iddquote:Op dinsdag 12 december 2006 20:50 schreef VoreG het volgende:
Bossie bedankt
Nu die ander, uit 's hertogenbossie!
Robbie bied je maar aan.
quote:Op dinsdag 12 december 2006 21:01 schreef zevenkamp het volgende:
Komt er zeker weer een joden-moderator voor in de plaats
quote:Op dinsdag 12 december 2006 21:01 schreef zevenkamp het volgende:
Uiteraardquote:Op dinsdag 12 december 2006 21:01 schreef zevenkamp het volgende:
Ik sluit mij helemaal aan bij bovenstaande post.quote:Op dinsdag 12 december 2006 21:14 schreef DIGGER het volgende:
On a more serious note: Mensen met zelfreflectie en die knopen durven door te hakken als zij hun eigen prestatie niet meer vinden matchen met hetgeen ze nodig vinden voor de functie kun je niks anders dan respect voor hebben. Niks is makkelijker dan maar rustig op je plek blijven zitten en wachten tot anderen met opmerkingen komen.
Kortom: Verstand besluit, respect daarvoor. Hopen op net zo'n goede opvolger.
Absoluut, 1000 Ajax fans, 1 moderator.Zelfde voor andere clubs.Maar aangezien Ajax de grootste aanhang van Nederland heb, hebben we ook de meeste moderators.quote:Op dinsdag 12 december 2006 21:01 schreef zevenkamp het volgende:
quote:Op dinsdag 12 december 2006 21:14 schreef DIGGER het volgende:
On a more serious note: Mensen met zelfreflectie en die knopen durven door te hakken als zij hun eigen prestatie niet meer vinden matchen met hetgeen ze nodig vinden voor de functie kun je niks anders dan respect voor hebben. Niks is makkelijker dan maar rustig op je plek blijven zitten en wachten tot anderen met opmerkingen komen.
Kortom: Verstandig besluit, respect daarvoor. Hopen op net zo'n goede opvolger.
Ik ookquote:Op dinsdag 12 december 2006 21:29 schreef golfer het volgende:
Ik sluit mij helemaal aan bij bovenstaande post.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |