ooh?quote:Op woensdag 13 december 2006 22:57 schreef Peterselieman het volgende:
zeker wel. De lijn is van de ZLSM
5.50 richting?quote:Op woensdag 13 december 2006 23:01 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Gister hebben jullie zo geweldig opgezocht waar m'n eerste trein heenging. Zou dat vandaag weer kunnen? 5.50 vertrek ik dit keer
Thnx. Die zal ook wel rustig zijn aangezien iedereen van Almere naar A'dam komt denk?quote:Op woensdag 13 december 2006 23:03 schreef Peterselieman het volgende:
Trein 4615 richting Almere Oostvaarders
Of ze sturen me richting H'sum. Kan ookquote:Op woensdag 13 december 2006 23:06 schreef Peterselieman het volgende:
Denk het wel, maar je moet ook weer terug en die zal wel druk zijn![]()
Lees ik net dat diegene Arriva directeur Hettinga isquote:Op woensdag 13 december 2006 21:48 schreef Peterselieman het volgende:
Net een leuke uitspraak van een Arriva medewerker gelezen:
De treinen zijn niet te kort, er staan te veel mensen op de perrons
Dit naar aanleiding van de problemen met de GTW's in het noorden des lands.
*proestquote:Op woensdag 13 december 2006 23:21 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Lees ik net dat diegene Arriva directeur Hettinga is![]()
Veel meer mensen willen niet met de trein, maar de materieelinzet stemt niet af op het aanbod van reizigers op sommige tijdstippenquote:Op woensdag 13 december 2006 23:24 schreef Petre het volgende:
[..]
*proest
Is dat een verkapte manier om te zeggen dat je denkt dat er nu veel meer mensen met de trein willen, en dat je dat niet verwacht had en te weinig materieel hebt?
Wat een getikte man.quote:
Gheheh.quote:Zorg dat je iets bij je hebt om ruiten in te slaan. Vroeger zaten in treinen noodhamertjes; deze waren verplicht in coupé's met maar één uitgang. Omdat deze hamertjes massaal werden gestolen, heb ik de NS voorgesteld om ze te combineren met de noodrem: pas na het trekken aan de noodrem zou je het hamertje moeten kunnen pakken. Op dat idee kwam een zeer lauwe reactie. Sindsdien zorg ik zelf voor mijn veiligheid.
Hoe kunnen ze het ook verzinnenquote:Op woensdag 13 december 2006 23:08 schreef Petre het volgende:
http://www.nicospilt.com/Constructies.htm wat een rare combinaties staan daar tussen
Werkelijk verbazend dat er niemand op het idee gekomen is dat een 100 kilometer per uur rijdend treinstel een dienstregeling die gemaakt is voor 120 (of 140?) misschien wel eens niet zou kunnen gaan halen.quote:Op woensdag 13 december 2006 20:38 schreef Sjoerd102 het volgende:
En vandaag alweer grote vertraginen en problemen op de maaslijn volgens L1. Tsja zolang de maaslopers er rijden zal dat wel blijven
Toch maar op de complexe manier oplossen ipv een draadje los trekkenquote:'Spurt-problemen zijn opgelost'
Groningen -
De problemen op de spoorlijn tussen Groningen en Winschoten zijn opgelost. Dat zei gedeputeerde Tonnis Musschenga gistermiddag. Hij voorspelde dat er vanaf vandaag geen vertragingen meer zijn door technische problemen met de nieuwe treinen van Arriva. Prorail paste de perrons in Kropswolde en Martenshoek gisteren zodanig aan dat ze de entreeplanken van de Spurt niet meer in de weg zitten. Gistermorgen ging het nog wel hopeloos mis op het traject. Arriva vertrekt alleen nog te laat uit Groningen om reizigers van vertraagde NS-treinen gelegenheid te geven om over te stappen.(DvhN)
dan kunnen ze strax Prorail weer de schuld geven dat t perron op Heerenveen ijsstadion te klein isquote:Op donderdag 14 december 2006 14:39 schreef Remzz het volgende:
Er gaan trouwens sinds de nieuwe dienstregeling steeds vaker lange treinen naar Leeuwarden(9/10 bakken) hoe doen ze dat tijdens schaatsweekenden? Want voor zover ik weet is Thialf nog maar geschikt voor maximaal 7 bakken,
Ik zie een oplossing voor Veolia.quote:Op donderdag 14 december 2006 00:37 schreef Peterselieman het volgende:
ik heb ze ook nooit gezien. Echt lastig is het dan ook niet, want ze hebben nooit bestaan
Deze heeft wel bestaan:
[afbeelding]
Zij het wel op een spoortje bij de werkplaats in Haarlem
ohja ook nog zo, kapotte motor, uitvallende versnellingsbakquote:Op donderdag 14 december 2006 19:54 schreef Peterselieman het volgende:
Het zal voor geen meter trekken. Zo'n lichte trein die zulke zware bakken trekt. Er zijn alleen al meer dan 4 bakken wadloper voor nodig om een koploper te trekken, laat staan dus de dubbeldeksbakken.
Dus ik vraag me af of de wadloper in staat is om die bakken ook maar 100 meter vooruit te trekken.
Hier ook voornamelijk Leeuwarden - Zwolle - Amersfoort - Zwolle - Groningen enzo, met een beetje geluk mag je door naar Utrecht OF een ommetje maken via Apeldoorn Deventer en Hengelo...quote:Op donderdag 14 december 2006 21:18 schreef Jerommeke.nl het volgende:
- ik in tegenstelling tot jullie meestal niet het hele land krijg te zien, maar mij slechts in een vrij beperkte driehoek mag verplaatsen
Schrootlijn über allesquote:Op donderdag 14 december 2006 21:18 schreef Jerommeke.nl het volgende:
wat een bagger dat ze dat mooie materieel op de lijn (Roosendaal -) Nijmegen - Zwolle hebben ingeruild voor brakke Mat.
Zeg! begin 2007 nog boeiend spul opt spoor? ( 1 tm 5 jan ofzo?quote:Op donderdag 14 december 2006 21:25 schreef Zug-Chef het volgende:
[..]
Hier ook voornamelijk Leeuwarden - Zwolle - Amersfoort - Zwolle - Groningen enzo, met een beetje geluk mag je door naar Utrecht OF een ommetje maken via Apeldoorn Deventer en Hengelo...
Moet er natuurlijk niet net een vrachtwagen op het spoor blijven staan![]()
[..]
Schrootlijn über alles
Naja het is wel leuk spotten, die Veetjes
Altjid mooie cargo's en de getrokken Mat in de 1500. Nu nog een mooie dagquote:Op donderdag 14 december 2006 21:31 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
Zeg! begin 2007 nog boeiend spul opt spoor? ( 1 tm 5 jan ofzo?
En 13.52 aankomst op A'dam CS morgen? Weet ik ook welke trein ik als laatste heb.quote:Op donderdag 14 december 2006 22:48 schreef Peterselieman het volgende:
Trein 812 naar Alkmaar. Deze wordt gereden met 2 maal VIRM IV.
Dat goed zitten is niet zo lastig, als je een hele database met gegevens ter beschikking hebt
Dan weet ik niet wat die trein daar deed. Wegleren lijkt me geen optie en andere treinen zouden er niet langsgaan volgens de dienstregeling, al kan het altijd afwijken.quote:Op donderdag 14 december 2006 22:58 schreef Koenz0r het volgende:
Foto is eergister genomen.
In ieder geval kom je wel aan je kilometersquote:Op donderdag 14 december 2006 23:06 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Het zal Dordrecht wel zijn..
Het zijn dan ook trammetjes in het kader van lightrail, maar echt goed werkt het niet.quote:Op donderdag 14 december 2006 23:09 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Zat vandaag in die Lightrail naar Alphen vanuit Gouda, wat een omgebouwde tram is dat![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |