vuile laster...quote:Op dinsdag 12 december 2006 17:27 schreef SCH het volgende:
[..]
En wij ergeren ons aan de vuile laster van het CDA die jij dus maar verdedigt.
ik ben diep, maar dan ook diep geschoktquote:Op dinsdag 12 december 2006 17:37 schreef Genverbrander het volgende:
De smerige campagne van het CDA bestond uit de volgende laster (in chronologische volgorde):
<te schokkend om te laten staan>
volgens mij erger jij je alleen maar aan het feit dat het CDA een uitstekende en buitengewoon succesvolle campagne heeft gevoerd sinds maartquote:Op dinsdag 12 december 2006 17:27 schreef SCH het volgende:
[..]
Alsof Bos zelf een sterk inhoudelijke campagne heeft gevoerd.quote:Op dinsdag 12 december 2006 17:37 schreef Genverbrander het volgende:
Intussen geen enkele inhoudelijke reactie van het CDA, alleen maar zeiken op Bos.
Net zovaak draaien bij de armeense genocide? Daar wil ik wel bewijs van zien.quote:En natuurlijk zelf intussen net zo vaak draaien: over het ontslagrecht, de bezuingiing op de zorg, de huursubsidie, de armeense genocide etc etc etc.
Je maakt zelf een typo kneusquote:Op dinsdag 12 december 2006 17:31 schreef dubidub het volgende:
[..]
HIHI, JE ZEI BAK-ELLENDE D:;d;d;:D;D::DD: ;d;d:D: D: Zo'n teringgoede garp heb ik nog nooit gehoort!
TS: Ik vroeg me dus ook wel is af wat men er nou zo smerig aan vond, ben benieuwd
iddquote:Op dinsdag 12 december 2006 17:45 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Alsof Bos zelf een sterk inhoudelijke campagne heeft gevoerd.
idd, ik kan me die Nederland Kiest met Albayarak en Verhagen nog herinneren waarin Verhagen heel helder standpunt nam en die theemus compleet doorzaagde omdat zij dat niet deed.quote:[..]
Net zovaak draaien bij de armeense genocide? Daar wil ik wel bewijs van zien.![]()
quote:Op dinsdag 12 december 2006 17:37 schreef Genverbrander het volgende:
De smerige campagne van het CDA bestond uit de volgende laster (in chronologische volgorde):
<knip>
Verkiezingen: 41 zetels.
Intussen geen enkele inhoudelijke reactie van het CDA, alleen maar zeiken op Bos. En natuurlijk zelf intussen net zo vaak draaien: over het ontslagrecht, de bezuingiing op de zorg, de huursubsidie, de armeense genocide etc etc etc.
Nee, je bent een slecht verliezer. Een heel slecht verliezer. Tegen iemand zeggen "u draait en u bent niet eerlijk" en dat onderbouwen is op de man, maar om van laster te kunnen spreken moet het tenminste niet onderbouwd zijn. En daar is geen sprake van.quote:Op dinsdag 12 december 2006 17:27 schreef SCH het volgende:
Zoals ik al zei draaide Bos minstens zoveel als Balkenende en al zijn haagse collega's. De koning van het draaien is Marijnissen, die vlak voor de verkiezingen alle impopulaire stantpunten overboord kieperde.quote:Op dinsdag 12 december 2006 17:59 schreef en_door_slecht het volgende:
[..]
Nee, je bent een slecht verliezer. Een heel slecht verliezer. Tegen iemand zeggen "u draait en u bent niet eerlijk" en dat onderbouwen is op de man, maar om van laster te kunnen spreken moet het tenminste niet onderbouwd zijn. En daar is geen sprake van.
daar had idd best wel wat meer aandacht voor mogen zijn. hij is onderschat.quote:Op dinsdag 12 december 2006 18:06 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Zoals ik al zei draaide Bos minstens zoveel als Balkenende en al zijn haagse collega's. De koning van het draaien is Marijnissen, die vlak voor de verkiezingen alle impopulaire stantpunten overboord kieperde.
sorry, maar Christelijke mensen lezen echt geen Telegraaf.quote:Door de lastercampagne van het CDA is het echter allemaal op Bos geconcentreerd en omdat het merendeel van Nederland de Telegraaf leest, christelijk is en zelf niet nadenkt zijn mensen er nog in gaan geloven ook.
mee eens. de opkomst van de SP/Wilders is niet anders de verklarenquote:nederlanders zijn domme kuddedieren, dat hebben deze verkiezingen maar weer uitgewezen.
Het was, zoals ik al aangaf geen lastercampagne. Gewoon grote onzin. JM had i.d.d. wel harder aangepakt mogen worden. Met name door WB.quote:Op dinsdag 12 december 2006 18:06 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Zoals ik al zei draaide Bos minstens zoveel als Balkenende en al zijn haagse collega's. De koning van het draaien is Marijnissen, die vlak voor de verkiezingen alle impopulaire stantpunten overboord kieperde.
Door de lastercampagne van het CDA is het echter allemaal op Bos geconcentreerd en omdat het merendeel van Nederland de Telegraaf leest, christelijk is en zelf niet nadenkt zijn mensen er nog in gaan geloven ook.
nederlanders zijn domme kuddedieren, dat hebben deze verkiezingen maar weer uitgewezen.
Toch gek dat er maar 1 jankerd is die vind dat het CDA een 'laster' campagne heeft gevoerd. En zijn (rap slinkende) aanhang natuurlijk.quote:Op dinsdag 12 december 2006 18:23 schreef knowall het volgende:
CDA krijgt bij de volgende verkiezingen over vier (of waarschijnlijk nog minder) jaar wel de rekening voor deze laster. Wie de bal kaatst...
Het enige jammere is dat we dan straks hier een politiek klimaat krijgen zoals we dat van Amerika kennen, waar elkaar afzeiken belangrijker is dan een inhoudelijk debat en waar haast een haat heerst tussen de aanhang van de verschillende partijen. Aan de andere kant zijn we haatzaaierij de laatste vier jaar al gewend van het rechtse kabinet, dus wat dat betreft zijn we erop voorbereid...
Nee, 4 jaar zeiken, nooit meedenken, goedkoop scoren en jammeren als daar commentaar op komt, dat is stijl!quote:Op dinsdag 12 december 2006 18:35 schreef knowall het volgende:
Och, als minister-president een collega-politicus uitmaken voor 'draaikont', 'oneerlijk' en dergelijke, getuigt nou niet bepaald van stijl... Of eigenlijk wel: van de gristelijke huichelstijl zoals we die ook van Amerika kennen...
Dat zeggen de aanhangers van links elke keer nadat ze verloren hebben. Veel respect voor de democratie druipt er niet af.quote:Op dinsdag 12 december 2006 18:06 schreef Genverbrander het volgende:
nederlanders zijn domme kuddedieren, dat hebben deze verkiezingen maar weer uitgewezen.
Hou toch op man. Wat is daar nou 'smerig' aan? Of beweer jij dat Bos zijn kont nooit afveegt? Want dan is het inderdaad smerig.quote:Op dinsdag 12 december 2006 18:35 schreef knowall het volgende:
Och, als minister-president een collega-politicus uitmaken voor 'draaikont', 'oneerlijk' en dergelijke, getuigt nou niet bepaald van stijl... Of eigenlijk wel: van de gristelijke huichelstijl zoals we die ook van Amerika kennen...
Dat is oppositie voeren. Wanneer Bos, Balkenende vier jaar lang voor 'draaiende leugenaar' uitgemaakt zou hebben, dan had je 'n punt, maar nu niet... Het 'gezeik' en 'gejammer' ging over de inhoud, het 'niet meedenken' klopt niet en al zou het kloppen dan is dat nog geen probleem.quote:Op dinsdag 12 december 2006 18:42 schreef en_door_slecht het volgende:
[..]
Nee, 4 jaar zeiken, nooit meedenken, goedkoop scoren en jammeren als daar commentaar op komt, dat is stijl!
Euh, ik ben geen PvdA-er, maar heb juist op de partij gestemd die het meest geprofiteerd heeft van het verlies van de PvdA.quote:Op dinsdag 12 december 2006 18:46 schreef X. het volgende:
[..]
Hou toch op man. Wat is daar nou 'smerig' aan? Of beweer jij dat Bos zijn kont nooit afveegt? Want dan is het inderdaad smerig.
CDA heeft gewoon gebruik gemaakt van de zwakheden van de PvdA. De PvdA probeerde dat ook bij het CDA te doen, maar dat is door eigen falen mislukt.
Niet meer huilen, gewoon jezelf gedeisd houden en het over 4 jaar weer proberen. En Wouter Bos naar huis sturen uiteraard. Want die heeft het verlies aan zijn (draai)kont hangen.
Voor de rest klinken de aanteigingen gewoon als uitspraken van HELE SLECHTE VERLIEZERS.
Kom maar eens met een paar citaten dan.quote:Op dinsdag 12 december 2006 18:47 schreef knowall het volgende:
Het is typerend dat iemand die zijn mond vol heeft over 'normen&waarden' zelf ondertussen de mond vol heeft met de meest valse taal.
ZIe het radio-debat. Waarin Bos trouwens, heel goed, Balkenende opriep een faire, nette verkiezingsstrijd te voeren zonder dergelijke aantijgingen.quote:Op dinsdag 12 december 2006 18:52 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Kom maar eens met een paar citaten dan.
quote:Op dinsdag 12 december 2006 17:37 schreef Genverbrander het volgende:
Bos is een draaikont.
Bos liegt.
Bos is oneerlijk.
Bos wil een 'ouderenbelasting'.
Bos is een draaikont.
Bos is een draaikont.
Bos is een draaikont.
Bos is een draaikont.
Bos is een draaikont.
Bos is een draaikont.
Bos is een draaikont.
Bos is een draaikont.
Bos is een draaikont.
Bos is een draaikont.
Bos is een draaikont.
Bos liegt.
Bos is oneerlijk.
Bos is een draaikont.
Bos is een draaikont.
Bos is een draaikont.
Bos is een draaikont.
Bos is een draaikont.
Bos is een draaikont.
Bos is een draaikont.
Bos is een draaikont.
Bos is een draaikont.
Bos is een draaikont.
Bos is een draaikont.
Bos liegt.
Bos is oneerlijk.
Bos is een draaikont.
Bos is een draaikont.
Bos is een draaikont.
Bos is een draaikont.
Bos is een draaikont.
Bos is een draaikont.
Bos is een draaikont.
Bos is een draaikont.
Bos is een draaikont.
Bos is een draaikont.
Bos is een draaikont.
Bos liegt.
Bos is oneerlijk.
Bos is een draaikont.
Bos is een draaikont.
Bos is een draaikont.
Bos is een draaikont.
Bos is een draaikont.
Bos is een draaikont.
Bos is een draaikont.
Bos is een draaikont.
Bos is een draaikont.
Bos is een draaikont.
Bos is een draaikont.
Bos liegt.
Bos is oneerlijk.
Bos is een draaikont.
Bos is een draaikont.
Bos is een draaikont.
Bos is een draaikont.
Bos is een draaikont.
Bos is een draaikont.
Bos is een draaikont.
Bos is een draaikont.
Bos is een draaikont.
Bos is een draaikont.
Bos is een draaikont.
Bos liegt.
Bos is oneerlijk.
Bos is een draaikont.
Bos is een draaikont.
Bos is een draaikont.
Bos is een draaikont.
Bos is een draaikont.
Bos is een draaikont.
Bos is een draaikont.
Bos is een draaikont.
Bos is een draaikont.
Bos is een draaikont.
Verkiezingen: 41 zetels.
Intussen geen enkele inhoudelijke reactie van het CDA, alleen maar zeiken op Bos. En natuurlijk zelf intussen net zo vaak draaien: over het ontslagrecht, de bezuingiing op de zorg, de huursubsidie, de armeense genocide etc etc etc.
Nou, ik zie daar geen schandelijke citaten. Dus noem er eens een paar.quote:Op dinsdag 12 december 2006 18:53 schreef knowall het volgende:
ZIe het radio-debat. Waarin Bos trouwens, heel goed, Balkenende opriep een faire, nette verkiezingsstrijd te voeren zonder dergelijke aantijgingen.![]()
Jij gaat de theologie in en jij gaat je collega predikanten uitschelden voor draaikont en leugenaar . Nou succesquote:Op dinsdag 12 december 2006 17:39 schreef pmb_rug het volgende:
[..]
vuile laster...
ik luister.
iemand draaikont noemen is idd verschrikkelijk!! (zeker nadat hij een wao-belasting plan lanceert om het nog geen maandlater tot haast niks te verdunnen) werkelijk verschrikkelijk!!
tijd voor kamervragen van Halsema![]()
ze MOET wel geschokt zijn.
ik vind het allemaal wel meevallen, maar misschien kun jij me met specifieke voorbeelden (en bijbehorende argumenten overtuigen). Zo ethousiast ben ik helemaal niet over veel mensen bij het CDA. Vergeet niet dat ik in principe meer een CU stemmer zou moeten zijn gezien mijn profiel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |