Doe maar extra grote bollen, in de kleur roze?quote:
Toet... Toet... Boing... Boing.... Hakken en Zagen... Zagen en Hakken .....quote:
Waarom is ze nou met kleren en al in een plas aan het zwemmenquote:Op zaterdag 9 december 2006 16:22 schreef Toeps het volgende:
[afbeelding]
Euh... Wat dóe je?
http://www.xseno.nl/profile.php?u=_kellyy
Ja, dat vroeg ik me dus ook al af.quote:Op zaterdag 9 december 2006 16:35 schreef Xith het volgende:
[..]
Waarom is ze nou met kleren en al in een plas aan het zwemmen
Rot op met je vampirefreaks rommel, maak een nieuw topic erover andersquote:Op zaterdag 9 december 2006 16:34 schreef bolletje_25 het volgende:
[afbeelding]
WTF man, is dit echt?
zeker wel man.quote:Op zaterdag 9 december 2006 16:37 schreef Maikuuul het volgende:
Is deze broek ook breezer ?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Maar hijs van de nieuwe collectiequote:
offtopiquequote:Op zaterdag 9 december 2006 16:39 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Maar hijs van de nieuwe collectie
en zeker nog duur ook??quote:Op zaterdag 9 december 2006 16:39 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
120 euries?quote:Op zaterdag 9 december 2006 16:39 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Jeweetquote:
roflquote:Op zaterdag 9 december 2006 16:22 schreef Toeps het volgende:
[afbeelding]
Euh... Wat dóe je?
http://www.xseno.nl/profile.php?u=_kellyy
Sterf uit, nooblet.quote:Op zaterdag 9 december 2006 16:35 schreef Yestuuur het volgende:
[..]
Rot op met je vampirefreaks rommel, maak een nieuw topic erover anders
gast, ze is 13. Gelooft nét niet meer in Sinterklaas. Klinkt dus inderdaad pedo. En ik vind je usericon smerig.quote:Op zaterdag 9 december 2006 17:12 schreef Pustasu het volgende:
klinkt misschien pedeau, maar zou ik best kunnen doen
[afbeelding]
moeten er soms rake klappenv allen?quote:Op zaterdag 9 december 2006 17:19 schreef Smash-it het volgende:
[..]
gast, ze is 13. Gelooft nét niet meer in Sinterklaas. Klinkt dus inderdaad pedo. En ik vind je usericon smerig.
Aan dr houding te zien gelooft ze al een tijdje niet meer in Sinterklaas.quote:Op zaterdag 9 december 2006 17:19 schreef Smash-it het volgende:
[..]
gast, ze is 13. Gelooft nét niet meer in Sinterklaas. Klinkt dus inderdaad pedo. En ik vind je usericon smerig.
quote:Op zaterdag 9 december 2006 17:22 schreef Guiduuuuw het volgende:
Maikuuul heeft t duidelijk niet begrepen met die broek.. t gaat er niet om wat je draagt (leer etc telt niet mee..) Maar HOE je het draagt EINS!??!?!111!?!?/!!
Ik heb ook Zoeen chille JoggingsHose als hierboven is gepost...MAR IK GAJ NIET MEEJ MUN ACHTERSTE OMHOOGSTAAN met een kop die vraagt om beCUMt te worden.. Ok ok ik ben dan een Boii ( we moete wel breezah blijven praten)... Maar ik zie ook van die Flapdrollen die in pose gaan liggen op hun kamertJUHHH... AFSCHIETEN EN ZET ZE OP IN EEN MUSEUM!
OF STUURR ZE NAAR ISRAEL MET EEN PALESTIJNENVLAG OF GEEN ZE EEN EMMER MET RADIO_ACTIEF STERFSEL!
GODDVERR
ZE MOETE ALLEMAAL DOOR EEN STERK GEADERDE PENIS VAN EEN NEGER MET MONGOLIAANSE (het land, niet de ziekte) OUDERS IN HUN KONTJE GEPWND WORDEN!!
Ijscoman mag ik nog een ijsje om af te koelen? EINS!1?!?!?11!/1//?!?!?!?!?/1111!!!??!!
quote:Op zaterdag 9 december 2006 17:01 schreef Pustasu het volgende:
ik heb ook een xseno profiel
You fit the profile!quote:
Ik vind dat het legaal moet worden dat soort volk hard in de reet te verkrachten, midden op straat.quote:Op zaterdag 9 december 2006 17:12 schreef Pustasu het volgende:
klinkt misschien pedeau, maar zou ik best kunnen doen
[afbeelding]
Wat hij zegt....quote:Op zaterdag 9 december 2006 17:19 schreef Smash-it het volgende:
tsssss.quote:moeten er soms rake klappenv allen?
zij..quote:Op zaterdag 9 december 2006 18:25 schreef prof.bierbekje het volgende:
[..]
Wat hij zegt....
[..]
tsssss.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |