abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44397634
quote:
Op woensdag 13 december 2006 17:04 schreef WeirdMicky het volgende:
Het bewijs van SCH ontbreekt nog steeds volledig.
Bewijs waarvoor
pi_44397646
Voor de zogenaamde smerige campagne. Ik wil bewijs zien.
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
pi_44397675
Ik ook.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_44397676
quote:
Op woensdag 13 december 2006 17:06 schreef SCH het volgende:

[..]

Je hoeft het niet met mij eens te zijn, liever niet zelfs maar hier ging het niet over. Het ging blijkbaar om de bron van die dagelijkse bijeenkomst, dat wist Refregmental niet. Ik ga er teveel vanuit dat sommige dingen algemeen bekend zijn en dat mensen het nieuws volgen. Excuses daarvoor
Het gaat om een bron voor de smerige laster en moddergooi campagne die blijkbaar volgens velen gevoerd is door de CDA.

En ik geloof er geen flikker van, van die bijeenkomsten.
Is het echt zo slecht gesteld met de journalistiek?
Als journalist weet je toch dat je je beweringen moet onderbouwen (en dat kan het beste met een bronvermelding).
Blijkbaar ben je een erg slechte journalist... ik zou graag willen weten voor welke krant ofzo je werkt zodat ik al je artikelen kan debunken
pi_44397691
quote:
Op woensdag 13 december 2006 17:11 schreef WeirdMicky het volgende:
Voor de zogenaamde smerige campagne. Ik wil bewijs zien.
Die heb je maar je vindt het niet smerig - is mijn probleem niet
pi_44397719
quote:
Op woensdag 13 december 2006 17:12 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Het gaat om een bron voor de smerige laster en moddergooi campagne die blijkbaar volgens velen gevoerd is door de CDA.

En ik geloof er geen flikker van, van die bijeenkomsten.
Is het echt zo slecht gesteld met de journalistiek?
Als journalist weet je toch dat je je beweringen moet onderbouwen (en dat kan het beste met een bronvermelding).
Blijkbaar ben je een erg slechte journalist... ik zou graag willen weten voor welke krant ofzo je werkt zodat ik al je artikelen kan debunken
Maar wees dan eens duidelijk, lieve schreeuwende vrind van me.

Jij beweert dat die bijeenkomsten er niet waren. Dat het CDA geen dagelijks draaimoment van Bos vastelde?
pi_44397723
quote:
Op woensdag 13 december 2006 17:13 schreef SCH het volgende:

[..]

Die heb je maar je vindt het niet smerig - is mijn probleem niet
Een fictieve bijeenkomst is geen hele campagne en een uitspraak van een forumhomo is ook geen bewijs
pi_44397757
quote:
Op woensdag 13 december 2006 17:14 schreef SCH het volgende:

[..]

Maar wees dan eens duidelijk, lieve schreeuwende vrind van me.

Jij beweert dat die bijeenkomsten er niet waren. Dat het CDA geen dagelijks draaimoment van Bos vastelde?
Ik beweer dat jij geen bewijs het voor die hele smerige vieze campagne... en tot nu toe heb je dat bewijs ook helemaal niet geleverd.
pi_44397764
quote:
Op woensdag 13 december 2006 17:14 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Een fictieve bijeenkomst is geen hele campagne en een uitspraak van een forumhomo is ook geen bewijs
Wat heeft homo zijn ermee te maken
pi_44397767
Bewijs bewijs bewijs. Zo fijn zou het zijn.
pi_44397771
ik stel voor dat we gewoon doen alsof SCH dood is... dead men don't talk.
Aaah the beauty of digital reproduction.
Is it alive, or is it Phalanx?
--- Cameron Hodge ---
pi_44397820
quote:
Op woensdag 13 december 2006 17:15 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Ik beweer dat jij geen bewijs het voor die hele smerige vieze campagne... en tot nu toe heb je dat bewijs ook helemaal niet geleverd.
Die bijeenkomsten waren er dus niet???
pi_44397834
quote:
Op woensdag 13 december 2006 17:06 schreef SCH het volgende:

[..]

Je hoeft het niet met mij eens te zijn, liever niet zelfs maar hier ging het niet over. Het ging blijkbaar om de bron van die dagelijkse bijeenkomst, dat wist Refregmental niet. Ik ga er teveel vanuit dat sommige dingen algemeen bekend zijn en dat mensen het nieuws volgen. Excuses daarvoor
Die dagelijke bijeenkomst was om alle nonsens van Bos eens op een rijtje te zetten. Zoals zijn leugens over de HRA. Dat de slager het huis van de tandarts sponsort b.v.
pi_44397851
quote:
Op woensdag 13 december 2006 17:16 schreef SCH het volgende:

[..]

Die bijeenkomsten waren er dus niet???
De hele smerige lastercampagne was er niet eens.
Leer eens lezen
pi_44397891
Zou SCH daadwerkelijk journalist zijn of slechts schoonmaker?
pi_44397964
quote:
Op woensdag 13 december 2006 17:09 schreef WeirdMicky het volgende:
Een dagelijkse bijeenkomst is géén bron. Als jij een goed wetenschappelijk artikel zou moeten schrijven over de 'smerige campagne van het CDA', wat zou je dan als bron gebruiken? Die bijeenkomsten?
Die bijeenkomsten waren er, er werd het dagelijkse draaimoment vastgesteld, en ik vind dat smerig. Live with it
pi_44398023
quote:
Op woensdag 13 december 2006 17:17 schreef Refragmental het volgende:

[..]

De hele smerige lastercampagne was er niet eens.
Leer eens lezen
Tja, je draait de discussie nu om. Moet je zelf weten hoor
pi_44398034
quote:
Op woensdag 13 december 2006 17:17 schreef en_door_slecht het volgende:

[..]

Die dagelijke bijeenkomst was om alle nonsens van Bos eens op een rijtje te zetten. Zoals zijn leugens over de HRA. Dat de slager het huis van de tandarts sponsort b.v.
Je bevestigt het dus
pi_44398249
quote:
Op woensdag 13 december 2006 17:20 schreef SCH het volgende:

[..]

Die bijeenkomsten waren er, er werd het dagelijkse draaimoment vastgesteld, en ik vind dat smerig. Live with it
Zoals iemand hier zegt waren die bijeenkomsten er ook om de leugens van Bos op een rijtje te zetten. Wat is daar smerig aan?

Dit topic gaat overigens over de hele smerige campagne die blijkbaar door de CDA gevoerd is. Het enige "bewijs" (er is niet eens een bron) is een bijeenkomst.
Ik durf er geld op in te zetten dat alle partijen zulke bijeenkomsten houden om te bespreken wat door andere partijen gezegd is geworden... al durf ik ook te zeggen dat ik hier geen bewijs voor heb.
pi_44398277
quote:
Op woensdag 13 december 2006 17:22 schreef SCH het volgende:

[..]

Tja, je draait de discussie nu om. Moet je zelf weten hoor
Ik draai de discussie niet om... jij draait em om.
Ik heb het de hele tijd over de gehele campagne... jij haalt die bijeenkomsten aan.
Bijeenkomsten staan niet gelijk aan hele campagnes!!
pi_44398290
Dus de bijeenkomsten warren de lastercampagne die smerig zou zijn.

Ik vind dat een lichtelijk pathetische analyse.

Slotje?
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_44398399
quote:
Op woensdag 13 december 2006 17:29 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Zoals iemand hier zegt waren die bijeenkomsten er ook om de leugens van Bos op een rijtje te zetten. Wat is daar smerig aan?

Dit topic gaat overigens over de hele smerige campagne die blijkbaar door de CDA gevoerd is. Het enige "bewijs" (er is niet eens een bron) is een bijeenkomst.
Ik durf er geld op in te zetten dat alle partijen zulke bijeenkomsten houden om te bespreken wat door andere partijen gezegd is geworden... al durf ik ook te zeggen dat ik hier geen bewijs voor heb.
Tering. Je bent het niet met me eens. Wauw.
pi_44398464
quote:

[..]

Je bevestigt het dus
Jij denkt dat andere partijen niet 's ochtends een vergadering hadden om de dag door te nemen?
pi_44398474
quote:

[..]

Je bevestigt het dus
Leugens van de lijsttrekker van een andere partij op een rijtje zetten is iets anders dan draaikontmomenten vaststellen.
pi_44398487
quote:
Op woensdag 13 december 2006 17:35 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Leugens van de lijsttrekker van een andere partij op een rijtje zetten is iets anders dan draaikontmomenten vaststellen.
Nee hoor
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')