Ik vind het verschil behoorlijk groot, ondanks globale overeenkomsten als het aanvallen van Irak en Afghanistan.quote:Op dinsdag 12 december 2006 21:32 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
het onderscheidt tussen Bush en Clinton is niet zo héél groot, behalve dat Dubya unilateral begon te schieten, en in vol galop de woestijn in reed.
En de tig miljard zaadcelletjes?quote:Op dinsdag 12 december 2006 21:02 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
mja, kan me voorstellen dat een kind achteraf liever met een hazelip leeft dan dat het niet leeft.
Jazeker.quote:Op dinsdag 12 december 2006 21:37 schreef Monidique het volgende:
Een zaadcel met een hazelip?
quote:Op dinsdag 12 december 2006 21:36 schreef Autodidact het volgende:
[..]
En de tig miljard zaadcelletjes?
quote:Op dinsdag 12 december 2006 21:40 schreef Monidique het volgende:
Wouter Bos, coördinator van de oppositie, lijkt wel.
Ik vond een zich "in de coulissen" ophoudende Routvoet er onheilspellender uitzien.quote:Op dinsdag 12 december 2006 21:40 schreef Monidique het volgende:
Wouter Bos, coördinator van de oppositie, lijkt wel.
quote:
quote:Op dinsdag 12 december 2006 21:23 schreef Reya het volgende:
Het schijnt dat er nog een tweede secretaris van de consul nodig is in Frans Polynesië. Een mooie promotie voor Verdonk?![]()
Met goed poetsen krijg je dat er wel afquote:Op dinsdag 12 december 2006 21:27 schreef Godslasteraar het volgende:
toch jammer dat ie moslim is, die Mutant, zo'n leuke jongen. ()
Maar dat is tegenwoordig hip.quote:Op dinsdag 12 december 2006 21:53 schreef Yildiz het volgende:
Verdonk is achterlijk, en leeft in de middeleeuwen.
zeg maar een extreme vorm van VOC-mentaliteit?quote:Op dinsdag 12 december 2006 21:53 schreef Yildiz het volgende:
Verdonk is achterlijk, en leeft in de middeleeuwen.
Dat is niet aangetoond. Ook niet in Spanje, wat men vreemd genoeg als arugment wilt gebruiken.quote:Op dinsdag 12 december 2006 21:55 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Verdonk is cool. Een generaal pardon heeft een sterk aanzuigende werking. Niet doen dus.
Eerder pre-VOC. In de VOC-tijd had je al wat meer verlichting.quote:Op dinsdag 12 december 2006 21:55 schreef problematiQue het volgende:
[..]
zeg maar een extreme vorm van VOC-mentaliteit?
De huidige wetgeving blijft. De asielzoekers dus buiten.quote:Op dinsdag 12 december 2006 21:55 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Verdonk is cool. Een generaal pardon heeft een sterk aanzuigende werking. Niet doen dus.
Het hangt nogal van hem af denk ik, of Verdonk mag verdwijnen...Hoe vaak heeft 'ie al gebeden om raad denk je?quote:Op dinsdag 12 december 2006 21:46 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ik vond een zich "in de coulissen" ophoudende Routvoet er onheilspellender uitzien.
http://www.vrtnieuws.net/(...)Mengistu/index.shtmlquote:Mengistu is schuldig aan volkenmoord
di 12/12/06 - In de Ethiopische hoofdstad Addis Abeba is oud-dictator Mengistu Haile Mariam bij verstek schuldig bevonden aan volkenmoord. Het proces tegen Mengistu heeft twaalf jaar geduurd.
Mengistu Haile Mariam stond zeventien jaar lang aan het roer in Ethiopië. Hij kwam aan de macht in 1974, nadat de militairen het regime van keizer Haile Selassie hadden omvergeworpen.
Er volgden jaren van militaire dictatuur. Het regime van Mengistu werd in de jaren van de Koude Oorlog gesteund door de toenmalige Sovjet-Unie.
Maar er waren ook de hongersnood, de oorlogen tegen de bevrijdingsbewegingen in de Ogadenwoestijn en in Eritrea en de zuiveringsoperaties. Tijdens de campagne van de "rode terreur" werden duizenden tegenstanders van Mengistu geëxecuteerd.
In 1991 werd de dictator van de macht verdreven door de bevrijdingsbewegingen van Eritrea en Tigre. Huidig premier Meles Zenawi werd de nieuwe sterke man in Addis Abeba en Mengistu vluchtte naar Zimbabwe, waar hij nog steeds in ballingschap leeft.
Doodstraf
Het proces tegen de oud-dictator heeft twaalf jaar geduurd. Bewijsstukken tegen hem zijn executiebevelen, videobeelden van foltersessies en getuigenissen.
Mengistu riskeert de doodstraf wegen misdaden tegen de menselijkheid en volkenmoord. Of die straf ooit zal worden uitgevoerd, is verre van zeker, want de Zimbabwaanse president Robert Mugabe weigert Mengistu uit te leveren aan Ethiopië.
Daarnaast, Nederland is niet het middelpunt van het universum. Al dacht men in de Middeleeuwen ook zo arrogant. Alsof de zon om de aarde draait.quote:Op dinsdag 12 december 2006 21:55 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Normaal gesproken zou je na 1 of 2 moties af moeten treden. Maar deze minister lijkt voor een record te gaan.quote:Op dinsdag 12 december 2006 22:03 schreef Aoristus het volgende:
wat voor zin heeft het eigenlijk om Verdonk nu een motie van wantrouwen te geven. Mag ze dan geen minister meer worden in een nieuwe coalitie ofzo
Ja, da's waar. Maar nu is het kabinet toch in een demissionaire staatquote:Op dinsdag 12 december 2006 22:04 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Normaal gesproken zou je na 1 of 2 moties af moeten treden. Maar deze minister lijkt voor een record te gaan.
quote:Op dinsdag 12 december 2006 22:00 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
http://www.vrtnieuws.net/(...)Mengistu/index.shtml
Ze kunnen Verdonk toch gewoon wegsturen?quote:Op dinsdag 12 december 2006 22:07 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Ja, da's waar. Maar nu is het kabinet toch in een demissionaire staat
In de NRC.next stond een heel treffend stuk commentaar. Wanneer de doodstraf afgeschaft wordt dan zijn alle ge-excecuteerde ook benadeeld. Dit is echter GEEN reden om het niet af te schaffen.quote:Op dinsdag 12 december 2006 21:57 schreef Yildiz het volgende:
En kom op, haar argument: "maar als ik deze toelaat, dan zijn die anderen benadeeld" is toch echt werkelijk achterlijk te noemen. Rechterlijk gelijke behandeling telt daar juist niet.
Op die manier hadden we nog steeds de straf met pek en veren
Ja, in het sprookjesboek. Ondertussen zou een JSF-project niet eens behandeld mogen worden in een demissionair kabinet. Dat bedrag is namelijk geen kattenpis, en de noodzaak was niet zo verschrikkelijk hoog dat men niet kon wachten.quote:Op dinsdag 12 december 2006 22:07 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Exact.quote:Op dinsdag 12 december 2006 22:12 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
In de NRC.next stond een heel treffend stuk commentaar. Wanneer de doodstraf afgeschaft wordt dan zijn alle ge-excecuteerde ook benadeeld. Dit is echter GEEN reden om het niet af te schaffen.
Rechterlijke gelijke behandeling betekent niet dat je naar gevallen in het verleden kijkt maar naar gevallen die nog gaan komen. Er wordt hier volledig verkeerd gebruikt gemaakt van deze term.
Inzichten zijn niet verankerd, ze veranderen en met het veranderen van inzichten worden wetten ook aangepast.
De koningin kan Verdonk volgens mij wel naar huis sturen...quote:Op dinsdag 12 december 2006 22:07 schreef Aoristus het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 12 december 2006 22:11 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Ze kunnen Verdonk gewoon wegsturen.
Ja, dat is dan een maandje, misschien 2 maandjes vakantie voor dat canaille. Why bother?quote:Op dinsdag 12 december 2006 22:13 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
De koningin kan Verdonk volgens mij wel naar huis sturen...
Het is Rita Verdonk...quote:Op dinsdag 12 december 2006 22:14 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Ja, dat is dan een maandje, misschien 2 maandjes vakantie voor dat canaille. Why bother?
Zijn er dan plotseling veel meer mensen die dik 5 jaar in de procedure hebben gezetenquote:Op dinsdag 12 december 2006 21:55 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Dan moet Balkenende verantwoording afleggen voor het naar huis sturen van Verdonk.quote:Op dinsdag 12 december 2006 22:14 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Ja, dat is dan een maandje, misschien 2 maandjes vakantie voor dat canaille. Why bother?
Daar spreek ik overquote:
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op dinsdag 12 december 2006 22:14 schreef Apropos het volgende:
Ik bel trouwens, Rdb. Ik bel.
het mag een keer gezegd worden. Eigenlijk is Wilders daar voor gekozen, maar jij mag het ook doenquote:Op dinsdag 12 december 2006 22:16 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Verdonk is en heeft een vieze stinkkut. Het oneigenlijk gebruik van non-argumenten heeft ze tot in de puntjes door en het tergt me enorm dat mongoloïde Nederland dat niet beter doorziet.
Zeker wanneer mensen het hebben over haar "standvastigheid."Ze is een roebelhoer die geen kaas heeft gegeten van protocollen en andere ongeschreven regels. Totale onkunde bij die loslopende bibberbil.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |