Dat heeft denk ik een grotere invloed op de stijging van het aantal ongewenste zwangerschappen dan gebrek aan voorlichting.quote:Op dinsdag 12 december 2006 21:17 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ik vind het nog steeds ACHTERLIJK dat de pil niet in het basispakket zit.
Zucht, daar gaan we... *Klik.quote:
aan condooms hebben lesbiennes ook weer nietsquote:Op dinsdag 12 december 2006 21:17 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ik vind het nog steeds ACHTERLIJK dat de pil niet in het basispakket zit.
Was het niet een quote van Hemingway, If my grandmother had had cojones, she would have been my grandfatherquote:Op dinsdag 12 december 2006 21:12 schreef sigme het volgende:
[..]
Achteraf kijk je een koe in d'r kont.
Dit argument heeft zin als je de mening van de geaborteerden meeneemt.
Onbegrijpelijk.quote:Op dinsdag 12 december 2006 17:24 schreef Mutant01 het volgende:
Jeuk.
Zou hij dat gebaseerd hebben op hetzelfde soort 'bewijs' wat Bush kreeg?quote:Irak`s nuclaire, biologische & chemische wapenprogramma`s. - Bill Clinton 16-12-98
ik dacht dat jij Russisch Orthodox was?quote:Op dinsdag 12 december 2006 21:26 schreef Aoristus het volgende:
het is pas de 12e, doe ons een lol, eikel...
Waarom kunnen mensen kerst niet gewoon ''vergeten'' ?
Je ziet niet eens dat ´ie Marokkaan is, dus je kunt ook niet zien dat ´ie Moslim is.quote:Op dinsdag 12 december 2006 21:27 schreef Godslasteraar het volgende:
toch jammer dat ie moslim is, die Mutant, zo'n leuke jongen. ()
Hij volgt de maancyclus.quote:Op dinsdag 12 december 2006 21:28 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
ik dacht dat jij Russisch Orthodox was?
Wat is er oneenduidig aan? Geld moet de onwilligheid compenseren. Geld wat stom is maakt recht wat krom is.quote:Op dinsdag 12 december 2006 21:26 schreef Apropos het volgende:
Zelfs werk is niet eenduidig. Je verveelt je te pletter, maar je ontvangt wel loon. Wat is nu belangrijker?
Sterk werk maakt moedeloos en goddeloos matroos.quote:Op dinsdag 12 december 2006 21:29 schreef sigme het volgende:
[..]
Wat is er oneenduidig aan? Geld moet de onwilligheid compenseren. Geld wat stom is maakt recht wat krom is.
Mutant isquote:Op dinsdag 12 december 2006 21:28 schreef Apropos het volgende:
[..]
Je ziet niet eens dat ´ie Marokkaan is, dus je kunt ook niet zien dat ´ie Moslim is.
Zelfs niet als ´ie zich onherkenbaar maakt.
Lijkt me geknipt. Lekker koloniaal, daar houden de negertjes daar nog van. Heerlijk.quote:Op dinsdag 12 december 2006 21:23 schreef Reya het volgende:
Het schijnt dat er nog een tweede secretaris van de consul nodig is in Frans Polynesië. Een mooie promotie voor Verdonk?![]()
Ik zag het op een eiland staan, meterslang, in de natuur gekerfd, zeg maar. Stond op een vakantievideo uit Kroatië.quote:Op dinsdag 12 december 2006 19:45 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
google zegt een Kroatische supermarkt
Wat voor werk doe je?quote:Op dinsdag 12 december 2006 21:30 schreef Apropos het volgende:
Dag allemaal!
Nee, ik aanbid slechts de rode ster op heinekenflesjes ben ik bangquote:Op dinsdag 12 december 2006 21:28 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
ik dacht dat jij Russisch Orthodox was?
het onderscheidt tussen Bush en Clinton is niet zo héél groot, behalve dat Dubya unilateral begon te schieten, en in vol galop de woestijn in reed.quote:Op dinsdag 12 december 2006 21:24 schreef Yildiz het volgende:
Napalm, heb je een bron voor je eerste zin in je signature?
deze:
[..]
Zou hij dat gebaseerd hebben op hetzelfde soort 'bewijs' wat Bush kreeg?
je begrijp dat ik speciaal voor jou m'n taalgebruik aanpasquote:Op dinsdag 12 december 2006 21:28 schreef Apropos het volgende:
[..]
Je ziet niet eens dat ´ie Marokkaan is, dus je kunt ook niet zien dat ´ie Moslim is.
Zelfs niet als ´ie zich onherkenbaar maakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |