Neh, ik vind het een leuk topicquote:Op dinsdag 12 december 2006 21:33 schreef tonja het volgende:
Omdat ik het vorige topic sloot, open ik nu deel 2.
(mocht dat "not done" zijn, pleur er dan maar meteen een slotje op)
Linkje naar het vorige deel: De dingen die vrouwen altijd al wilden weten...
Eh, is dat geslachtgebonden? De meeste vrouwen die ik ken doen ook een moord voor een pot B&J hoor.quote:Op dinsdag 12 december 2006 23:26 schreef vencodark het volgende:
en waarom eten mannen graag ijs? De meeste dan toch.![]()
van het rukken.quote:Op dinsdag 12 december 2006 22:58 schreef Ltd. het volgende:
^Waarom is je hand blauw?
ik ben niet bang om de weg te vragen, mn (ex) vriendin was dat welquote:Op dinsdag 12 december 2006 22:10 schreef Zweefvliegje het volgende:
Wat ik wilde weten: waarom willen jullie liever 100km omrijden dan dat jullie de weg vragen?
Jullie vriendinnen worden toch alleen maar boos als jullie stug doorrijden als je de weg kwijt bent?
competitiedrang, voortkomend uit die goeie ouwe tijd waarin de beste gewoon elk lekker wijf kon neuken en de de verliezer niets hadquote:Op dinsdag 12 december 2006 23:26 schreef vencodark het volgende:
Waarom kunnen mannen niet tegen hun verlies en waarom eten mannen graag ijs? De meeste dan toch.![]()
mannen zijn ook goed in doen alsof ze iets heel goed weten.quote:Op dinsdag 12 december 2006 22:10 schreef Zweefvliegje het volgende:
Wat ik wilde weten: waarom willen jullie liever 100km omrijden dan dat jullie de weg vragen?
Jullie vriendinnen worden toch alleen maar boos als jullie stug doorrijden als je de weg kwijt bent?
haha lol ja ik ben op dit moment zeer gefrustreerd en zie de liefde even als iets dat nooit meer gaat gebeuren:p maar ik ben niet gedumpt. Het is namelijk uit voordat het ooit aan is gegaan:Dquote:Op dinsdag 12 december 2006 19:55 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Seks is goed, laten we dat voorop zetten. En volgens mij ben jij net keihard gedumpt en ben je nu verbitterd en reageer je dat af op de rest van zijn geslacht. Pas op dat je geen oude vrijster wordt.
[..]
Zie antwoord hierboven
[..]
Hij heeft je wel keihard gedumpt ofniet...zeker vreemd gegaan.
[..]
De waarheid is hard.
Nou, ik werk bij een eetcafé en hadden van de zomer een menu waar je op het eind koffie of ijs bij kon nemen en bijna altijd nam de man ijs en de vrouw koffie. Veel mannen die ik ken zijn gek op ijs eigenlijk.quote:Op dinsdag 12 december 2006 23:28 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Eh, is dat geslachtgebonden? De meeste vrouwen die ik ken doen ook een moord voor een pot B&J hoor.
dan ben je gewoon een hele hoop eikeltjes/players tegengekomen. de meeste jongens/mannen die ik (persoonlijk) ken zijn dus helemaal niet zo, of enkel zo waneer ze een meid voor een avondje/weekje willen.quote:Op dinsdag 12 december 2006 23:34 schreef parvati het volgende:
[..]
haha lol ja ik ben op dit moment zeer gefrustreerd en zie de liefde even als iets dat nooit meer gaat gebeuren:p maar ik ben niet gedumpt. Het is namelijk uit voordat het ooit aan is gegaan:D
ik haat het alleen dat mannen altijd eerst zo lief en slijmerig doen...ga je het nog half geloven ook...en dan blijkt dat je geplayed bent, terwijl ik dacht dat alleen 14-jarige jochies dat deden. Zeg dan meteen wat je wilt:S en dan nog zeiken dat vrouwen onduidelijk zijn...
en ik vroeg het me ook af toen ik nog gelukkig in de liefde was. Waarom zijn mannen slaaf van hun eigen lichaam? Van een stom atoomachtig stofje genaamd testosteron dat een potentieel geweldig mens in een sneue sukkel kan veranderen? Geef me nou een antwoord zonder met je vingertje naar mijn gefrustreerdheid te wijzen![]()
Zitten die vrouwen dan ook vanachter die kop koffie verlekkerd te kijken naar hoe die man z'n ijs wegwerkt?quote:Op dinsdag 12 december 2006 23:36 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nou, ik werk bij een eetcafé en hadden van de zomer een menu waar je op het eind koffie of ijs bij kon nemen en bijna altijd nam de man ijs en de vrouw koffie. Veel mannen die ik ken zijn gek op ijs eigenlijk.![]()
Kan ook komen omdat vrouwen vaak aan hun lijn denken ofzo.![]()
Hm, niet speciaal naar gekeken, btw, jij houdt van ijs, i rest my case.quote:Op dinsdag 12 december 2006 23:45 schreef McNasty het volgende:
[..]
Zitten die vrouwen dan ook vanachter die kop koffie verlekkerd te kijken naar hoe die man z'n ijs wegwerkt?
btw: ijs![]()
Ik zou er van kunnen leven.quote:Op dinsdag 12 december 2006 23:46 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hm, niet speciaal naar gekeken, btw, jij houdt van ijs, i rest my case.![]()
Ik vind idd niets zo lekker als ijs (boven al het snoep, chocolade, chips en koekjes). Ik zou de reden niet echt weten.....quote:Op dinsdag 12 december 2006 23:36 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nou, ik werk bij een eetcafé en hadden van de zomer een menu waar je op het eind koffie of ijs bij kon nemen en bijna altijd nam de man ijs en de vrouw koffie. Veel mannen die ik ken zijn gek op ijs eigenlijk.![]()
Kan ook komen omdat vrouwen vaak aan hun lijn denken ofzo.![]()
Mijn ervaring is dat wanneer mannen flink gedronken hebben zij veel meer loslaten over emotionele zaken, wanneer je ze de juiste vragen stelt. Wel in een 1-op-1 situatie uiteraard (niet met zijn brallende maten er omheen)quote:wanneer zijn jullie het állerkwetsbaarst?
ja jou vind ik wel aardig;)quote:Op dinsdag 12 december 2006 23:44 schreef DropjesLover het volgende:
[..]
dan ben je gewoon een hele hoop eikeltjes/players tegengekomen. de meeste jongens/mannen die ik (persoonlijk) ken zijn dus helemaal niet zo, of enkel zo waneer ze een meid voor een avondje/weekje willen.
bij de personen die langer dan een week lief blijven doen zal het ook wel echt zijn.
my guess, naast extreme (sexuele?) gefrustreerdheid is dat je in de randstad tussen de echte halfbloed medenederlanderse players woont/omgaat/overal tegenkomt met hun biatches... neej das een toonbeeld van leuke lieve aardige jongens![]()
als je mij wel aardig vind moet je t maar zeggen![]()
Na dat eindeloze gezever heb ik vandaag besloten maar even bezoek uit te nodigen en daar samen een buttfilm als World Trade Center mee te kijken...quote:Op dinsdag 12 december 2006 22:56 schreef mighty_myte het volgende:
[afbeelding] topic.
ik verwacht wel wat meer inzet van kasta.
Los van de irritante slowchat staan er nog wel een paar interessante vragen voor je openquote:Op woensdag 13 december 2006 00:39 schreef kastanova het volgende:
[..]
Na dat eindeloze gezever heb ik vandaag besloten maar even bezoek uit te nodigen en daar samen een buttfilm als World Trade Center mee te kijken...
Alles beter dan een topic met potentie vollullen over vrouwen bij een schietvereniging of wasvoorschriften....
repost van de vragen misschien?quote:Op woensdag 13 december 2006 00:48 schreef Xennia het volgende:
[..]
Los van de irritante slowchat staan er nog wel een paar interessante vragen voor je open
De logé wil slapen, dus vannacht komt het er iig niet meer van...quote:Op woensdag 13 december 2006 00:48 schreef Xennia het volgende:
[..]
Los van de irritante slowchat staan er nog wel een paar interessante vragen voor je open
Welke zijn dan nu de neukertjes en de blijvertjes (de watjes)?quote:Op woensdag 13 december 2006 00:05 schreef parvati het volgende:
[..]
ja jou vind ik wel aardig;)
Ik woon trouwens in Zwolle en ik heb niets met halfbloedjes:p ik kom ze ook niet tegen ofzo. Nee, dit was een echte nederlandse jongen! Hij doet nog wel lief enzo maar hij is zo onduidelijk..
en de jongens die heel aardig zijn zijn vaak onaantrekkelijk:S Dus eigenlijk ben ik degene die moeilijk doet he?! Er zijn wel lieve jongens:D Dank voor het duidelijk maken daarvan
We hebben het over Ijs c_c..quote:Op dinsdag 12 december 2006 23:28 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Eh, is dat geslachtgebonden? De meeste vrouwen die ik ken doen ook een moord voor een pot B&J hoor.
Wij mannen zijn competitie gericht. We willen winnen van andere mannen om onze reputatie op te eisen waarmee we vervolgens (zo veel mogelijk) vrouwtjes versieren en ze zo ver willen krijgen om met ons te parenquote:Op dinsdag 12 december 2006 23:26 schreef vencodark het volgende:
Waarom kunnen mannen niet tegen hun verlies ?
Omdat we eerst de "aanwijzingen" volgen van de betreffende vrouwmens naast ons en daarna besluiten om zelf dan maar het initiatief te nemen.quote:Op dinsdag 12 december 2006 22:10 schreef Zweefvliegje het volgende:
Precies, van je vrouw verwachten dat ze lekker strak blijft om zelf eens een lekker bierbuikje te kwekenquote:Op woensdag 13 december 2006 07:46 schreef Puckzzz het volgende:
waarom willen de meeste mannen dat hun vrouw een mooi figuur heeft en houdt, terwijl ze zelf helemaal dichtgroeien van vet vreten en bier? maar het vrouwtje moet mooi en slank blijven, zodra er wat bij komt, komen de semi grappige opmerkingen.
beste antwoord: "Nee, jij wint de schoonheidsprijs!"quote:Op woensdag 13 december 2006 09:27 schreef MissLeDuq het volgende:
[..]
Precies, van je vrouw verwachten dat ze lekker strak blijft om zelf eens een lekker bierbuikje te kweken![]()
En waarom denken mannen altijd dat ze aantrekkelijker worden als ze ouder worden? Dit is voor een aantal mannen zeker het geval maar voor het merendeel eigenlijk nietAls je er altijd al kansloos uit zag is de kans niet zo groot dat je na je 40e opeens super aantrekkelijk wordt ofzo
![]()
En dan wederom vrouwen verwijten dat ze in een oud vel aan het veranderen zijn![]()
M.i. is dat meer een kwestie van hóe bijvoorbeeld een boodschap gebracht wordt... Bij mij leidt een boodschap in 'opdracht- / cryptovorm' automatisch tot een soort van halstarrigheid en agitatie. Dit wordt door vrouwen als 'koppig' ervaren.quote:Op woensdag 13 december 2006 10:25 schreef Sunshine2006 het volgende:
Waarom zijn veel mannen altijd zo koppig???
Nah, ik ben wakker!quote:Op woensdag 13 december 2006 00:48 schreef Xennia het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 13 december 2006 07:46 schreef Puckzzz het volgende:
waarom willen de meeste mannen dat hun vrouw een mooi figuur heeft en houdt, terwijl ze zelf helemaal dichtgroeien van vet vreten en bier? maar het vrouwtje moet mooi en slank blijven, zodra er wat bij komt, komen de semi grappige opmerkingen.
quote:Mannen kunnen geen normale platonische vriendschappen met vrouwen hebben zonder sexuele gedachten te hebben bij die betreffende vrouw.
Waar! Wat zijn wij toch oppervlakkig hè?quote:Op woensdag 13 december 2006 12:50 schreef Sunshine2006 het volgende:
Dan nog een cliche over de mannen. Is de volgende stelling waar of niet waar?
[..]
![]()
Nah, op zich vrij simpel; zoals een man niet door zijn vrienden in een trabantje gezien wil worden, wil hij ook niet naast een lelijk propje gezien worden...quote:Op woensdag 13 december 2006 07:46 schreef Puckzzz het volgende:
Wat ik daar nog aan toe wil voegen is:quote:Op woensdag 13 december 2006 12:28 schreef Puckzzz het volgende:
opnieuw dan maar
Op woensdag 13 december 2006 07:46 schreef Puckzzz het volgende:
M.a.w.: jij vindt uiterlijk vertoon én de mening van je maten belangrijker dan je eigen bevindingen? Deep mên...quote:
I'll answer that: hell no!!quote:Op woensdag 13 december 2006 12:55 schreef tonja het volgende:
Beste Kastanova,
Als jullie mannen zitten te schijten, glijdt dan die drol niet langs je zak?
Het eerste voorbeeld kan ik me voorstellen ja, maar de 2e?quote:Op woensdag 13 december 2006 10:39 schreef Vinnie_Terranova het volgende:
[..]
M.i. is dat meer een kwestie van hóe bijvoorbeeld een boodschap gebracht wordt... Bij mij leidt een boodschap in 'opdracht- / cryptovorm' automatisch tot een soort van halstarrigheid en agitatie. Dit wordt door vrouwen als 'koppig' ervaren.
Voorbeeld:
Foute boodschap:
"De planten moeten eigenlijk ook nog eens water hebben."
Goede boodschap:
"Kan jij de planten even water geven?"
En voor de sexuele variant:
Foute boodschap:
"Goh, ik heb me toch spannend gedroomd vannacht en zou dat weleens willen uitproberen"
Goede boodschap:
"Pomp me gek, nu! Als de slet die ik ben!"![]()
Read the sarcasm...quote:Op woensdag 13 december 2006 13:00 schreef Sunshine2006 het volgende:
[..]
Het eerste voorbeeld kan ik me voorstellen ja, maar de 2e?Zie je het voor je dat wij vrouwen dan zeggen van "Pomp me gek, nu! Als de slet die ik ben!" Dat is punt 1 wat boers en direct, punt 2 niet echt netjes ofzo en punt 3 komt het nog minderwaardig op ons over ook! Dat is een typische mannenopmerking. Net als " Hey ik ben geil en heb zin in sex nu!"
![]()
![]()
![]()
Jep, maar er zijn uitzonderingen, vriendin van je vriendin, vriendin van goeie vriend ( bij gewone 'vrienden' boeit de sexuele gedachten niet meer zo ) lelijk maar heeft lekkere vriendinnen, geprobeerd maar toch niets geworden en achteraf blij om en nog wel een paarquote:Op woensdag 13 december 2006 12:50 schreef Sunshine2006 het volgende:
Ja die wil ik idd ook wel weten.
[..]
![]()
Nah, voor een groot deel van de mannen inderdaad wel waar...quote:Op woensdag 13 december 2006 12:50 schreef Sunshine2006 het volgende:
Mannen kunnen geen normale platonische vriendschappen met vrouwen hebben zonder sexuele gedachten te hebben bij die betreffende vrouw.
Zei ik dat?quote:Op woensdag 13 december 2006 12:59 schreef Vinnie_Terranova het volgende:
[..]
M.a.w.: jij vindt uiterlijk vertoon én de mening van je maten belangrijker dan je eigen bevindingen? Deep mên...![]()
Ik weet niet hoe jij denkt dat we schijten, maar gezien de anatomie van het mannelijk lichaam zou dat alleen mogelijk moeten zijn wanneer we al knielend voorover buigen en op dat moment de keutel eruitduwen en de zwaartekracht zijn werkt doet...quote:Op woensdag 13 december 2006 12:55 schreef tonja het volgende:
Beste Kastanova,
Als jullie mannen zitten te schijten, glijdt dan die drol niet langs je zak?
Omdat we niet het vaderfiguur uit gaan hangen en gokken op de eigen verantwoordelijkheid van de vrouwquote:Op woensdag 13 december 2006 12:58 schreef Tinkepink het volgende:
En waarom verwachten ze dan wel dat je gezellig mee eet en drinkt? En vol blijdschap dikmakende cadeautjes accepteert?
Ik heb wel een paar vriendinnen, uit verschillende omstandigheden, maar ik moet zeggen dat ik bij allemaal wel eens aan sex denk. Dus nee, platonische vriendschap is best mogelijk, maar niet zonder dat je er over nadenkt.quote:Op woensdag 13 december 2006 13:10 schreef Ra-z het volgende:
[..]
Jep, maar er zijn uitzonderingen, vriendin van je vriendin, vriendin van goeie vriend ( bij gewone 'vrienden' boeit de sexuele gedachten niet meer zo ) lelijk maar heeft lekkere vriendinnen, geprobeerd maar toch niets geworden en achteraf blij om en nog wel een paar
Tis meer het verschil tussen een enkele keer en elke keer als je ze tegenkomtquote:Op woensdag 13 december 2006 13:23 schreef cryforhelp het volgende:
[..]
Ik heb wel een paar vriendinnen, uit verschillende omstandigheden, maar ik moet zeggen dat ik bij allemaal wel eens aan sex denk. Dus nee, platonische vriendschap is best mogelijk, maar niet zonder dat je er over nadenkt.
Dat je het begrijpt wil nog niet zeggen dat het voorspelbaar isquote:Op woensdag 13 december 2006 13:33 schreef Puckzzz het volgende:
dank voor de voorspelbare reactie Kasta![]()
meteen mijn volgende vraag:
waarom zijn mannen zo voorspelbaar?
ohja en dat van die 5 kilo en 50 kilo kan ik ook nog wel begrijpen ja![]()
quote:Op woensdag 13 december 2006 13:41 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dat je het begrijpt wil nog niet zeggen dat het voorspelbaar is.
Typisch weer zo'n vrouwenuitspraak...
"Tja, dat ik had wel verwacht dat hij me zou neuken nadat ik naakt voor hem ging bukken, mên, wat voorspelbaar zijn mannen toch..."
Nee trut, dat is lo-gi-ca.
Waarom komen vrouwen eigenlijk alleen bij mannen met dergelijke simplistische dooddoeners?
Stel je voor, na een maandenlange zwangerschap, een uitgescheurde kut en een noodgreep-keizersnee, maandenlange slapeloze nachten, waarna het kind net een beetje aan het opgroeien is en op een gegeven moment na een beetje gepruttel kijkt hij je vertederend aan en brabbelt voor het eerst "Mama..."
Dan ga je toch ook niet zeggen "Sjezus, wat een voorspelbaar kind, op deze leeftijd beginnen ze allemaal te praten.".
behalve als ze een reet van een meter breed heeftquote:Op woensdag 13 december 2006 13:49 schreef Vinnie_Terranova het volgende:
Gebukt is genomen!
Omdat je borsten er prettiger uitzien dan je hoofd?quote:Op woensdag 13 december 2006 13:57 schreef Sunshine2006 het volgende:
Waarom praten mannen toch ALTIJD tegen de borsten van een vrouw ipv dat ze je op de normale bedoelde hoogte aankijken waar je mond zit. En maar staren naar de verkeerde verdieping![]()
![]()
Tieten, obviously.quote:Op woensdag 13 december 2006 13:57 schreef Sunshine2006 het volgende:
Waarom praten mannen toch ALTIJD tegen de borsten van een vrouw ipv dat ze je op de normale bedoelde hoogte aankijken waar je mond zit. En maar staren naar de verkeerde verdieping![]()
![]()
quote:Op woensdag 13 december 2006 14:00 schreef kastanova het volgende:
[..]
Omdat je borsten er prettiger uitzien dan je hoofd?
Oftewel, op zulke nietszeggende clichés ga ik niet eens in...
?? Omgekeerd, waarom vraagt ze altijd mijn telefoonnummer?quote:Op woensdag 13 december 2006 14:00 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
En dan had ik nog de vraag: Waarom vraag je als man het telefoonnummer van een barvrouw ? Denk je nou echt dat ze daar op zit te wachten ?
Euuuh ja... De enige barvrouw waar ik het ooit aan vroeg gaf het me, wilde vervolgens met me samenwonen en uiteindelijk heeft ze haar kat in laten slapen omdat ik niet met het beest overweg kon...quote:Op woensdag 13 december 2006 14:00 schreef AudreyHepburn het volgende:
En dan had ik nog de vraag: Waarom vraag je als man het telefoonnummer van een barvrouw ? Denk je nou echt dat ze daar op zit te wachten ?
Jeuk... En als je jeuk hebt moet je krabben... Dat gecombineerd met een gebrek aan schaamte resulteert in krabben... En krabben komt voor uit praktische redenen en staat dus los van masturberenquote:Op woensdag 13 december 2006 14:02 schreef k_i_m het volgende:
Wat is dat toch met dat aan de zak schurken? En hoe kan je in godsnaam aan je geslachtsdelen zitten zonder dat het uitloopt op een potje oudhollandsch masturberen?
Tja, dat is dus iets waar ik ook geen reet van snapquote:Op woensdag 13 december 2006 14:03 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ja en waarom ligt er in mannenwc's altijd 1 schaamhaar op de bril ? Is dat een soort territoriumafbakenen ? Zo van "Henk was hier" ?
Ja, of ze gaan boven die bril aan hun zak krabben ofzo.quote:Op woensdag 13 december 2006 14:07 schreef kastanova het volgende:
[..]
Tja, dat is dus iets waar ik ook geen reet van snap.
Zie het zelf ook regelmatig en vraag me dan altijd af waarom ze in godsnaam met hun zak boven de urinoir hangen... Ik bedoel, hoe wil je de schaamhaar daar anders krijgen?
Misschien zijn het wel altijd mannen met een klein piemeltje zonder een noemenswaardige druk vanuit hun blaas, beats me...
Beats me... ik zie het ook altijd en vraag me in 1e instantie al af hoe làng ze die schaamharen in vredesnaam krijgen. Scheren en bijknippen die handel!quote:Op woensdag 13 december 2006 14:03 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ja en waarom ligt er in mannenwc's altijd 1 schaamhaar op de bril ? Is dat een soort territoriumafbakenen ? Zo van "Henk was hier" ?
Bij mannen kan er nu eenmaal sneller iets scheef gaan zitten, en ja, dat moet af en toe worden rechtgezet, maar soms lijkt het idd wel alsof mannen denken dat ze om de 10 minuten ff moeten kijken of alles er nog isquote:Op woensdag 13 december 2006 14:02 schreef k_i_m het volgende:
Wat is dat toch met dat aan de zak schurken? En hoe kan je in godsnaam aan je geslachtsdelen zitten zonder dat het uitloopt op een potje oudhollandsch masturberen?
Ja, maar dat idee krijg ik dus niet. Het is ook niet echt krabben, maar de boel eens effe lekker vastgrijpen. Dat komt toch niet uit jeuk voort?quote:Op woensdag 13 december 2006 14:05 schreef kastanova het volgende:
[..]
Jeuk... En als je jeuk hebt moet je krabben... Dat gecombineerd met een gebrek aan schaamte resulteert in krabben... En krabben komt voor uit praktische redenen en staat dus los van masturberen.
Een man ziet een leuke vrouw lopen op straat en maken een opmerking; gaat ze er in en komt er iets leuks uit voort => bingoquote:Op woensdag 13 december 2006 14:39 schreef Scandalous het volgende:
Waarom kunnen mannen hun mond nooit houden als ze een vrouw zien lopen op straat?
En kom nou niet aan met "Tsss als niemand iets zou zeggen zouden die vrouwen zich zielig voelen" want dat is wel erg sneu.
Ja dat begrijp ik, maar ik kan me niet voorstellen dat er vrouwen zijn die serieus ingaan op dat gejoel en gelul als je langsloopt.quote:Op woensdag 13 december 2006 14:44 schreef kastanova het volgende:
[..]
Een man ziet een leuke vrouw lopen op straat en maken een opmerking; gaat ze er in en komt er iets leuks uit voort => bingo.
Tja, vrouwen zijn onbekend met het fenomeen "plakzak" vrees ikquote:Op woensdag 13 december 2006 14:39 schreef k_i_m het volgende:
Ik bedoel dus niet mannen die in het openbaar effe de boel rechtleggen, maar meer thuis op de bank effe lekker de boel opschudden voor de tv.
De kwaliteiten van een dame zijn voor een groot deel haar uiterlijke schoonheden en schattigheid etc. Dat zijn de dingen waarmee wij mannen in eerste instantie mee worden verleid, en als het er daarna op gaat lijken dat ze die verliest...quote:Op woensdag 13 december 2006 07:46 schreef Puckzzz het volgende:
waarom willen de meeste mannen dat hun vrouw een mooi figuur heeft en houdt, terwijl ze zelf helemaal dichtgroeien van vet vreten en bier?
quote:Op woensdag 13 december 2006 14:03 schreef AudreyHepburn het volgende:
Nah, al is de kans maar 1 op de 1000, da's nog altijd een grotere kans dan de hoofdprijs winnen in de staatsloterij... En toch worden er miljoenen staatsloten verkocht...quote:Op woensdag 13 december 2006 14:46 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Ja dat begrijp ik, maar ik kan me niet voorstellen dat er vrouwen zijn die serieus ingaan op dat gejoel en gelul als je langsloopt.
quote:Op woensdag 13 december 2006 14:39 schreef k_i_m het volgende:
Ik bedoel dus niet mannen die in het openbaar effe de boel rechtleggen, maar meer thuis op de bank effe lekker de boel opschudden voor de tv.
Dat is al aannemelijkerquote:Op woensdag 13 december 2006 14:48 schreef kastanova het volgende:
[..]
Tja, vrouwen zijn onbekend met het fenomeen "plakzak" vrees ik.
Nah, je hebt vast weleens met een man in bed gelegen, dekentje er overheen, allebei naakt, zijn been over jouw benen of onderlichaam, etc...
Op een gegeven moment komt er enige transpiratie bij kijken en transpiratie + tegen elkaar liggende huid veroorzaakt een op zich irritant plakkend gevoel...
Dus wat doe je dan? Je gaat even anders liggen zodat je van dat plakkerige, irritante gevoel verlost wordt...
Nou, dat is er dus ook wat er gebeurt wanneer je op de bank zit en je balzak tegen je been een tijdje tegen je been ligt... Het gaat plakken...
Dus wat doe je dan?
U snapt hem.
Andersom niet zeker. Ik bedoel in de zin van, vrouwen vallen toch wel degelijk ook op uiterlijk en als jullie dat naarmate veranderen is er ineens niks aan de hand?quote:Op woensdag 13 december 2006 14:49 schreef nachtpersoon het volgende:
[..]
De kwaliteiten van een dame zijn voor een groot deel haar uiterlijke schoonheden en schattigheid etc. Dat zijn de dingen waarmee wij mannen in eerste instantie mee worden verleid, en als het er daarna op gaat lijken dat ze die verliest...![]()
Omdat verreweg de meeste mannen visueel zijn ingesteld, vooral als het om sex gaat. Van een lekker wijf word je sneller geil.quote:
Ik ben nog niet geheel overtuigd van het antwoord van Litpho...quote:Op dinsdag 12 december 2006 16:33 schreef Mokster het volgende:
Twijfelen mannen ooit weleens één seconde voor ze hun intiemste lichaamsdeel aan de mond van een vrouw toevertrouwen? Ultiem genot kan immers binnen diezelfde seconde omslaan in ultieme pijn als de tanden erin worden gezet...
Nee duh. De testosteron wint het ma-kke-lijk van de niet-aanwezige angst.quote:Op woensdag 13 december 2006 16:42 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik ben nog niet geheel overtuigd van het antwoord van Litpho...
Wat was er mis met mijn antwoord? Dat was een duidelijk "nee, niet op dat moment", zoals dawg hier ook al bevestigt.quote:Op woensdag 13 december 2006 16:42 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik ben nog niet geheel overtuigd van het antwoord van Litpho...
Alleen psychopaten zouden dat doen... En hé, hoe groot is de kans dat je je lul in de bek van een psychopaat hangt?quote:Op woensdag 13 december 2006 16:42 schreef Mokster het volgende:
Twijfelen mannen ooit weleens één seconde voor ze hun intiemste lichaamsdeel aan de mond van een vrouw toevertrouwen? Ultiem genot kan immers binnen diezelfde seconde omslaan in ultieme pijn als de tanden erin worden gezet...
Ik ben vrouw.quote:Op woensdag 13 december 2006 16:52 schreef Litpho het volgende:
Wat was er mis met mijn antwoord? Dat was een duidelijk "nee, niet op dat moment", zoals dawg hier ook al bevestigt.
derhalve kreeg je een wedervraag..quote:Op woensdag 13 december 2006 16:53 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik ben vrouw.
Ik heb derhalve altijd wat extra bevestiging nodig voordat ik iets geloof.
quote:Op woensdag 13 december 2006 16:56 schreef dawg het volgende:
Jullie denken gewoon te moeilijk. Verzin een vraag, en neem de meest voor de hand liggende oplossing. Maar daar denken jullie te ver voor door. Vrouwen.
quote:Op woensdag 13 december 2006 13:33 schreef Puckzzz het volgende:
waarom zijn mannen zo voorspelbaar?
Psychopaten zijn niet altijd als zodanig herkenbaar.quote:Op woensdag 13 december 2006 16:53 schreef kastanova het volgende:
Alleen psychopaten zouden dat doen... En hé, hoe groot is de kans dat je je lul in de bek van een psychopaat hangt?.
Hoe harder hoe beter!quote:Op woensdag 13 december 2006 16:55 schreef Godshand het volgende:
derhalve kreeg je een wedervraag..
waarom vertrouwen jullie je tepels zo snel toe aan een man??
die kan ook eens stevig haphap doen![]()
Dat zou dus inhouden dat we nergens onze lul in kunnen hangen...quote:Op woensdag 13 december 2006 17:01 schreef Mokster het volgende:
Psychopaten zijn niet altijd als zodanig herkenbaar.
Ik kán me anders een vrouw herinneren waarbij het op een gegeven moment toch net iets té hard gingquote:
Dat was inderdaad zo'n moment waarop die vrouw zich afvroeg of de man niet toevallig tóch een psychopaat was.quote:Op woensdag 13 december 2006 17:04 schreef kastanova het volgende:
Ik kán me anders een vrouw herinneren waarbij het op een gegeven moment toch net iets té hard ging.
nieuw: de sexverzekering: schadevergoeding als hij/zij toch niet betrouwbaar in bed bleekquote:Op woensdag 13 december 2006 17:06 schreef Mokster het volgende:
[..]
Dat was inderdaad zo'n moment waarop die vrouw zich afvroeg of de man niet toevallig tóch een psychopaat was.
Vrouwelijke naiviteit gecombineerd met een gebrek aan mensenkennisquote:Op woensdag 13 december 2006 17:06 schreef Mokster het volgende:
[..]
Dat was inderdaad zo'n moment waarop die vrouw zich afvroeg of de man niet toevallig tóch een psychopaat was.
Oh, die vinden ze gewoon geil en stiekem ook wel leuk omdat ze bij dit soort vrouwen echt de mannelijke held kunnen spelen en voor zo'n vrouw kunnen zorgen.quote:Op woensdag 13 december 2006 18:18 schreef Oblivion het volgende:
Wat vinden mannen nu écht van niet zelfstandige vrouwen?
Die wil ik ook wel weten.![]()
Oh, doe ik toch iets goeds...quote:Op woensdag 13 december 2006 18:20 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Oh, die vinden ze gewoon geil en stiekem ook wel leuk omdat ze bij dit soort vrouwen echt de mannelijke held kunnen spelen en voor zo'n vrouw kunnen zorgen.
Ze mogen het alleen niet cultiveren. En als er bijvoorbeeld iets op tv is kunnen ze hulp natuurlijk vergeten. Na de film/voetbal/porno of wat dan ook mogen ze hun onzekerheid niet uitdragen.quote:
Nou met niet zelfstandig denk ik eerder aan zelf het geld niet verdienen...quote:Op woensdag 13 december 2006 18:24 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ze mogen het alleen niet cultiveren. En als er bijvoorbeeld iets op tv is kunnen ze hulp natuurlijk vergeten. Na de film/voetbal/porno of wat dan ook mogen ze hun onzekerheid niet uitdragen.
Overigens denk ik dat ik maar een een topic over vrouwen moet openen, want ik snap niet goed hoe je als vrouw onzelfstandig kunt zijn. Je kunt toch wel je eigen beslissingen nemen en je eigen zaakjes regelen?
Ja maar, je kunt toch niet je hele leven schattig blijven? Ooit een schattige vrouw van in de 40 gezien? Dat is toch belachelijk?quote:Op woensdag 13 december 2006 18:26 schreef nachtpersoon het volgende:
Ik val zelf niet echt op die zakelijke zelfstandige vrouwen. Die schattigheidsgehalte lijdt eronder
Oh, volgens mij vinden mannen dat wel prettig, iemand die thuis zit en alle "onbelangrijke" (in hun ogen) zaken regelt en het huishouden regelt. Maar wel altijd zorgen voor voldoende interessant gesprekstof, niet zeuren en er niet uit gaan zien als een sloof, anders ben je hem nog zo kwijt aan een assertieve collega of een jongere (lees geilere) uitgave van jezelf.quote:Op woensdag 13 december 2006 18:27 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Nou met niet zelfstandig denk ik eerder aan zelf het geld niet verdienen...![]()
Verder doe ik alles hier in huis! En regel ook alles, en maak de meeste beslissingen.
Te meer omdat de heer des huizes vaak aan het werk is overdag.![]()
We ondervinden er zelf geen hinder van, er wordt wel eens raar tegen aan gekeken in deze tijd
daarom ben ik ook heel blij dat ik me daar nog lang geen zorgen over hoef te makenquote:Op woensdag 13 december 2006 18:27 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ja maar, je kunt toch niet je hele leven schattig blijven? Ooit een schattige vrouw van in de 40 gezien? Dat is toch belachelijk?
Ja, maar ligt dat aan het feit dat iemand "thuis" is of aan haarzelf?quote:Op woensdag 13 december 2006 18:29 schreef Tinkepink het volgende:
Oh, volgens mij vinden mannen dat wel prettig, iemand die thuis zit en alle "onbelangrijke" (in hun ogen) zaken regelt en het huishouden regelt. Maar wel altijd zorgen voor voldoende interessant gesprekstof, niet zeuren en er niet uit gaan zien als een sloof, anders ben je hem nog zo kwijt aan een assertieve collega of een jongere (lees geilere) uitgave van jezelf.
Vrouwen zijn geen haar beter.quote:Op woensdag 13 december 2006 07:46 schreef Puckzzz het volgende:
Waarom kunnen mannen niet even verder kijken dan hun neus lang is?quote:Op woensdag 13 december 2006 18:44 schreef nachtpersoon het volgende:
De dingen die vrouwen altijd al wilden weten
Waarom?quote:Op woensdag 13 december 2006 18:27 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ja maar, je kunt toch niet je hele leven schattig blijven? Ooit een schattige vrouw van in de 40 gezien? Dat is toch belachelijk?
Nee hè? Zijn net mensen...quote:
Je valt op de verkeerde mannetjes. Die gassies die niet tegn hun verlies kunnen zijn gewoon jankerts.quote:Op dinsdag 12 december 2006 23:26 schreef vencodark het volgende:
Waarom kunnen mannen niet tegen hun verlies en waarom eten mannen graag ijs? De meeste dan toch.![]()
Normaliter zijn we dat wel, maar in een dergelijk geval heb je vast een moeilijke vraag gesteld als 'waar denk je nu aan?'quote:Op woensdag 13 december 2006 21:06 schreef tigger_78 het volgende:
Ik weet niet of die in topic 1 al gesteld is, moet eigenlijk nog terug lezen, maar was even benieuwd hiernaar.
Waarom laten mannen vrouwen toch altijd zo lang wachten op een antwoord ?
Waarom niet direct en to the point zijn, maar altijd afwachten en ons geduld op de proef stellen..
Nee, zulke moeilijke vragen stel ik niet.quote:Op woensdag 13 december 2006 21:08 schreef Litpho het volgende:
[..]
Normaliter zijn we dat wel, maar in een dergelijk geval heb je vast een moeilijke vraag gesteld als 'waar denk je nu aan?'
Omdat we lang moeten nadenken om een zo kort, afgewogen mogelijk antwoord te geven; want een vrouw is in staat elk woord in de zin verkeerd op te vatten.quote:Op woensdag 13 december 2006 21:06 schreef tigger_78 het volgende:
Ik weet niet of die in topic 1 al gesteld is, moet eigenlijk nog terug lezen, maar was even benieuwd hiernaar.
Waarom laten mannen vrouwen toch altijd zo lang wachten op een antwoord ?
Waarom niet direct en to the point zijn, maar altijd afwachten en ons geduld op de proef stellen..
Laat me raden, jij bent een vrijgezellige jongen...quote:Op woensdag 13 december 2006 20:55 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Mensen??? Het zijn toch gebruiksvoorwerpen?Een soort opblaaspop-de-luxe,toch?
![]()
![]()
![]()
Inderdaad dat is echt zo, straks probeer je een complimentje gegeven en wordt ze boos!quote:Op woensdag 13 december 2006 21:19 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Omdat we lang moeten nadenken om een zo kort, afgewogen mogelijk antwoord te geven; want een vrouw is in staat elk woord in de zin verkeerd op te vatten.
TE herkenbaarquote:Op woensdag 13 december 2006 21:08 schreef Litpho het volgende:
[..]
Normaliter zijn we dat wel, maar in een dergelijk geval heb je vast een moeilijke vraag gesteld als 'waar denk je nu aan?'
Ik kan je als vrouw alleen maar gelijk geven....quote:Op woensdag 13 december 2006 21:19 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Omdat we lang moeten nadenken om een zo kort, afgewogen mogelijk antwoord te geven; want een vrouw is in staat elk woord in de zin verkeerd op te vatten.
hahaha,quote:Op woensdag 13 december 2006 21:19 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Ik heb ook altijd mijn hand in mijn broek als ik op de bank of op bed lig. Het mondt zelden uit in masturberen, het is er gewoon zo lekker warmquote:Op woensdag 13 december 2006 14:02 schreef k_i_m het volgende:
Ach, lul toch niet joh!quote:Op donderdag 14 december 2006 00:03 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik heb ook altijd mijn hand in mijn broek als ik op de bank of op bed lig. Het mondt zelden uit in masturberen
True true. Kasta ga door, ik lig dubbel hier.quote:Op woensdag 13 december 2006 21:19 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Omgekeerd wel? Als het een hele lekkere man betrof?quote:Op woensdag 13 december 2006 12:50 schreef Sunshine2006 het volgende:
Ja die wil ik idd ook wel weten.
[..]
![]()
Mijn foutquote:Op woensdag 13 december 2006 18:46 schreef Mokster het volgende:
[..]
Waarom kunnen mannen niet even verder kijken dan hun neus lang is?
(oftewel: dat topic bestaat al).
Dat was niet eens kastaquote:Op donderdag 14 december 2006 00:39 schreef slakkie het volgende:
[..]
True true. Kasta ga door, ik lig dubbel hier.
Eng.quote:Op woensdag 13 december 2006 18:17 schreef Tinkepink het volgende:
Wat vinden mannen nu écht van zelfstandige vrouwen?
bestaan die?quote:Op donderdag 14 december 2006 11:52 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Zijn zelfstandige mannen dan ook eng?
quote:
Ik hang aan je lippen, vertel!quote:Op donderdag 14 december 2006 12:04 schreef Vinnie_Terranova het volgende:
[..]
* Vinnie_Terranova meldt zich!
Zelfstandig is op zich wel ok, maar wel tot op een zekere hoogte. Imo is het wel prettiger in een relatie als de man dominant is ten opzichte van de vrouw. Van nature is dat ook niet negatief denk ik, maar een man vind het gewoon fijn als hij voor zijn vrouw kan zorgen. Als de vrouw zelf alles al kan, gaan veel mannen zich overbodig in een relatie voelen denk ik.quote:Op woensdag 13 december 2006 18:17 schreef Tinkepink het volgende:
Wat vinden mannen nu écht van zelfstandige vrouwen?
quote:Op donderdag 14 december 2006 12:23 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ik hang aan je lippen, vertel!
Wat maakt jou nou zo zelfstandig?
Dude, onder welke steen kom jij vandaan ?quote:Op donderdag 14 december 2006 12:29 schreef L3IPO het volgende:
Zelfstandig is op zich wel ok, maar wel tot op een zekere hoogte. Imo is het wel prettiger in een relatie als de man dominant is ten opzichte van de vrouw. Van nature is dat ook niet negatief denk ik, maar een man vind het gewoon fijn als hij voor zijn vrouw kan zorgen. Als de vrouw zelf alles al kan, gaan veel mannen zich overbodig in een relatie voelen denk ik.
Ow ja, en het gaat zeker ten koste van de schattigheidsfactor, dat is wel het allerbelangrijkste bij een vrouw![]()
plak dan es snel mn fietsbandquote:Op donderdag 14 december 2006 14:01 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Dude, onder welke steen kom jij vandaan ?.
Vrouwen zouden niet alles zelf moeten kunnen want dan voelen mannen zich overbodig in een relatie ? Dus we moeten maar een beetje doen alsof we achterlijk zijn en niks snappen van dingen zodat jullie brullend en op je borst trommelend onze fietsband kunnen plakken ?
Puh-lease..
Hap..
Sorry voor mijn bijdrage hoor...quote:Op donderdag 14 december 2006 14:01 schreef AudreyHepburn het volgende:
Het gaat er gewoon om dat de meeste mannen geen semi-man of een pot (inclusief tuinbroek) als partner willen. Vrouwen zijn goed in bepaalde dingen, mannen weer goed in andere. Dat wil niet zeggen dat vrouwen niet gelijkwaardig zijn, maar ze zijn niet hetzelfde. Ook zeg ik niet dat mannen beter beslissingen kunnen nemen, dat is ook onzin. Maar het is wel zo dat mannen van nature dominant willen zijn in een relatie, en een zelfstandige vrouw sluit daar meestal niet goed bij aan.quote:Vrouwen zouden niet alles zelf moeten kunnen want dan voelen mannen zich overbodig in een relatie ? Dus we moeten maar een beetje doen alsof we achterlijk zijn en niks snappen van dingen zodat jullie brullend en op je borst trommelend onze fietsband kunnen plakken ?
Ik heb laatst nieuwe motorolie in de auto gedaan omdat het peil te laag was. kreeg een heel kruisverhoor of ik het wel in het goede ding had gedaan.quote:Op donderdag 14 december 2006 14:01 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Vrouwen zouden niet alles zelf moeten kunnen want dan voelen mannen zich overbodig in een relatie ? Dus we moeten maar een beetje doen alsof we achterlijk zijn en niks snappen van dingen zodat jullie brullend en op je borst trommelend onze fietsband kunnen plakken ?
Puh-lease..
Hap..
Dus volgens jou worden vrouwen geboren met de biologische verplichting om zich te laten domineren ? En alle lesbische vrouwen dragen vormeloze hobbezakken, flossen met staaldraad en doen aan kogelstoten ?quote:Op donderdag 14 december 2006 14:09 schreef L3IPO het volgende:
Het gaat er gewoon om dat de meeste mannen geen semi-man of een pot (inclusief tuinbruik) als partner willen. Vrouwen zijn goed in bepaalde dingen, mannen weer goed in andere. Dat wil niet zeggen dat vrouwen niet gelijkwaardig zijn, maar ze zijn niet hetzelfde. Ook zeg ik niet dat mannen beter beslissingen kunnen nemen, dat is ook onzin. Maar het is wel zo dat mannen van nature dominant willen zijn in een relatie, en een zelfstandige vrouw sluit daar meestal niet goed bij aan.
Ik weet niet waar je al deze conclusies vandaan haalt, maar van mij komen ze niet. Achterlijk mensquote:Op donderdag 14 december 2006 14:21 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Dus volgens jou worden vrouwen geboren met de biologische verplichting om zich te laten domineren ? En alle lesbische vrouwen dragen vormeloze hobbezakken, flossen met staaldraad en doen aan kogelstoten ?
Anyway.
Als mannen dus graag dominant zijn, wat moeten vrouwen dan doen ? Stilzitten en mooi zijn ? Zorgen dat we niet vet worden en onze kut scheren ? Zorgen dat het eten klaarstaat als de man thuiskomt, maar toch onderweg naar de supermarkt niet stiekum veel geld uitgeven aan een vijfde paar naaldhakken ? Want zo zelfstandig zijn we..
quote:Relatie Ja. Met mijn iBook.
quote:Op donderdag 14 december 2006 14:21 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Als mannen dus graag dominant zijn, wat moeten vrouwen dan doen ?
Stilzitten en mooi zijn ?
Zorgen dat we niet vet worden en onze kut scheren ?Zorgen dat het eten klaarstaat als de man thuiskomt, maar toch onderweg naar de supermarkt niet stiekum veel geld uitgeven aan een vijfde paar naaldhakken ? Want zo zelfstandig zijn we..
Hoezo bang? Het is niet negatief ofzo...kijk een persoon als audrey verbind het automatisch aan allerlei negatieve aspecten die nergens op gebaseerd zijn en totaal niet inherent aan een relatie zoals ik die schets.quote:Op donderdag 14 december 2006 14:30 schreef Tinkepink het volgende:
Toch ben ik ban dat die leip gelijk heeft.
Goede situatie imoquote:Ik dacht een zeer geemancipeerde man getroffen te hebben die samen met mij voor de kinderen zorgt en daar ook zijn werkweek op afstemt (36 uur in 4 dagen) zodat ik ook in het arbeidsproces kan blijven (3 dagen).
Dat vind ik persoonlijk dan weer onzin. Dat een man van nature over het algemeen dominanter wil zijn in een relatie is geen vrijbrief om in je eentje dit soort belangrijke beslissingen te nemen. Met zoiets moet je het allebei mee eens zijn imo, en anders niet doen.quote:Maar nu heeft hij toch "besloten" dat het toch echt het beste voor ons is als hij op zeer korte termijn een baan in het buitenland aanneemt. En wij moeten maar mee, want dat land is toch echt veel beter, schoner, geweldiger, beter voor ouden en zieken, daar hebben we meer kansen etc. Terwijl ik hier wil blijven (en vier jaar geleden al eens naar een ander land verhuisd ben voor hem).
Iedereen is egoïstisch in alle opzichtenquote:Samenvattend: zelfs mannen die zich voordoen als niet-macho en geemancipeerd zijn stiekem egoistische eikels.
Ik overdrijf om mijn punt te maken. Obviously. Maar ik wil graag van jou horen hoe jij dat dan ziet, een dominante man. En die opmerking over dat lesbo's per definitie mannelijk zijn en tuinbroeken dragen mag je sowieso terugnemen. Hallo vooroordeel.quote:Op donderdag 14 december 2006 14:26 schreef L3IPO het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je al deze conclusies vandaan haalt, maar van mij komen ze niet. Achterlijk mens
Ik mag geen hyperbool maken daar waar jij het wel doet?quote:Op donderdag 14 december 2006 14:34 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik overdrijf om mijn punt te maken. Obviously. En die opmerking over dat lesbo's per definitie mannelijk zijn en tuinbroeken dragen mag je sowieso terugnemen. Hallo vooroordeel.
Geen flauw idee ik zit er al een tijd over na te denken maar ik vind het moeilijk om het uit te leggen. Dat is geen sterk argument, ik weet het.quote:Maar ik wil graag van jou horen hoe jij dat dan ziet, een dominante man.
Ja, dat doe ik ook, alleen als ik het hem vertel is hij niet zo blij met me...quote:Op donderdag 14 december 2006 14:35 schreef Fjolle het volgende:
Dames, je moet gewoon je vent laten denken dat ie de baas is.![]()
Touché.quote:Op donderdag 14 december 2006 14:38 schreef L3IPO het volgende:
Ik mag geen hyperbool maken daar waar jij het wel doet?
Daarom was ik juist nieuwsgierig. Maar ik hoor het graag als je je lightbulb-moment gehad hebt.quote:Geen flauw idee ik zit er al een tijd over na te denken maar ik vind het moeilijk om het uit te leggen. Dat is geen sterk argument, ik weet het.
Goh, vertel mij eens hoe je dat doet? Ik wil hierblijven, mijn man wil weer emigreren en ik moet hem zien te overtuigen om hier te blijven zonder hem het gevoel te geven dat ik de baas ben en zonder hem te manipuleren(want daar heb ik een hekel aan)quote:Op donderdag 14 december 2006 14:35 schreef Fjolle het volgende:
Dames, je moet gewoon je vent laten denken dat ie de baas is.![]()
Je zegt gewoon dat je niet gaat.quote:Op donderdag 14 december 2006 14:39 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Goh, vertel mij eens hoe je dat doet? Ik wil hierblijven, mijn man wil weer emigreren en ik moet hem zien te overtuigen om hier te blijven zonder hem het gevoel te geven dat ik de baas ben en zonder hem te manipuleren(want daar heb ik een hekel aan)
Dit is een geval van samen praten en nog eens praten. Hier moet je samen uitkomen tot je een oplossing hebt waar je beiden mee kan leven. Niemand kan je verplichten tot zoiets.quote:Op donderdag 14 december 2006 14:39 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Goh, vertel mij eens hoe je dat doet? Ik wil hierblijven, mijn man wil weer emigreren en ik moet hem zien te overtuigen om hier te blijven zonder hem het gevoel te geven dat ik de baas ben en zonder hem te manipuleren(want daar heb ik een hekel aan)
Oh, die argumenten heb ik hem ook gegeven: ik heb een zeer goede baan, de kinderen zijn gelukkig op school (al zijn ze nog wel erg jong, onder de 6, en zouden ergens anders ook nog wel kunnen wennen), we hebben een geweldig huis van ruim 300m², ik heb in mijn hele leven nog niet zoveel vrienden gehad, ik ben hier gelukkig.quote:Op donderdag 14 december 2006 14:41 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Je zegt gewoon dat je niet gaat.
En hij manipuleert net zo goed! Alleen bij hem zijn het terechte argumenten.
Geef hem dan ook maar argumenten, kinderen hebben het fijn op school, ik heb een leuke job etc etc.![]()
We zijn ook off-topic bezig, maar goed...quote:Op donderdag 14 december 2006 14:46 schreef Tinkepink het volgende:
Oh, die argumenten heb ik hem ook gegeven: ik heb een zeer goede baan, de kinderen zijn gelukkig op school (al zijn ze nog wel erg jong, onder de 6, en zouden ergens anders ook nog wel kunnen wennen), we hebben een geweldig huis van ruim 300m², ik heb in mijn hele leven nog niet zoveel vrienden gehad, ik ben hier gelukkig.
Naar mijn idee goede en redelijke argumenten. Maar die heeft hij andersom net zo goed.
Maarre, we zijn nu wel erg offtopic......
Dat stukje heeft een te hoge dichtheid van het gebruik van het woord "verdrongen".quote:
Je hebt gelijk. Maar ik ben wel bang dat hij het me heel erg kwalijk gaat nemen als ik mijn vetorechtquote:Op donderdag 14 december 2006 14:58 schreef Oblivion het volgende:
[..]
We zijn ook off-topic bezig, maar goed...
Toch als er 1 nee zegt is het nee...
2 Ja is ja, maar 1 nee...
Heeft in mijn optiek niks met dominantie te maken, maar eerder met respecteren.
Het gras is namelijk niet altijd natter aan de overkant.![]()
Welke argumenten geeft hij dan? Ik vind het geluk van het gezin toch redelijk zwaar wegen.quote:Op donderdag 14 december 2006 14:46 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Oh, die argumenten heb ik hem ook gegeven: ik heb een zeer goede baan, de kinderen zijn gelukkig op school (al zijn ze nog wel erg jong, onder de 6, en zouden ergens anders ook nog wel kunnen wennen), we hebben een geweldig huis van ruim 300m², ik heb in mijn hele leven nog niet zoveel vrienden gehad, ik ben hier gelukkig.
Naar mijn idee goede en redelijke argumenten. Maar die heeft hij andersom net zo goed.
Maarre, we zijn nu wel erg offtopic......
Gaat inderdaad teveel offtopic. Misschien moeten we er maar over op houden, want een nieuw topic openen vind ik op het moment ook niet echt een optie. Voel me niet zo weerbaar ten opzichte van de standaard achterlijke reacties die je op Fok meestal krijgt. Zou me het teveel aantrekken.quote:Op donderdag 14 december 2006 15:04 schreef Fjolle het volgende:
[..]
Welke argumenten geeft hij dan? Ik vind het geluk van het gezin toch redelijk zwaard wegen.
Als dit teveel offtopic gaat open dan een nieuw hierover.
Goh, het mannnetje moet zich ook even laten geldenquote:Op donderdag 14 december 2006 15:05 schreef L3IPO het volgende:
Kap ff met dit offtopic gezeur, ga elkaar PMen ofzo...
Ja hallo zeg, constant tegen elkaar zitten te janken dat je offtopic gaat, en toch door blijven kakelenquote:Op donderdag 14 december 2006 15:07 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Goh, het mannnetje moet zich ook even laten gelden![]()
Vind ik niet vies, juist wel grappigquote:Op donderdag 14 december 2006 15:08 schreef Tinkepink het volgende:
Een nieuwe vraag: waarom vinden mannen schaamhaar bij vrouwen vies?
Niet zo generaliseren graag...quote:Op donderdag 14 december 2006 15:08 schreef Tinkepink het volgende:
Je geeft zelf al het antwoordquote:Op donderdag 14 december 2006 15:10 schreef Tinkepink het volgende:
Nog een vraag: waarom snappen mannen geen flauwe vrouwengrapjes, terwijl ze wel verwachten dat vrouwen om hun geweldige grappen lachen?
Ja die kan ik zo ook nog wel beantwoorden (als vrouw zijnde dus).quote:Op donderdag 14 december 2006 15:08 schreef Tinkepink het volgende:
Nou, als je hier op Fok kijkt....quote:Op donderdag 14 december 2006 15:09 schreef Developersrus het volgende:
[..]
Niet zo generaliseren graag...![]()
Omdat ze meestal achterbaks van aard zijn...quote:Op donderdag 14 december 2006 15:10 schreef Tinkepink het volgende:
Nog een vraag: waarom snappen mannen geen flauwe vrouwengrapjes, terwijl ze wel verwachten dat vrouwen om hun geweldige grappen lachen?
quote:Op donderdag 14 december 2006 15:03 schreef L3IPO het volgende:
Ik denk dat het een belangrijk argument is dat de vrouw meestal financieel afhankelijk is van de man.
Volgens mij kan je best zorgen dat er niet geflost hoeft te worden en tóch wat haar laten staan hoor!quote:Op donderdag 14 december 2006 15:11 schreef Fjolle het volgende:
[..]
Ja die kan ik zo ook nog wel beantwoorden (als vrouw zijnde dus).
Het komt tussen je tanden bij het beffen. Of zoals iemand het laatst treffelijk uitdrukte: I do not like to kiss a wet floormob.
'Kinder'-kutten likken is naar mijn weten strafbaar in NL.quote:Op donderdag 14 december 2006 15:11 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nou, als je hier op Fok kijkt....
Overigens vind ik alles wegscheren zeer 2001.
Wat is achterbaks? Ik maak nooit achterbakse grapjes terwijl ik toch echt een vrouw ben hoor! Met tieten!quote:Op donderdag 14 december 2006 15:11 schreef Developersrus het volgende:
[..]
Omdat ze meestal achterbaks van aard zijn...
achterbaks is NIET komisch!
'This thread is worthless without pics' rings a bell..?quote:Op donderdag 14 december 2006 15:13 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Wat is achterbaks? Ik maak nooit achterbakse grapjes terwijl ik toch echt een vrouw ben hoor! Met tieten!
dat snappen mannen gewoon nietquote:Op donderdag 14 december 2006 15:11 schreef Developersrus het volgende:
[..]
Omdat ze meestal achterbaks sarcastisch van aard zijn...
achterbaks is NIET komisch!
Klopt, maar voor heel veel vrouwen is dat moeilijk/onmogelijk te realiseren. Niet omdat ze niet willen of omdat ze te dom zijn, maar puur en alleen omdat ze kinderen krijgen en daarbij is het toch meestal niet wenselijk om keihard voor de carriere te gaan.quote:Op donderdag 14 december 2006 15:11 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]. Grappig. Een ding wat ik zeker weet is dat ik in mijn leven ten alle tijde financieel onafhankelijk wil zijn. Ik wil bij iemand blijven omdat ik daar gelukkig mee ben, niet omdat ik financieel afhankelijk van die persoon ben. Als ik weg wil, dat ik dan ook gewoon weg kan gaan, en niet ongelukkig moet blijven omdat ik zelf geen cent heb.
Omdat meneer wil blijven werken om zelf carriere te kunnen maken.quote:Op donderdag 14 december 2006 15:15 schreef L3IPO het volgende:
[..]
Klopt, maar voor heel veel vrouwen is dat moeilijk/onmogelijk te realiseren. Niet omdat ze niet willen of omdat ze te dom zijn, maar puur en alleen omdat ze kinderen krijgen en daarbij is het toch meestal niet wenselijk om keihard voor de carriere te gaan.
Ja, sarcastisch daarentegen....quote:Op donderdag 14 december 2006 15:14 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
dat snappen mannen gewoon niet
het is van een ander niveau dan 'komt een vrouw bij de dokter....'
Nee, omdat meneer en mevrouw kinderen krijgen, en mevrouw de kindertjes opvoed. Niet alles wat traditioneel is, is per defenitie slecht.quote:Op donderdag 14 december 2006 15:17 schreef Fjolle het volgende:
[..]
Omdat meneer wil blijven werken om zelf carriere te kunnen maken.
Zij.quote:Op donderdag 14 december 2006 15:20 schreef Puckzzz het volgende:
Een buurvrouw van mij weigert juist te gaan werken. Haar man werkt drie banen, om mevrouw tevreden te houden want die wil twee keer per jaar op vakantie, een dure BMW rijden, en de hele dag winkelen. Zij vind dat hij daar allemaal voor moet zorgen want hij is de man in huis. omdat hij dat ook doet, vraag ik me serieus af wie van hun nou de broek aan heeft daar
Waarschijnlijk werkt hij liever dan thuis bij zijn vrouw te zijnquote:Op donderdag 14 december 2006 15:20 schreef Puckzzz het volgende:
Een buurvrouw van mij weigert juist te gaan werken. Haar man werkt drie banen, om mevrouw tevreden te houden want die wil twee keer per jaar op vakantie, een dure BMW rijden, en de hele dag winkelen. Zij vind dat hij daar allemaal voor moet zorgen want hij is de man in huis. omdat hij dat ook doet, vraag ik me serieus af wie van hun nou de broek aan heeft daar
Dat je zelf in een slechte situatie zit maakt een relatie als deze niet meteen goed hoorquote:Op donderdag 14 december 2006 15:24 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Zij.
Hoe kijken mannen hier eigenlijk tegenaan? Dit lijkt me toch het voorbeeld van een sterke onafhankeljke vrouw. Een eigen slaaf!!! Is het niet geweldig?
Nee. Maar in alle serieuze relaties die ik heb gehad waarin dit ter sprake is gekomen, was de uitkomst: meneer blijft thuis in dat geval. Simpelweg omdat ik slecht ben in het huishouden, meer verdien dan mijn vriendjes en ook meer lol in mijn werk hebquote:Op donderdag 14 december 2006 15:18 schreef L3IPO het volgende:
[..]
Nee, omdat meneer en mevrouw kinderen krijgen, en mevrouw de kindertjes opvoed. Niet alles wat traditioneel is, is per defenitie slecht.
Lieve schat, dat was nou vrouwenhumor.quote:Op donderdag 14 december 2006 15:25 schreef L3IPO het volgende:
[..]
Dat je zelf in een slechte situatie zit maakt een relatie als deze niet meteen goed hoorVerder neem ik niet aan dat deze vraag serieus is? Onthou wel dat dit niet "Onzin" is
Juist.quote:Op donderdag 14 december 2006 15:26 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nee. Maar in alle serieuze relaties die ik heb gehad waarin dit ter sprake is gekomen, was de uitkomst: meneer blijft thuis in dat geval. Simpelweg omdat ik slecht ben in het huishouden, meer verdien dan mijn vriendjes en ook meer lol in mijn werk heb![]()
Tuurlijk kan dat prima, ik generaliseer ook niet. Maar jij bent wel een "uitzondering". De meeste vrouwen willen graag "hun" kinderen opvoeden en ik denk dat zij daar van nature ook beter in zijn dan mannen.quote:Op donderdag 14 december 2006 15:26 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nee. Maar in alle serieuze relaties die ik heb gehad waarin dit ter sprake is gekomen, was de uitkomst: meneer blijft thuis in dat geval. Simpelweg omdat ik slecht ben in het huishouden, meer verdien dan mijn vriendjes en ook meer lol in mijn werk heb![]()
Moet je ook zeker niet doen, maar je moet je "feminisme" ook niet opdringen aan vrouwen die het wel fijn vinden om thuis voor de kinderen te zorgen en daarbij bewust de keuze maken om geen carriere te maken.quote:Op donderdag 14 december 2006 15:28 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Juist.
Dat is ook mijn instelling. Je moet je eigen praktische oplossing voor hoe dingen in je leven lopen niet laten beperken door ingebakken rollenpatronen.
Zal het dit maal heel kort houden:quote:Op donderdag 14 december 2006 15:05 schreef L3IPO het volgende:
gezeur
mijn ex was ook de huisvader terwijl ik aan het werk of leren wasquote:Op donderdag 14 december 2006 15:31 schreef L3IPO het volgende:
[..]
Tuurlijk kan dat prima, ik generaliseer ook niet. Maar jij bent wel een "uitzondering". De meeste vrouwen willen graag "hun" kinderen opvoeden en ik denk dat zij daar van nature ook beter in zijn dan mannen.
maar daar wil ik zo graag het antwoord op gevenquote:Op donderdag 14 december 2006 15:34 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Zal het dit maal heel kort houden:![]()
On-topic:
Waarom vragen de vrouwen meestal een scheiding aan?
En ik wil antwoord van de mannen!
vhwjkquote:Op donderdag 14 december 2006 15:34 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Bron?quote:Waarom vragen de vrouwen meestal een scheiding aan?
Als dat al feministisch is, dan noem ik mezelf bij deze trots feministe. Ik vind het zelf echter niet meer dan normaal. Bovendien, als diegene die het meeste geld kan verdienen (of de leukste baan heeft) blijft werken dan is dat toch ook gewoon de weg van de minste weerstand ? Dat heeft toch alleen maar voordelen ?quote:Op donderdag 14 december 2006 15:32 schreef L3IPO het volgende:
[..]
Moet je ook zeker niet doen, maar je moet je "feminisme" ook niet opdringen aan vrouwen die het wel fijn vinden om thuis voor de kinderen te zorgen en daarbij bewust de keuze maken om geen carriere te maken.
Ik ben ook benieuwd!quote:Op donderdag 14 december 2006 15:34 schreef Oblivion het volgende:
[..]
On-topic:
Nee, iedereen moet het zelf weten, dat vind ik ook. Maar het ergert soms wel dat het als vanzelfsprekend wordt aangenomen dat de vrouw thuis zal blijven.quote:Op donderdag 14 december 2006 15:32 schreef L3IPO het volgende:
[..]
Moet je ook zeker niet doen, maar je moet je "feminisme" ook niet opdringen aan vrouwen die het wel fijn vinden om thuis voor de kinderen te zorgen en daarbij bewust de keuze maken om geen carriere te maken.
Ksst, offtopic..quote:
Goede vriendin is 10 jaar advocate geweest in familie recht, heeft 1 man geholpen aan een scheiding.quote:
Bron?
Mind the quotes darlin'quote:Op donderdag 14 december 2006 15:37 schreef AudreyHepburn het volgende:
Als dat al feministisch is, dan noem ik mezelf bij deze trots feministe. Ik vind het zelf echter niet meer dan normaal. Bovendien, als diegene die het meeste geld kan verdienen (of de leukste baan heeft) blijft werken dan is dat toch ook gewoon de weg van de minste weerstand ? Dat heeft toch alleen maar voordelen ?
Ik denk wel dat er iets biologisch inzit ja.quote:Maar L3IPO, kan je me uitleggen waarom je denkt dat het beter is voor kinderen om door hun moeder te worden opgevoed ? Is dat alleen puur biologisch volgens jou ? Zo van, die poept ze ook uit, dus die heeft er de meeste band mee ?
Nee en nee.quote:Op donderdag 14 december 2006 15:40 schreef Oblivion het volgende:
Goede vriendin is 10 jaar advocate geweest in familie recht, heeft 1 man geholpen aan een scheiding.
Verder allemaal vrouwen.![]()
Is een goede bron, en het is algemeen bekend.
Tsja, dat is omdat het gewoon de norm is. Daar ga je automatisch vanuit.quote:Op donderdag 14 december 2006 15:39 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nee, iedereen moet het zelf weten, dat vind ik ook. Maar het ergert soms wel dat het als vanzelfsprekend wordt aangenomen dat de vrouw thuis zal blijven.
Merk het hier op kantoor ook - aan mijn vrouwelijke collega vragen ze wel wat ze gaat doen als ze kinderen wil, terwijl het bij de mannelijke niet ter sprake komt.
Dat zou natuurlijk dé ideale situatie zijn. Maar ja, 3 dagen werken en alsnog carriere maken? Lijkt me sterkquote:Maar goed, als je een huishoudelijke vrouw bent met een carriere man, dan moet je het lekker volgens het patroon doen wat in jullie relatie past natuurlijken misschien ben je beiden wel even huishoudelijk/carrieregericht - dan kun je nog altijd beiden 3 dagen gaan werken of zo
Oh, kan best hoor. Ik werk 3 dagen, ben begonnen als tijdelijke kracht voor een project en heb nu een eigen afdeling onder me. Binnen 12 maanden.quote:Op donderdag 14 december 2006 15:47 schreef L3IPO het volgende:
[..]
Tsja, dat is omdat het gewoon de norm is. Daar ga je automatisch vanuit.
let op, ik zeg niet dat het slecht is om van de norm af te wijken, integendeel
[..]
Dat zou natuurlijk dé ideale situatie zijn. Maar ja, 3 dagen werken en alsnog carriere maken? Lijkt me sterk
Mannen willen gewoon in goed overleg scheiden...quote:Op donderdag 14 december 2006 15:34 schreef Oblivion het volgende:
[..]
On-topic:
Dan steek je je kop in het zand...quote:
Ja maar dat jij zelf de motorolie bijvult hoort helemaal niet!quote:Op donderdag 14 december 2006 14:11 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik heb laatst nieuwe motorolie in de auto gedaan omdat het peil te laag was. kreeg een heel kruisverhoor of ik het wel in het goede ding had gedaan.
Ik zo van: "Ja die blauwe dop, met die sproeiertjes erop toch?"
quote:Op donderdag 14 december 2006 15:49 schreef Skorpija het volgende:
[..]
Mannen willen gewoon in goed overleg scheiden...
Vrouwen willen geld uit de man persen, dus lopen ze direct naar een advocaat![]()
Een bouquetreeks schrijver!quote:Op donderdag 14 december 2006 15:50 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Ja maar dat jij zelf de motorolie bijvult hoort helemaal niet!
Dat hoort je man/vriend te doen, waarna hij je vertelt dat het maar goed ook was dat hij dat gedaan heeft, omdat als het oliepeil nog lager was geworden je motor was vastgelopen, waarna jij hem, geschrokken over de ernst van het probleem, maar bovenal opgelucht, blij en dankbaar dat hij door kordaat optreden dat probeem heeft opgelost en naderend onheil heeft afgewend, snikkend in de armen valt! En daarna kook je lekker voor hem en zijn jullie allebei blij en leven jullie nog lang en gelukkig enzo![]()
![]()
Dat vind ik ook onzin...het zal je maar gebeuren als vader zijndequote:Op donderdag 14 december 2006 15:57 schreef AudreyHepburn het volgende:
En bij een scheiding bijna automatisch NIET de kinderen toegewezen krijgen. Ook zo'n vaststaand gegeven.
quote:Op donderdag 14 december 2006 16:04 schreef L3IPO het volgende:
[..]
Dat vind ik ook onzin...het zal je maar gebeuren als vader zijnde
pfff niet eens keiharde sex?quote:Op donderdag 14 december 2006 15:50 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Ja maar dat jij zelf de motorolie bijvult hoort helemaal niet!
Dat hoort je man/vriend te doen, waarna hij je vertelt dat het maar goed ook was dat hij dat gedaan heeft, omdat als het oliepeil nog lager was geworden je motor was vastgelopen, waarna jij hem, geschrokken over de ernst van het probleem, maar bovenal opgelucht, blij en dankbaar dat hij door kordaat optreden dat probeem heeft opgelost en naderend onheil heeft afgewend, snikkend in de armen valt! En daarna kook je lekker voor hem en zijn jullie allebei blij en leven jullie nog lang en gelukkig enzo![]()
![]()
Dat 50% van het kind genetisch van hun is?quote:Op donderdag 14 december 2006 16:05 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..].
Er zijn genoeg vaders die het ronduit oneerlijk vinden dat hun vrouw automatisch de kinderen kreeg bij de scheiding. Op basis van wat ?
Als dat op basis is van het feit dat de vrouw altijd al voor die kinderen gezorgd heeft kan ik me er wel iets bij voorstellen. Let op ik zeg niet dat het terrecht is. Een rechter zou eigenlijk ieder geval apart moeten beoordelen, maar die man/vrouw kan ook niet in het hoofd van de betrokkenen kijken. Dus moeilijk.......quote:Op donderdag 14 december 2006 16:05 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..].
Er zijn genoeg vaders die het ronduit oneerlijk vinden dat hun vrouw automatisch de kinderen kreeg bij de scheiding. Op basis van wat ?
Als een man gesteriliseerd wordt zou zijn behoefte aan sex niet moeten veranderen.quote:Op donderdag 14 december 2006 16:35 schreef Fjolle het volgende:
Oke serieuze vraag: Waarom is bij mannen de behoeft aan sex zo groot?
Ik generaliseer hier dat weet ik.
En: Mannen die gesteriliseerd zijn hebben een grotere/kleinere behoefte aan sex?
Nou een vriend van mij vertelde dat ze in het ziekenhuis zeiden dat de sex-drive minder zou kunnen worden en zoals hij het daarna zei: 'Mine is multiplied by ten.' Dus ik vraag het me echt af.quote:Op donderdag 14 december 2006 16:39 schreef Jegorex het volgende:
[..]
Als een man gesteriliseerd wordt zou zijn behoefte aan sex niet moeten veranderen.
Als hij gecastreerd wordt verdwijnt de behoefte aan sex wel.
weet ik niet, netzoiets dat waarom de behoeft aan sex (met een mannelijke partner) bij vrouwen zo laag is...quote:Op donderdag 14 december 2006 16:35 schreef Fjolle het volgende:
Oke serieuze vraag: Waarom is bij mannen de behoeft aan sex zo groot?
Ik generaliseer hier dat weet ik.
En: Mannen die gesteriliseerd zijn hebben een grotere/kleinere behoefte aan sex?
schattig is een uitstraling of een kinderlijk gezichtje hebben dnek ik. stel een leuke meid voor van in dr 20, en dan een rokje aan, leuke blouse en een haarband/diadeem ding met van die kattenoortjes er op. das schattigquote:Op donderdag 14 december 2006 15:17 schreef Tinkepink het volgende:
Nog een vraag: wat is dat schattig toch waar jullie het over hebben? Ik zie steeds zo'n lolita voor me met een lolly en haar mond die dwaas mooi zit te zijn.
Ik dacht nog: laat ik het verhaal eens beschaafd houden.quote:
quote:Op donderdag 14 december 2006 14:21 schreef AudreyHepburn het volgende:
wat moeten vrouwen dan doen ? Stilzitten en mooi zijn ? Zorgen dat we niet vet worden en onze kut scheren ? Zorgen dat het eten klaarstaat als de man thuiskomt, maar toch onderweg naar de supermarkt niet stiekum veel geld uitgeven aan een vijfde paar naaldhakken ? Want zo zelfstandig zijn we..
quote:
Als ik haren in m'n bek wil krijgen ga ik wel een lama tongen ofzo...quote:Op donderdag 14 december 2006 15:08 schreef Tinkepink het volgende:
vies als het in de vagina zelf / op de schaamlippen zit, dat beft en vrijt niet lekker. een onderhouden streepje/streep/3hoek/kaal is wel ok, maar dus op de venusheuvel! mn exvriendin dacht me te verrassen met een streepje op de schaamlippen, was niet zo geslaagd zei ik, zij gepikeerdquote:Op donderdag 14 december 2006 15:08 schreef Tinkepink het volgende:
Omdat vrouwen simpelweg niet of nauwelijks een gevoel voor humor hebben...quote:Op donderdag 14 december 2006 15:10 schreef Tinkepink het volgende:
Ik vind het ook maar niets, bij mannen ook niet overigensquote:Op donderdag 14 december 2006 15:08 schreef Tinkepink het volgende:
Ik (vrouw) ook. Nahja benen en borst hoeft niet.quote:Op donderdag 14 december 2006 18:53 schreef Schnoepfchen het volgende:
Schaamhaar jeukt. En het komt in je mond.
Het liefste zie ik bij vrouwen een lekker gladde huid om te strelen, of het nu de schaamstreek is of geschoren benen.
Misschien eens beginnen met iets sociaals ondernemen alvorens je overgaat tot de seksuele handelingenquote:Op donderdag 14 december 2006 18:56 schreef tigger_78 het volgende:
Waarom haken mannen af/ doen ze alsof ze niet bestaan, als vrouwen initiatief tonen in iets anders dan sex ?
Sinds 1,5 jaar al weer vrijgezel en als ik voor wat langere tijd een leuke jongen ken (zoenen, sex etc. ) maar graag ook eens wat sociaals wil ondernemen dan haken ze af. Dan doen ze alsof ze niet bestaan.
Waarom ??
Man kan een koude persoon zijn:quote:Op donderdag 14 december 2006 18:56 schreef tigger_78 het volgende:
Waarom haken mannen af/ doen ze alsof ze niet bestaan, als vrouwen initiatief tonen in iets anders dan sex ?
Sinds 1,5 jaar al weer vrijgezel en als ik voor wat langere tijd een leuke jongen ken (zoenen, sex etc. ) maar graag ook eens wat sociaals wil ondernemen dan haken ze af. Dan doen ze alsof ze niet bestaan.
Waarom ??
Nee, slecht advies! Niet naar luisteren!quote:Op donderdag 14 december 2006 19:00 schreef Xennia het volgende:
[..]
Misschien eens beginnen met iets sociaals ondernemen alvorens je overgaat tot de seksuele handelingen
Ach, moet je als man/jongen eens aan je vriendin vragen of ze mee gaat mountainbiken ofzo.....quote:Op donderdag 14 december 2006 18:56 schreef tigger_78 het volgende:
Waarom haken mannen af/ doen ze alsof ze niet bestaan, als vrouwen initiatief tonen in iets anders dan sex
Waarom ??
dat is mij ook altijd zo geleerdquote:Op donderdag 14 december 2006 19:02 schreef Schnoepfchen het volgende:
[..]
Nee, slecht advies! Niet naar luisteren!
Eerst geil sexen, en later zien we wel of je met ons mee mag om bier te drinken.
quote:Op woensdag 13 december 2006 21:21 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Laat me raden, jij bent een vrijgezellige jongen...![]()
Ik denk dat mannen eerder tevreden zijn in hun stabiele leventje... zullen niet snel zeer kritische vragen stellen over hun relatie, puur omdat het zo wel lekker is. Tenzij ze weten dat er al een opvolger klaarstaat waarmee hij zo ongeveer dit kan voortzetten.quote:Op donderdag 14 december 2006 15:34 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Dat is een beetje hetzelfde als vrouwen aan de telefoon:ze hebben al drie keer het gesprek beëindigd maar toch wordt het gesprek in kwestie nog steeds voortgezet.quote:Op donderdag 14 december 2006 15:08 schreef L3IPO het volgende:
[..]
Ja hallo zeg, constant tegen elkaar zitten te janken dat je offtopic gaat, en toch door blijven kakelen![]()
Plus dat mannen eerder hun ongenoegen uiten waardoor de vrouw iets met die informatie kan. Vrouwen houden hun ongenoegens vaker voor zichzelf of tonen hun ongenoegen door andere zaken erbij te betrekken; bijvoorbeeld: de vrouw vindt de man niet meer erg aantrekkelijk, dus gaat ze moeilijk doen over de manier waarop hij de tandpastatube uitknijpt etc. Vrouwen missen veelal die directheid.quote:Op donderdag 14 december 2006 19:53 schreef Hou-m-Nat het volgende:
[..]
Ik denk dat mannen eerder tevreden zijn in hun stabiele leventje... zullen niet snel zeer kritische vragen stellen over hun relatie, puur omdat het zo wel lekker is. Tenzij ze weten dat er al een opvolger klaarstaat waarmee hij zo ongeveer dit kan voortzetten.
Ik denk dat vrouwen eerder de neiging hebben kritisch te zijn en minder snel tevreden...
Nou de (ex) mannen in mijn leven die uiten echt compleet niets.quote:Op donderdag 14 december 2006 20:15 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Plus dat mannen eerder hun ongenoegen uiten waardoor de vrouw iets met die informatie kan. Vrouwen houden hun ongenoegens vaker voor zichzelf of tonen hun ongenoegen door andere zaken erbij te betrekken; bijvoorbeeld: de vrouw vindt de man niet meer erg aantrekkelijk, dus gaat ze moeilijk doen over de manier waarop hij de tandpastatube uitknijpt etc. Vrouwen missen veelal die directheid.
waarom zijn mannen dan zo koud ?quote:Op donderdag 14 december 2006 19:01 schreef Schnoepfchen het volgende:
[..]
Man kan een koude persoon zijn:
Kost tijd. Kost geld. En de buit was toch al binnen.
Andere mogelijkheid is:
De activiteit zelf is niet leuk (winkelen of romantische film kijken).
Zoek dan een activiteit die jullie beide leuk vinden.
omdat ze bang zijn dat je te dichtbij komt ? Dat je zijn gevoelens leert kennen ofzo, of zijn vrienden wilt/moet gaan ontmoeten. Of omdat ie bang is dat ie meer tijd aan je zal moeten spenderen ?quote:Op donderdag 14 december 2006 20:44 schreef tigger_78 het volgende:
[..]
waarom zijn mannen dan zo koud ?
Dat zijn ze toch ook niet als ze iets anders willen bereiken ?
Brigitte Kaandorp is bij vlagen best grappigquote:Op donderdag 14 december 2006 18:31 schreef kastanova het volgende:
<knip>
Mannen zijn gewoon minder emotioneel dan dat vrouwen zijn. Ze handelen veel meer naar de ratio, waardoor ze stieken een soort kosten/baten analyse maken.quote:Op donderdag 14 december 2006 20:44 schreef tigger_78 het volgende:
[..]
waarom zijn mannen dan zo koud ?
Dat zijn ze toch ook niet als ze iets anders willen bereiken ?
In het boek Effect van Johann Olav Koss stond iets wat hier wel een beetje betrekking op heeft, daar werd de term 'martelaar' voor gebruikt, was iets over samen dingen doen, verwachtingen, communicatie, opofferingen etc, kan het zo gauw niet 100% uitleggen maar het was erg verhelderend en herkenbaar.... ik zal het vanavond wel ff scannen...quote:Op donderdag 14 december 2006 19:01 schreef Schnoepfchen het volgende:
[..]
Man kan een koude persoon zijn:
Kost tijd. Kost geld. En de buit was toch al binnen.
Andere mogelijkheid is:
De activiteit zelf is niet leuk (winkelen of romantische film kijken).
Zoek dan een activiteit die jullie beide leuk vinden.
Nee eerlijk.quote:Op vrijdag 15 december 2006 12:21 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Ik had laatst ook zoiets.... mn vriendin vroeg of ik meeging naar de v'dag van een vriendin van haar, waar wij beiden verder niemand kenden, anderhalf uur heen en anderhalf uur terug reizen, 15 euro reiskosten pp, hele zaterdagmiddag en avond kwijt.... ofwel ik had daar dus totaal geen zin in, en dat heb ik ook gezegd, en we zijn dus niet gegaan.... (vinden vrouwen zoiets nou lomp?)
quote:Op vrijdag 15 december 2006 12:21 schreef sungaMsunitraM het volgende:
In het boek Effect van Johann Olav Koss stond iets wat hier wel een beetje betrekking op heeft, daar werd de term 'martelaar' voor gebruikt, was iets over samen dingen doen, verwachtingen, communicatie, opofferingen etc, kan het zo gauw niet 100% uitleggen maar het was erg verhelderend en herkenbaar.... ik zal het vanavond wel ff scannen...
Nee, vind het eerder lomp als je dan toch meegaat en de hele dag loopt te mokken.quote:
Maar 'martelaars' (en vrouwen stellen zich vaak zo op) schikken zich eerder ergens in, waardoor en dan wel geen conflict ontstaat maar eigenlijk alle partijen met een rotgevoel achterblijven. Als mannen ergens geen zin in hebben zetten ze gewoon eerder hun hakken in het zand....
Ik had laatst ook zoiets.... mn vriendin vroeg of ik meeging naar de v'dag van een vriendin van haar, waar wij beiden verder niemand kenden, anderhalf uur heen en anderhalf uur terug reizen, 15 euro reiskosten pp, hele zaterdagmiddag en avond kwijt.... ofwel ik had daar dus totaal geen zin in, en dat heb ik ook gezegd, en we zijn dus niet gegaan.... (vinden vrouwen zoiets nou lomp?)
Ja, maar het ging er dus om of je erdoor geiler werd. Ik ken maar 2 mannen in mijn omgeving die gesteriliseerd zijn en die gaven beiden aan dat ze geiler werden, terwijl dus werkelijk voor de ingreep gemeld is dat het omgekeerd zou zijn.quote:Op vrijdag 15 december 2006 12:55 schreef Jodocus1 het volgende:
Overigens na sterilisatie word je als man niet minder geil hoor.
Sex is a mind game.
95 procent van de behoefte aan sex zit tussen de oren. Mannen zijn (over het algemeen) visueel ingesteld. Dus kort rokje, strak bloesje, mooi glimlach, lekker kontje en de gedachte aan sex is direct aanwezig.
Als ik het me goed herinner, is dat zo nooit verteld hoor. Alleen voor de eerste periode.quote:Op vrijdag 15 december 2006 12:58 schreef Fjolle het volgende:
[..]
Ja, maar het ging er dus om of je erdoor geiler werd. Ik ken maar 2 mannen in mijn omgeving die gesteriliseerd zijn en die gaven beiden aan dat ze geiler werden, terwijl dus werkelijk voor de ingreep gemeld is dat het omgekeerd zou zijn.
Vrouwen zijn zo dom. Mannen zijn niet koud, je bent dan gewoon niet leuk genoeg. Al die dingen vind ik leuk om te doen met een meisje waar ik gek op ben. Maar zo'n dom irritant sletje die ik gebruik voor de sex zal ik nooit aan mn vrienden voorstellen en al helemaal niet over mn gevoelens praten. En nee niet omdat ik bang voor mn gevoelens ben, maar omdat ik gewoon niets voel bij zo'n meisjequote:Op donderdag 14 december 2006 20:45 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
omdat ze bang zijn dat je te dichtbij komt ? Dat je zijn gevoelens leert kennen ofzo, of zijn vrienden wilt/moet gaan ontmoeten. Of omdat ie bang is dat ie meer tijd aan je zal moeten spenderen ?
dat denk ik als vrouw dan he![]()
Omdat 'ie alleen geïnteresseerd is in seks en alleen naar je gezanik luistert om daar te komen? Sociaal doen lijkt op een relatie, en daar heeft ie kennelijk geen zin in. Iig niet met jou. Kortom: he's just not that in to you.quote:Waarom haken mannen af/ doen ze alsof ze niet bestaan, als vrouwen initiatief tonen in iets anders dan sex?
Omdat vrouwen nooit tevreden zijn. Of omgekeerd: mannen zijn sneller tevreden zien meer door de vingers?quote:Waarom vragen de vrouwen meestal een scheiding aan?
Niet waar. Van sterilistatie wordt je inderdaad niet minder geil, maar van (chemische) castratie houd je geen libido meer over. So far for the mind game...quote:Overigens na sterilisatie word je als man niet minder geil hoor.
Sex is a mind game.
95 procent van de behoefte aan sex zit tussen de oren. Mannen zijn (over het algemeen) visueel ingesteld. Dus kort rokje, strak bloesje, mooi glimlach, lekker kontje en de gedachte aan sex is direct aanwezig.
Die zou ik als vrouw nog wel kunnen beantwoorden: dat ligt aan hun oerinstinct.quote:Op zondag 17 december 2006 15:19 schreef SlimShady het volgende:
Waarom zijn mannen per definitie macho/stoer/arrogant/brutaal ?
overleven is een groot woord. ik denk vooral om de zwakkeren te imponeren.quote:Op zondag 17 december 2006 17:30 schreef Kings het volgende:
[..]
Die zou ik als vrouw nog wel kunnen beantwoorden: dat ligt aan hun oerinstinct.
Mannen willen altijd beter, groter, sterker zijn dan de ander. Een soort overlevingsstrategie.
Tenminste, dat zegt men. Geef eens een voorbeeld, misschien wordt het dan wat duidelijker.
fantastisch initiatief. waarom zou hij niet mee willen helpen?quote:Ik heb er ook nog 1tje: Aanstaande kerst wil ik graag met vriendlief een kerstdiner neerzetten
voor ma en pa (de mijne). Hoe kan ik hem overhalen om mee te helpen, want ik weet nu al dat ie nee zegt.
dat was niet mijn eerste gedachtequote:En nee, geen antwoord als 'dan geef je um ter compensatie een goede beurt'...![]()
ben ik niet, wel es geprobeerd te zijn (als puberquote:Op zondag 17 december 2006 15:19 schreef SlimShady het volgende:
Waarom zijn mannen per definitie macho/stoer/arrogant/brutaal ?
Fjoe, ik dacht al dat ik een compleet verkeerd voorstel had gedaan. Maar ik vind het dus ook een leuk initiatief en mn ouders gaan het zeker op prijs stellen! Ik denk dat ie gewoon te lui/laks is. Hij hoeft alleen maar mijn commando's op te voerenquote:Op zondag 17 december 2006 17:39 schreef SlimShady het volgende:
fantastisch initiatief. waarom zou hij niet mee willen helpen?
is hij te lui/laks? of is hij niet zo fan van je ouders?
Nietquote:Op zondag 17 december 2006 17:30 schreef Kings het volgende:
Ik heb er ook nog 1tje: Aanstaande kerst wil ik graag met vriendlief een kerstdiner neerzetten
voor ma en pa (de mijne). Hoe kan ik hem overhalen om mee te helpen, want ik weet nu al dat ie nee zegt.
En nee, geen antwoord als 'dan geef je um ter compensatie een goede beurt'...![]()
jechtquote:En is dat niet het geval, denk dan eens niet alleen aan jezelf en zet een kratje bier koud, huur de "Mooiste voetbalgoals" deel 1 en 2 en laat hem lekker in zijn joggingbroek geníeten van de kerst...
Nope, je bent een vrouw geboren in een mannenlichaamquote:Op zondag 17 december 2006 18:50 schreef DropjesLover het volgende:
ben ik nu de ideale vriend? of is kasta zo ....... (nofi kasta)
Of homo.quote:Op zondag 17 december 2006 18:55 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nope, je bent een vrouw geboren in een mannenlichaam.
En daarnaast ga ik nog steeds uit van de "gemiddelde" man aan de hand van de horrorverhalen van m'n mannelijke omgeving... Je wilt niet weten hoeveel mannen ik de afgelopen tijd strontchagrijnig bij me heb gehad omdat "de vriendin het een leuk idee vond om de kerstdagen bij haar ouders door te brengen".
vrouwen FTW ivm borstenquote:
quote:Op zondag 17 december 2006 19:11 schreef DropjesLover het volgende:
dr zijn gewoon wel aardige mannen/jongens hoor die niet macho pussywhipped zijn...
quote:
Laat me raden, jij scheert je zak met een ladyshave.quote:Op zondag 17 december 2006 19:11 schreef DropjesLover het volgende:
[..]
vrouwen FTW ivm borsten![]()
dr zijn gewoon wel aardige mannen/jongens hoor die niet macho zijn...
neej, gewoon met mn mach3 turbo, en net zoals mn gezicht, ZONDER scheerschuim. jaja, k kan wel n bikkel zijnquote:Op zondag 17 december 2006 19:19 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Laat me raden, jij scheert je zak met een ladyshave.
Als je als man zijnde strontchagerijnig wordt van het feit dat je een middag/avond moet doorbrengen met je schoonouders dan heb je toch echt issues hoor.quote:Op zondag 17 december 2006 18:55 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nope, je bent een vrouw geboren in een mannenlichaam.
En daarnaast ga ik nog steeds uit van de "gemiddelde" man aan de hand van de horrorverhalen van m'n mannelijke omgeving... Je wilt niet weten hoeveel mannen ik de afgelopen tijd strontchagrijnig bij me heb gehad omdat "de vriendin het een leuk idee vond om de kerstdagen bij haar ouders door te brengen".
Jaja, de vrouw zal wel even bepalen.quote:Op zondag 17 december 2006 19:31 schreef Brennie het volgende:
[..]
Als je als man zijnde strontchagerijnig wordt van het feit dat je een middag/avond moet doorbrengen met je schoonouders dan heb je toch echt issues hoor.Het is een lange, duffe dag ( misschien), maar zoooooo errug is het ook weer niet.
![]()
Zeur niet zo. Je wordt er altijd bloedjegeil van als ik je afzeik.quote:Op zondag 17 december 2006 19:37 schreef Brennie het volgende:
Is er ook een tegenhanger van dit topic? Misschien dat vrouwen dan eens wakker worden en mannen minder de neiging hebben over vrouwen in z'n algemeenheid te zeiken?
Euh nee... mannen moeten wat dat betreft niet zo overdrijven.quote:Op zondag 17 december 2006 19:37 schreef wonko het volgende:
[..]
Jaja, de vrouw zal wel even bepalen.
quote:Op zondag 17 december 2006 19:38 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Zeur niet zo. Je wordt er altijd bloedjegeil van als ik je afzeik.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |