Die heb duidelijk een of andere ziekte (achter de rug). Beetje zuur om daar grappe over te makenquote:Op vrijdag 15 december 2006 18:10 schreef Nicker het volgende:
[..]
Ik ook niet...
Zij werd er zo te zien wel vrolijk van, om op de foto te mogen...![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja, en?quote:Op zaterdag 16 december 2006 15:55 schreef slindenau het volgende:
Right...met 13 ga je niet zo rondlopen, of je moet echt heel hard gepaald willen worden...
Ze ziet er wel uit als 14quote:Op zaterdag 16 december 2006 17:24 schreef nintendstroid het volgende:
[afbeelding]
en deze is 14....... geloof er nix van
5 paints maar? Meestal lukt dat toch bij minimaal 2/3 van de bezoekersquote:Op zondag 17 december 2006 10:18 schreef Pakspul het volgende:
Eergisteren bij de Battle of twente geweest (hiphop feest) en daar liepen genoeg hoeren rond om nog 30 van dit soort topics te maken en 5 paint topics
Ik zie dat ik een nul ben vergetenquote:Op zondag 17 december 2006 10:26 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
[..]
5 paints maar? Meestal lukt dat toch bij minimaal 2/3 van de bezoekers
quote:
Ik denk over 10 jaar toch wel zeker een Xx-PRinS3sJ-AmALiAtJ-xXquote:Op zondag 17 december 2006 11:26 schreef RealZeus het volgende:
Ik vrees de dag dat al die BrEeZaH's m/v oud genoeg zijn om de politiek in te kunnen.Of in een ziekenhuis werken.
Wat hebben we over een jaar of 30?
Koningin AmaLiATjUh?![]()
quote:Dr.Valentine :
maja hoe zou je zelf zijn al die fuckin' bel-spellekes, freakin' Bull Shit Ya!, Again If I Were The Psycho-dude, I would Call To The Studio Life!, and Say in A creepy-whispering Voice: "You Will DIE in 7 DAYS " too!! lol! Maja Than again die Freaky Psycho Shit das ni echt mijn ding, kzou haar dan eerder bellen om haar te plagen and She Wouldn't HAte it, She'd Love it! :p :evil:
CIAO!
TheGuyWhoLovesBustingWomensBalls
verdient de prijs meest innovatieve belediging van de weekquote:Op zondag 17 december 2006 19:48 schreef DemonRage het volgende:
Als ze bij die lelijke zeug vet afzuigen dan zou je er een heel leger Russische spionnen mee kunnen vergiftigen.
quote:Op zondag 17 december 2006 20:32 schreef koffiegast het volgende:
[..]
verdient de prijs meest innovatieve belediging van de week
hoe kom je er op?quote:Op zondag 17 december 2006 19:48 schreef DemonRage het volgende:
Als ze bij die lelijke zeug vet afzuigen dan zou je er een heel leger Russische spionnen mee kunnen vergiftigen.
jooooo das in twins teenage party is altijd voor bierpart voor demensen boven 16 nou we het toch over bierparty hebben volgende week weeeerquote:Op vrijdag 15 december 2006 19:58 schreef Mojave het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
13 jaar oud![]()
![]()
Hij doet het niet meerquote:Op vrijdag 15 december 2006 19:59 schreef DemonRage het volgende:
[..]
"Kijk jongens, ik ben een pin-up."
...en mams weet vast niet dat ze zich zo op internet presenteert.
Waar woon je ?quote:Op zondag 17 december 2006 23:05 schreef jovink het volgende:
[..]
jooooo das in twins teenage party is altijd voor bierpart voor demensen boven 16 nou we het toch over bierparty hebben volgende week weeeer
Ze lijkt wel op zanger Bob EINS?!111?!?!!11!?!1quote:
quote:Op maandag 18 december 2006 04:42 schreef Guiduuuuw het volgende:
maddoxx is irritante
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |