Omdat ik daar ingezeten hebquote:Op woensdag 13 december 2006 18:17 schreef Ou-Tannu het volgende:
waarom zijn sommigen dik gedrukt?
Nur Bistro. AFAIK.quote:Op woensdag 13 december 2006 17:07 schreef ROG het volgende:
Heeft er iemand een floorplan van de NS/DB ICE? Ik vind teveel verschillende..
En zit er nog een Bordrestaurant in of enkel een Bistro?
Hmm thnaks, dat wordt een AH to Go'tje vrees ik.. of biedt die 1e klas trolley nog een fatsoenlijk ontbijt?quote:
Bron: L1 / ANPquote:Derde probleemdag voor Veolia op Maaslijn
De nieuwe vervoerder Veolia kan vandaag voor de derde dag op rij niet volgens de dienstregeling rijden op de Maaslijn tussen Roermond en Nijmegen.
Door een tekort aan treinstellen duurt het op de stations te lang voordat alle reizigers zijn ingestapt. Ook rijden die treinen volgens railbeheerder ProRail te langzaam. Volgens ProRail loopt de vertraging op tot 30 minuten. Veolia overlegt vandaag met de provincie en met andere vervoerders om een oplossing te vinden.
Ik durf te voorspellen dat het nog tot minimaal maart (waarschijnlijk nog wel tot december) gaat durenquote:Op woensdag 13 december 2006 19:21 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
Bron: L1 / ANP
ik voorspel voor de rest van de week het zelfde!
haha ja hiero ok,quote:Op woensdag 13 december 2006 19:33 schreef Zug-Chef het volgende:
Dat was het maandag en dinsdag ook al...
Weet je wat ik vind
Ik vind het een-ver-van-mijn-bedshow
Wij hebben er hier in het noorden ook erg last van. Op leeuwarden - Groningen schijnt het door het bakken tekort ook een chaos te zijn. Als het al te erg is, dan trek ik het alternatief wel uit de kast, namelijk via Drachten reizen.quote:Op woensdag 13 december 2006 19:33 schreef Zug-Chef het volgende:
Dat was het maandag en dinsdag ook al...
Weet je wat ik vind
Ik vind het een-ver-van-mijn-bedshow
Elders op Fok staat dat sommige mensen ruim op tijd bij de bushalte zijn en nog meer dan een half uur moeten wachten, omdat de bus doorrijdt, zonder te vol te zijnquote:Op woensdag 13 december 2006 19:36 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
haha ja hiero ok,
ok ik voorspel dat t de rest van 2006 nog niet lukt![]()
zouden ze ook nog boetes krijgen ?dan kan Veolia weer inpakken,
Hoorde dat ze met de bussen ook niet echt goed presteerde
Idd!quote:Op woensdag 13 december 2006 19:38 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Elders op Fok staat dat sommige mensen ruim op tijd bij de bushalte zijn en nog meer dan een half uur moeten wachten, omdat de bus doorrijdt, zonder te vol te zijn
quote:Op woensdag 13 december 2006 19:42 schreef Zug-Chef het volgende:
Het enige wat ik doe op het station van Leeuwarden is de trein richting Zwolle pakken, rest boeit niet !
Het is 10 minuten extra reistijd ten opzichte van de stoptrein en je hebt een overstap van 3 minuten op Drachten Vallaat (lees verlaten). Dus het is prima te doen.quote:Op woensdag 13 december 2006 19:41 schreef Ou-Tannu het volgende:
en LWD - GN via Drachten is prima te doen ja![]()
quote:Op woensdag 13 december 2006 19:53 schreef Peterselieman het volgende:
Kun je best proberen, maar ik denk dat ik er dan eerder ben met mijn optie![]()
Zover ik zie zijn dat 11 minuten overstapquote:Op woensdag 13 december 2006 19:45 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het is 10 minuten extra reistijd ten opzichte van de stoptrein en je hebt een overstap van 3 minuten op Drachten Vallaat (lees verlaten). Dus het is prima te doen.
nieuwe DRGL zeker?quote:Op woensdag 13 december 2006 20:05 schreef Zug-Chef het volgende:
[..]
Zover ik zie zijn dat 11 minuten overstap
waar is het overzicht met toffe spot plekken ook alweer?quote:Op woensdag 13 december 2006 20:24 schreef Zug-Chef het volgende:
Bussen zijn de grafbaggerzooiHet enige wat je aan een bus hebt is een bus die je dichtbij een leuke fotospotplek brengt langs t spoor
In mijn hoofdquote:Op woensdag 13 december 2006 20:27 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
waar is het overzicht met toffe spot plekken ook alweer?
Buffels doen 140 toch?quote:Op woensdag 13 december 2006 21:02 schreef Peterselieman het volgende:
Ja. De dienstregeling is gemaakt voor buffels. Dus gebaseerd op hogere snelheden. De wadlopers komen gewoon per dienst enkele minuten tekort.
ze halen 100, maar ze zijn toch gebouwd voor 80?quote:Op woensdag 13 december 2006 21:18 schreef Peterselieman het volgende:
Buffels halen zonder ATB wel de 160. Wadslopers halen idd maar 100 en de deuren klapperen nogal als er wat wind staat
ghehehe,quote:Op woensdag 13 december 2006 21:37 schreef Peterselieman het volgende:
Om de rijtijden te halen, moeten ze wel 100.
Tuurlijk kun je de deuren van bijna elke trein wel laten klapperen, maar bij Wadslopers kan de wind erachter komen en kan het deurtje wat klapperen.
Yepquote:Op woensdag 13 december 2006 21:39 schreef Peterselieman het volgende:
au
Hard blazen zou dus moeten werken.quote:Op woensdag 13 december 2006 21:42 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
Yepdas best auw, zeker als de deur daarna niet echt mee wil werken om te openen
![]()
ROTROFLMAO!quote:Op woensdag 13 december 2006 21:48 schreef Peterselieman het volgende:
Net een leuke uitspraak van een Arriva medewerker gelezen:
De treinen zijn niet te kort, er staan te veel mensen op de perrons
Dit naar aanleiding van de problemen met de GTW's in het noorden des lands.
Jawel,quote:Op woensdag 13 december 2006 22:00 schreef gateway het volgende:
hmmz... leuk om zo eens te lezen wat voor sites er allemaal zijn met info over de treinen en treinstellen.
Maar tellen? Wat moet er geteld worden dan? hoeveel personen er in de treinen zitten? voor wat? je kan toch zo zien of een trein te vol is of niet?
Vermoed de temperatuur omhoog brengen voor de temperatuur (airco) in de trein op de proef te stellenquote:Op woensdag 13 december 2006 22:15 schreef SevenWonders het volgende:
Op de site van Nico Spilt zag ik een foto van een koploper die, getrokken door een Oostenrijkse locomotief, op de terugweg naar Nederland was na een bezoek aan de klimaatkamer.
Wat is een klimaatkamer voor treinen en wat doen ze daar? Onder een grote douche zetten en kijken of het lekt? Lage of hoge temperaturen ensceneren om te kijken wat het effect is op het materiaal???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |