Al laten ze nu wel zien dat hij echt keihard is, hoe-ie net voor Sara stond, heel doordringend kijken en dan ook nog in je gezicht schreeuwen en beledigen, dat laten ze op zondag niet zienquote:Op dinsdag 12 december 2006 00:36 schreef golfer het volgende:
Leuk om te zien dat ie ze ook echt wat leert tussen al het schelden door.
En toch op de een of andere manier iets softer en wil ze echt helpen iets te leren.quote:Op dinsdag 12 december 2006 00:57 schreef static het volgende:
Dat zei ik ook in het vorige topic, tijdens deze uitzendingen is hij soms veel extremer.
Gelukkig is Ramsay altijd heel beleefd.quote:Op vrijdag 15 december 2006 00:04 schreef Nembrionic het volgende:
De laatste aflevering is toch nog niet op SBS geweest, wel?
En over Jensen: zijn woordkeuze is wellicht wel goed maar hij praat nog steeds als een lompe boer die met zijn klauwen in de reet van een koe staat te graaien.
Ik heb het toch ook niet over beleefdheidquote:Op vrijdag 15 december 2006 00:57 schreef oldschoolf00l het volgende:
[..]
Gelukkig is Ramsay altijd heel beleefd.
Omdat het gemiddelde campingvolk het Engels niet machtig isquote:Op vrijdag 15 december 2006 14:57 schreef FoXje het volgende:
Ja, waarom moet er uberhaupt een NL naam overheen? Wat is er mis met Hells Kitchen.
Gedonder in de keuken![]()
![]()
quote:Op zondag 17 december 2006 18:48 schreef Oblivion het volgende:
Ben gaan surfen naar Hell's kitchen, lees ik verdomme wie de winnares is...![]()
Ga toch maar kijken vanavond...
Gordon...![]()
Daar waarschuwde ik in het vorige deel al voor.quote:Op zondag 17 december 2006 18:48 schreef Oblivion het volgende:
Ben gaan surfen naar Hell's kitchen, lees ik verdomme wie de winnares is...![]()
Och, ik had het zelf natuurlijk ook zelf kunnen bedenken...quote:Op zondag 17 december 2006 18:50 schreef static het volgende:
Daar waarschuwde ik in het vorige deel al voor.
Ik weet het dus ook al, het staat meteen pontificaal in beeld.
Dat viel me op. Temeer omdat er -volgens Ramsey dan- maar een miniem verschil was.quote:Op zondag 17 december 2006 20:31 schreef static het volgende:
Wel een sportieve reactie van Virginia; 'ik hoop ooit ook zo goed te worden'.
Heather.quote:Op zondag 17 december 2006 20:29 schreef Nembrionic het volgende:
Rachel!
ZO ZWAAR terecht na de aflevering van vanavond
Complete controle waar Virginia dat niet had.
Het kiezen voor de zwakke koks heeft haar écht de das omgedaan.
Ik zei Rachelquote:
Eerder dat ze tegen die zwakke figuren zei dat ze gekozen had voor de zwakkenquote:Op zondag 17 december 2006 20:29 schreef Nembrionic het volgende:
Het kiezen voor de zwakke koks heeft haar écht de das omgedaan.
Ook dát natuurlijkquote:Op zondag 17 december 2006 20:38 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Eerder dat ze tegen die zwakke figuren zei dat ze gekozen had voor de zwakken.
quote:Op zondag 17 december 2006 20:41 schreef veldmuis het volgende:
Zweten en 1000 dollar krijgen!
Die reageert toch wat sportiever dan Keith.quote:Op zondag 17 december 2006 20:31 schreef static het volgende:
Wel een sportieve reactie van Virginia; 'ik hoop ooit ook zo goed te worden'.
ik heb zijn reactie eigenlijk niet gezien...quote:Op zondag 17 december 2006 21:52 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Die reageert toch wat sportiever dan Keith.![]()
Ik had het eigenlijk over zijn algemene houding, vooral de laatste 2 afleveringen.quote:Op zondag 17 december 2006 22:04 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik heb zijn reactie eigenlijk niet gezien...
Alweer een pot erbij in een keuken dus.quote:Op maandag 18 december 2006 00:51 schreef static het volgende:
Klopt als een bus, zag het een tijdje terug al toen ze als een wilde tekeer ging in de keuken.
Positief dan.
Wees blij dat het not in a name zitquote:
http://www.restaurant-hospitality.com/article/14221/quote:Later, they decided to move her out of T-Bones and into to a job described as "Senior Chef" at Terra Rossa, the resort's Italian restaurant. There's already an executive chef in place at Terra Rossa.
Dat is best een naaistreekquote:Op maandag 18 december 2006 07:51 schreef Gunner het volgende:
Ze is wel wat genept;
[..]
http://www.restaurant-hospitality.com/article/14221/
Volgens mij meende ze er ook nix van.quote:Op zondag 17 december 2006 20:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat viel me op. Temeer omdat er -volgens Ramsey dan- maar een miniem verschil was.
Jaha, maar Virginia ging ervan uit dat zij zou gaan winnen, zelfs met ZWAKKELINGEN.quote:Op maandag 18 december 2006 13:36 schreef Utrecht het volgende:
Volgens mij had Gordon expres twee zwakke koks erbij gedaan om de boel wat op te stressen, waarschijnlijk in de verwachting dat beide (TOM en Giacomo) als laatste gekozen zouden worden.
Ik denk dat hij zelf ook erg verbaasd was dat Virginia beide zwakke koks koos.
Je gaat toch niet in de finale 2 koks kiezen die al weken geleden eruit gegooid zijn omdat ze niet goed genoeg waren.
Maar dat is gewoon dom.quote:Op maandag 18 december 2006 14:53 schreef Utrecht het volgende:
Volgens mij dacht ze dat, doordat ze slechte koks koos, de lat voor haar lager zou komen te liggen.
Dat als ze met slechte koks ook een "goede" prestatie zou neerzetten, ze wel heel erg goed moest zijn.
Ja, een hele domme beslissing...quote:Op maandag 18 december 2006 15:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar dat is gewoon dom.
En ze had wellicht nog een kans gemaakt als ze die gasten inderdaad goed gemotiveerd had. Er was 0 leiderschap te bekennen
Shockingquote:Op maandag 18 december 2006 07:51 schreef Gunner het volgende:
Ze is wel wat genept;
[..]
Op usenet staat heel het seizoen. Staat er al wel een ruime week op, dus je moet een fatsoenlijke (pay)server hebben, maar dan kun je het zo downloaden.quote:Op dinsdag 19 december 2006 10:13 schreef Feya het volgende:
GODVERDOMME!!!
Kheb het gemist zondagweet iemand of het ergens te dl-en
is???
ThnXquote:Op dinsdag 19 december 2006 10:15 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Op usenet staat heel het seizoen. Staat er al wel een ruime week op, dus je moet een fatsoenlijke (pay)server hebben, maar dan kun je het zo downloaden.
Ik ben benieuwd wat daarvan waar is! Ook opmerkelijk:quote:Op maandag 18 december 2006 07:51 schreef Gunner het volgende:
Ze is wel wat genept;
[..]
Lekker stukje vlees, links op die foto.quote:Op dinsdag 19 december 2006 14:34 schreef Claudia_x het volgende:
Via google kwam ik trouwens nog hierop uit.![]()
[afbeelding]
Dus... eigenlijk hebben beide 'winnaars' geen eigen restaurant gekregen. Nu heeft de eerste dat natuurlijk vrijwillig opgegeven, maar bij de tweede is gewoon de hele afspraak niet nagekomen. Bederft wel een beetje de sfeer van het programma vind ik.quote:Op maandag 18 december 2006 07:51 schreef Gunner het volgende:
Ze is wel wat genept;
[..]
Gorden Ramsey verdiend er zeker wat aan. De manier om tv kijkers naar zijn restaurants te krijgen.quote:Op dinsdag 19 december 2006 21:45 schreef anisubs het volgende:
Ik vind het programma op een of andere manier er te commercieel uit zien.
toen boze klanten die pizza besteldequote:Op woensdag 13 juni 2007 23:49 schreef Happel het volgende:
*superkick*
Seizoen III is twee weken geleden begonnen en het is beter dan ooit. In de eerste aflevering al ruziënde en jankende mensen. Heerlijk weer.
tja, juli/augustusquote:
Nee oke, maar omdat sommigen echt zoiets hebben van: Ik hoop dat die en die wintquote:
Ja, maar als jij de originele uitzendingen niet heb gezien, is het best logisch.quote:Op zondag 5 augustus 2007 19:52 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nee oke, maar omdat sommigen echt zoiets hebben van: Ik hoop dat die en die wint
Dat is seizoen 1, als je niet via internet kijkt moet 3 dus nog komenquote:Op maandag 6 augustus 2007 14:12 schreef Cuegirllie het volgende:
uhm die hiervoor werd uitgezonden vond ik t leukst. Weet neit welk seizoen dat waxs.
Dit seizoen is trouwens echt heel tof. Bizarre mensen zitten erinquote:Gordon Ramsay Hell’s Kitchen naar Net 5
Het realityprogramma Gordon Ramsay: Hell’s Kitchen is met ingang van vanavond te zien op Net 5. Topkok Gordon Ramsay gaat in het programma op zoek naar een chef-kok die een van zijn restaurants kan runnen. Twaalf kandidaten, die graag in de voetsporen willen treden van de chef-kok, gaan de strijd met elkaar aan. Elke week valt er iemand af, totdat de winnaar overblijft die hoofdchef wordt van een luxe restaurant. Ramsays Hell’s Kitchen is vanavond om 21.30 uur te zien bij Net 5.
Chef-kok Gordon Ramsay is eigenaar van meerdere restaurants en in bezit van 7 Michelinsterren. “Toch wordt hij door velen verguisd door de meedogenloze wijze waarop hij zijn personeel aanpakt“, aldus een zegsvrouw van Net 5. “Ramsay scheldt ze de huid vol, beledigt ze, ontslaat ze voor een kleine misstap op staande voet en is onvermurwbaar. De twaalf kandidaten maken binnen no time kennis met enkele van de beruchte eigenschappen. Direct na aankomst in het restaurant krijgen ze kort de tijd om elk en specialiteit te bereiden dat Gordon imponeert én iets zegt over hun eigen kookcapaciteiten. Het resultaat is voor bijna iedereen ontluisterend. Ramsay veegt de vloer aan met de gerechten en beledigt de kandidaten tot op het bot.”
Direct daarna worden de twaalf koks in opleiding opgedeeld in twee teams, een mannenteam en een vrouwenteam. Elk team heeft de beschikking over een eigen professionele keuken en de helft van het restaurant. Ook krijgt elk team van zes een eigen souschef toebedeeld. “De angst voor Ramsay zit er goed in en wordt alleen maar groter als hij ze vertelt dat het restaurant over 24 uur open gaat… Beide teams moeten meteen aan de slag in de wetenschap dat er van het slechtst presterende team direct iemand af zal vallen“, aldus de woordvoerster.
Gordon Ramsay: Hell’s Kitchen is vanavond om 21.30 uur te zien op Net 5
En ik zoeken in de ATquote:Op woensdag 12 september 2007 21:38 schreef Yoni het volgende:
*Van het Blok topic doorzapt naar Hell's kitchen topic*
Die aziatische cowboy jankte dan ook echt om alles....heel erg,maar wel erg grappig!quote:Op donderdag 13 september 2007 02:04 schreef golfer het volgende:
Maar ik moest erg lachen om die Aziatische cowboy-huilie en die valse wijven.
Maar mijn favoriet is tot nu toe die broer van Bart de Graaf.
Eddyquote:Op donderdag 13 september 2007 07:09 schreef nieky het volgende:
[..]
Die aziatische cowboy jankte dan ook echt om alles....heel erg,maar wel erg grappig!
En die "broer van bart de graaf, hoe heet ie ook alweer?
quote:Op woensdag 19 september 2007 22:44 schreef Cassius het volgende:
Worden de afleveringen ook herhaald?
Ach, dat is gewoon de rol die hij speelt. Het is gebleken dat dat veel kijkers trekt, dus doet ie datquote:Op zondag 23 september 2007 16:14 schreef Viking84 het volgende:
Ha, een HK-topic.
Ik vind Gordon wel erg hard, hoor. Ik snap wel dat 'ie dat doet, want het is natuurlijk ook om je harder te maken, zodat je de grote druk aan kunt als je een restaurant begint, maar hij lijkt wel een legeraanvoerder. Ik ben in ieder geval blij dat ik niet met hem te maken heb
. Ook mag hij wel even wat aardiger doen tegen mensen die het het programma moeten verlaten. Voor hen is het over en dat is lullig, dus mag je best wat compassie tonen.
Natuurlijk.quote:Op zondag 23 september 2007 16:18 schreef Piles het volgende:
[..]
Ach, dat is gewoon de rol die hij speelt. Het is gebleken dat dat veel kijkers trekt, dus doet ie dat![]()
Goed dat je het even tussen een spoilertag zet.quote:Op woensdag 26 september 2007 22:53 schreef r.liong het volgende:
Los van het feit dat alles in HK is opgezet en gescripted blijft het wel een vermakelijk iets. Vooral die dikke chinees Aaron is welhet toppunt van hoe alles gescripted wordt. Zijn zoveelste flauwpartij en zijn gekoekeloer richting de camera elke keer alsof er iemand aanwijzingen staat te geven wanneer hij weer zich niet lekker moet voelen maken dat het erg ongeloofwaardig wordt. Maar goed die Melissa is en blijft in mijn ogen de lekkerste Alleen is dat goed genoeg voor de overwinning?
Omdat ie het niet zag...quote:Op donderdag 27 september 2007 00:41 schreef golfer het volgende:
Snap niet dat Ramsay haar niet heeft weggestuurd.
Ze meldde het notabene zelf en nomineerde zichzelf om die reden.quote:
Die was briljant (ookal is het mss in scene gezet)quote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:46 schreef Klummie het volgende:
Jean-Pierre, stuur die giraffe terug naar haar tafel![]()
Natuurlijk is het in scène gezet maar dat boeit verder nietquote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:48 schreef Piles het volgende:
[..]
Die was briljant (ookal is het mss in scene gezet)
Godverdomme tyfus!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:34 schreef Claudia_x het volgende:
Outback Jack verhuist met ingang van woensdag 10 oktober naar de woensdagavond, om 21.35 uur. We beginnen met aflevering 1, dus woensdag 17 oktober is aflevering 2 te zien. Op de zondagavond is voortaan Gordon Ramsay: Hell's Kitchen te zien.
Bron
wat is dat nou weer voor kutstreek?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:34 schreef Claudia_x het volgende:
Outback Jack verhuist met ingang van woensdag 10 oktober naar de woensdagavond, om 21.35 uur. We beginnen met aflevering 1, dus woensdag 17 oktober is aflevering 2 te zien. Op de zondagavond is voortaan Gordon Ramsay: Hell's Kitchen te zien.
Bron
Doe es machines aanschaffen ouwe.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:39 schreef golfer het volgende:
De zondagavond zit al zo vol met programma's die we willen zien.
Inderdaad, het was mooi na Het Blok!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:39 schreef golfer het volgende:
Verdorie!![]()
![]()
![]()
De zondagavond zit al zo vol met programma's die we willen zien.
Juist die woensdag was ideaal.
We hebben al 2 video-recorders die overuren maken, hoor.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:42 schreef SteveBallmer het volgende:
Doe es machines aanschaffen ouwe.
(maar je hebt natuurlijk wel weer gelijk..)
Dank je! Ik was het bijna vergeten.quote:Op zondag 14 oktober 2007 14:22 schreef golfer het volgende:
Vanavond dus om 20:30 uur op Net5.
Nu dus !!quote:Op zondag 14 oktober 2007 14:22 schreef golfer het volgende:
Vanavond dus om 20:30 uur op Net5.
Je wil toch niet zeggen dat dit programma.. GEPRODUCEERD is????quote:Op maandag 15 oktober 2007 01:04 schreef Bluezz het volgende:
De continuïteit van dit programma slaat ook nergens op.
Dat haar van Melissa, omdat ik me er aan erger omdat het zo los hangt met het koken, viel het me op dat het in 1 setting van het koken meerdere keren los/vast zat.
Raar....
Ik denk dat de onverwachte finalist de blonde kleuterleidster (?) is. Zij heeft zich van alle kandidaten het sterkst ontwikkeld. Uiteindelijke winnaar zal dan wel Rock worden, Gordon spreekt hem al vanaf het begin aan als een leider.quote:Op zondag 21 oktober 2007 21:45 schreef Euc- het volgende:
Word een erg leuk seizoen, met 1 verwachtte en 1 heel onverwachtte finalist.
weet het wel zeker.. vond dat rock een beetje overdreven reageerde toen ze verloren..quote:Op maandag 22 oktober 2007 09:58 schreef SigmundFreud het volgende:
[..]
Ik denk dat de onverwachte finalist de blonde kleuterleidster (?) is. Zij heeft zich van alle kandidaten het sterkst ontwikkeld. Uiteindelijke winnaar zal dan wel Rock worden, Gordon spreekt hem al vanaf het begin aan als een leider.
Volgens mij liet Gordon de vrouwen de opdracht winnen om met ze de fotoshoot voor dat blad te kunnen doen, leuker dan met de mannen lijkt mij.
De vorige keer ging dat ook zo: de vrouw met de goede smaakpapillen die het elke keer af liet weten in de keuken ontwikkelde zich op het laatst heel sterk en werd tweede. Ik verwacht ook dat Rock & Bonnie de finale ingaan. En ik hoop stiekem dat Gordon zich over Julia ontfermt, omdat ze nog veel te leren heeft maar ook potentie heeft laten zien.quote:Op maandag 22 oktober 2007 09:58 schreef SigmundFreud het volgende:
[..]
Ik denk dat de onverwachte finalist de blonde kleuterleidster (?) is. Zij heeft zich van alle kandidaten het sterkst ontwikkeld. Uiteindelijke winnaar zal dan wel Rock worden, Gordon spreekt hem al vanaf het begin aan als een leider.
Volgens mij liet Gordon de vrouwen de opdracht winnen om met ze de fotoshoot voor dat blad te kunnen doen, leuker dan met de mannen lijkt mij.
serieusquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 07:47 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
De vorige keer ging dat ook zo: de vrouw met de goede smaakpapillen die het elke keer af liet weten in de keuken ontwikkelde zich op het laatst heel sterk en werd tweede. Ik verwacht ook dat Rock & Bonnie de finale ingaan. En ik hoop stiekem dat Gordon zich over Julia ontfermt, omdat ze nog veel te leren heeft maar ook potentie heeft laten zien.
Overgeproduceerd allemaal.quote:Op dinsdag 6 november 2007 00:51 schreef NoCigar het volgende:
Ik vraag me toch af in hoeverre het allemaal vooropgezet is. Ik geloof heus wel dat er een competitie is geweest, maar het is zo gescript. Is wat we zien echt of later geacteerd?
Inderdaad, mooie manier om iemand gewoon op staande voet tijdens een dinerservice eruit te flikkeren.quote:Op dinsdag 6 november 2007 22:46 schreef SigmundFreud het volgende:
Josh werd wel keihard eruit gezet. Maar het was dan ook hoog tijd dat hij eruit vloog.
Inderdaad, alsof de aflevering van vorige week niet genoeg was.quote:Op zondag 25 november 2007 20:39 schreef golfer het volgende:
Nu eindelijk de finale, na eerst allerlei terugblikken.
Slimquote:Op zondag 25 november 2007 21:35 schreef Nick-GizMo het volgende:
ging ik net beetje op google zoeken voor wat foto's
De halve, want we weten nog steeds niet wie gewonnen heeft..quote:Op maandag 26 november 2007 09:33 schreef Viking84 het volgende:
Ik dacht dat het allemaal al afgelopen was (paar afleveringen gemist), dus ik ben op internet gaan opzoeken wie gewonnen heeft.
Zie ik gisteren de finale op Net 5.
Maar het is toch redelijk logisch/duidelijk wie gaat winnen? Ik bedoel, lijkt mij iig wel.quote:Op zondag 25 november 2007 21:35 schreef Nick-GizMo het volgende:
net ook gekeken, weer een week wachten.
ging ik net beetje op google zoeken voor wat foto's
kom ik ineens op een site, waar ze allemaal op staan en op foto staat ; WINNER..
fuck
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |