! wel! Je maakt mensen blij met zo'n diner! Uhuh, fuck that, geen zin in, boeit me niet, laat ze mij maar blij maken met een leuke voetbalwedstrijd en een krat bier...) en het is gewoon ongelooflijk duf.

En last but not least, kerst is kut...
Heb je goddomme een paar daagjes vrij, moet je gezellig doen met familie.... .
Ik durf te beweren dat het meerendeel van de mannen een grafhekel heeft aan kerstmis.
Ik bedoel, welke man zit er nu op te wachten om op zijn vrije dag vroeg op te staan, z'n beste pak aan te trekken en vervolgens de hele dag om de tafel te zitten met mensen die hij de rest van het jaar zoveel mogelijk probeert te vermijden?
In Engeland zijn ze wat dat betreft wat reëler en durven de mannen nog wel te vertellen waar het op staat, dus daar wordt gewoon gevoetbal tijdens de kerst zodat de man een plek heeft om naartoe te vlucnten...

Dus zelfs met de belofte van een beurt ga je het niet redden...
Heel simpel rekensommetje in feite: 3 argumenten om het niet te doen - 1 beurt = 2 argument om het wel te doen...
Er is een minieme kans dat hij zich over laat halen met 3 beurten, maar dan moet hij wel héél weinig actie in bed krijgen van je...
En is dat niet het geval, denk dan eens niet alleen aan jezelf en zet een kratje bier koud, huur de "Mooiste voetbalgoals" deel 1 en 2 en laat hem lekker in zijn joggingbroek geníeten van de kerst...
pi_44514577
ik kon het goed vinden met schoonouders, iets sociaal doen betekende weer es wat anders dan altijd op d bank hangen met haar. kerstdinners = gratis lekker eten (student )
quote:
En is dat niet het geval, denk dan eens niet alleen aan jezelf en zet een kratje bier koud, huur de "Mooiste voetbalgoals" deel 1 en 2 en laat hem lekker in zijn joggingbroek geníeten van de kerst...
jecht

ben ik nu de ideale vriend? of is kasta zo ....... (nofi kasta )
pi_44514693
quote:
Op zondag 17 december 2006 18:50 schreef DropjesLover het volgende:
ben ik nu de ideale vriend? of is kasta zo ....... (nofi kasta )
Nope, je bent een vrouw geboren in een mannenlichaam .

En daarnaast ga ik nog steeds uit van de "gemiddelde" man aan de hand van de horrorverhalen van m'n mannelijke omgeving... Je wilt niet weten hoeveel mannen ik de afgelopen tijd strontchagrijnig bij me heb gehad omdat "de vriendin het een leuk idee vond om de kerstdagen bij haar ouders door te brengen" .
  zondag 17 december 2006 @ 19:05:54 #290
106776 Nickthedick
pi_44514955
quote:
Op zondag 17 december 2006 18:55 schreef kastanova het volgende:

[..]

En daarnaast ga ik nog steeds uit van de "gemiddelde" man aan de hand van de horrorverhalen van m'n mannelijke omgeving... Je wilt niet weten hoeveel mannen ik de afgelopen tijd strontchagrijnig bij me heb gehad omdat "de vriendin het een leuk idee vond om de kerstdagen bij haar ouders door te brengen" .
Of homo.
pi_44515102
quote:
Op zondag 17 december 2006 19:05 schreef Nickthedick het volgende:

[..]

Of homo.
vrouwen FTW ivm borsten

dr zijn gewoon wel aardige mannen/jongens hoor die niet macho zijn...
pi_44515123
quote:
Op zondag 17 december 2006 19:11 schreef DropjesLover het volgende:
dr zijn gewoon wel aardige mannen/jongens hoor die niet macho pussywhipped zijn...
pi_44515183
quote:
Op zondag 17 december 2006 19:12 schreef kastanova het volgende:

[..]

k hou ook wel van een vrouw die teminste terugmept tijdens t stoeien

aaaaah niet doooeehooeen, dalijk breekt mn nagel
  zondag 17 december 2006 @ 19:19:47 #294
106776 Nickthedick
pi_44515319
quote:
Op zondag 17 december 2006 19:11 schreef DropjesLover het volgende:

[..]

vrouwen FTW ivm borsten

dr zijn gewoon wel aardige mannen/jongens hoor die niet macho zijn...
Laat me raden, jij scheert je zak met een ladyshave.
pi_44515468
quote:
Op zondag 17 december 2006 19:19 schreef Nickthedick het volgende:

[..]

Laat me raden, jij scheert je zak met een ladyshave.
neej, gewoon met mn mach3 turbo, en net zoals mn gezicht, ZONDER scheerschuim. jaja, k kan wel n bikkel zijn
pi_44515672
quote:
Op zondag 17 december 2006 18:55 schreef kastanova het volgende:

[..]

Als je als man zijnde strontchagerijnig wordt van het feit dat je een middag/avond moet doorbrengen met je schoonouders dan heb je toch echt issues hoor. Het is een lange, duffe dag ( misschien), maar zoooooo errug is het ook weer niet.
“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
pi_44515857
Is er ook een tegenhanger van dit topic? Misschien dat vrouwen dan eens wakker worden en mannen minder de neiging hebben over vrouwen in z'n algemeenheid te zeiken?
“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
pi_44515867
quote:
Op zondag 17 december 2006 19:31 schreef Brennie het volgende:

[..]

Als je als man zijnde strontchagerijnig wordt van het feit dat je een middag/avond moet doorbrengen met je schoonouders dan heb je toch echt issues hoor. Het is een lange, duffe dag ( misschien), maar zoooooo errug is het ook weer niet.
Jaja, de vrouw zal wel even bepalen.
Geloven is zeker weten dat je het niet weet.
Geloven maakt meer kapot dan je lief is.
Vloeken is aangeleerd...geloven ook.
  zondag 17 december 2006 @ 19:38:21 #299
106776 Nickthedick
pi_44515886
quote:
Op zondag 17 december 2006 19:37 schreef Brennie het volgende:
Is er ook een tegenhanger van dit topic? Misschien dat vrouwen dan eens wakker worden en mannen minder de neiging hebben over vrouwen in z'n algemeenheid te zeiken?
Zeur niet zo. Je wordt er altijd bloedjegeil van als ik je afzeik.
pi_44515949
quote:
Op zondag 17 december 2006 19:37 schreef wonko het volgende:

[..]

Jaja, de vrouw zal wel even bepalen.
Euh nee... mannen moeten wat dat betreft niet zo overdrijven.
pi_44516155
quote:
Op zondag 17 december 2006 19:38 schreef Nickthedick het volgende:

[..]

Zeur niet zo. Je wordt er altijd bloedjegeil van als ik je afzeik.

bloedjepissed Nick... maar ach, vrouwen hebben zoveel moodswings, dus ik begrijp wel dat je de omslag niet altijd merkt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')