Al laten ze nu wel zien dat hij echt keihard is, hoe-ie net voor Sara stond, heel doordringend kijken en dan ook nog in je gezicht schreeuwen en beledigen, dat laten ze op zondag niet zienquote:Op dinsdag 12 december 2006 00:36 schreef golfer het volgende:
Leuk om te zien dat ie ze ook echt wat leert tussen al het schelden door.
En toch op de een of andere manier iets softer en wil ze echt helpen iets te leren.quote:Op dinsdag 12 december 2006 00:57 schreef static het volgende:
Dat zei ik ook in het vorige topic, tijdens deze uitzendingen is hij soms veel extremer.
Gelukkig is Ramsay altijd heel beleefd.quote:Op vrijdag 15 december 2006 00:04 schreef Nembrionic het volgende:
De laatste aflevering is toch nog niet op SBS geweest, wel?
En over Jensen: zijn woordkeuze is wellicht wel goed maar hij praat nog steeds als een lompe boer die met zijn klauwen in de reet van een koe staat te graaien.
Ik heb het toch ook niet over beleefdheidquote:Op vrijdag 15 december 2006 00:57 schreef oldschoolf00l het volgende:
[..]
Gelukkig is Ramsay altijd heel beleefd.
Omdat het gemiddelde campingvolk het Engels niet machtig isquote:Op vrijdag 15 december 2006 14:57 schreef FoXje het volgende:
Ja, waarom moet er uberhaupt een NL naam overheen? Wat is er mis met Hells Kitchen.
Gedonder in de keuken![]()
![]()
quote:Op zondag 17 december 2006 18:48 schreef Oblivion het volgende:
Ben gaan surfen naar Hell's kitchen, lees ik verdomme wie de winnares is...![]()
Ga toch maar kijken vanavond...
Gordon...![]()
Daar waarschuwde ik in het vorige deel al voor.quote:Op zondag 17 december 2006 18:48 schreef Oblivion het volgende:
Ben gaan surfen naar Hell's kitchen, lees ik verdomme wie de winnares is...![]()
Och, ik had het zelf natuurlijk ook zelf kunnen bedenken...quote:Op zondag 17 december 2006 18:50 schreef static het volgende:
Daar waarschuwde ik in het vorige deel al voor.
Ik weet het dus ook al, het staat meteen pontificaal in beeld.
Dat viel me op. Temeer omdat er -volgens Ramsey dan- maar een miniem verschil was.quote:Op zondag 17 december 2006 20:31 schreef static het volgende:
Wel een sportieve reactie van Virginia; 'ik hoop ooit ook zo goed te worden'.
Heather.quote:Op zondag 17 december 2006 20:29 schreef Nembrionic het volgende:
Rachel!
ZO ZWAAR terecht na de aflevering van vanavond
Complete controle waar Virginia dat niet had.
Het kiezen voor de zwakke koks heeft haar écht de das omgedaan.
Ik zei Rachelquote:
Eerder dat ze tegen die zwakke figuren zei dat ze gekozen had voor de zwakkenquote:Op zondag 17 december 2006 20:29 schreef Nembrionic het volgende:
Het kiezen voor de zwakke koks heeft haar écht de das omgedaan.
Ook dát natuurlijkquote:Op zondag 17 december 2006 20:38 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Eerder dat ze tegen die zwakke figuren zei dat ze gekozen had voor de zwakken.
quote:Op zondag 17 december 2006 20:41 schreef veldmuis het volgende:
Zweten en 1000 dollar krijgen!
Die reageert toch wat sportiever dan Keith.quote:Op zondag 17 december 2006 20:31 schreef static het volgende:
Wel een sportieve reactie van Virginia; 'ik hoop ooit ook zo goed te worden'.
ik heb zijn reactie eigenlijk niet gezien...quote:Op zondag 17 december 2006 21:52 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Die reageert toch wat sportiever dan Keith.![]()
Ik had het eigenlijk over zijn algemene houding, vooral de laatste 2 afleveringen.quote:Op zondag 17 december 2006 22:04 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik heb zijn reactie eigenlijk niet gezien...
Alweer een pot erbij in een keuken dus.quote:Op maandag 18 december 2006 00:51 schreef static het volgende:
Klopt als een bus, zag het een tijdje terug al toen ze als een wilde tekeer ging in de keuken.
Positief dan.
Wees blij dat het not in a name zitquote:
http://www.restaurant-hospitality.com/article/14221/quote:Later, they decided to move her out of T-Bones and into to a job described as "Senior Chef" at Terra Rossa, the resort's Italian restaurant. There's already an executive chef in place at Terra Rossa.
Dat is best een naaistreekquote:Op maandag 18 december 2006 07:51 schreef Gunner het volgende:
Ze is wel wat genept;
[..]
http://www.restaurant-hospitality.com/article/14221/
Volgens mij meende ze er ook nix van.quote:Op zondag 17 december 2006 20:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat viel me op. Temeer omdat er -volgens Ramsey dan- maar een miniem verschil was.
Jaha, maar Virginia ging ervan uit dat zij zou gaan winnen, zelfs met ZWAKKELINGEN.quote:Op maandag 18 december 2006 13:36 schreef Utrecht het volgende:
Volgens mij had Gordon expres twee zwakke koks erbij gedaan om de boel wat op te stressen, waarschijnlijk in de verwachting dat beide (TOM en Giacomo) als laatste gekozen zouden worden.
Ik denk dat hij zelf ook erg verbaasd was dat Virginia beide zwakke koks koos.
Je gaat toch niet in de finale 2 koks kiezen die al weken geleden eruit gegooid zijn omdat ze niet goed genoeg waren.
Maar dat is gewoon dom.quote:Op maandag 18 december 2006 14:53 schreef Utrecht het volgende:
Volgens mij dacht ze dat, doordat ze slechte koks koos, de lat voor haar lager zou komen te liggen.
Dat als ze met slechte koks ook een "goede" prestatie zou neerzetten, ze wel heel erg goed moest zijn.
Ja, een hele domme beslissing...quote:Op maandag 18 december 2006 15:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar dat is gewoon dom.
En ze had wellicht nog een kans gemaakt als ze die gasten inderdaad goed gemotiveerd had. Er was 0 leiderschap te bekennen
Shockingquote:Op maandag 18 december 2006 07:51 schreef Gunner het volgende:
Ze is wel wat genept;
[..]
Op usenet staat heel het seizoen. Staat er al wel een ruime week op, dus je moet een fatsoenlijke (pay)server hebben, maar dan kun je het zo downloaden.quote:Op dinsdag 19 december 2006 10:13 schreef Feya het volgende:
GODVERDOMME!!!
Kheb het gemist zondagweet iemand of het ergens te dl-en
is???
ThnXquote:Op dinsdag 19 december 2006 10:15 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Op usenet staat heel het seizoen. Staat er al wel een ruime week op, dus je moet een fatsoenlijke (pay)server hebben, maar dan kun je het zo downloaden.
Ik ben benieuwd wat daarvan waar is! Ook opmerkelijk:quote:Op maandag 18 december 2006 07:51 schreef Gunner het volgende:
Ze is wel wat genept;
[..]
Lekker stukje vlees, links op die foto.quote:Op dinsdag 19 december 2006 14:34 schreef Claudia_x het volgende:
Via google kwam ik trouwens nog hierop uit.![]()
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |