En toch nog virtueel zwaaien,quote:Op dinsdag 12 december 2006 23:41 schreef du_ke het volgende:
Dit is wel wat goedkoop maar vooruit dan maar.
Ze had natuurlijk al veel eerder uit haar functie gezet moeten worden. Want ze is duidelijk geen politiek zwaargewicht als zelfs een opgedirkt staatssecretariaat haar ruim boven de pet gaat.
nos.nlquote:23:43 12 December 2006
VVD-ministers weg bij motie
Rond middernacht wordt het Kamerdebat hervat over het al dan niet verlengen van de uitzetstop voor asielzoekers. Minister Verdonk komt terug naar de Kamer na beraad met het kabinet.
Als Verdonk blijft weigeren de motie uit te voeren waarin de Kamer vraagt om verlenging van de uitzetstop, volgt er waarschijnlijk een motie van wantrouwen tegen Verdonk. Volgens VVD-leider Rutte treden dan alle VVD-ministers af.
Verdonk wil de uitzettingen direct na het debat hervatten. Dat kan betekenen dat vannacht mensen op het vliegtuig worden gezet. Of dat ook na het aftreden van Verdonk zo is, is onduidelijk
quote:Op dinsdag 12 december 2006 23:47 schreef Kozzmic het volgende:
Ik kan me nog een deelnemer herinneren in het tweede seizoen van Big Brother. Ed, geloof ik. Werd door de kijkers weggestemd en weigerde vervolgens het BB-huis te verlaten.
Ik acht Rita ook wel in staat tot zo'n actie.
We moeten haar onder dwang de kamer en het kabinet uit slepen.quote:Op dinsdag 12 december 2006 23:47 schreef Kozzmic het volgende:
Ik kan me nog een deelnemer herinneren in het tweede seizoen van Big Brother. Ed, geloof ik. Werd door de kijkers weggestemd en weigerde vervolgens het BB-huis te verlaten.
Ik acht Rita ook wel in staat tot zo'n actie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |