Story of your lifequote:
fix hem danquote:Op maandag 11 december 2006 22:02 schreef Bos81 het volgende:
Wanneer haalt Noca dat kapotte schema eens uit zijn optextje ?
quote:Op maandag 11 december 2006 22:04 schreef dndiek het volgende:
Nog maar een keer: Goedenavond in de nieuwe Hools
quote:Op maandag 11 december 2006 22:11 schreef Bjoro het volgende:
een oudje, maar hij blijft leuk !
[afbeelding]
Ik kan het iedere keer wel weghalen. Maar als het in het schema van Noca blijft staan, zal het terug blijven komen.quote:
quote:Op maandag 11 december 2006 22:15 schreef Bluezz het volgende:
Bier!
Iggy pop is cool, lief, slim en filosofisch
en bovendien...sprekend Golferquote:
Dank u!quote:Op maandag 11 december 2006 22:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Stomme vraag eigenlijk
[afbeelding]
Alstu
Sprekend (qua donkerbruine stem) misschien wel, alleen heb ik een goddelijker lichaam.quote:
zoals ik al eerderr melde: Iggy is stoerquote:Op maandag 11 december 2006 22:15 schreef Bluezz het volgende:
Bier!
Iggy pop is cool, lief, slim en filosofisch
sterkte dan morgenquote:
Sterkte weer morgen.quote:
het is niet om aan te zienquote:Op dinsdag 12 december 2006 00:32 schreef Ambrosius het volgende:
Nog even pokeren kijken en dan slapen.
Ik zit nu weer de herhaling van de final table WSOP 2006 te kijken.quote:Op dinsdag 12 december 2006 00:47 schreef rubbereend het volgende:oi
[..]
het is niet om aan te zien
je en als je aan de finale tafel zat was je ook instant miljonair, volgend jaar ook eens meedoenquote:Op dinsdag 12 december 2006 00:51 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik zit nu weer de herhaling van de final table WSOP 2006 te kijken.
De winnaar krijgt maar 12 miljoen.
Lucratief ja, als je buy-in van meer dan $10.000 kan betalen.quote:Op dinsdag 12 december 2006 01:02 schreef rubbereend het volgende:
[..]
je en als je aan de finale tafel zat was je ook instant miljonair, volgend jaar ook eens meedoen
ja ik zoek nog wat sponsorsquote:Op dinsdag 12 december 2006 01:07 schreef popolon het volgende:
[..]
Lucratief ja, als je buy-in van meer dan $10.000 kan betalen.
Geloof dat ik daar volgend jaar ook maar aan moet gaan wennenquote:Op maandag 11 december 2006 22:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Stomme vraag eigenlijk
[afbeelding]
Alstu
quote:Op dinsdag 12 december 2006 09:41 schreef lookinforyou het volgende:
Mogguh Hoolsjes![]()
Sterkte DS![]()
Ik is een beetje ziekjes![]()
mocht je het nog lezen....sterkte !quote:Op dinsdag 12 december 2006 09:53 schreef DarkShine het volgende:
Ik dank u allen... Tot later vandaag.
hoezo, je stamkroeg gaat over op Jupiler?quote:Op dinsdag 12 december 2006 07:57 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Geloof dat ik daar volgend jaar ook maar aan moet gaan wennen
Goedemorgen
Economie en bedrijfseconomie(zo heet de studie tegenwoordig) aan de VUquote:
Mooie plaat blijft dat. Was onder de indruk toen ik m voor het eerst hoorde...quote:
zekers, ik hoor hem nog graag terug op feesten. En live gezongen is hij nog mooierquote:Op dinsdag 12 december 2006 11:45 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Mooie plaat blijft dat. Was onder de indruk toen ik m voor het eerst hoorde...
Aha, gezellig naar Buitenveldert dusquote:Op dinsdag 12 december 2006 11:36 schreef borisz het volgende:
[..]
Economie en bedrijfseconomie(zo heet de studie tegenwoordig) aan de VU![]()
quote:Op dinsdag 12 december 2006 11:47 schreef Da_Sandman het volgende:
Al gaat er natuurlijk niets boven Oakenfold's Southern Sun.
quote:Op dinsdag 12 december 2006 11:48 schreef Againzender het volgende:
[..]
Aha, gezellig naar Buitenveldert dus
jep daar woon ikquote:Op dinsdag 12 december 2006 11:51 schreef RayMania het volgende:
82 is toch naar IJmuiden?
* RayMania herinnert zich dat nog.
Ja, de VU is prima bereikbaar met het OVquote:Op dinsdag 12 december 2006 11:49 schreef borisz het volgende:
[..], ik ben er zo, lijn 82 naar sloterdijk en dan de metro naar de VU/ OS stadion
moet je vanavond eens bij Veenstra proberen, die heeft wat meer ruimte om 'afwijkende' verzoekjes te draaien. Met Sinterklaas draaide hij ook Ome Henk.quote:Op dinsdag 12 december 2006 12:00 schreef borisz het volgende:![]()
![]()
Ekdom draaide mijn verzoekje niet
Urbanus - een bakske vol met stro![]()
En als je iemand z'n kleine 's ochtends ziet wegbrengen waarvan het jochie telkens "ooooooooo guarda pappa, stella pappa" roept als hij naar boven kijkt en "ooooooo guarda pappa, fumo pappa" als hij de rokende uitlaatpijpen van de auto ziet, dan ben ik het.quote:Op dinsdag 12 december 2006 09:00 schreef Againzender het volgende:
Goedemorgen
ALs je zojuist iemand door Amsterdam hebt zien fietsen, met voorop de fiets een ventje dat de hele tijd naar boven loopt te wijzen en 'Maan, maan, maan!' zat te roepen: dat was ik
Was dat maar waar, kroegen zat.quote:Op dinsdag 12 december 2006 11:09 schreef rubbereend het volgende:
hoezo, je stamkroeg gaat over op Jupiler?
quote:Op dinsdag 12 december 2006 12:19 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Was dat maar waar, kroegen zat.
Voetbalclubs maar 1, en dan straks met het modernste stadion van de belgische bier liga
Er is idd echt geen ruk op TV deze dagen, op voetbal na. Maar ook dat is vanavond mager, kan alleen een oefenwedstrijdje van Italie < 21 of de Aziatische spelen zienquote:Op dinsdag 12 december 2006 12:19 schreef borisz het volgende:
Veenstra is een optie voor vanavond, dr is toch niks op tv vanavond.
Dr is nog wel een herhaling van Ranking the Stars, om 22. uur dat heb ik vrijdag gemist. En poker is er pas na half 12 ofzo,quote:Op dinsdag 12 december 2006 12:21 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Er is idd echt geen ruk op TV deze dagen, op voetbal na. Maar ook dat is vanavond mager, kan alleen een oefenwedstrijdje van Italie < 21 of de Aziatische spelen zien
Die kans zit er wel in ja.quote:Op dinsdag 12 december 2006 12:19 schreef rubbereend het volgende:
vanavond het aftreed debat van Rita hoop ik
Was wel aardig maar niet meer dan dat. Duurde allemaal wel erg lang per vraag.quote:Op dinsdag 12 december 2006 12:24 schreef borisz het volgende:
[..]
Dr is nog wel een herhaling van Ranking the Stars, om 22. uur dat heb ik vrijdag gemist.
Kijk, daar heb ik nou tig kanalen van op de schotel met 24 uur per dag poker, alleen vind ik er zelf geen reet aanquote:En poker is er pas na half 12 ofzo,![]()
quote:Op dinsdag 12 december 2006 09:00 schreef Againzender het volgende:
Goedemorgen
ALs je zojuist iemand door Amsterdam hebt zien fietsen, met voorop de fiets een ventje dat de hele tijd naar boven loopt te wijzen en 'Maan, maan, maan!' zat te roepen: dat was ik
en Balkenende speelt ondertussen zn vieze spelletje rustig verder..... die stuurt recht aan op een links minderheidskabinet zodat hij vanuit een kamer een half jaartje kan gaan schieten en daarna bij nieuwe verkiezingen kan toeslaan.quote:Op dinsdag 12 december 2006 12:25 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Die kans zit er wel in ja.
Ik kan na gisteren Balkenende z'n 1e uitspraak na de verkiezingen maar niet uit m'n hoofd krijgen: "We hebben goud".
Nee je hebt een zooitje waarvan de helft denkt dat je rood moet hebben en de ander helft dus danig verdeeld is dat als je niet wil dat Wilders gaat regeren, wel met de Christenunie moet.
Wel leuk om Wouter draaikont Bos zich ineens zo hard voor de SP en regeringsdeelname van de SP, SP-PVDA zien maken. En voor de verkiezingen wou hij zich er maar niet over uitlaten, bang als ie was voor de SP. EN nu weer, als de SP niet gaat regeren en de PVDA wellicht wel.
Die is toch voor de beetje volger van politiek finaal door de mand gevallen, Bos.
quote:Op dinsdag 12 december 2006 12:26 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Was wel aardig maar niet meer dan dat. Duurde allemaal wel erg lang per vraag.
[..]
Kijk, daar heb ik nou tig kanalen van op de schotel met 24 uur per dag poker, alleen vind ik er zelf geen reet aan
Na 12-en zelfs pas (0.10 Veronica, 0.30 Eurosport).quote:Op dinsdag 12 december 2006 12:24 schreef borisz het volgende:
[..]
Dr is nog wel een herhaling van Ranking the Stars, om 22. uur dat heb ik vrijdag gemist. En poker is er pas na half 12 ofzo,![]()
dan lig ik te slapenquote:Op dinsdag 12 december 2006 12:31 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Na 12-en zelfs pas (0.10 Veronica, 0.30 Eurosport).
Er komt op Veronica nog wel een special over Queen.
Hmm dat zijn kut momenten ja..quote:Op dinsdag 12 december 2006 12:58 schreef DarkShine het volgende:
Crematie was echt zwaar... Vooral toen die kameraad van me een zelfgemaakt gedicht voor en over zijn pa ging oplezen, toen had ik het echt ff moeilijk! In dat gedichtje 'als ik op zondag thuiskwam van Roda en we hadden weer 's verloren, dan zat jij als echte Ajacied op de bank en vroeg met een grote lach wat we gemaakt hadden'...
Nu even naar de kerstmarkt in Aachen, me gedachte maar verzetten.
quote:Op dinsdag 12 december 2006 13:00 schreef DarkShine het volgende:
Wat ik om tevond van die begrafenisondermers, ze draaiden de verkeerde muziek en noemde die kameraad van me bij zijn vader's naam...
Jezusquote:Op dinsdag 12 december 2006 13:00 schreef DarkShine het volgende:
Wat ik om tevond van die begrafenisondermers, ze draaiden de verkeerde muziek en noemde die kameraad van me bij zijn vader's naam...
Het was nog donker hoorquote:Op dinsdag 12 december 2006 13:26 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Againz. de maan overdag is altijd mooi
Nee, dan gaat de wintertijd niet in.quote:Op dinsdag 12 december 2006 14:59 schreef SCH het volgende:
1-1
Abequote:
Banmeldtopic, wie gaat er door voor de koelkast?quote:Op dinsdag 12 december 2006 14:59 schreef SCH het volgende:
1-1
Albaniequote:Op dinsdag 12 december 2006 15:33 schreef RayMania het volgende:
Welkom terug SCH, waar ben je geweest?
Ze moesten de cd vervangen, die cdspeler stond schijnbaar in een andere zaal.quote:Op dinsdag 12 december 2006 13:20 schreef rubbereend het volgende:
pffff dat zijn de zwaarste momenten bij zoiets, als het echt persoonlijk wordt! Knap van die jongen dat hij dat gedicht voorlas.
[..]dat is genant en erg pijnlijk
Op de koffietafel zei die nog 'heeft mijn pa ons weer gekloot he, door de verkeerde plaat op te zetten'.quote:Op dinsdag 12 december 2006 13:26 schreef Bluezz het volgende:
[..]
JezusWerd het wel snel hersteld??
Ik persoonlijk zou het ook niet kunnen. Had het dus echt moeilijk op dat moment... Nu nog steeds als ik eraan denk...quote:Op dinsdag 12 december 2006 13:32 schreef clauwheee het volgende:
Das knap van je kameraad DS, zou het niet kunnen! En een erg pijnlijke fout, als je het mij vraagt..
Waar heb je dat gelezen?quote:Op dinsdag 12 december 2006 16:39 schreef clauwheee het volgende:
Hé, das goed nieuws, Sara en Ammar komen waarschijnlijk snel terug!
quote:Op dinsdag 12 december 2006 16:39 schreef clauwheee het volgende:
Was op het 3fm nieuwsquote:
Goed nieuws inderdaad. Ik hoorde het op de radio.quote:Op dinsdag 12 december 2006 16:39 schreef clauwheee het volgende:
quote:Op dinsdag 12 december 2006 16:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/news/914(...)el_naar_huis%27.html
quote:Op dinsdag 12 december 2006 14:53 schreef golfer het volgende:
Als je nu in Haarlem iemand ziet fietsen die steeds roept: "hopelijk blijft het nog even droog", dan is dat Bluezz.![]()
Streng regime in Bangkok.quote:Op dinsdag 12 december 2006 16:51 schreef RayMania het volgende:
Volgens mij was SCH naar Bangladesh gestuurd, of bezocht hij het strikte regime in Bangkok?
Geen idee eigenlijk. Eens kijken.quote:Op dinsdag 12 december 2006 16:55 schreef rubbereend het volgende:
Heee Messenga hoe is het nou met die veiling afgelopen?
mooi nieuws inderdaadquote:Op dinsdag 12 december 2006 16:39 schreef clauwheee het volgende:
quote:Op dinsdag 12 december 2006 16:57 schreef Messenga het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk. Eens kijken.
Zonde van de Triplequote:Op dinsdag 12 december 2006 17:26 schreef golfer het volgende:
Straks lekker mosseltjes maken in triple bier.
Lekker stokbroodje erbij en natuurlijk sausjes.![]()
Heeft 'ie dan Libanon, de West Bank en Brisbane links laten liggen?quote:Op dinsdag 12 december 2006 16:54 schreef golfer het volgende:
WegenSCH bandeloosheid verbannen geweest naar Brabant.
En een hapje in Bangkok zat er ook niet inquote:Op dinsdag 12 december 2006 17:37 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Heeft 'ie dan Libanon, de West Bank en Brisbane links laten liggen?![]()
De bangerikquote:Op dinsdag 12 december 2006 17:40 schreef rubbereend het volgende:
wat zeuren we nou? Hij zat gewoon thuis op de bank
U heeft ook Spaans gehad ?quote:Op dinsdag 12 december 2006 17:59 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Die begroeting is zoooo fout op zoooo veel manieren
Tolkieeeeeeeee
Spaans sprekende vriendin in ieder geval.quote:
Ik moet er niet aan denken om tot 19.00 uur te werken. Of eet je daar op het werk je avond eten.quote:
Nope.. ik 'moet' wachten tot ik thuis ben (20:00) en ja ik verga nu al van de honger...quote:Op dinsdag 12 december 2006 18:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik moet er niet aan denken om tot 19.00 uur te werken. Of eet je daar op het werk je avond eten.
Dat is misschien wel verstandig ja.quote:Op dinsdag 12 december 2006 18:19 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Nope.. ik 'moet' wachten tot ik thuis ben (20:00) en ja ik verga nu al van de honger...
misschien de volgende keer een boterham meenemen
Ik moet er niet aan denken om 05.00 uur op te staan.quote:Op dinsdag 12 december 2006 18:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik moet er niet aan denken om tot 19.00 uur te werken. Of eet je daar op het werk je avond eten.
Dat is ook wel weer zo. Maar ik sta liever vroeg op dan dat ik laat thuis kom. Zo heb je niks aan de rest van de dag.quote:Op dinsdag 12 december 2006 18:25 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik moet er niet aan denken om 05.00 uur op te staan.
Zelf begin ik ook wel eens rond 10.30, eet op m'n werk wat en ga dan om 19.00 uur naar huis. Geweldig.
Wat moet je met de rest van de dag in de winter?quote:Op dinsdag 12 december 2006 18:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is ook wel weer zo. Maar ik sta liever vroeg op dan dat ik laat thuis kom. Zo heb je niks aan de rest van de dag.
Mee eens.quote:Op dinsdag 12 december 2006 18:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is ook wel weer zo. Maar ik sta liever vroeg op dan dat ik laat thuis kom. Zo heb je niks aan de rest van de dag.
In de winter is het misschien wat minder, maar als het wat warmer is, is het erg fijn om soms al om 15.00 uur thuis te zijn. Afhankelijk van de productie en personele bezetting.quote:Op dinsdag 12 december 2006 18:28 schreef popolon het volgende:
[..]
Wat moet je met de rest van de dag in de winter?
Ik slaap graag een beetje uit, niet te lang. Normaal begin ik trouwens om 08.30 en ga rond half 5 naar huis.
Vindje?? ik ben dan echt laat thuis (20:00 uur dus) dan is je hele avond ook al zowat voorbij..quote:Op dinsdag 12 december 2006 18:25 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik moet er niet aan denken om 05.00 uur op te staan.
Zelf begin ik ook wel eens rond 10.30, eet op m'n werk wat en ga dan om 19.00 uur naar huis. Geweldig.
Dat is inderdaad nog erger. Ik woon gelukkig 5 minuten fietsen van mijn werk af.quote:Op dinsdag 12 december 2006 18:48 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Vindje?? ik ben dan echt laat thuis (20:00 uur dus) dan is je hele avond ook al zowat voorbij..
da's natuurlijk lood om oud ijzer; je moet naar verhouding ook eerder naar bed.quote:Op dinsdag 12 december 2006 18:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Die verhouding gaat niet voor mij opquote:Op dinsdag 12 december 2006 18:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]
da's natuurlijk lood om oud ijzer; je moet naar verhouding ook eerder naar bed.
quote:Op dinsdag 12 december 2006 18:52 schreef appelsientje het volgende:
Maar goed ik ga hier maar eens afsluiten en dan op naar mijn vriendin
Fijne avond nog !
quote:Op dinsdag 12 december 2006 18:26 schreef DeTolk het volgende:
M'n ouders willen weten wat ik voor Kerst wil hebben.
Heb eigelijk geen idee. Wie weet wat leuks?
Sientje is lui die laat zijn vriendin op hem zittenquote:
dat monopolyt moeilijk hoorquote:Op dinsdag 12 december 2006 18:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Sientje is lui die laat zijn vriendin op hem zitten
http://www.outletplanet.n(...)iervaten-p-1623.htmlquote:Op dinsdag 12 december 2006 18:26 schreef DeTolk het volgende:
M'n ouders willen weten wat ik voor Kerst wil hebben.
Heb eigelijk geen idee. Wie weet wat leuks?
Hoe is het eigenlijk met vergaderenquote:
straks tussen de wedstrijden door mag ik weer vergaderenquote:Op dinsdag 12 december 2006 19:12 schreef dndiek het volgende:
[..]
Hoe is het eigenlijk met vergaderen?
eens, alleen heb je vrijdags de knollen wel opquote:Op dinsdag 12 december 2006 18:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
je baartje hoef je alleen te verven?quote:Op dinsdag 12 december 2006 19:14 schreef methodmich het volgende:
Avond!
Rondje op kosten van de zaakwaarnemer van Leonardo.
Morgen ben ik kerstman.
groeit je baard wel zo snel?quote:Op dinsdag 12 december 2006 19:14 schreef methodmich het volgende:
Avond!
Morgen ben ik kerstman.
Als ik laat begin ga ik ook laat naar bed, uurtje of 2 's nachts.quote:Op dinsdag 12 december 2006 18:48 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Vindje?? ik ben dan echt laat thuis (20:00 uur dus) dan is je hele avond ook al zowat voorbij..
Heb je een kerstmannenpak voor je verjaardag gekregen?quote:Op dinsdag 12 december 2006 19:14 schreef methodmich het volgende:
Avond!
Morgen ben ik kerstman.
Ik krijg een kerstmannenpak + baard.quote:
en?quote:Op dinsdag 12 december 2006 16:57 schreef Messenga het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk. Eens kijken.
Na-apertquote:
om vast te wennen aan de degradatie !quote:Op dinsdag 12 december 2006 12:19 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Was dat maar waar, kroegen zat.
Voetbalclubs maar 1, en dan straks met het modernste stadion van de belgische bier liga
Je gaat niet op kamers?quote:Op dinsdag 12 december 2006 11:52 schreef borisz het volgende:
[..]
jep daar woon ik. Anders neem ik de boot naar CS en pak ik een tram richting de VU
![]()
voor de grap is 9292ov ingevuld en kom ik erachter dat lijn 176 rechtstreeks naar de VU gaat vanuit Haarlem CS, dan meot ik wel met lijn 75 og 575 naar Haarlem CS , scheelt 2 miunten met lijn 82
dat is natuurlijk de beste optie!quote:
Eigenlijk ook de enigequote:Op dinsdag 12 december 2006 20:10 schreef Againzender het volgende:
[..]
dat is natuurlijk de beste optie!
Bij paps en mams kom je vast beter aan studeren toe....en daar draait het toch om ?quote:
het leven bestaat uit meer dan studeren.quote:Op dinsdag 12 december 2006 20:15 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Bij paps en mams kom je vast beter aan studeren toe....en daar draait het toch om ?![]()
![]()
![]()
Want?quote:Op dinsdag 12 december 2006 20:16 schreef borisz het volgende:
nog niet, 1ste jaar blijf ik nog ff thuis wonen![]()
En op gegeven moment hoopte je dat je leven uit studeren bestond, kut tentamensquote:Op dinsdag 12 december 2006 20:16 schreef Againzender het volgende:
[..]
het leven bestaat uit meer dan studeren.
Nope, Emigreren, dat is de beste optiequote:Op dinsdag 12 december 2006 20:10 schreef Againzender het volgende:
[..]
dat is natuurlijk de beste optie!
Ligt eraan welke studie je wilt doen, met economie en bedrijfskunde is dat inderdaad mogelijkquote:Op dinsdag 12 december 2006 20:18 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Nope, Emigreren, dat is de beste optie
Geflatteerde overwinning of Geflatteerde nederlaag?quote:Op dinsdag 12 december 2006 20:23 schreef RayMania het volgende:
Geflatteerd.
ik heb eigenlijk nog geen zin om te vertrekkkenquote:Op dinsdag 12 december 2006 20:16 schreef VoreG het volgende:
[..]
Want?
Iemand uit m'n oude klasme deed dat ook, die zit nu samen in een appartement (3-kamers) met z'n broer
Maar dat is dan weer in Delft, dan heb je vaker van dat soort dingen![]()
Goed begin, de echt Jura komt vanzelf wel als je verknocht raakt aan goede espresso en ristretto.quote:Op dinsdag 12 december 2006 20:21 schreef golfer het volgende:
De mosseltjes waren weer lekker.
Ik heb mijzelf via Marktplaats getracteerd op een 2e hands superdeluxe espresso-machine.
Morgenavond ga ik hem ophalen.
[afbeelding]
Ziet er goed uit!quote:Op dinsdag 12 december 2006 20:21 schreef golfer het volgende:
De mosseltjes waren weer lekker.
Ik heb mijzelf via Marktplaats getracteerd op een 2e hands superdeluxe espresso-machine.
Morgenavond ga ik hem ophalen.
[afbeelding]
oh ja...zoals ?quote:Op dinsdag 12 december 2006 20:16 schreef Againzender het volgende:
[..]
het leven bestaat uit meer dan studeren.
ja dat kun je thuis ookquote:
Nederlaag. het had meer moeten zijn, vanaf '80 t/m '90 scoorde ik 3 keer.quote:Op dinsdag 12 december 2006 20:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Geflatteerde overwinning of Geflatteerde nederlaag?
Achter kleine ondeugende kinderen aanhollenquote:
huh ? en je weet er zelf van ?quote:Op dinsdag 12 december 2006 20:48 schreef Bos81 het volgende:
Bos81 neemt afscheid.
Bos81 stopt als moderator!
daar kan toch geen biertje tegenop ?quote:Op dinsdag 12 december 2006 20:47 schreef DIGGER het volgende:
Achter kleine ondeugende kinderen aanhollen
Jammer...quote:
quote:
voor de avond/nacht zoeken ze nog iemand die door tijdverschil het makkelijk op kan brengenquote:Op dinsdag 12 december 2006 20:53 schreef popolon het volgende:
Modden in VBL wil toch ook niemand meer.
Goede keus Bosje.
Vandaag was Glenn druk doende met zijn beertje straf te geven. Die moest namelijk ook spruiten eten van hem, dus dan legde hij een spruit op het beertje.quote:Op dinsdag 12 december 2006 20:49 schreef Bjoro het volgende:
[..]
daar kan toch geen biertje tegenop ?
En sommigen mogen van Danny R. nooit meerquote:Op dinsdag 12 december 2006 20:53 schreef popolon het volgende:
Modden in VBL wil toch ook niemand meer.
quote:Op dinsdag 12 december 2006 20:55 schreef DIGGER het volgende:
Vandaag was Glenn druk doende met zijn beertje straf te geven. Die moest namelijk ook spruiten eten van hem, dus dan legde hij een spruit op het beertje.
Als hij dan per ongeluk het beertje aanstootte, viel die spruit natuurlijk op de grond, dat was "no bene" en dus straf: Op de trap zitten en streng toegesproken worden. En dan 2 minuten later moest het beertje natuurlijk excuses maken alvorens terug te mogen de kamer in.
En dat ging een keer of 5 zo van voren af aan. Heerlijk om naar te kijken (met een biertje in de hand trouwens, dat klopt).
Ach dat zal wel meevallen. Ik zie me zelf in ieder geval niet als een van de bepalende gezichten en zal dat ook nooit doen denk ik.quote:
In SPT?quote:Op dinsdag 12 december 2006 20:55 schreef Bjoro het volgende:
[..]
voor de avond/nacht zoeken ze nog iemand die door tijdverschil het makkelijk op kan brengen
een combi-regeling...SPT en HOOLSquote:
Hij is 2 talig VoreG, als jij Nederlands tegen hem praat, spreekt ie Nederlands terug. Behalve als hij een woord wel in het Italiaans weet en niet in het Nederlands, dan gooit ie dat er doorheen, hopende het de andere persoon zo duidelijk te maken. Thuis spreekt hij Italiaans, maar soms ook Nederlands, bijvoorbeeld in reactie op dingen die hij hoort op TV of een telefoongesprek. En hij is nu druk oefenende met zijn kennis, pakt de fruitschaal en noemt elk stuk fruit eerst in het Italiaans en vervolgens het Nederlands.quote:Op dinsdag 12 december 2006 20:57 schreef VoreG het volgende:
Wel spruitjes eten, maar geen Nederlands praten..
Spruitjes als extra, hem misleiden door het balletje balletje te noemen en hem laten opvoeden door Hagenees.quote:Op dinsdag 12 december 2006 21:10 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Vanavond had hij overigens bij m'n schoonouders al pasta gegeten, die spruiten waren voor hem gewoon puur als extra'tje, die at hij hier bijna als snackje. Kinderen die spruiten eten zijn volgens mij nogal zeldzaam.
Glenn noemt spruiten overigens "Balletje balletje".
quote:Op dinsdag 12 december 2006 21:13 schreef VoreG het volgende:
Spruitjes als extra, hem misleiden door het balletje balletje te noemen en hem laten opvoeden door Hagenees.
Arm kind
Ben je hem ook al aan het leren dat hij "boe boe boe" zegt als jij Haarlem, Telstar of Veendam zegt ?quote:Op dinsdag 12 december 2006 21:33 schreef DIGGER het volgende:
Mag ik dan nog toevoegen dat als ik het a... woord noem of hij dit hoort noemen door iemand anders, hij automatisch "Boe boe boe no bene!" roept?
Dan is jullie plaatje wel compleet / af he?
Dan wordt het geen vaffanculo, kankâhleiâh, maar klootviool!quote:Op dinsdag 12 december 2006 21:46 schreef golfer het volgende:
De meeste van jongs-af-aan door de ouders zo geindoctrineerde kinderen zetten zich later heerlijk fel af tegen de ideeën van die indoctrinerende ouders.
Kan niet wachten todat Glenn in de pubertijd komt.![]()
Ik vind het meer in de richting van een Plork gaan. Teminste ik vind haar geen mooi gezicht hebben. Zo kan ik het beter zeggen.quote:
bos wat zeg je nuquote:Op dinsdag 12 december 2006 22:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik vind het meer in de richting van een Plork gaan. Teminste ik vind haar geen mooi gezicht hebben. Zo kan ik het beter zeggen.
Vlak voor ik naar bed ga moet ik toch wel Bos nog effequote:Op dinsdag 12 december 2006 22:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik vind het meer in de richting van een Plork gaan. Teminste ik vind haar geen mooi gezicht hebben. Zo kan ik het beter zeggen.
Jij wordt toch niet de nieuwe mod van Babes & Hunks, Soaps, Sterren en Showbizz enzoquote:Op dinsdag 12 december 2006 22:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, hoor over een tijdje ben ik gewoon zwart zonder tagquote:Op dinsdag 12 december 2006 22:39 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Jij wordt toch niet de nieuwe mod van Babes & Hunks, Soaps, Sterren en Showbizz enzo
one of us...zeg maar (al heb ik wel een nietszeggend-tagje achter mijn naamquote:Op dinsdag 12 december 2006 22:52 schreef Bos81 het volgende:
Nee, hoor over een tijdje ben ik gewoon zwart zonder tag
met Bastiaan Geleijnse, een van de mannen achter Fokke en Sukkequote:Op dinsdag 12 december 2006 22:51 schreef pascalheister het volgende:
"onder de tram" zo weer even kijken
Bos volgt Marijnissen in alles, wordt er een beetje ziek van.quote:Op dinsdag 12 december 2006 23:07 schreef Againzender het volgende:
Jezus, wat een poppenkast in de Kamer
EN Marijnissen gaat een motie van wantrouwen indienen, en Bos gaat daaar nu alvast proberen de vruchten van te plukken.
Lijkt mij niet dat de kiezers daar intrappen Wouterzo speel je de SP alleen maar in de kaart bij de aanstaande verkiezingen
ik denk ook niet dat dit Bos veel extra stemmen gaat opleveren.....quote:Op dinsdag 12 december 2006 23:09 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Bos volgt Marijnissen in alles, wordt er een beetje ziek van.
Wij gaan morgen naar Den Haag, ik ga Verdonk toch ff zo vreselijkquote:Op dinsdag 12 december 2006 23:18 schreef SCH het volgende:
Gaat toch ook niet om de stemmen - gaat om het principe
Als er nu nog mensen worden uitgezet, hoop ik dat het volk zich gaat roeren en dat er honderdduizenden naar het Malieveld komen
Namen zijn altijd met een hoofdletter.quote:Op dinsdag 12 december 2006 23:26 schreef Bluezz het volgende:
Oh en waarom schrijf ik haar naam met een hoofdletter![]()
Ik schrijf Feyenoord ook met een hoofdletter, is taaltechnisch toch correct...quote:Op dinsdag 12 december 2006 23:26 schreef Bluezz het volgende:
Oh en waarom schrijf ik haar naam met een hoofdletter![]()
Hele oude aflevering volgens mij, deze heb ik al op het internet gezien.quote:Op dinsdag 12 december 2006 23:01 schreef pascalheister het volgende:
[..]
met Bastiaan Geleijnse, een van de mannen achter Fokke en Sukke![]()
Volgens mij gaat het hier wel om de stemmen, tenminste wel als ik Bos hoor. En bij Verdonk hetzelfde trouwens.quote:Op dinsdag 12 december 2006 23:18 schreef SCH het volgende:
Gaat toch ook niet om de stemmen - gaat om het principe
Beetje raar, zo net na de verkiezingen toch?quote:Op dinsdag 12 december 2006 23:35 schreef Againzender het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het hier wel om de stemmen, tenminste wel als ik Bos hoor. En bij Verdonk hetzelfde trouwens.
quote:
ik heb het idee dat er op nieuwe verkiezingen wordt aangestuurd, maar misschien ben ik pessimistisch (of optimistisch?)quote:Op dinsdag 12 december 2006 23:36 schreef SCH het volgende:
[..]
Beetje raar, zo net na de verkiezingen toch?
die trut is mijn zwaai niet waardquote:
Niet uitzwaaien, eerder bepaalde asielzoekers weg laten blijven ipv de rode loper uitleggen.quote:
Hijlcoquote:Op woensdag 13 december 2006 00:56 schreef popolon het volgende:
Ik zat het even R1 te luisteren maar ik stop er maar weer mee.
Heb jeje tanden gepoetst?quote:Op woensdag 13 december 2006 01:07 schreef SCH het volgende:
Mag ik eindelijk naar bed?
Ik moet ook altijd huilen om de Stones.quote:Op woensdag 13 december 2006 00:57 schreef DarkShine het volgende:
Avond
Net ff bij mijn kameraad en zijn neef geweest. Zit nu de Stones te luisteren en de tranen staan me weer in mijn ogen...
Laat maar stromen DSquote:Op woensdag 13 december 2006 00:57 schreef DarkShine het volgende:
Avond
Net ff bij mijn kameraad en zijn neef geweest. Zit nu de Stones te luisteren en de tranen staan me weer in mijn ogen...
Ja je moet je tanden wel regelmatig poetsen anders worden ze rot en zwart...quote:
Lekkere nummers om bij te janken.quote:Op woensdag 13 december 2006 01:17 schreef DarkShine het volgende:
Heb trouwens de platen van de Stones opstaan die ze op de crematie draaiden (White Horses & You can't always get what you want)...
* GR met Stevie Ann op je oren, blijf je wel wakkerquote:
quote:Op dinsdag 12 december 2006 20:55 schreef Bjoro het volgende:
[..]
voor de avond/nacht zoeken ze nog iemand die door tijdverschil het makkelijk op kan brengen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |