bestaan die?quote:Op donderdag 14 december 2006 11:52 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Zijn zelfstandige mannen dan ook eng?
quote:
Ik hang aan je lippen, vertel!quote:Op donderdag 14 december 2006 12:04 schreef Vinnie_Terranova het volgende:
[..]
* Vinnie_Terranova meldt zich!
Zelfstandig is op zich wel ok, maar wel tot op een zekere hoogte. Imo is het wel prettiger in een relatie als de man dominant is ten opzichte van de vrouw. Van nature is dat ook niet negatief denk ik, maar een man vind het gewoon fijn als hij voor zijn vrouw kan zorgen. Als de vrouw zelf alles al kan, gaan veel mannen zich overbodig in een relatie voelen denk ik.quote:Op woensdag 13 december 2006 18:17 schreef Tinkepink het volgende:
Wat vinden mannen nu écht van zelfstandige vrouwen?
quote:Op donderdag 14 december 2006 12:23 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ik hang aan je lippen, vertel!
Wat maakt jou nou zo zelfstandig?
Dude, onder welke steen kom jij vandaan ?quote:Op donderdag 14 december 2006 12:29 schreef L3IPO het volgende:
Zelfstandig is op zich wel ok, maar wel tot op een zekere hoogte. Imo is het wel prettiger in een relatie als de man dominant is ten opzichte van de vrouw. Van nature is dat ook niet negatief denk ik, maar een man vind het gewoon fijn als hij voor zijn vrouw kan zorgen. Als de vrouw zelf alles al kan, gaan veel mannen zich overbodig in een relatie voelen denk ik.
Ow ja, en het gaat zeker ten koste van de schattigheidsfactor, dat is wel het allerbelangrijkste bij een vrouw![]()
plak dan es snel mn fietsbandquote:Op donderdag 14 december 2006 14:01 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Dude, onder welke steen kom jij vandaan ?.
Vrouwen zouden niet alles zelf moeten kunnen want dan voelen mannen zich overbodig in een relatie ? Dus we moeten maar een beetje doen alsof we achterlijk zijn en niks snappen van dingen zodat jullie brullend en op je borst trommelend onze fietsband kunnen plakken ?
Puh-lease..
Hap..
Sorry voor mijn bijdrage hoor...quote:Op donderdag 14 december 2006 14:01 schreef AudreyHepburn het volgende:
Het gaat er gewoon om dat de meeste mannen geen semi-man of een pot (inclusief tuinbroek) als partner willen. Vrouwen zijn goed in bepaalde dingen, mannen weer goed in andere. Dat wil niet zeggen dat vrouwen niet gelijkwaardig zijn, maar ze zijn niet hetzelfde. Ook zeg ik niet dat mannen beter beslissingen kunnen nemen, dat is ook onzin. Maar het is wel zo dat mannen van nature dominant willen zijn in een relatie, en een zelfstandige vrouw sluit daar meestal niet goed bij aan.quote:Vrouwen zouden niet alles zelf moeten kunnen want dan voelen mannen zich overbodig in een relatie ? Dus we moeten maar een beetje doen alsof we achterlijk zijn en niks snappen van dingen zodat jullie brullend en op je borst trommelend onze fietsband kunnen plakken ?
Ik heb laatst nieuwe motorolie in de auto gedaan omdat het peil te laag was. kreeg een heel kruisverhoor of ik het wel in het goede ding had gedaan.quote:Op donderdag 14 december 2006 14:01 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Vrouwen zouden niet alles zelf moeten kunnen want dan voelen mannen zich overbodig in een relatie ? Dus we moeten maar een beetje doen alsof we achterlijk zijn en niks snappen van dingen zodat jullie brullend en op je borst trommelend onze fietsband kunnen plakken ?
Puh-lease..
Hap..
Dus volgens jou worden vrouwen geboren met de biologische verplichting om zich te laten domineren ? En alle lesbische vrouwen dragen vormeloze hobbezakken, flossen met staaldraad en doen aan kogelstoten ?quote:Op donderdag 14 december 2006 14:09 schreef L3IPO het volgende:
Het gaat er gewoon om dat de meeste mannen geen semi-man of een pot (inclusief tuinbruik) als partner willen. Vrouwen zijn goed in bepaalde dingen, mannen weer goed in andere. Dat wil niet zeggen dat vrouwen niet gelijkwaardig zijn, maar ze zijn niet hetzelfde. Ook zeg ik niet dat mannen beter beslissingen kunnen nemen, dat is ook onzin. Maar het is wel zo dat mannen van nature dominant willen zijn in een relatie, en een zelfstandige vrouw sluit daar meestal niet goed bij aan.
Ik weet niet waar je al deze conclusies vandaan haalt, maar van mij komen ze niet. Achterlijk mensquote:Op donderdag 14 december 2006 14:21 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Dus volgens jou worden vrouwen geboren met de biologische verplichting om zich te laten domineren ? En alle lesbische vrouwen dragen vormeloze hobbezakken, flossen met staaldraad en doen aan kogelstoten ?
Anyway.
Als mannen dus graag dominant zijn, wat moeten vrouwen dan doen ? Stilzitten en mooi zijn ? Zorgen dat we niet vet worden en onze kut scheren ? Zorgen dat het eten klaarstaat als de man thuiskomt, maar toch onderweg naar de supermarkt niet stiekum veel geld uitgeven aan een vijfde paar naaldhakken ? Want zo zelfstandig zijn we..
quote:Relatie Ja. Met mijn iBook.
quote:Op donderdag 14 december 2006 14:21 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Als mannen dus graag dominant zijn, wat moeten vrouwen dan doen ?
Stilzitten en mooi zijn ?
Zorgen dat we niet vet worden en onze kut scheren ?Zorgen dat het eten klaarstaat als de man thuiskomt, maar toch onderweg naar de supermarkt niet stiekum veel geld uitgeven aan een vijfde paar naaldhakken ? Want zo zelfstandig zijn we..
Hoezo bang? Het is niet negatief ofzo...kijk een persoon als audrey verbind het automatisch aan allerlei negatieve aspecten die nergens op gebaseerd zijn en totaal niet inherent aan een relatie zoals ik die schets.quote:Op donderdag 14 december 2006 14:30 schreef Tinkepink het volgende:
Toch ben ik ban dat die leip gelijk heeft.
Goede situatie imoquote:Ik dacht een zeer geemancipeerde man getroffen te hebben die samen met mij voor de kinderen zorgt en daar ook zijn werkweek op afstemt (36 uur in 4 dagen) zodat ik ook in het arbeidsproces kan blijven (3 dagen).
Dat vind ik persoonlijk dan weer onzin. Dat een man van nature over het algemeen dominanter wil zijn in een relatie is geen vrijbrief om in je eentje dit soort belangrijke beslissingen te nemen. Met zoiets moet je het allebei mee eens zijn imo, en anders niet doen.quote:Maar nu heeft hij toch "besloten" dat het toch echt het beste voor ons is als hij op zeer korte termijn een baan in het buitenland aanneemt. En wij moeten maar mee, want dat land is toch echt veel beter, schoner, geweldiger, beter voor ouden en zieken, daar hebben we meer kansen etc. Terwijl ik hier wil blijven (en vier jaar geleden al eens naar een ander land verhuisd ben voor hem).
Iedereen is egoïstisch in alle opzichtenquote:Samenvattend: zelfs mannen die zich voordoen als niet-macho en geemancipeerd zijn stiekem egoistische eikels.
Ik overdrijf om mijn punt te maken. Obviously. Maar ik wil graag van jou horen hoe jij dat dan ziet, een dominante man. En die opmerking over dat lesbo's per definitie mannelijk zijn en tuinbroeken dragen mag je sowieso terugnemen. Hallo vooroordeel.quote:Op donderdag 14 december 2006 14:26 schreef L3IPO het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je al deze conclusies vandaan haalt, maar van mij komen ze niet. Achterlijk mens
Ik mag geen hyperbool maken daar waar jij het wel doet?quote:Op donderdag 14 december 2006 14:34 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik overdrijf om mijn punt te maken. Obviously. En die opmerking over dat lesbo's per definitie mannelijk zijn en tuinbroeken dragen mag je sowieso terugnemen. Hallo vooroordeel.
Geen flauw idee ik zit er al een tijd over na te denken maar ik vind het moeilijk om het uit te leggen. Dat is geen sterk argument, ik weet het.quote:Maar ik wil graag van jou horen hoe jij dat dan ziet, een dominante man.
Ja, dat doe ik ook, alleen als ik het hem vertel is hij niet zo blij met me...quote:Op donderdag 14 december 2006 14:35 schreef Fjolle het volgende:
Dames, je moet gewoon je vent laten denken dat ie de baas is.![]()
Touché.quote:Op donderdag 14 december 2006 14:38 schreef L3IPO het volgende:
Ik mag geen hyperbool maken daar waar jij het wel doet?
Daarom was ik juist nieuwsgierig. Maar ik hoor het graag als je je lightbulb-moment gehad hebt.quote:Geen flauw idee ik zit er al een tijd over na te denken maar ik vind het moeilijk om het uit te leggen. Dat is geen sterk argument, ik weet het.
Goh, vertel mij eens hoe je dat doet? Ik wil hierblijven, mijn man wil weer emigreren en ik moet hem zien te overtuigen om hier te blijven zonder hem het gevoel te geven dat ik de baas ben en zonder hem te manipuleren(want daar heb ik een hekel aan)quote:Op donderdag 14 december 2006 14:35 schreef Fjolle het volgende:
Dames, je moet gewoon je vent laten denken dat ie de baas is.![]()
Je zegt gewoon dat je niet gaat.quote:Op donderdag 14 december 2006 14:39 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Goh, vertel mij eens hoe je dat doet? Ik wil hierblijven, mijn man wil weer emigreren en ik moet hem zien te overtuigen om hier te blijven zonder hem het gevoel te geven dat ik de baas ben en zonder hem te manipuleren(want daar heb ik een hekel aan)
Dit is een geval van samen praten en nog eens praten. Hier moet je samen uitkomen tot je een oplossing hebt waar je beiden mee kan leven. Niemand kan je verplichten tot zoiets.quote:Op donderdag 14 december 2006 14:39 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Goh, vertel mij eens hoe je dat doet? Ik wil hierblijven, mijn man wil weer emigreren en ik moet hem zien te overtuigen om hier te blijven zonder hem het gevoel te geven dat ik de baas ben en zonder hem te manipuleren(want daar heb ik een hekel aan)
Oh, die argumenten heb ik hem ook gegeven: ik heb een zeer goede baan, de kinderen zijn gelukkig op school (al zijn ze nog wel erg jong, onder de 6, en zouden ergens anders ook nog wel kunnen wennen), we hebben een geweldig huis van ruim 300m², ik heb in mijn hele leven nog niet zoveel vrienden gehad, ik ben hier gelukkig.quote:Op donderdag 14 december 2006 14:41 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Je zegt gewoon dat je niet gaat.
En hij manipuleert net zo goed! Alleen bij hem zijn het terechte argumenten.
Geef hem dan ook maar argumenten, kinderen hebben het fijn op school, ik heb een leuke job etc etc.![]()
We zijn ook off-topic bezig, maar goed...quote:Op donderdag 14 december 2006 14:46 schreef Tinkepink het volgende:
Oh, die argumenten heb ik hem ook gegeven: ik heb een zeer goede baan, de kinderen zijn gelukkig op school (al zijn ze nog wel erg jong, onder de 6, en zouden ergens anders ook nog wel kunnen wennen), we hebben een geweldig huis van ruim 300m², ik heb in mijn hele leven nog niet zoveel vrienden gehad, ik ben hier gelukkig.
Naar mijn idee goede en redelijke argumenten. Maar die heeft hij andersom net zo goed.
Maarre, we zijn nu wel erg offtopic......
Dat stukje heeft een te hoge dichtheid van het gebruik van het woord "verdrongen".quote:
Je hebt gelijk. Maar ik ben wel bang dat hij het me heel erg kwalijk gaat nemen als ik mijn vetorechtquote:Op donderdag 14 december 2006 14:58 schreef Oblivion het volgende:
[..]
We zijn ook off-topic bezig, maar goed...
Toch als er 1 nee zegt is het nee...
2 Ja is ja, maar 1 nee...
Heeft in mijn optiek niks met dominantie te maken, maar eerder met respecteren.
Het gras is namelijk niet altijd natter aan de overkant.![]()
Welke argumenten geeft hij dan? Ik vind het geluk van het gezin toch redelijk zwaar wegen.quote:Op donderdag 14 december 2006 14:46 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Oh, die argumenten heb ik hem ook gegeven: ik heb een zeer goede baan, de kinderen zijn gelukkig op school (al zijn ze nog wel erg jong, onder de 6, en zouden ergens anders ook nog wel kunnen wennen), we hebben een geweldig huis van ruim 300m², ik heb in mijn hele leven nog niet zoveel vrienden gehad, ik ben hier gelukkig.
Naar mijn idee goede en redelijke argumenten. Maar die heeft hij andersom net zo goed.
Maarre, we zijn nu wel erg offtopic......
Gaat inderdaad teveel offtopic. Misschien moeten we er maar over op houden, want een nieuw topic openen vind ik op het moment ook niet echt een optie. Voel me niet zo weerbaar ten opzichte van de standaard achterlijke reacties die je op Fok meestal krijgt. Zou me het teveel aantrekken.quote:Op donderdag 14 december 2006 15:04 schreef Fjolle het volgende:
[..]
Welke argumenten geeft hij dan? Ik vind het geluk van het gezin toch redelijk zwaard wegen.
Als dit teveel offtopic gaat open dan een nieuw hierover.
Goh, het mannnetje moet zich ook even laten geldenquote:Op donderdag 14 december 2006 15:05 schreef L3IPO het volgende:
Kap ff met dit offtopic gezeur, ga elkaar PMen ofzo...
Ja hallo zeg, constant tegen elkaar zitten te janken dat je offtopic gaat, en toch door blijven kakelenquote:Op donderdag 14 december 2006 15:07 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Goh, het mannnetje moet zich ook even laten gelden![]()
Vind ik niet vies, juist wel grappigquote:Op donderdag 14 december 2006 15:08 schreef Tinkepink het volgende:
Een nieuwe vraag: waarom vinden mannen schaamhaar bij vrouwen vies?
Niet zo generaliseren graag...quote:Op donderdag 14 december 2006 15:08 schreef Tinkepink het volgende:
Je geeft zelf al het antwoordquote:Op donderdag 14 december 2006 15:10 schreef Tinkepink het volgende:
Nog een vraag: waarom snappen mannen geen flauwe vrouwengrapjes, terwijl ze wel verwachten dat vrouwen om hun geweldige grappen lachen?
Ja die kan ik zo ook nog wel beantwoorden (als vrouw zijnde dus).quote:Op donderdag 14 december 2006 15:08 schreef Tinkepink het volgende:
Nou, als je hier op Fok kijkt....quote:Op donderdag 14 december 2006 15:09 schreef Developersrus het volgende:
[..]
Niet zo generaliseren graag...![]()
Omdat ze meestal achterbaks van aard zijn...quote:Op donderdag 14 december 2006 15:10 schreef Tinkepink het volgende:
Nog een vraag: waarom snappen mannen geen flauwe vrouwengrapjes, terwijl ze wel verwachten dat vrouwen om hun geweldige grappen lachen?
quote:Op donderdag 14 december 2006 15:03 schreef L3IPO het volgende:
Ik denk dat het een belangrijk argument is dat de vrouw meestal financieel afhankelijk is van de man.
Volgens mij kan je best zorgen dat er niet geflost hoeft te worden en tóch wat haar laten staan hoor!quote:Op donderdag 14 december 2006 15:11 schreef Fjolle het volgende:
[..]
Ja die kan ik zo ook nog wel beantwoorden (als vrouw zijnde dus).
Het komt tussen je tanden bij het beffen. Of zoals iemand het laatst treffelijk uitdrukte: I do not like to kiss a wet floormob.
'Kinder'-kutten likken is naar mijn weten strafbaar in NL.quote:Op donderdag 14 december 2006 15:11 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nou, als je hier op Fok kijkt....
Overigens vind ik alles wegscheren zeer 2001.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |