5 paints maar? Meestal lukt dat toch bij minimaal 2/3 van de bezoekersquote:Op zondag 17 december 2006 10:18 schreef Pakspul het volgende:
Eergisteren bij de Battle of twente geweest (hiphop feest) en daar liepen genoeg hoeren rond om nog 30 van dit soort topics te maken en 5 paint topics
Ik zie dat ik een nul ben vergetenquote:Op zondag 17 december 2006 10:26 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
[..]
5 paints maar? Meestal lukt dat toch bij minimaal 2/3 van de bezoekers
quote:
Ik denk over 10 jaar toch wel zeker een Xx-PRinS3sJ-AmALiAtJ-xXquote:Op zondag 17 december 2006 11:26 schreef RealZeus het volgende:
Ik vrees de dag dat al die BrEeZaH's m/v oud genoeg zijn om de politiek in te kunnen.Of in een ziekenhuis werken.
Wat hebben we over een jaar of 30?
Koningin AmaLiATjUh?![]()
quote:Dr.Valentine :
maja hoe zou je zelf zijn al die fuckin' bel-spellekes, freakin' Bull Shit Ya!, Again If I Were The Psycho-dude, I would Call To The Studio Life!, and Say in A creepy-whispering Voice: "You Will DIE in 7 DAYS " too!! lol! Maja Than again die Freaky Psycho Shit das ni echt mijn ding, kzou haar dan eerder bellen om haar te plagen and She Wouldn't HAte it, She'd Love it! :p :evil:
CIAO!
TheGuyWhoLovesBustingWomensBalls
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |