Das haar voetbalmattiejjj nTb jeweeeetsquote:Op maandag 11 december 2006 22:46 schreef MikelenniuM het volgende:
stoere gangstahswat doet dat jochie van 10 er trouwens tussen???
Dankquote:Op dinsdag 12 december 2006 03:17 schreef BoomSmurf het volgende:
Jajong + foto + tekst + signature =
Die hoort hier helemaal niet tussenquote:
Dat is vet stoer, jeweetsquote:Op dinsdag 12 december 2006 12:46 schreef koffiegast het volgende:
vraag me soms af waarom het zo belangrijk is om de ene na de andere na te doen bij die breezah cultuur :/
Dat weet je niet. De Olsen twins zien er ook uit alsof ze net dons op hun venusheuveltjes hebben...quote:
Ze hebben je door, ouwe sherrif.quote:Op dinsdag 12 december 2006 15:41 schreef EvilWasp het volgende:
Kut.
quote:Op dinsdag 12 december 2006 14:01 schreef Appelsappucino het volgende:
De Olsen twins zien er ook uit alsof ze net dons op hun venusheuveltjes hebben...
Dat "Kut" was meer bedoeld op mijn ongelukkige dubbelpostquote:Op dinsdag 12 december 2006 15:49 schreef Appelsappucino het volgende:
[..]
Ze hebben je door, ouwe sherrif.
Ren!
quote:
return of the gaylord?quote:
Kanker wat een kanker dom berichtquote:
waar is mijn klb topicquote:Op dinsdag 12 december 2006 21:21 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Kanker wat een kanker dom bericht![]()
quote:Op dinsdag 12 december 2006 21:21 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Kanker wat een kanker dom bericht![]()
HOLY SHIT What the fuck is dat voor taalquote:Op dinsdag 12 december 2006 19:30 schreef Koentje3 het volgende:
[..]held
![]()
..omg :x
http://www.xseno.nl/Richie_05 van z'n vriendin:
eeY eeY sgatjOew__
sO iingebroOkerT__**
nOu iiC will ffiejs kwijT dak hiil fiil fOjn jOe hOud!!__
en daT jOe altijT bY mOii trEcht kan!!
;; peOple Q's drOpOej aan deesOe sgatjj__XxX
wantt hijs t waarT
nOu liiefiie__jOe maGh well inbreekOEj biiY mOi__ jOe weet diie w8wOorT__
nOu hOu fOjn jOe__xXx 4-jOe
MutCh lOFe__+kissis xxx-xxx
_*JeLLo*_ _
OMFG? de breezah taal ontwikkeld zich?
eventjes een beeld van z'n vriendin:
[afbeelding]
Zo dom als ....![]()
En dit schrijft richard op de site van zn vriendin:
Sgatjee!!!!!!!!!!!
Heb nu ook ff lkr ingebroke I Love you So Much
onze droom wordt gwn werkelijkheid
You know i U
And I know That U ME
Trouwens mense.....ik wil 3 dinge zegge
1. Dit is me baby 4 LIFE
2. Drop Blings aan me sgatje
3. Niet tof doen tege me sgatje want anders..... krijg je mij op je nek
Maaja sgatje Jij kan ook ALTIJD bij mij terecht!!!!! wnr je ook wilt ik sta ALTIJD voor je klaar
!!Hvj Baby 4 Ever & Ever!!
.... Wie heeft er zin om bij dat vrouwtje even te gaan slijmen![]()
![]()
wat een pleuris bende heeft die van zijn tekst gemaakt zegquote:Op dinsdag 12 december 2006 22:00 schreef DLTF het volgende:
Vertaal dit anders maar even, als je je verveeld, wat n dombo....
Ik noem even: hoofdletters, punten, komma's, wanneer d, wanneer t.... echt ongelofelijk, hij meent het nog serieus ook:
http://www.cooldudes.nl/firmaRenR
dit gaat over ons de etherpiraaten dit licht vrij zwaar hoop dat je naar dit verhaal ander over de etherpiraat gaat denken
de etherpiraat draaid leuke nederlandse plaatjes voor mensen die ziek zijn en ok voor gewoone mensen voor jong en houd om un plezier te doen maar der is 40 jaar treug een nieuwe wed gekomen dat ze hun hobby niet meer uit mogen hoevene op de radio om dat ze wad heben verzone wad niet een ken ze zijnden dat het stoorde op de lucht weegen dan kan niet wand de ontvangers komen niet zo hoog toen is der een speciale agentschap in geroepen op etherpiraaten op tepaken genaamd agentschaptecom dat zijn de groote flikkers op aard ze maken alles kapot en ze doen je heel pijn as je word gepakt word je uit de lucht gehald of tewel ze paken alles van je af al je aprateur dat je niet meer kan zenden en dat doet heeel veel piraaten erg pijn zo als mij en meerdere piraaten in ons land dus krijg alsjebliefd meer begrip voor de piraaten ze bedoelen alles heel goed OVER ZINLOOSGEWELD hooligans worden niet een met wild gedrag op gepakt of als ze een groote crimineel oppaken doen ze dat met 2 man maar as ze een etherpiraat op paken doen ze dat met vole macht wel 20 kut wouten zo zielig zo ondogig zo zo pijn in het hartje van de etherpiraat de etherpiraat word gezien as een groote crimnieel maar wad is der mis mee om leuke nederlandsetalige plaatjes tedraaien voor mensen die der van houden het komt toch uit een goet hart het is toch goed bedoeld of niet soms !!! DUS ONTHOUD EEN DING AGENTSCHAPTELCOM MAAKT MEER KAPOT WAD JE LIEF IS !!!!!!! hoop dat je ons nu wad meer waardeerd en begrijpt dank je wel ?
hij houd van latin, ricky martin queerquote:Op dinsdag 12 december 2006 21:35 schreef japserr het volgende:
[..]
HOLY SHIT What the fuck is dat voor taalze worden met de minuut erger
![]()
die gast wil je volgens mij niet in je nek aan zijn postuur te zien![]()
Mijn ogenquote:
Dit meen je nietquote:
ik zie er drie..quote:Op woensdag 13 december 2006 06:36 schreef PPAUL het volgende:
een walrus op het strand! wehelp!
Inderdaadquote:Op woensdag 13 december 2006 06:36 schreef PPAUL het volgende:
een walrus op het strand! wehelp!
haha, dan heb ik nogwel wat foto's van vorig toernooiquote:Op woensdag 13 december 2006 08:08 schreef B_BOY het volgende:
[..]
ik zie er drie..
maarre guiduuuw kun je ook niet het hockeysletjes topic weer leven in blazen?
is dit:quote:Op woensdag 13 december 2006 10:23 schreef Zosk het volgende:
Nederlands?
Nederlands?quote:eeY eeY sgatjOew__
sO iingebroOkerT__**
nOu iiC will ffiejs kwijT dak hiil fiil fOjn jOe hOud!!__
en daT jOe altijT bY mOii trEcht kan!!
;; peOple Q's drOpOej aan deesOe sgatjj__XxX
wantt hijs t waarT
nOu liiefiie__jOe maGh well inbreekOEj biiY mOi__ jOe weet diie w8wOorT__
nOu hOu fOjn jOe__xXx 4-jOe
MutCh lOFe__+kissis xxx-xxx
_*JeLLo*_ _
over 5 jaar is dat normaal nederlands..quote:Op woensdag 13 december 2006 10:22 schreef -SL- het volgende:
Welke taal is het die ik zo vaak voorbij zie komen?
Snap er geen reet van soms![]()
jeweetsquote:Op woensdag 13 december 2006 10:26 schreef -SL- het volgende:
[..]
is dit:
[..]
Nederlands?
dan praat ik Papiamento
oooohquote:Op woensdag 13 december 2006 10:26 schreef -SL- het volgende:
[..]
is dit:
[..]
Nederlands?
dan praat ik Papiamento
fietsenquote:Op woensdag 13 december 2006 10:43 schreef outcast_within het volgende:
[..]
ooooh
dacht al die tijd dat ze het over fietsen hadden... damn
Ja ik weettoch...quote:
Favoriete sport: op de bank ziten tv loeren met dike mert worst in de bek met un fijn biertjequote:Op dinsdag 12 december 2006 22:00 schreef DLTF het volgende:
Vertaal dit anders maar even, als je je verveeld, wat n dombo....
Ik noem even: hoofdletters, punten, komma's, wanneer d, wanneer t.... echt ongelofelijk, hij meent het nog serieus ook:
http://www.cooldudes.nl/firmaRenR
dit gaat over ons de etherpiraaten dit licht vrij zwaar hoop dat je naar dit verhaal ander over de (....)
quote:Op woensdag 13 december 2006 11:49 schreef Guiduuuuw het volgende:
[afbeelding]
Speciaal voor B_Boy ... een meisje van 5
dan wil je zelf stiekem wle meequote:Op woensdag 13 december 2006 11:56 schreef BaajGuardian het volgende:
kunnen we die breezers niet naar irak sturen ofzo..
En die kutgothics ook!quote:Op woensdag 13 december 2006 11:56 schreef BaajGuardian het volgende:
kunnen we die breezers niet naar irak sturen ofzo..
Je bent zelf een gothic!quote:
Was een verkapte poging mee te mogenquote:Op woensdag 13 december 2006 12:00 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Je bent zelf een gothic!
stommert...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |