Overgeproduceerd allemaal.quote:Op dinsdag 6 november 2007 00:51 schreef NoCigar het volgende:
Ik vraag me toch af in hoeverre het allemaal vooropgezet is. Ik geloof heus wel dat er een competitie is geweest, maar het is zo gescript. Is wat we zien echt of later geacteerd?
Inderdaad, mooie manier om iemand gewoon op staande voet tijdens een dinerservice eruit te flikkeren.quote:Op dinsdag 6 november 2007 22:46 schreef SigmundFreud het volgende:
Josh werd wel keihard eruit gezet. Maar het was dan ook hoog tijd dat hij eruit vloog.
Inderdaad, alsof de aflevering van vorige week niet genoeg was.quote:Op zondag 25 november 2007 20:39 schreef golfer het volgende:
Nu eindelijk de finale, na eerst allerlei terugblikken.
Slimquote:Op zondag 25 november 2007 21:35 schreef Nick-GizMo het volgende:
ging ik net beetje op google zoeken voor wat foto's
De halve, want we weten nog steeds niet wie gewonnen heeft..quote:Op maandag 26 november 2007 09:33 schreef Viking84 het volgende:
Ik dacht dat het allemaal al afgelopen was (paar afleveringen gemist), dus ik ben op internet gaan opzoeken wie gewonnen heeft.
Zie ik gisteren de finale op Net 5.
Maar het is toch redelijk logisch/duidelijk wie gaat winnen? Ik bedoel, lijkt mij iig wel.quote:Op zondag 25 november 2007 21:35 schreef Nick-GizMo het volgende:
net ook gekeken, weer een week wachten.
ging ik net beetje op google zoeken voor wat foto's
kom ik ineens op een site, waar ze allemaal op staan en op foto staat ; WINNER..
fuck
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |