Wat is achterbaks? Ik maak nooit achterbakse grapjes terwijl ik toch echt een vrouw ben hoor! Met tieten!quote:Op donderdag 14 december 2006 15:11 schreef Developersrus het volgende:
[..]
Omdat ze meestal achterbaks van aard zijn...
achterbaks is NIET komisch!
'This thread is worthless without pics' rings a bell..?quote:Op donderdag 14 december 2006 15:13 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Wat is achterbaks? Ik maak nooit achterbakse grapjes terwijl ik toch echt een vrouw ben hoor! Met tieten!
dat snappen mannen gewoon nietquote:Op donderdag 14 december 2006 15:11 schreef Developersrus het volgende:
[..]
Omdat ze meestal achterbaks sarcastisch van aard zijn...
achterbaks is NIET komisch!
Klopt, maar voor heel veel vrouwen is dat moeilijk/onmogelijk te realiseren. Niet omdat ze niet willen of omdat ze te dom zijn, maar puur en alleen omdat ze kinderen krijgen en daarbij is het toch meestal niet wenselijk om keihard voor de carriere te gaan.quote:Op donderdag 14 december 2006 15:11 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]. Grappig. Een ding wat ik zeker weet is dat ik in mijn leven ten alle tijde financieel onafhankelijk wil zijn. Ik wil bij iemand blijven omdat ik daar gelukkig mee ben, niet omdat ik financieel afhankelijk van die persoon ben. Als ik weg wil, dat ik dan ook gewoon weg kan gaan, en niet ongelukkig moet blijven omdat ik zelf geen cent heb.
Omdat meneer wil blijven werken om zelf carriere te kunnen maken.quote:Op donderdag 14 december 2006 15:15 schreef L3IPO het volgende:
[..]
Klopt, maar voor heel veel vrouwen is dat moeilijk/onmogelijk te realiseren. Niet omdat ze niet willen of omdat ze te dom zijn, maar puur en alleen omdat ze kinderen krijgen en daarbij is het toch meestal niet wenselijk om keihard voor de carriere te gaan.
Ja, sarcastisch daarentegen....quote:Op donderdag 14 december 2006 15:14 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
dat snappen mannen gewoon niet
het is van een ander niveau dan 'komt een vrouw bij de dokter....'
Nee, omdat meneer en mevrouw kinderen krijgen, en mevrouw de kindertjes opvoed. Niet alles wat traditioneel is, is per defenitie slecht.quote:Op donderdag 14 december 2006 15:17 schreef Fjolle het volgende:
[..]
Omdat meneer wil blijven werken om zelf carriere te kunnen maken.
Zij.quote:Op donderdag 14 december 2006 15:20 schreef Puckzzz het volgende:
Een buurvrouw van mij weigert juist te gaan werken. Haar man werkt drie banen, om mevrouw tevreden te houden want die wil twee keer per jaar op vakantie, een dure BMW rijden, en de hele dag winkelen. Zij vind dat hij daar allemaal voor moet zorgen want hij is de man in huis. omdat hij dat ook doet, vraag ik me serieus af wie van hun nou de broek aan heeft daar
Waarschijnlijk werkt hij liever dan thuis bij zijn vrouw te zijnquote:Op donderdag 14 december 2006 15:20 schreef Puckzzz het volgende:
Een buurvrouw van mij weigert juist te gaan werken. Haar man werkt drie banen, om mevrouw tevreden te houden want die wil twee keer per jaar op vakantie, een dure BMW rijden, en de hele dag winkelen. Zij vind dat hij daar allemaal voor moet zorgen want hij is de man in huis. omdat hij dat ook doet, vraag ik me serieus af wie van hun nou de broek aan heeft daar
Dat je zelf in een slechte situatie zit maakt een relatie als deze niet meteen goed hoorquote:Op donderdag 14 december 2006 15:24 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Zij.
Hoe kijken mannen hier eigenlijk tegenaan? Dit lijkt me toch het voorbeeld van een sterke onafhankeljke vrouw. Een eigen slaaf!!! Is het niet geweldig?
Nee. Maar in alle serieuze relaties die ik heb gehad waarin dit ter sprake is gekomen, was de uitkomst: meneer blijft thuis in dat geval. Simpelweg omdat ik slecht ben in het huishouden, meer verdien dan mijn vriendjes en ook meer lol in mijn werk hebquote:Op donderdag 14 december 2006 15:18 schreef L3IPO het volgende:
[..]
Nee, omdat meneer en mevrouw kinderen krijgen, en mevrouw de kindertjes opvoed. Niet alles wat traditioneel is, is per defenitie slecht.
Lieve schat, dat was nou vrouwenhumor.quote:Op donderdag 14 december 2006 15:25 schreef L3IPO het volgende:
[..]
Dat je zelf in een slechte situatie zit maakt een relatie als deze niet meteen goed hoorVerder neem ik niet aan dat deze vraag serieus is? Onthou wel dat dit niet "Onzin" is
Juist.quote:Op donderdag 14 december 2006 15:26 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nee. Maar in alle serieuze relaties die ik heb gehad waarin dit ter sprake is gekomen, was de uitkomst: meneer blijft thuis in dat geval. Simpelweg omdat ik slecht ben in het huishouden, meer verdien dan mijn vriendjes en ook meer lol in mijn werk heb![]()
Tuurlijk kan dat prima, ik generaliseer ook niet. Maar jij bent wel een "uitzondering". De meeste vrouwen willen graag "hun" kinderen opvoeden en ik denk dat zij daar van nature ook beter in zijn dan mannen.quote:Op donderdag 14 december 2006 15:26 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nee. Maar in alle serieuze relaties die ik heb gehad waarin dit ter sprake is gekomen, was de uitkomst: meneer blijft thuis in dat geval. Simpelweg omdat ik slecht ben in het huishouden, meer verdien dan mijn vriendjes en ook meer lol in mijn werk heb![]()
Moet je ook zeker niet doen, maar je moet je "feminisme" ook niet opdringen aan vrouwen die het wel fijn vinden om thuis voor de kinderen te zorgen en daarbij bewust de keuze maken om geen carriere te maken.quote:Op donderdag 14 december 2006 15:28 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Juist.
Dat is ook mijn instelling. Je moet je eigen praktische oplossing voor hoe dingen in je leven lopen niet laten beperken door ingebakken rollenpatronen.
Zal het dit maal heel kort houden:quote:Op donderdag 14 december 2006 15:05 schreef L3IPO het volgende:
gezeur
mijn ex was ook de huisvader terwijl ik aan het werk of leren wasquote:Op donderdag 14 december 2006 15:31 schreef L3IPO het volgende:
[..]
Tuurlijk kan dat prima, ik generaliseer ook niet. Maar jij bent wel een "uitzondering". De meeste vrouwen willen graag "hun" kinderen opvoeden en ik denk dat zij daar van nature ook beter in zijn dan mannen.
maar daar wil ik zo graag het antwoord op gevenquote:Op donderdag 14 december 2006 15:34 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Zal het dit maal heel kort houden:![]()
On-topic:
Waarom vragen de vrouwen meestal een scheiding aan?
En ik wil antwoord van de mannen!
vhwjkquote:Op donderdag 14 december 2006 15:34 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Bron?quote:Waarom vragen de vrouwen meestal een scheiding aan?
Als dat al feministisch is, dan noem ik mezelf bij deze trots feministe. Ik vind het zelf echter niet meer dan normaal. Bovendien, als diegene die het meeste geld kan verdienen (of de leukste baan heeft) blijft werken dan is dat toch ook gewoon de weg van de minste weerstand ? Dat heeft toch alleen maar voordelen ?quote:Op donderdag 14 december 2006 15:32 schreef L3IPO het volgende:
[..]
Moet je ook zeker niet doen, maar je moet je "feminisme" ook niet opdringen aan vrouwen die het wel fijn vinden om thuis voor de kinderen te zorgen en daarbij bewust de keuze maken om geen carriere te maken.
Ik ben ook benieuwd!quote:Op donderdag 14 december 2006 15:34 schreef Oblivion het volgende:
[..]
On-topic:
Nee, iedereen moet het zelf weten, dat vind ik ook. Maar het ergert soms wel dat het als vanzelfsprekend wordt aangenomen dat de vrouw thuis zal blijven.quote:Op donderdag 14 december 2006 15:32 schreef L3IPO het volgende:
[..]
Moet je ook zeker niet doen, maar je moet je "feminisme" ook niet opdringen aan vrouwen die het wel fijn vinden om thuis voor de kinderen te zorgen en daarbij bewust de keuze maken om geen carriere te maken.
Ksst, offtopic..quote:
Goede vriendin is 10 jaar advocate geweest in familie recht, heeft 1 man geholpen aan een scheiding.quote:
Bron?
Mind the quotes darlin'quote:Op donderdag 14 december 2006 15:37 schreef AudreyHepburn het volgende:
Als dat al feministisch is, dan noem ik mezelf bij deze trots feministe. Ik vind het zelf echter niet meer dan normaal. Bovendien, als diegene die het meeste geld kan verdienen (of de leukste baan heeft) blijft werken dan is dat toch ook gewoon de weg van de minste weerstand ? Dat heeft toch alleen maar voordelen ?
Ik denk wel dat er iets biologisch inzit ja.quote:Maar L3IPO, kan je me uitleggen waarom je denkt dat het beter is voor kinderen om door hun moeder te worden opgevoed ? Is dat alleen puur biologisch volgens jou ? Zo van, die poept ze ook uit, dus die heeft er de meeste band mee ?
Nee en nee.quote:Op donderdag 14 december 2006 15:40 schreef Oblivion het volgende:
Goede vriendin is 10 jaar advocate geweest in familie recht, heeft 1 man geholpen aan een scheiding.
Verder allemaal vrouwen.![]()
Is een goede bron, en het is algemeen bekend.
Tsja, dat is omdat het gewoon de norm is. Daar ga je automatisch vanuit.quote:Op donderdag 14 december 2006 15:39 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nee, iedereen moet het zelf weten, dat vind ik ook. Maar het ergert soms wel dat het als vanzelfsprekend wordt aangenomen dat de vrouw thuis zal blijven.
Merk het hier op kantoor ook - aan mijn vrouwelijke collega vragen ze wel wat ze gaat doen als ze kinderen wil, terwijl het bij de mannelijke niet ter sprake komt.
Dat zou natuurlijk dé ideale situatie zijn. Maar ja, 3 dagen werken en alsnog carriere maken? Lijkt me sterkquote:Maar goed, als je een huishoudelijke vrouw bent met een carriere man, dan moet je het lekker volgens het patroon doen wat in jullie relatie past natuurlijken misschien ben je beiden wel even huishoudelijk/carrieregericht - dan kun je nog altijd beiden 3 dagen gaan werken of zo
Oh, kan best hoor. Ik werk 3 dagen, ben begonnen als tijdelijke kracht voor een project en heb nu een eigen afdeling onder me. Binnen 12 maanden.quote:Op donderdag 14 december 2006 15:47 schreef L3IPO het volgende:
[..]
Tsja, dat is omdat het gewoon de norm is. Daar ga je automatisch vanuit.
let op, ik zeg niet dat het slecht is om van de norm af te wijken, integendeel
[..]
Dat zou natuurlijk dé ideale situatie zijn. Maar ja, 3 dagen werken en alsnog carriere maken? Lijkt me sterk
Mannen willen gewoon in goed overleg scheiden...quote:Op donderdag 14 december 2006 15:34 schreef Oblivion het volgende:
[..]
On-topic:
Dan steek je je kop in het zand...quote:
Ja maar dat jij zelf de motorolie bijvult hoort helemaal niet!quote:Op donderdag 14 december 2006 14:11 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik heb laatst nieuwe motorolie in de auto gedaan omdat het peil te laag was. kreeg een heel kruisverhoor of ik het wel in het goede ding had gedaan.
Ik zo van: "Ja die blauwe dop, met die sproeiertjes erop toch?"
quote:Op donderdag 14 december 2006 15:49 schreef Skorpija het volgende:
[..]
Mannen willen gewoon in goed overleg scheiden...
Vrouwen willen geld uit de man persen, dus lopen ze direct naar een advocaat![]()
Een bouquetreeks schrijver!quote:Op donderdag 14 december 2006 15:50 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Ja maar dat jij zelf de motorolie bijvult hoort helemaal niet!
Dat hoort je man/vriend te doen, waarna hij je vertelt dat het maar goed ook was dat hij dat gedaan heeft, omdat als het oliepeil nog lager was geworden je motor was vastgelopen, waarna jij hem, geschrokken over de ernst van het probleem, maar bovenal opgelucht, blij en dankbaar dat hij door kordaat optreden dat probeem heeft opgelost en naderend onheil heeft afgewend, snikkend in de armen valt! En daarna kook je lekker voor hem en zijn jullie allebei blij en leven jullie nog lang en gelukkig enzo![]()
![]()
Dat vind ik ook onzin...het zal je maar gebeuren als vader zijndequote:Op donderdag 14 december 2006 15:57 schreef AudreyHepburn het volgende:
En bij een scheiding bijna automatisch NIET de kinderen toegewezen krijgen. Ook zo'n vaststaand gegeven.
quote:Op donderdag 14 december 2006 16:04 schreef L3IPO het volgende:
[..]
Dat vind ik ook onzin...het zal je maar gebeuren als vader zijnde
pfff niet eens keiharde sex?quote:Op donderdag 14 december 2006 15:50 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Ja maar dat jij zelf de motorolie bijvult hoort helemaal niet!
Dat hoort je man/vriend te doen, waarna hij je vertelt dat het maar goed ook was dat hij dat gedaan heeft, omdat als het oliepeil nog lager was geworden je motor was vastgelopen, waarna jij hem, geschrokken over de ernst van het probleem, maar bovenal opgelucht, blij en dankbaar dat hij door kordaat optreden dat probeem heeft opgelost en naderend onheil heeft afgewend, snikkend in de armen valt! En daarna kook je lekker voor hem en zijn jullie allebei blij en leven jullie nog lang en gelukkig enzo![]()
![]()
Dat 50% van het kind genetisch van hun is?quote:Op donderdag 14 december 2006 16:05 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..].
Er zijn genoeg vaders die het ronduit oneerlijk vinden dat hun vrouw automatisch de kinderen kreeg bij de scheiding. Op basis van wat ?
Als dat op basis is van het feit dat de vrouw altijd al voor die kinderen gezorgd heeft kan ik me er wel iets bij voorstellen. Let op ik zeg niet dat het terrecht is. Een rechter zou eigenlijk ieder geval apart moeten beoordelen, maar die man/vrouw kan ook niet in het hoofd van de betrokkenen kijken. Dus moeilijk.......quote:Op donderdag 14 december 2006 16:05 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..].
Er zijn genoeg vaders die het ronduit oneerlijk vinden dat hun vrouw automatisch de kinderen kreeg bij de scheiding. Op basis van wat ?
Als een man gesteriliseerd wordt zou zijn behoefte aan sex niet moeten veranderen.quote:Op donderdag 14 december 2006 16:35 schreef Fjolle het volgende:
Oke serieuze vraag: Waarom is bij mannen de behoeft aan sex zo groot?
Ik generaliseer hier dat weet ik.
En: Mannen die gesteriliseerd zijn hebben een grotere/kleinere behoefte aan sex?
Nou een vriend van mij vertelde dat ze in het ziekenhuis zeiden dat de sex-drive minder zou kunnen worden en zoals hij het daarna zei: 'Mine is multiplied by ten.' Dus ik vraag het me echt af.quote:Op donderdag 14 december 2006 16:39 schreef Jegorex het volgende:
[..]
Als een man gesteriliseerd wordt zou zijn behoefte aan sex niet moeten veranderen.
Als hij gecastreerd wordt verdwijnt de behoefte aan sex wel.
weet ik niet, netzoiets dat waarom de behoeft aan sex (met een mannelijke partner) bij vrouwen zo laag is...quote:Op donderdag 14 december 2006 16:35 schreef Fjolle het volgende:
Oke serieuze vraag: Waarom is bij mannen de behoeft aan sex zo groot?
Ik generaliseer hier dat weet ik.
En: Mannen die gesteriliseerd zijn hebben een grotere/kleinere behoefte aan sex?
schattig is een uitstraling of een kinderlijk gezichtje hebben dnek ik. stel een leuke meid voor van in dr 20, en dan een rokje aan, leuke blouse en een haarband/diadeem ding met van die kattenoortjes er op. das schattigquote:Op donderdag 14 december 2006 15:17 schreef Tinkepink het volgende:
Nog een vraag: wat is dat schattig toch waar jullie het over hebben? Ik zie steeds zo'n lolita voor me met een lolly en haar mond die dwaas mooi zit te zijn.
Ik dacht nog: laat ik het verhaal eens beschaafd houden.quote:
quote:Op donderdag 14 december 2006 14:21 schreef AudreyHepburn het volgende:
wat moeten vrouwen dan doen ? Stilzitten en mooi zijn ? Zorgen dat we niet vet worden en onze kut scheren ? Zorgen dat het eten klaarstaat als de man thuiskomt, maar toch onderweg naar de supermarkt niet stiekum veel geld uitgeven aan een vijfde paar naaldhakken ? Want zo zelfstandig zijn we..
quote:
Als ik haren in m'n bek wil krijgen ga ik wel een lama tongen ofzo...quote:Op donderdag 14 december 2006 15:08 schreef Tinkepink het volgende:
Een nieuwe vraag: waarom vinden mannen schaamhaar bij vrouwen vies?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |