vies als het in de vagina zelf / op de schaamlippen zit, dat beft en vrijt niet lekker. een onderhouden streepje/streep/3hoek/kaal is wel ok, maar dus op de venusheuvel! mn exvriendin dacht me te verrassen met een streepje op de schaamlippen, was niet zo geslaagd zei ik, zij gepikeerdquote:Op donderdag 14 december 2006 15:08 schreef Tinkepink het volgende:
Een nieuwe vraag: waarom vinden mannen schaamhaar bij vrouwen vies?
Omdat vrouwen simpelweg niet of nauwelijks een gevoel voor humor hebben...quote:Op donderdag 14 december 2006 15:10 schreef Tinkepink het volgende:
Nog een vraag: waarom snappen mannen geen flauwe vrouwengrapjes, terwijl ze wel verwachten dat vrouwen om hun geweldige grappen lachen?
Ik vind het ook maar niets, bij mannen ook niet overigensquote:Op donderdag 14 december 2006 15:08 schreef Tinkepink het volgende:
Een nieuwe vraag: waarom vinden mannen schaamhaar bij vrouwen vies?
Ik (vrouw) ook. Nahja benen en borst hoeft niet.quote:Op donderdag 14 december 2006 18:53 schreef Schnoepfchen het volgende:
Schaamhaar jeukt. En het komt in je mond.
Het liefste zie ik bij vrouwen een lekker gladde huid om te strelen, of het nu de schaamstreek is of geschoren benen.
Misschien eens beginnen met iets sociaals ondernemen alvorens je overgaat tot de seksuele handelingenquote:Op donderdag 14 december 2006 18:56 schreef tigger_78 het volgende:
Waarom haken mannen af/ doen ze alsof ze niet bestaan, als vrouwen initiatief tonen in iets anders dan sex ?
Sinds 1,5 jaar al weer vrijgezel en als ik voor wat langere tijd een leuke jongen ken (zoenen, sex etc. ) maar graag ook eens wat sociaals wil ondernemen dan haken ze af. Dan doen ze alsof ze niet bestaan.
Waarom ??
Man kan een koude persoon zijn:quote:Op donderdag 14 december 2006 18:56 schreef tigger_78 het volgende:
Waarom haken mannen af/ doen ze alsof ze niet bestaan, als vrouwen initiatief tonen in iets anders dan sex ?
Sinds 1,5 jaar al weer vrijgezel en als ik voor wat langere tijd een leuke jongen ken (zoenen, sex etc. ) maar graag ook eens wat sociaals wil ondernemen dan haken ze af. Dan doen ze alsof ze niet bestaan.
Waarom ??
Nee, slecht advies! Niet naar luisteren!quote:Op donderdag 14 december 2006 19:00 schreef Xennia het volgende:
[..]
Misschien eens beginnen met iets sociaals ondernemen alvorens je overgaat tot de seksuele handelingen
Ach, moet je als man/jongen eens aan je vriendin vragen of ze mee gaat mountainbiken ofzo.....quote:Op donderdag 14 december 2006 18:56 schreef tigger_78 het volgende:
Waarom haken mannen af/ doen ze alsof ze niet bestaan, als vrouwen initiatief tonen in iets anders dan sex
Waarom ??
dat is mij ook altijd zo geleerdquote:Op donderdag 14 december 2006 19:02 schreef Schnoepfchen het volgende:
[..]
Nee, slecht advies! Niet naar luisteren!
Eerst geil sexen, en later zien we wel of je met ons mee mag om bier te drinken.
quote:Op woensdag 13 december 2006 21:21 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Laat me raden, jij bent een vrijgezellige jongen...![]()
Ik denk dat mannen eerder tevreden zijn in hun stabiele leventje... zullen niet snel zeer kritische vragen stellen over hun relatie, puur omdat het zo wel lekker is. Tenzij ze weten dat er al een opvolger klaarstaat waarmee hij zo ongeveer dit kan voortzetten.quote:Op donderdag 14 december 2006 15:34 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Waarom vragen de vrouwen meestal een scheiding aan?
En ik wil antwoord van de mannen!
Dat is een beetje hetzelfde als vrouwen aan de telefoon:ze hebben al drie keer het gesprek beëindigd maar toch wordt het gesprek in kwestie nog steeds voortgezet.quote:Op donderdag 14 december 2006 15:08 schreef L3IPO het volgende:
[..]
Ja hallo zeg, constant tegen elkaar zitten te janken dat je offtopic gaat, en toch door blijven kakelen![]()
Plus dat mannen eerder hun ongenoegen uiten waardoor de vrouw iets met die informatie kan. Vrouwen houden hun ongenoegens vaker voor zichzelf of tonen hun ongenoegen door andere zaken erbij te betrekken; bijvoorbeeld: de vrouw vindt de man niet meer erg aantrekkelijk, dus gaat ze moeilijk doen over de manier waarop hij de tandpastatube uitknijpt etc. Vrouwen missen veelal die directheid.quote:Op donderdag 14 december 2006 19:53 schreef Hou-m-Nat het volgende:
[..]
Ik denk dat mannen eerder tevreden zijn in hun stabiele leventje... zullen niet snel zeer kritische vragen stellen over hun relatie, puur omdat het zo wel lekker is. Tenzij ze weten dat er al een opvolger klaarstaat waarmee hij zo ongeveer dit kan voortzetten.
Ik denk dat vrouwen eerder de neiging hebben kritisch te zijn en minder snel tevreden...
Nou de (ex) mannen in mijn leven die uiten echt compleet niets.quote:Op donderdag 14 december 2006 20:15 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Plus dat mannen eerder hun ongenoegen uiten waardoor de vrouw iets met die informatie kan. Vrouwen houden hun ongenoegens vaker voor zichzelf of tonen hun ongenoegen door andere zaken erbij te betrekken; bijvoorbeeld: de vrouw vindt de man niet meer erg aantrekkelijk, dus gaat ze moeilijk doen over de manier waarop hij de tandpastatube uitknijpt etc. Vrouwen missen veelal die directheid.
waarom zijn mannen dan zo koud ?quote:Op donderdag 14 december 2006 19:01 schreef Schnoepfchen het volgende:
[..]
Man kan een koude persoon zijn:
Kost tijd. Kost geld. En de buit was toch al binnen.
Andere mogelijkheid is:
De activiteit zelf is niet leuk (winkelen of romantische film kijken).
Zoek dan een activiteit die jullie beide leuk vinden.
omdat ze bang zijn dat je te dichtbij komt ? Dat je zijn gevoelens leert kennen ofzo, of zijn vrienden wilt/moet gaan ontmoeten. Of omdat ie bang is dat ie meer tijd aan je zal moeten spenderen ?quote:Op donderdag 14 december 2006 20:44 schreef tigger_78 het volgende:
[..]
waarom zijn mannen dan zo koud ?
Dat zijn ze toch ook niet als ze iets anders willen bereiken ?
Brigitte Kaandorp is bij vlagen best grappigquote:Op donderdag 14 december 2006 18:31 schreef kastanova het volgende:
<knip>
Mannen zijn gewoon minder emotioneel dan dat vrouwen zijn. Ze handelen veel meer naar de ratio, waardoor ze stieken een soort kosten/baten analyse maken.quote:Op donderdag 14 december 2006 20:44 schreef tigger_78 het volgende:
[..]
waarom zijn mannen dan zo koud ?
Dat zijn ze toch ook niet als ze iets anders willen bereiken ?
In het boek Effect van Johann Olav Koss stond iets wat hier wel een beetje betrekking op heeft, daar werd de term 'martelaar' voor gebruikt, was iets over samen dingen doen, verwachtingen, communicatie, opofferingen etc, kan het zo gauw niet 100% uitleggen maar het was erg verhelderend en herkenbaar.... ik zal het vanavond wel ff scannen...quote:Op donderdag 14 december 2006 19:01 schreef Schnoepfchen het volgende:
[..]
Man kan een koude persoon zijn:
Kost tijd. Kost geld. En de buit was toch al binnen.
Andere mogelijkheid is:
De activiteit zelf is niet leuk (winkelen of romantische film kijken).
Zoek dan een activiteit die jullie beide leuk vinden.
Nee eerlijk.quote:Op vrijdag 15 december 2006 12:21 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Ik had laatst ook zoiets.... mn vriendin vroeg of ik meeging naar de v'dag van een vriendin van haar, waar wij beiden verder niemand kenden, anderhalf uur heen en anderhalf uur terug reizen, 15 euro reiskosten pp, hele zaterdagmiddag en avond kwijt.... ofwel ik had daar dus totaal geen zin in, en dat heb ik ook gezegd, en we zijn dus niet gegaan.... (vinden vrouwen zoiets nou lomp?)
quote:Op vrijdag 15 december 2006 12:21 schreef sungaMsunitraM het volgende:
In het boek Effect van Johann Olav Koss stond iets wat hier wel een beetje betrekking op heeft, daar werd de term 'martelaar' voor gebruikt, was iets over samen dingen doen, verwachtingen, communicatie, opofferingen etc, kan het zo gauw niet 100% uitleggen maar het was erg verhelderend en herkenbaar.... ik zal het vanavond wel ff scannen...
Nee, vind het eerder lomp als je dan toch meegaat en de hele dag loopt te mokken.quote:
Maar 'martelaars' (en vrouwen stellen zich vaak zo op) schikken zich eerder ergens in, waardoor en dan wel geen conflict ontstaat maar eigenlijk alle partijen met een rotgevoel achterblijven. Als mannen ergens geen zin in hebben zetten ze gewoon eerder hun hakken in het zand....
Ik had laatst ook zoiets.... mn vriendin vroeg of ik meeging naar de v'dag van een vriendin van haar, waar wij beiden verder niemand kenden, anderhalf uur heen en anderhalf uur terug reizen, 15 euro reiskosten pp, hele zaterdagmiddag en avond kwijt.... ofwel ik had daar dus totaal geen zin in, en dat heb ik ook gezegd, en we zijn dus niet gegaan.... (vinden vrouwen zoiets nou lomp?)
Ja, maar het ging er dus om of je erdoor geiler werd. Ik ken maar 2 mannen in mijn omgeving die gesteriliseerd zijn en die gaven beiden aan dat ze geiler werden, terwijl dus werkelijk voor de ingreep gemeld is dat het omgekeerd zou zijn.quote:Op vrijdag 15 december 2006 12:55 schreef Jodocus1 het volgende:
Overigens na sterilisatie word je als man niet minder geil hoor.
Sex is a mind game.
95 procent van de behoefte aan sex zit tussen de oren. Mannen zijn (over het algemeen) visueel ingesteld. Dus kort rokje, strak bloesje, mooi glimlach, lekker kontje en de gedachte aan sex is direct aanwezig.
Als ik het me goed herinner, is dat zo nooit verteld hoor. Alleen voor de eerste periode.quote:Op vrijdag 15 december 2006 12:58 schreef Fjolle het volgende:
[..]
Ja, maar het ging er dus om of je erdoor geiler werd. Ik ken maar 2 mannen in mijn omgeving die gesteriliseerd zijn en die gaven beiden aan dat ze geiler werden, terwijl dus werkelijk voor de ingreep gemeld is dat het omgekeerd zou zijn.
Vrouwen zijn zo dom. Mannen zijn niet koud, je bent dan gewoon niet leuk genoeg. Al die dingen vind ik leuk om te doen met een meisje waar ik gek op ben. Maar zo'n dom irritant sletje die ik gebruik voor de sex zal ik nooit aan mn vrienden voorstellen en al helemaal niet over mn gevoelens praten. En nee niet omdat ik bang voor mn gevoelens ben, maar omdat ik gewoon niets voel bij zo'n meisjequote:Op donderdag 14 december 2006 20:45 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
omdat ze bang zijn dat je te dichtbij komt ? Dat je zijn gevoelens leert kennen ofzo, of zijn vrienden wilt/moet gaan ontmoeten. Of omdat ie bang is dat ie meer tijd aan je zal moeten spenderen ?
dat denk ik als vrouw dan he![]()
Omdat 'ie alleen geïnteresseerd is in seks en alleen naar je gezanik luistert om daar te komen? Sociaal doen lijkt op een relatie, en daar heeft ie kennelijk geen zin in. Iig niet met jou. Kortom: he's just not that in to you.quote:Waarom haken mannen af/ doen ze alsof ze niet bestaan, als vrouwen initiatief tonen in iets anders dan sex?
Omdat vrouwen nooit tevreden zijn. Of omgekeerd: mannen zijn sneller tevreden zien meer door de vingers?quote:Waarom vragen de vrouwen meestal een scheiding aan?
Niet waar. Van sterilistatie wordt je inderdaad niet minder geil, maar van (chemische) castratie houd je geen libido meer over. So far for the mind game...quote:Overigens na sterilisatie word je als man niet minder geil hoor.
Sex is a mind game.
95 procent van de behoefte aan sex zit tussen de oren. Mannen zijn (over het algemeen) visueel ingesteld. Dus kort rokje, strak bloesje, mooi glimlach, lekker kontje en de gedachte aan sex is direct aanwezig.
Die zou ik als vrouw nog wel kunnen beantwoorden: dat ligt aan hun oerinstinct.quote:Op zondag 17 december 2006 15:19 schreef SlimShady het volgende:
Waarom zijn mannen per definitie macho/stoer/arrogant/brutaal ?
overleven is een groot woord. ik denk vooral om de zwakkeren te imponeren.quote:Op zondag 17 december 2006 17:30 schreef Kings het volgende:
[..]
Die zou ik als vrouw nog wel kunnen beantwoorden: dat ligt aan hun oerinstinct.
Mannen willen altijd beter, groter, sterker zijn dan de ander. Een soort overlevingsstrategie.
Tenminste, dat zegt men. Geef eens een voorbeeld, misschien wordt het dan wat duidelijker.
fantastisch initiatief. waarom zou hij niet mee willen helpen?quote:Ik heb er ook nog 1tje: Aanstaande kerst wil ik graag met vriendlief een kerstdiner neerzetten
voor ma en pa (de mijne). Hoe kan ik hem overhalen om mee te helpen, want ik weet nu al dat ie nee zegt.
dat was niet mijn eerste gedachtequote:En nee, geen antwoord als 'dan geef je um ter compensatie een goede beurt'...![]()
ben ik niet, wel es geprobeerd te zijn (als puberquote:Op zondag 17 december 2006 15:19 schreef SlimShady het volgende:
Waarom zijn mannen per definitie macho/stoer/arrogant/brutaal ?
Fjoe, ik dacht al dat ik een compleet verkeerd voorstel had gedaan. Maar ik vind het dus ook een leuk initiatief en mn ouders gaan het zeker op prijs stellen! Ik denk dat ie gewoon te lui/laks is. Hij hoeft alleen maar mijn commando's op te voerenquote:Op zondag 17 december 2006 17:39 schreef SlimShady het volgende:
fantastisch initiatief. waarom zou hij niet mee willen helpen?
is hij te lui/laks? of is hij niet zo fan van je ouders?
Nietquote:Op zondag 17 december 2006 17:30 schreef Kings het volgende:
Ik heb er ook nog 1tje: Aanstaande kerst wil ik graag met vriendlief een kerstdiner neerzetten
voor ma en pa (de mijne). Hoe kan ik hem overhalen om mee te helpen, want ik weet nu al dat ie nee zegt.
En nee, geen antwoord als 'dan geef je um ter compensatie een goede beurt'...![]()
jechtquote:En is dat niet het geval, denk dan eens niet alleen aan jezelf en zet een kratje bier koud, huur de "Mooiste voetbalgoals" deel 1 en 2 en laat hem lekker in zijn joggingbroek geníeten van de kerst...
Nope, je bent een vrouw geboren in een mannenlichaamquote:Op zondag 17 december 2006 18:50 schreef DropjesLover het volgende:
ben ik nu de ideale vriend? of is kasta zo ....... (nofi kasta)
Of homo.quote:Op zondag 17 december 2006 18:55 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nope, je bent een vrouw geboren in een mannenlichaam.
En daarnaast ga ik nog steeds uit van de "gemiddelde" man aan de hand van de horrorverhalen van m'n mannelijke omgeving... Je wilt niet weten hoeveel mannen ik de afgelopen tijd strontchagrijnig bij me heb gehad omdat "de vriendin het een leuk idee vond om de kerstdagen bij haar ouders door te brengen".
vrouwen FTW ivm borstenquote:
quote:Op zondag 17 december 2006 19:11 schreef DropjesLover het volgende:
dr zijn gewoon wel aardige mannen/jongens hoor die niet macho pussywhipped zijn...
quote:
Laat me raden, jij scheert je zak met een ladyshave.quote:Op zondag 17 december 2006 19:11 schreef DropjesLover het volgende:
[..]
vrouwen FTW ivm borsten![]()
dr zijn gewoon wel aardige mannen/jongens hoor die niet macho zijn...
neej, gewoon met mn mach3 turbo, en net zoals mn gezicht, ZONDER scheerschuim. jaja, k kan wel n bikkel zijnquote:Op zondag 17 december 2006 19:19 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Laat me raden, jij scheert je zak met een ladyshave.
Als je als man zijnde strontchagerijnig wordt van het feit dat je een middag/avond moet doorbrengen met je schoonouders dan heb je toch echt issues hoor.quote:Op zondag 17 december 2006 18:55 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nope, je bent een vrouw geboren in een mannenlichaam.
En daarnaast ga ik nog steeds uit van de "gemiddelde" man aan de hand van de horrorverhalen van m'n mannelijke omgeving... Je wilt niet weten hoeveel mannen ik de afgelopen tijd strontchagrijnig bij me heb gehad omdat "de vriendin het een leuk idee vond om de kerstdagen bij haar ouders door te brengen".
Jaja, de vrouw zal wel even bepalen.quote:Op zondag 17 december 2006 19:31 schreef Brennie het volgende:
[..]
Als je als man zijnde strontchagerijnig wordt van het feit dat je een middag/avond moet doorbrengen met je schoonouders dan heb je toch echt issues hoor.Het is een lange, duffe dag ( misschien), maar zoooooo errug is het ook weer niet.
![]()
Zeur niet zo. Je wordt er altijd bloedjegeil van als ik je afzeik.quote:Op zondag 17 december 2006 19:37 schreef Brennie het volgende:
Is er ook een tegenhanger van dit topic? Misschien dat vrouwen dan eens wakker worden en mannen minder de neiging hebben over vrouwen in z'n algemeenheid te zeiken?
Euh nee... mannen moeten wat dat betreft niet zo overdrijven.quote:Op zondag 17 december 2006 19:37 schreef wonko het volgende:
[..]
Jaja, de vrouw zal wel even bepalen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |