maar `voel`je er ook wat bij?quote:Op dinsdag 12 december 2006 10:22 schreef sigme het volgende:
[..]
Hihi gekkie, ik hoef niet te kiezen, ik heb eigen tieten. Altijd beschikbaar & onder handbereik.
[afbeelding]
http://www.livescience.co(...)nuclear_climate.htmlquote:The scientists said about 40 countries possess enough plutonium or uranium to construct substantial nuclear arsenals. Setting off a Hiroshima-size weapon could cause as many direct fatalities as all of World War II.
Nou, de tieten zelf hebben gevoel natuurlijk, maar mijn handen vinden het ook aangenaam.quote:
fok!=POL. En daar houd ik mij aan.quote:Op dinsdag 12 december 2006 10:42 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
SEX is daar. ==>
Voor jou: Stop per direct abortus!!quote:
quote:Op dinsdag 12 december 2006 10:49 schreef zakjapannertje het volgende:
en POL SC=
fok = sexquote:Op dinsdag 12 december 2006 10:42 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
SEX is daar. ==>
Joh, dat had ik toch allang gelezen.quote:Op dinsdag 12 december 2006 10:48 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Voor jou: Stop per direct abortus!!
Hoe zou jij het noemen dan?quote:Op dinsdag 12 december 2006 10:43 schreef Monidique het volgende:
In de war?!
Ik weet alleen niet wat je precies bedoelt met in de war raken van borsten aanraken...quote:Op dinsdag 12 december 2006 11:00 schreef sigme het volgende:
ex·ta·se (de ~ (v.))
1 toestand van buiten zichzelf te zijn door verrukking => exaltatie, geestvervoering, trance, vervoering, zinsvervoering
Poetisch in de war dus. Ik ben te prozaïsch voor romantiek.
Och - het hoeft ethisch helemaal niet zo moeilijk te liggen voor betrokkenen. Het breedgedeelde gejammer dat het dat wel is, is veelal de oorzaak van het evenzeer bejammerde geestelijk leed. Een kip-ei verhaal. Niet alleen maar, natuurlijk, maar wel óók.quote:Op dinsdag 12 december 2006 10:58 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Het blijft ook een ethisch moeilijke kwestie en terughoudendheid in het gebruik moet ook erg bevordert worden. Abortus inclusief geestelijk leed is uiteindelijk duurder en veel ingrijpender.
Linkse politici chargeren collega's rechtsquote:Van Baalen: "Links wil nu ook alles. Ze zouden op ingetogen wijze de meerderheid kunnen verzilveren, maar daarvan is geen sprake. Het is gewoon Bam! Zoals bij het generaal pardon. Het buikje wordt volledig rond gegeten. Ik ga ervan uit dat de komende benoemingen voor burgemeesters en politieke functies linkse benoemingen zullen zijn."
Inderdaad preventie is stukken breder geaccepteerd.quote:Op dinsdag 12 december 2006 11:04 schreef sigme het volgende:
[..]
Och - het hoeft ethisch helemaal niet zo moeilijk te liggen voor betrokkenen. Het breedgedeelde gejammer dat het dat wel is, is veelal de oorzaak van het evenzeer bejammerde geestelijk leed. Een kip-ei verhaal. Niet alleen maar, natuurlijk, maar wel óók.
Mijn tieten? Hahahahaquote:Op dinsdag 12 december 2006 11:04 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Melk voor het kind en niks anders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |