Wat jij zegt!quote:Op maandag 20 augustus 2007 10:14 schreef Sequencial het volgende:
RHCP - Stadium Arcadium (echt veeeeeeeeel te kort)
Ik vind het vreselijk.quote:Op vrijdag 29 december 2006 08:10 schreef AntiChrist het volgende:
G3 - Little wing (malmsteen, satriani, vai)
http://www.youtube.com/watch?v=GNMItx_akpo
ook niet verkeerd
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:31 schreef SlaggY het volgende:
[..]
Ik vind het vreselijk.Verder ben ik het wel eens met degene die hier eerder sultans of swing op die alchemy plaat noemde.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 20:20 schreef Zw0rld het volgende:
Pink Floyd @ live 8![]()
![]()
![]()
Waarom maken ze zulke mooie muziek niet meer![]()
![]()
![]()
![]()
Allemaal bagger tegenwoordig.
http://www.youtube.com/watch?v=t0VKIuJeHaE
Jeff!!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:09 schreef Frollo het volgende:
Alles van Jeff Healey, de sympathieke blinde bluesrockert uit Canada.
In elk nummer van hem zitten eigenlijk wel een of meer solo's, dat hoort nu eenmaal bij het genre, maar Blue Jean Blues wil ik in het bijzonder noemen.
Ik meen dat dat geen echte gitaar was, maar een Lap Steel.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 20:22 schreef horned_reaper het volgende:
het einde van High Hopes van Pink Floyd zou echt NOOOIT mogen ophouden![]()
Ja, kloptquote:Op zondag 26 augustus 2007 00:09 schreef highway101 het volgende:
[..]
Ik meen dat dat geen echte gitaar was, maar een Lap Steel.
Goed te zien op de Pulse DVD.quote:Op zondag 26 augustus 2007 00:09 schreef highway101 het volgende:
[..]
het is wel een echte gitaarquote:Op zondag 26 augustus 2007 00:09 schreef highway101 het volgende:
[..]
ik vraag me af welk optreden ik dan heb gezienquote:
Pink Floyd ten tijde van Pulse is ook wel afgezakt tot het 'Dire Straits na David Knopfler' niveauquote:Op zondag 26 augustus 2007 03:56 schreef horned_reaper het volgende:
ik snap niet dat iedereen sultans of swing zo geniaal vind :S
als ik een solo van Pink Floyd luister dan valt Dire Straits echt in het niets daarbij![]()
La Villa Strangiato van Rush heeft trouwens ook een GENIALE solo![]()
Nee hoor, ben het nu aan t kijkenquote:Op zondag 26 augustus 2007 03:50 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
het is wel een echte gitaaren een heel mooi slide stukje ook nog, hij legt zijn gitaar gewoon plat neer en slide er dan op.
maar het is wel echt een gitaar![]()
een vuistregel stelt dat hoe commercieler de zender en hoe groter diens bek over hun "keigoeie muziek", hoe korter de solo's van Slash durenquote:Op dinsdag 4 september 2007 23:57 schreef AgeEll het volgende:
slash in sweet child o mine, word altijd al op de radio ingekort wat erg irritant is.
verder het middenstuk in one van metallica
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |