maar `voel`je er ook wat bij?quote:Op dinsdag 12 december 2006 10:22 schreef sigme het volgende:
[..]
Hihi gekkie, ik hoef niet te kiezen, ik heb eigen tieten. Altijd beschikbaar & onder handbereik.
[afbeelding]
http://www.livescience.co(...)nuclear_climate.htmlquote:The scientists said about 40 countries possess enough plutonium or uranium to construct substantial nuclear arsenals. Setting off a Hiroshima-size weapon could cause as many direct fatalities as all of World War II.
Nou, de tieten zelf hebben gevoel natuurlijk, maar mijn handen vinden het ook aangenaam.quote:
fok!=POL. En daar houd ik mij aan.quote:Op dinsdag 12 december 2006 10:42 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
SEX is daar. ==>
Voor jou: Stop per direct abortus!!quote:
quote:Op dinsdag 12 december 2006 10:49 schreef zakjapannertje het volgende:
en POL SC=
fok = sexquote:Op dinsdag 12 december 2006 10:42 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
SEX is daar. ==>
Joh, dat had ik toch allang gelezen.quote:Op dinsdag 12 december 2006 10:48 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Voor jou: Stop per direct abortus!!
Hoe zou jij het noemen dan?quote:Op dinsdag 12 december 2006 10:43 schreef Monidique het volgende:
In de war?!
Ik weet alleen niet wat je precies bedoelt met in de war raken van borsten aanraken...quote:Op dinsdag 12 december 2006 11:00 schreef sigme het volgende:
ex·ta·se (de ~ (v.))
1 toestand van buiten zichzelf te zijn door verrukking => exaltatie, geestvervoering, trance, vervoering, zinsvervoering
Poetisch in de war dus. Ik ben te prozaïsch voor romantiek.
Och - het hoeft ethisch helemaal niet zo moeilijk te liggen voor betrokkenen. Het breedgedeelde gejammer dat het dat wel is, is veelal de oorzaak van het evenzeer bejammerde geestelijk leed. Een kip-ei verhaal. Niet alleen maar, natuurlijk, maar wel óók.quote:Op dinsdag 12 december 2006 10:58 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Het blijft ook een ethisch moeilijke kwestie en terughoudendheid in het gebruik moet ook erg bevordert worden. Abortus inclusief geestelijk leed is uiteindelijk duurder en veel ingrijpender.
Linkse politici chargeren collega's rechtsquote:Van Baalen: "Links wil nu ook alles. Ze zouden op ingetogen wijze de meerderheid kunnen verzilveren, maar daarvan is geen sprake. Het is gewoon Bam! Zoals bij het generaal pardon. Het buikje wordt volledig rond gegeten. Ik ga ervan uit dat de komende benoemingen voor burgemeesters en politieke functies linkse benoemingen zullen zijn."
Inderdaad preventie is stukken breder geaccepteerd.quote:Op dinsdag 12 december 2006 11:04 schreef sigme het volgende:
[..]
Och - het hoeft ethisch helemaal niet zo moeilijk te liggen voor betrokkenen. Het breedgedeelde gejammer dat het dat wel is, is veelal de oorzaak van het evenzeer bejammerde geestelijk leed. Een kip-ei verhaal. Niet alleen maar, natuurlijk, maar wel óók.
Mijn tieten? Hahahahaquote:Op dinsdag 12 december 2006 11:04 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Melk voor het kind en niks anders.
...slachtofferrol....quote:Op dinsdag 12 december 2006 11:05 schreef Monidique het volgende:
[..]
Linkse politici chargeren collega's rechts
Ahhh...
Ach, het is weer een onderzoek waar veel op af te dwingen is.quote:Op dinsdag 12 december 2006 11:09 schreef Yildiz het volgende:
50.000 drop-outs per jaar uit het VMBO, 20% uit het MBO, jezus christus, wélk onderwijs!?
50.000 illegale abortussen per DAG, jezus christus, wélk probleem?quote:Op dinsdag 12 december 2006 11:09 schreef Yildiz het volgende:
50.000 drop-outs per jaar uit het VMBO, 20% uit het MBO, jezus christus, wélk onderwijs!?
wie geschoren wordt moet stil zittenquote:Op dinsdag 12 december 2006 11:05 schreef Monidique het volgende:
[..]
Linkse politici chargeren collega's rechts
Ahhh...
Die 50.000 niet echt. Bij die MBO'ers is het 40%, maar men houdt op de 1 of andere manier niet bij of het ze niet naar een andere school gaan. Voor het gemak halveer ik het dan even.quote:Op dinsdag 12 december 2006 11:12 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ach, het is weer een onderzoek waar veel op af te dwingen is.
Ja, ho eens. Zo kan ik helemaal niks meer klagen.quote:Op dinsdag 12 december 2006 11:14 schreef sigme het volgende:
[..]
50.000 illegale abortussen per DAG, jezus christus, wélk probleem?
Oh, wel hoor. Niet geaborteerd geeft recht van klagenquote:Op dinsdag 12 december 2006 11:17 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Ja, ho eens. Zo kan ik helemaal niks meer klagen.
Afdwingen is oké.quote:Op dinsdag 12 december 2006 11:12 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ach, het is weer een onderzoek waar veel op af te dwingen is.
quote:Door R@b (Nieuwsposter) - dinsdag 12 december 2006 @ 10:58 quote FB
Trek je nazihelm maar op en ga marcheren met je nazivriendjes.
Naar aanleiding van:quote:
quote:Op dinsdag 12 december 2006 @ 02:25 schreef 1tomaat het volgende:
de Joden van Israel een altijd terugkerend probleem. Lijkt bijna op een internationaal probleem volk dat nimmer opgelost kan worden. Een volk nu al 80 jaar een bedreiging voor wereldvrede wat de gehele wereld mee trekt in al haar oorlogen en op de maag ligt en blijft liggen.
Niemand krijgt het probleem met de Joden van Israel opgelost
De geloofwaardigheid van R@B is dat monidique. Soortgelijke reacties zijn er namelijk in dezelfde reeks posts te vinden over moslims.quote:
quote:Je bedoelt Moslims die een dreiging zijn voor de wereldvrede. Joden kunnen er niets aan doen dat hun land zich bevindt naast landen met barbaarse agressieve malloten die een paar keer per dag krijsen als stervende katten.
Een beetje het Jezus-zegt-argument.quote:R@b ergens...
De gematigde Islam lijkt mij dan weer positief voor de integratie in de Westerse samenleving.
Volgens Wilders bestaat die niet
Afgezien van het grappige nieuwsbericht, is er aan de moderatie van de reacties geen touw vast te knopen.quote:
Hehe, dat komt bij Van Baalen wel goed...quote:Zoals bij het generaal pardon. Het buikje wordt volledig rond gegeten.
Bij het GP debat bleek 'links' ook wel een zeer slechte 'winnaar' , mijn god zeg wat een frustratie.quote:Op dinsdag 12 december 2006 11:10 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
...slachtofferrol....
Als ik het goed begrijp is iets stiekum doen beter, dan duidelijk en helder zaken afdwingen. Zegt wel weer genoeg over de VVDer van Baalen.![]()
Ik ken een blinde schutter. Nog vrouw ook.quote:
Waarom was het een slechte winnaar en over welke frustratie heb je het?quote:Op dinsdag 12 december 2006 11:39 schreef Chewie het volgende:
[..]
Bij het GP debat bleek 'links' ook wel een zeer slechte 'winnaar' , mijn god zeg wat een frustratie.
Ah, jij bent non-liberaal.quote:Op dinsdag 12 december 2006 11:40 schreef Mutant01 het volgende:
De VVD zuigt Chewie. Live with it.
Zit jij nog op school joh.quote:Op dinsdag 12 december 2006 10:35 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
tusssssenuurtje!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |