Das haar voetbalmattiejjj nTb jeweeeetsquote:Op maandag 11 december 2006 22:46 schreef MikelenniuM het volgende:
stoere gangstahswat doet dat jochie van 10 er trouwens tussen???
Dankquote:Op dinsdag 12 december 2006 03:17 schreef BoomSmurf het volgende:
Jajong + foto + tekst + signature =
Die hoort hier helemaal niet tussenquote:
Dat is vet stoer, jeweetsquote:Op dinsdag 12 december 2006 12:46 schreef koffiegast het volgende:
vraag me soms af waarom het zo belangrijk is om de ene na de andere na te doen bij die breezah cultuur :/
Dat weet je niet. De Olsen twins zien er ook uit alsof ze net dons op hun venusheuveltjes hebben...quote:
Ze hebben je door, ouwe sherrif.quote:Op dinsdag 12 december 2006 15:41 schreef EvilWasp het volgende:
Kut.
quote:Op dinsdag 12 december 2006 14:01 schreef Appelsappucino het volgende:
De Olsen twins zien er ook uit alsof ze net dons op hun venusheuveltjes hebben...
Dat "Kut" was meer bedoeld op mijn ongelukkige dubbelpostquote:Op dinsdag 12 december 2006 15:49 schreef Appelsappucino het volgende:
[..]
Ze hebben je door, ouwe sherrif.
Ren!
quote:
return of the gaylord?quote:
Kanker wat een kanker dom berichtquote:
waar is mijn klb topicquote:Op dinsdag 12 december 2006 21:21 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Kanker wat een kanker dom bericht![]()
quote:Op dinsdag 12 december 2006 21:21 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Kanker wat een kanker dom bericht![]()
HOLY SHIT What the fuck is dat voor taalquote:Op dinsdag 12 december 2006 19:30 schreef Koentje3 het volgende:
[..]held
![]()
..omg :x
http://www.xseno.nl/Richie_05 van z'n vriendin:
eeY eeY sgatjOew__
sO iingebroOkerT__**
nOu iiC will ffiejs kwijT dak hiil fiil fOjn jOe hOud!!__
en daT jOe altijT bY mOii trEcht kan!!
;; peOple Q's drOpOej aan deesOe sgatjj__XxX
wantt hijs t waarT
nOu liiefiie__jOe maGh well inbreekOEj biiY mOi__ jOe weet diie w8wOorT__
nOu hOu fOjn jOe__xXx 4-jOe
MutCh lOFe__+kissis xxx-xxx
_*JeLLo*_ _
OMFG? de breezah taal ontwikkeld zich?
eventjes een beeld van z'n vriendin:
[afbeelding]
Zo dom als ....![]()
En dit schrijft richard op de site van zn vriendin:
Sgatjee!!!!!!!!!!!
Heb nu ook ff lkr ingebroke I Love you So Much
onze droom wordt gwn werkelijkheid
You know i U
And I know That U ME
Trouwens mense.....ik wil 3 dinge zegge
1. Dit is me baby 4 LIFE
2. Drop Blings aan me sgatje
3. Niet tof doen tege me sgatje want anders..... krijg je mij op je nek
Maaja sgatje Jij kan ook ALTIJD bij mij terecht!!!!! wnr je ook wilt ik sta ALTIJD voor je klaar
!!Hvj Baby 4 Ever & Ever!!
.... Wie heeft er zin om bij dat vrouwtje even te gaan slijmen![]()
![]()
wat een pleuris bende heeft die van zijn tekst gemaakt zegquote:Op dinsdag 12 december 2006 22:00 schreef DLTF het volgende:
Vertaal dit anders maar even, als je je verveeld, wat n dombo....
Ik noem even: hoofdletters, punten, komma's, wanneer d, wanneer t.... echt ongelofelijk, hij meent het nog serieus ook:
http://www.cooldudes.nl/firmaRenR
dit gaat over ons de etherpiraaten dit licht vrij zwaar hoop dat je naar dit verhaal ander over de etherpiraat gaat denken
de etherpiraat draaid leuke nederlandse plaatjes voor mensen die ziek zijn en ok voor gewoone mensen voor jong en houd om un plezier te doen maar der is 40 jaar treug een nieuwe wed gekomen dat ze hun hobby niet meer uit mogen hoevene op de radio om dat ze wad heben verzone wad niet een ken ze zijnden dat het stoorde op de lucht weegen dan kan niet wand de ontvangers komen niet zo hoog toen is der een speciale agentschap in geroepen op etherpiraaten op tepaken genaamd agentschaptecom dat zijn de groote flikkers op aard ze maken alles kapot en ze doen je heel pijn as je word gepakt word je uit de lucht gehald of tewel ze paken alles van je af al je aprateur dat je niet meer kan zenden en dat doet heeel veel piraaten erg pijn zo als mij en meerdere piraaten in ons land dus krijg alsjebliefd meer begrip voor de piraaten ze bedoelen alles heel goed OVER ZINLOOSGEWELD hooligans worden niet een met wild gedrag op gepakt of als ze een groote crimineel oppaken doen ze dat met 2 man maar as ze een etherpiraat op paken doen ze dat met vole macht wel 20 kut wouten zo zielig zo ondogig zo zo pijn in het hartje van de etherpiraat de etherpiraat word gezien as een groote crimnieel maar wad is der mis mee om leuke nederlandsetalige plaatjes tedraaien voor mensen die der van houden het komt toch uit een goet hart het is toch goed bedoeld of niet soms !!! DUS ONTHOUD EEN DING AGENTSCHAPTELCOM MAAKT MEER KAPOT WAD JE LIEF IS !!!!!!! hoop dat je ons nu wad meer waardeerd en begrijpt dank je wel ?
hij houd van latin, ricky martin queerquote:Op dinsdag 12 december 2006 21:35 schreef japserr het volgende:
[..]
HOLY SHIT What the fuck is dat voor taalze worden met de minuut erger
![]()
die gast wil je volgens mij niet in je nek aan zijn postuur te zien![]()
Mijn ogenquote:
Dit meen je nietquote:
ik zie er drie..quote:Op woensdag 13 december 2006 06:36 schreef PPAUL het volgende:
een walrus op het strand! wehelp!
Inderdaadquote:Op woensdag 13 december 2006 06:36 schreef PPAUL het volgende:
een walrus op het strand! wehelp!
haha, dan heb ik nogwel wat foto's van vorig toernooiquote:Op woensdag 13 december 2006 08:08 schreef B_BOY het volgende:
[..]
ik zie er drie..
maarre guiduuuw kun je ook niet het hockeysletjes topic weer leven in blazen?
is dit:quote:Op woensdag 13 december 2006 10:23 schreef Zosk het volgende:
Nederlands?
Nederlands?quote:eeY eeY sgatjOew__
sO iingebroOkerT__**
nOu iiC will ffiejs kwijT dak hiil fiil fOjn jOe hOud!!__
en daT jOe altijT bY mOii trEcht kan!!
;; peOple Q's drOpOej aan deesOe sgatjj__XxX
wantt hijs t waarT
nOu liiefiie__jOe maGh well inbreekOEj biiY mOi__ jOe weet diie w8wOorT__
nOu hOu fOjn jOe__xXx 4-jOe
MutCh lOFe__+kissis xxx-xxx
_*JeLLo*_ _
over 5 jaar is dat normaal nederlands..quote:Op woensdag 13 december 2006 10:22 schreef -SL- het volgende:
Welke taal is het die ik zo vaak voorbij zie komen?
Snap er geen reet van soms![]()
jeweetsquote:Op woensdag 13 december 2006 10:26 schreef -SL- het volgende:
[..]
is dit:
[..]
Nederlands?
dan praat ik Papiamento
oooohquote:Op woensdag 13 december 2006 10:26 schreef -SL- het volgende:
[..]
is dit:
[..]
Nederlands?
dan praat ik Papiamento
fietsenquote:Op woensdag 13 december 2006 10:43 schreef outcast_within het volgende:
[..]
ooooh
dacht al die tijd dat ze het over fietsen hadden... damn
Ja ik weettoch...quote:
Favoriete sport: op de bank ziten tv loeren met dike mert worst in de bek met un fijn biertjequote:Op dinsdag 12 december 2006 22:00 schreef DLTF het volgende:
Vertaal dit anders maar even, als je je verveeld, wat n dombo....
Ik noem even: hoofdletters, punten, komma's, wanneer d, wanneer t.... echt ongelofelijk, hij meent het nog serieus ook:
http://www.cooldudes.nl/firmaRenR
dit gaat over ons de etherpiraaten dit licht vrij zwaar hoop dat je naar dit verhaal ander over de (....)
quote:Op woensdag 13 december 2006 11:49 schreef Guiduuuuw het volgende:
[afbeelding]
Speciaal voor B_Boy ... een meisje van 5
dan wil je zelf stiekem wle meequote:Op woensdag 13 december 2006 11:56 schreef BaajGuardian het volgende:
kunnen we die breezers niet naar irak sturen ofzo..
En die kutgothics ook!quote:Op woensdag 13 december 2006 11:56 schreef BaajGuardian het volgende:
kunnen we die breezers niet naar irak sturen ofzo..
Je bent zelf een gothic!quote:
Was een verkapte poging mee te mogenquote:Op woensdag 13 december 2006 12:00 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Je bent zelf een gothic!
stommert...
quote:Op woensdag 13 december 2006 12:05 schreef Tha-CheF het volgende:laat me een van de eerste zijn die jullie dit toewenst
[afbeelding]
![]()
![]()
zijn xseno profiel aan het updatenquote:
quote:Op woensdag 13 december 2006 12:51 schreef Tha-CheF het volgende:
[..]
zijn xseno profiel aan het updaten
Ik moest reageren op zijn foboquote:Op woensdag 13 december 2006 12:58 schreef MrFl0ppY het volgende:
we hebben ze ook op fok!
[afbeelding]
Aanschouw tevens het vriendelijkheid van zijn verhaaltje
Je naam is wel BrEeZaHquote:
quote:
zucht. Opstandig vandaag? Doe es nietquote:Op woensdag 13 december 2006 13:06 schreef -SL- het volgende:
[..]
Ik heb Hertog Jan heul nooit geschreven als: HeRtOg JaN
Klein?quote:
Jamaar....ik moet ertegen vechten, en ben bekaf..quote:Op woensdag 13 december 2006 13:06 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
[..]
zucht. Opstandig vandaag? Doe es niet
Ik weet waar de mijne is, das voldoende voor mequote:Op woensdag 13 december 2006 13:08 schreef -SL- het volgende:
[..]
Jamaar....ik moet ertegen vechten, en ben bekaf..
Waar zijn de cheyle tjiks ??
dus omdat jij elke dag gepwnd word is het minder leuk?quote:Op woensdag 13 december 2006 13:07 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
[..]
Toch niet. Alsof dat nieuw is zeg
Ja ik weet ook waar de mijne is, duh!quote:Op woensdag 13 december 2006 13:17 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
[..]
Ik weet waar de mijne is, das voldoende voor me
ik heb een yotta-pwnagequote:Op woensdag 13 december 2006 13:41 schreef BaajGuardian het volgende:
ik heb een grote pwnage
jeweets.quote:Op woensdag 13 december 2006 11:49 schreef Guiduuuuw het volgende:
[afbeelding]
Speciaal voor B_Boy ... een meisje van 5
whehe niemand kan daar tegenopquote:
quote:
Google moet eens stoppen met die onherkenbare plaatjes vertonenquote:Op woensdag 13 december 2006 14:12 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
[..]
Geen idee, Google was my friend
Een lieve jongen is het:quote:Op woensdag 13 december 2006 12:58 schreef MrFl0ppY het volgende:
we hebben ze ook op fok!
[afbeelding]
Aanschouw tevens het vriendelijkheid van zijn verhaaltje
quote:Op 13-12-2006 14:36 schreef Jajong
[..]
Eh, ik probeer je enkel over te halen hoor. Als ik zo'n kankerkop had zou ik erin gaan snijen namelijk LoL
Nu opkankeren uit mijn fotoboek voordat mensen denken dat ik met vleermuizen socialize.
gezicht plzquote:Op woensdag 13 december 2006 14:53 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
Sorry allen, dit is lachuh
[afbeelding]
Vers van het fobo
quote:
quote:Op woensdag 13 december 2006 15:09 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
[..]
http://fotoboek.fok.nl/user/Brechtje
[afbeelding]
Daar dacht ik ook aanquote:Op woensdag 13 december 2006 15:46 schreef outcast_within het volgende:
LOL
[afbeelding]
zelfs een blurry en een foto in spiegel in een. plus dus delen van het lichaam
Hou je van nat of droog?quote:
Ik welquote:Op woensdag 13 december 2006 16:02 schreef B_BOY het volgende:
[..]
echter de vraag is zou je ooit bij haar thuis durven komen?
Waar? Ik heb zo'n gevoel dat ze ook bij mij op school zit/zat namelijk, van rhijn college (school voor eodquote:Op maandag 11 december 2006 23:42 schreef rakotto het volgende:
[quote]Op zaterdag 9 december 2006 20:29 schreef Zosk het volgende:
[afbeelding]
Die zit/zat bij mij op school, ik weet het niet eens.
Mooi, ik heb haar alvast nat geneukt, dus nu mag jijquote:Op woensdag 13 december 2006 16:06 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
[..]
Als het over neuken gaat: nat
Die heb ik al jaren geen water gegeven, dus jij hebt mazzel!quote:Op woensdag 13 december 2006 16:07 schreef outcast_within het volgende:
als het over cactussen gaat: droog
och, kan mij het schelen ookquote:Op woensdag 13 december 2006 16:10 schreef -SL- het volgende:
[..]
Mooi, ik heb haar alvast nat geneukt, dus nu mag jij
Die houdt d'r buik in.quote:Op woensdag 13 december 2006 14:53 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
[afbeelding]
Vers van het fobo
k hoop dat ze kanker krijgen die maagdelijke schavuitjesquote:Op donderdag 14 december 2006 12:05 schreef Tha-CheF het volgende:
[afbeelding]
overload aan breezers... betwijfel of de servers het aankunnen
rip voor de nabestaandenquote:
Dat meisje is niet lelijk.. GAAAAAAAAAAAST WAAR HEB JIJ JE OGEN ZITTENquote:Op donderdag 14 december 2006 12:19 schreef Smash-it het volgende:
[afbeelding]
Stond serieus zo op dr Xseno.. Zullen het maar zelfkennis noemen
[afbeelding]
Meisje is niet zo lelijk, maar wat doet ze met zo'n gast??
Sohey wat een pijpsmoeltjequote:Op donderdag 14 december 2006 12:19 schreef Smash-it het volgende:
[afbeelding]
Stond serieus zo op dr Xseno.. Zullen het maar zelfkennis noemen
Heel lang donker haar...quote:Op woensdag 13 december 2006 14:53 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
[afbeelding]
Vers van het fobo
Volgens mij is er héúl wat geshopt aan die foto.quote:Op donderdag 14 december 2006 20:23 schreef Xbox_360 het volgende:
[afbeelding]
Zijn er nog meer foto's van haar?Wat is d'r Xseno profiel precies?
Volgens mij is er 1 zelfs een kerelquote:Op donderdag 14 december 2006 12:09 schreef Koentje3 het volgende:
[..]
dat zijn lelijke wijven aan de cola![]()
geen breezahs dus.
brechtje..quote:Op donderdag 14 december 2006 20:54 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Heel lang donker haar...
*denkt
Is hetFraubitch
???
Staatie onder stroom ofzo???quote:Op donderdag 14 december 2006 21:20 schreef Toeps het volgende:
[afbeelding]
Onderschrift: *..Mijn lekkerding..*![]()
http://www.xseno.nl/profile_pics.php?u=;;JustaDream_*
quote:Op donderdag 14 december 2006 22:18 schreef DLTF het volgende:
[..]
Staatie onder stroom ofzo???
Of stroomt er kokend frietvet over zijn klauwe?
gaaaaaaaast ik ben zelf een meisje...quote:Op donderdag 14 december 2006 14:24 schreef Guiduuuuw het volgende:
[..]
Dat meisje is niet lelijk.. GAAAAAAAAAAAST WAAR HEB JIJ JE OGEN ZITTEN![]()
Neej joh..heeft ze als liedje..quote:Op donderdag 14 december 2006 21:20 schreef Toeps het volgende:
Onderschrift: *..Mijn lekkerding..*![]()
http://www.xseno.nl/profile_pics.php?u=;;JustaDream_*
Dus..? Verlang je naar priveleges?quote:Op donderdag 14 december 2006 22:59 schreef Smash-it het volgende:
[..]
gaaaaaaaast ik ben zelf een meisje...
Droog, met een aanloopje.quote:
quote:Op vrijdag 15 december 2006 16:27 schreef Guiduuuuw het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Het had zomaar op Xseno gekunt..![]()
Ik ook niet...quote:Op vrijdag 15 december 2006 18:03 schreef Negator het volgende:
[..]
Hier word ik niet vrolijk van....
![]()
dudequote:Op vrijdag 15 december 2006 18:16 schreef knarel het volgende:
ze heb wel joekels zo te zien,bodypics?misschien hebben we hier een typisch geval van een PLOORK
quote:Op vrijdag 15 december 2006 18:16 schreef knarel het volgende:
ze heb wel joekels zo te zien,bodypics?misschien hebben we hier een typisch geval van een PLOORK
Zak er overheen en klaar, ik ziet probleem ook nietquote:Op vrijdag 15 december 2006 18:16 schreef knarel het volgende:
quote:Op vrijdag 15 december 2006 18:16 schreef knarel het volgende:
PLORK ken ik wel, maar een PLOORK?quote:Op vrijdag 15 december 2006 18:16 schreef knarel het volgende:
Die wil ik weleens in het gelaat ejaculerenquote:Op vrijdag 15 december 2006 19:22 schreef BaajGuardian het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]13.... en dan zo gekleed...wat de fuck is er met nederland gebeurd...
De moeder werkt net als de vader, want dat moet kunnen in het westen he, opvoeden ho maar.quote:
en daardoor kan het kind haar eigen gang gaan?quote:Op vrijdag 15 december 2006 19:27 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
De moeder werkt net als de vader, want dat moet kunnen in het westen he, opvoeden ho maar.
Niet dat ik daar bezwaar tegen hebquote:Op vrijdag 15 december 2006 19:27 schreef Zosk het volgende:
[..]
en daardoor kan het kind haar eigen gang gaan?![]()
"Kijk jongens, ik ben een pin-up."quote:Op vrijdag 15 december 2006 19:22 schreef BaajGuardian het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]13.... en dan zo gekleed...wat de fuck is er met nederland gebeurd...
Iets mis met goedkoop bier?quote:Op vrijdag 15 december 2006 19:48 schreef de_ijscoman het volgende:
[..]
ZOZO wat een lekker jaeger bier!!![]()
quote:Op vrijdag 15 december 2006 19:55 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Niet dat ik daar bezwaar tegen heb.
Die is ook al op 12 ontmaagd, las ik in dat andere topic.quote:Op vrijdag 15 december 2006 19:22 schreef BaajGuardian het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Leeftijd: 16quote:Op vrijdag 15 december 2006 19:22 schreef BaajGuardian het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
lijkt wel het olifanten syndroom?quote:Op vrijdag 15 december 2006 18:10 schreef Nicker het volgende:
[..]
Ik ook niet...
Zij werd er zo te zien wel vrolijk van, om op de foto te mogen...![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:
Ontzuiling, liberalisering, verbreezering.quote:Op vrijdag 15 december 2006 19:22 schreef BaajGuardian het volgende:13.... en dan zo gekleed...wat de fuck is er met nederland gebeurd...
quote:Op vrijdag 15 december 2006 20:43 schreef AffenStrudel het volgende:
13, jaar zeg.
Die leek wel 16 ofzo.Helaas is ze dat niet.
http://www.xseno.nl/misscarmenquote:Op vrijdag 15 december 2006 20:39 schreef Jegorex het volgende:
[..]
Leeftijd: 16
Mijn seksuele voorkeur: Bi
Mijn hobbies: sex [afbeelding]
Wat betekent sex voor mij?: Kan niet zonder!
Mijn film(s): sex
![]()
Omfg..! Die zou ik HE-LE-MAAL schraal neukenquote:Op vrijdag 15 december 2006 22:28 schreef Jegorex het volgende:
[..]
[..]
http://www.xseno.nl/misscarmen
Volgens haar profiel is ze dus wel 16![]()
Ik zou der een corrigerende tik gevenquote:Op vrijdag 15 december 2006 23:07 schreef Koentje3 het volgende:
[..]
Omfg..! Die zou ik HE-LE-MAAL schraal neuken![]()
DONKEYPUNCH!!quote:Op vrijdag 15 december 2006 23:38 schreef Arkaneor het volgende:
[..]
Ik zou der een corrigerende tik geven![]()
Tussen d'r tieten die ze niet heeft? Kan altijd nog wat aan gedaan wordenquote:Op vrijdag 15 december 2006 23:07 schreef Koentje3 het volgende:
[..]
Omfg..! Die zou ik HE-LE-MAAL schraal neuken![]()
Dat zijn toch hele normale kleren?quote:Op vrijdag 15 december 2006 19:22 schreef BaajGuardian het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Die heb duidelijk een of andere ziekte (achter de rug). Beetje zuur om daar grappe over te makenquote:Op vrijdag 15 december 2006 18:10 schreef Nicker het volgende:
[..]
Ik ook niet...
Zij werd er zo te zien wel vrolijk van, om op de foto te mogen...![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja, en?quote:Op zaterdag 16 december 2006 15:55 schreef slindenau het volgende:
Right...met 13 ga je niet zo rondlopen, of je moet echt heel hard gepaald willen worden...
Ze ziet er wel uit als 14quote:Op zaterdag 16 december 2006 17:24 schreef nintendstroid het volgende:
[afbeelding]
en deze is 14....... geloof er nix van
5 paints maar? Meestal lukt dat toch bij minimaal 2/3 van de bezoekersquote:Op zondag 17 december 2006 10:18 schreef Pakspul het volgende:
Eergisteren bij de Battle of twente geweest (hiphop feest) en daar liepen genoeg hoeren rond om nog 30 van dit soort topics te maken en 5 paint topics
Ik zie dat ik een nul ben vergetenquote:Op zondag 17 december 2006 10:26 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
[..]
5 paints maar? Meestal lukt dat toch bij minimaal 2/3 van de bezoekers
quote:
Ik denk over 10 jaar toch wel zeker een Xx-PRinS3sJ-AmALiAtJ-xXquote:Op zondag 17 december 2006 11:26 schreef RealZeus het volgende:
Ik vrees de dag dat al die BrEeZaH's m/v oud genoeg zijn om de politiek in te kunnen.Of in een ziekenhuis werken.
Wat hebben we over een jaar of 30?
Koningin AmaLiATjUh?![]()
quote:Dr.Valentine :
maja hoe zou je zelf zijn al die fuckin' bel-spellekes, freakin' Bull Shit Ya!, Again If I Were The Psycho-dude, I would Call To The Studio Life!, and Say in A creepy-whispering Voice: "You Will DIE in 7 DAYS " too!! lol! Maja Than again die Freaky Psycho Shit das ni echt mijn ding, kzou haar dan eerder bellen om haar te plagen and She Wouldn't HAte it, She'd Love it! :p :evil:
CIAO!
TheGuyWhoLovesBustingWomensBalls
verdient de prijs meest innovatieve belediging van de weekquote:Op zondag 17 december 2006 19:48 schreef DemonRage het volgende:
Als ze bij die lelijke zeug vet afzuigen dan zou je er een heel leger Russische spionnen mee kunnen vergiftigen.
quote:Op zondag 17 december 2006 20:32 schreef koffiegast het volgende:
[..]
verdient de prijs meest innovatieve belediging van de week
hoe kom je er op?quote:Op zondag 17 december 2006 19:48 schreef DemonRage het volgende:
Als ze bij die lelijke zeug vet afzuigen dan zou je er een heel leger Russische spionnen mee kunnen vergiftigen.
jooooo das in twins teenage party is altijd voor bierpart voor demensen boven 16 nou we het toch over bierparty hebben volgende week weeeerquote:Op vrijdag 15 december 2006 19:58 schreef Mojave het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
13 jaar oud![]()
![]()
Hij doet het niet meerquote:Op vrijdag 15 december 2006 19:59 schreef DemonRage het volgende:
[..]
"Kijk jongens, ik ben een pin-up."
...en mams weet vast niet dat ze zich zo op internet presenteert.
Waar woon je ?quote:Op zondag 17 december 2006 23:05 schreef jovink het volgende:
[..]
jooooo das in twins teenage party is altijd voor bierpart voor demensen boven 16 nou we het toch over bierparty hebben volgende week weeeer
Ze lijkt wel op zanger Bob EINS?!111?!?!!11!?!1quote:
quote:Op maandag 18 december 2006 04:42 schreef Guiduuuuw het volgende:
maddoxx is irritante
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |