hehe ze wil van achter gepakt worden ze staat al klaarquote:Op zaterdag 9 december 2006 17:12 schreef Pustasu het volgende:
klinkt misschien pedeau, maar zou ik best kunnen doen
[afbeelding]
oom en tante buurman/vrouw... KAMPERSSSSS ???????quote:Op zaterdag 9 december 2006 18:25 schreef PauperPanda het volgende:
[afbeelding]
me tante/buurvrouw & myn oom/buurman ; TROUWERIJJ !
We hebben een P, we hebben een A, we hebben een U....
Ik referreerde eigenlijk meer naar de kleding/auto/hele happening an sich.quote:Op zaterdag 9 december 2006 18:38 schreef japserr het volgende:
[..]
oom en tante buurman/vrouw... KAMPERSSSSS ???????
ja dat was al erg genoeg opzich maar die tekst eronder doet 't hemquote:Op zaterdag 9 december 2006 18:48 schreef PauperPanda het volgende:
[..]
Ik referreerde eigenlijk meer naar de kleding/auto/hele happening an sich.
[afbeelding]
Over 'speciale iemanden' gesproken..![]()
Ga eens dood.
wat is dit voor bagger danquote:Op zaterdag 9 december 2006 18:48 schreef PauperPanda het volgende:
[..]
Ik referreerde eigenlijk meer naar de kleding/auto/hele happening an sich.
[afbeelding]
Over 'speciale iemanden' gesproken..![]()
Ga eens dood.
Een betoog dat me raaktquote:Op zaterdag 9 december 2006 17:22 schreef Guiduuuuw het volgende:
Maikuuul heeft t duidelijk niet begrepen met die broek.. t gaat er niet om wat je draagt (leer etc telt niet mee..) Maar HOE je het draagt EINS!??!?!111!?!?/!!
Ik heb ook Zoeen chille JoggingsHose als hierboven is gepost...MAR IK GAJ NIET MEEJ MUN ACHTERSTE OMHOOGSTAAN met een kop die vraagt om beCUMt te worden.. Ok ok ik ben dan een Boii ( we moete wel breezah blijven praten)... Maar ik zie ook van die Flapdrollen die in pose gaan liggen op hun kamertJUHHH... AFSCHIETEN EN ZET ZE OP IN EEN MUSEUM!
OF STUURR ZE NAAR ISRAEL MET EEN PALESTIJNENVLAG OF GEEN ZE EEN EMMER MET RADIO_ACTIEF STERFSEL!
GODDVERR
ZE MOETE ALLEMAAL DOOR EEN STERK GEADERDE PENIS VAN EEN NEGER MET MONGOLIAANSE (het land, niet de ziekte) OUDERS IN HUN KONTJE GEPWND WORDEN!!
Ijscoman mag ik nog een ijsje om af te koelen? EINS!1?!?!?11!/1//?!?!?!?!?/1111!!!??!!
ik wil ook ;D met slagroomquote:Op zaterdag 9 december 2006 19:06 schreef de_ijscoman het volgende:
[..]
Een betoog dat me raakt![]()
[afbeelding]
Op welke site staat zij?quote:Op zaterdag 9 december 2006 17:12 schreef Pustasu het volgende:
klinkt misschien pedeau, maar zou ik best kunnen doen
[afbeelding]
die mag je dood rijdenquote:Op zaterdag 9 december 2006 16:34 schreef bolletje_25 het volgende:
[afbeelding]
WTF man, is dit echt?
hehe iedereen proberenquote:Op zaterdag 9 december 2006 19:59 schreef AffenStrudel het volgende:
FOK!SLET is niet echt heel actief he.
oja, het wachtwoord is fokslet.
haha ja mooi is dat he ddanquote:Op zaterdag 9 december 2006 20:10 schreef AffenStrudel het volgende:
Net even een hoop mensen(die het verdienen) de grond ingetrapt.
Nu afwachten![]()
OMG dat zijn zeker de ouders van dat gedrocht?quote:Op zaterdag 9 december 2006 20:29 schreef Zosk het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hennige Fox op de laatste fotoquote:Op zaterdag 9 december 2006 20:49 schreef Zosk het volgende:
http://www.xseno.nl/profile_pics.php?u=vegeta
Dude...echt schiet jezelf af
IP ban denk ik dan, want ik kan er nog opquote:Op zaterdag 9 december 2006 21:16 schreef AffenStrudel het volgende:
WTF? ban?
quote:Op zaterdag 9 december 2006 21:18 schreef Elwood1802 het volgende:
Ban?
Maikul had ik het over, het breezertaaltje was om het topic breezerig te houden.
truequote:Op zaterdag 9 december 2006 21:28 schreef Elwood1802 het volgende:
Jammer van je tijd om op die chat te zitten
Kankerkachel...quote:
Ik ook niet.Waarom zijn ze aan het kaaskopen?quote:Op zaterdag 9 december 2006 16:19 schreef Toeps het volgende:
[afbeelding]
http://www.xseno.nl/profile.php?u=!!!_Leidy_!!!
Ik snap die ouders echt niet ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |