rustig maar met je nieuwe user iconquote:Op maandag 11 december 2006 11:26 schreef Rianne84 het volgende:
waar is de OP?
Gaan we weerquote:
Qua werk of qua hele levenquote:Op maandag 11 december 2006 11:29 schreef Stranger het volgende:
Gelukkig maar.
Ik heb ook totaal geen doelen voor deze week..
Goed bezig, ik ben maar 1 dag "ziek" geweest in de periode dat ik stage heb gelopenquote:Op maandag 11 december 2006 11:29 schreef Theamerican het volgende:
nee zit gewoon op stage
quote:Op maandag 11 december 2006 11:31 schreef T1andonly het volgende:
[..]
Goed bezig, ik ben maar 1 dag "ziek" geweest in de periode dat ik stage heb gelopenToen was het wel verstandig om thuis te blijven.
![]()
Mijn hart was toen gebroken en dan ben ik geen goed gespreks-materiaal voor m'n begeleider en productief was ik vast ook niet geworden.
Dat is inmiddels weer beter. Nu ben ik opzoek naar een nieuw iemand die m'n hart kan breken.quote:
ligt aan jou, want nu is het weer snelquote:Op maandag 11 december 2006 11:39 schreef Rianne84 het volgende:
ligt het aan mij of is fok nu heel langzaam?
quote:Op maandag 11 december 2006 11:54 schreef Rianne84 het volgende:
pfff, zo gaat de dag natuurlijk niet sneller...
Ik ga ook eten..quote:Op maandag 11 december 2006 11:57 schreef Zosk het volgende:
haha ik ben ff anderhalfuur thuis pauze houden, tot 13:15!![]()
quote:Op maandag 11 december 2006 12:31 schreef PieterBas het volgende:
Databases controleren op fouten of actualiseren is onwijs klote.. (Heb het ooit eens voor een project op school moeten doen)..
Gewoon pauze achter de pc.. Ik hoorde al in de wandelgangen dat er weer shoarma wordt besteld
kunnen ze dat zelf niet?quote:Op maandag 11 december 2006 13:33 schreef Zosk het volgende:
ik mag dalijk ff de beamer aan gaan sluiten voor 2 presentaties van groep 8, enige wat ik nog ga doen vandaag![]()
hoi, ziek?quote:Op maandag 11 december 2006 13:40 schreef Theamerican het volgende:
hoe komt wat
probeer voor de grap eens leestekens te gebruiken. Ik kan er ff geen touw aan vastknopenquote:Op maandag 11 december 2006 13:39 schreef Theamerican het volgende:
denk dat ik me maar ziek ga melden want klote geblaf van me en die snotneus maarja hoe vertel ik het heb al gezegd mag ik naar huis hou niet vol zei die neem je maar asprine
FOK! nietquote:Op maandag 11 december 2006 14:23 schreef Thrilled het volgende:
tijd gaat best snel voor een maandag
Ja, als Fok wat sneller zou gaan.. zou het nog sneller gaanquote:Op maandag 11 december 2006 14:23 schreef Thrilled het volgende:
tijd gaat best snel voor een maandag
battarijenquote:Op maandag 11 december 2006 14:40 schreef Rianne84 het volgende:
nu gaan de batterijen van de radio ook nog op
quote:Op maandag 11 december 2006 15:07 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
deze prehistorische pc heeft geen geluid
als je zelf niet meer weet wat je gedaan hebt wordt het heel moeilijkquote:Op maandag 11 december 2006 14:52 schreef Goover het volgende:
(aaaah ik word gek hier... snap me eigen schema's niet meer... en er zit een dikke fout in...)
http://www.vandale.nl/opzoeken/woordenboek/?zoekwoord=batterijquote:
quote:Op maandag 11 december 2006 15:11 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
http://www.vandale.nl/opzoeken/woordenboek/?zoekwoord=batterij
(of bedoel je dat een radio met batterijen kansloos is, want dan ben ik het geheel met je eens)
dat merk ik altijd pas als het klaar staatquote:Op maandag 11 december 2006 15:18 schreef Rianne84 het volgende:
wat gaan jullie eten vanavond?
ik moet nog naar de winkel om eten te kopen voor deze week (maandag is daarom ook altijd geen-lunch dag.quote:Op maandag 11 december 2006 15:23 schreef Zosk het volgende:
[..]
dat merk ik altijd pas als het klaar staat![]()
Nee ik had het faud geschrevenquote:Op maandag 11 december 2006 15:11 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
http://www.vandale.nl/opzoeken/woordenboek/?zoekwoord=batterij
(of bedoel je dat een radio met batterijen kansloos is, want dan ben ik het geheel met je eens)
Hier nog eenquote:Op maandag 11 december 2006 15:14 schreef Stranger het volgende:
pffffff
Ik heb het echt he-le-maal gehad.
lolquote:Op maandag 11 december 2006 15:26 schreef Stranger het volgende:
[..]
ik moet nog naar de winkel om eten te kopen voor deze week (maandag is daarom ook altijd geen-lunch dag.
Weet ik nog niet, ik denk een stokbroodje met het een of ander.quote:Op maandag 11 december 2006 15:18 schreef Rianne84 het volgende:
wat gaan jullie eten vanavond?
ander keertje?quote:
waarom een ander keertje?quote:Op maandag 11 december 2006 15:30 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
ander keertje?![]()
je mag wel helpen kiezen wat ik ga eten:
http://restaurants.diningcity.com/menus/pdf194Diner%20kaart.pdf
Nou het schema is 50% door mijn begeleider gemaakt, en ik moet het met 50% aanvullen.. Maar zijn deel zoog een beetje, dus onderhand heb ik alles al wel opnieuw berekend en beredeneerd.. (Hij heeft zelf ook toegegeven dat zijn stuk niet helemaal optimaal was.)quote:Op maandag 11 december 2006 15:10 schreef Zosk het volgende:
[..]
als je zelf niet meer weet wat je gedaan hebt wordt het heel moeilijk![]()
ja hoor, ben er toch gewoon voor de gezelligheid. Denk dat hij het minder leuk vind! En dat hij betaald vind ik heul niet ergquote:Op maandag 11 december 2006 15:33 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
lijkt je dat leuk dan met mn vriend erbij..en hij betaalt
quote:Op maandag 11 december 2006 15:36 schreef Goover het volgende:
[..]
Dan wil ik ook mee hoor! Ik weet hier nog wel een lekkere Mexicaan.
dan kunnen we beter gewoon een keer met z'n allen gaan etenquote:Op maandag 11 december 2006 15:36 schreef Goover het volgende:
[..]
Dan wil ik ook mee hoor! Ik weet hier nog wel een lekkere Mexicaan.
Meetquote:Op maandag 11 december 2006 15:37 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
dan kunnen we beter gewoon een keer met z'n allen gaan eten
je meot vaker naar gordon ramsey kijken; hoe simpeler hoe beterquote:Op maandag 11 december 2006 15:40 schreef Goover het volgende:
Ik kan niet kiezen op de kaart, ziet er allemaal wel lekker uit.. (Wel een saaie kaart trouwens, zwart wit, geen plaatjes of logotjes)
Ik vind die vent vervelend!quote:Op maandag 11 december 2006 15:41 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
je meot vaker naar gordon ramsey kijken; hoe simpeler hoe beter![]()
ja, zal wel op de achterkant staan, maar ze waren vast te lui om dat online te zettenquote:Op maandag 11 december 2006 15:43 schreef Goover het volgende:
[..]
Ik vind die vent vervelend!
Maar ben het wel met je eens, maar op zijn minst bovenaan een logotje/naam van je restaurant lijkt me niet te veel toch?
jamie oliver?quote:Op maandag 11 december 2006 15:44 schreef Zosk het volgende:
ik dacht die andere, die engelse ook. weet ik het hoe hij heet![]()
Gordon Ramsey gebruikt tenminste leuke taal in zijn programmaquote:Op maandag 11 december 2006 15:46 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
ach, bij Jensen was hij wel grappig, en ik vind kookprogramma's nou eenmaal leuk![]()
Nee, Jensen is wel leukquote:Op maandag 11 december 2006 15:48 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
ik kijk echt veel foute programma's geloof ik
en dat gaat thuis over?quote:Op maandag 11 december 2006 15:49 schreef Zosk het volgende:
Maar ik ga naar huis, me hand begint pijn te doen![]()
tot morgenquote:Op maandag 11 december 2006 15:49 schreef Zosk het volgende:
Maar ik ga naar huis, me hand begint pijn te doen![]()
djeezquote:Op maandag 11 december 2006 15:50 schreef Zosk het volgende:
[..]
geen commentaar, wil je wel weten he![]()
![]()
![]()
matig, ik weet het![]()
![]()
Nou miss.. maar dit zijn toevallig twee mensen die ik niet zo goed kan uitstaan.quote:Op maandag 11 december 2006 15:48 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
ik kijk echt veel foute programma's geloof ik
ik hoef geen stageverslag te makenquote:Op maandag 11 december 2006 15:53 schreef Theamerican het volgende:
wat zetten jullie nou in je stageverslag een grote bezigheid was fokken.
heb het er gewoon ingezet was weinig tot niks te doen op vele dagen moest mijzelf zien te vermaken met fok
neu, komt er bij mij niet in.. naast FOK! werk ik ook nog hard genoeg.quote:Op maandag 11 december 2006 15:53 schreef Theamerican het volgende:
heb het er gewoon ingezet was weinig tot niks te doen op vele dagen moest mijzelf zien te vermaken met fok
heb je het studiehuis niet meegemaakt? als er iets is wat je daar hebt geleerd, is het slap lullen. gewoon een slap lulverhaaltje over wat er allemaal zo goed is en wat je allemaal leert. gewoon opschrijven wat ze willen horenquote:Op maandag 11 december 2006 15:53 schreef Theamerican het volgende:
op tijd komen en zoveel mogelijk uren makenquote:
weinig iddquote:Op maandag 11 december 2006 15:55 schreef SvenM het volgende:
Theamerican, ik heb je ook nog niet horen klagen vandaag
quote:Op maandag 11 december 2006 15:55 schreef SvenM het volgende:
quote:Op maandag 11 december 2006 13:39 schreef Theamerican het volgende:
denk dat ik me maar ziek ga melden want klote geblaf van me en die snotneus maarja hoe vertel ik het heb al gezegd mag ik naar huis hou niet vol zei die neem je maar asprine
nee he viel me ook op heb ook geen klagen vandaagquote:Op maandag 11 december 2006 15:55 schreef SvenM het volgende:
en op de momenten dat er minder te doen was, toonde je initiatief en pakte je een schoolboek om je kennis te vergroten. ofzo.quote:Op maandag 11 december 2006 15:55 schreef T1andonly het volgende:
In mijn verslag zet ik niet dat er op momenten niets te doen was. Ik vertel natuurlijk wel dat er "minder werk" was en dat je gewoon geen tot weinig tijdsdruk ervaart dan.
Er gaat niks boven het vloeken van een echte Britquote:Op maandag 11 december 2006 15:49 schreef Zosk het volgende:
[..]
Gordon Ramsey gebruikt tenminste leuke taal in zijn programma![]()
hoe kan dat zo ineens?quote:Op maandag 11 december 2006 15:56 schreef Theamerican het volgende:
[..]
nee he viel me ook op heb ook geen klagen vandaag
iddquote:Op maandag 11 december 2006 15:57 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Er gaat niks boven het vloeken van een echte Brit
ja? weet niet misschien heb ik me er maar bij neergelegd en tel ik nu de 32 werkdagen af die ik nog moet makenquote:
was dat die handquote:Op maandag 11 december 2006 15:55 schreef Zosk het volgende:
[..]
op tijd komen en zoveel mogelijk uren makencompetentietabel invullen enzo, daarvoor moet ik wel wat doen
![]()
oja btw *klik*
daar zit wat in!quote:Op maandag 11 december 2006 15:59 schreef Theamerican het volgende:
[..]
ja? weet niet misschien heb ik me er maar bij neergelegd en tel ik nu de 32 werkdagen af die ik nog moet maken![]()
en misschien als ik beetje positief tegen de dag aan kijkt gaat die stomme tijd ook nog sneller zoiets
idd! ik kan sommige dingen niet meer zo makkelijkquote:Op maandag 11 december 2006 16:01 schreef SvenM het volgende:
Het was een hand waarmee normaal gefunctioneerd kon worden, maar nu niet meer
heb je niet zo'n stageboek meegekregen waar tabellen instaan?quote:Op maandag 11 december 2006 16:02 schreef T1andonly het volgende:
CompetentiesDaar gooien ze ons bij ons op school dood mee en ik weet nog steeds niet wat daar precies de bedoeling van is.
Ieder geval... een vloekende Brit maakt toch meer indruk op je.. dan een vloekende Yank..quote:
quote:Op maandag 11 december 2006 16:03 schreef Theamerican het volgende:
[..]
zie nu pas had er niks over gelezen nog![]()
howcome?
quote:Op zaterdag 9 december 2006 19:49 schreef Zosk het volgende:
nou kijk..ik moet zeg maar stukken staal/ijzer uitpakken uit het plastic en schoonmaken want deze zitten onder het vet. (komt uit china met het vliegtuig dus die zooi mag niet roesten) nou zo'n ding weegt een paar kilo's en mag natuurlijk niet vallen. Dus wat gebeurt er...Zosk laat zo'n ding wegglijden (lekker glad door het vet) en probeert hem met zijn stomme kop op te vangen. aangezien er hoekjes aanzitten en die dingen worden ingepakt net nadat ze geslepen zijn, zijn ze vlijmscherp. dus die punt valt precies onder me duim in me hand en glijdt verder. (Centimer of 10/20 gevallen denk ik, dus had erger kunnen zijn)
resultaat: een gat ķn een snee, snee met 3 hechtingen dichtgemaakt en het gat is +/- een centimer diep
.
dus ik til dat ding van de grond, kijk naar me hand en zie wat bloed, ik dacht dat het wel meeviel en iemand kijkt net naar mij, ik kijk hem aan en laat zo me hand zien. Hij komt aangelopen "wat is er gebeurt?" Ho! laat maar loop maar even mee naar de wasbak, ik dacht laat ik zelf ook even kijken en achteraf had ik dat beter niet kunnen doen aangezien het er godvers vies en eng (groen vet met bloed gemend) uit zag.
Eenmaal bij de wasbak hand onder de kraan en toen begon het getintel in mijn lichaam. Alles werd zwart/grijs voor me ogen en mijn gehoord werd een beetje vaag. Verder niks aan de hand dacht ik en ik kreeg een pleister en verbandje om, ze hadden al gezegd dat het waarschijnlijk gehecht zou moeten worden dus gingen we naar de eerste hulp. kom zegt er één zo'n medewerker, we lopen richting de auto. Van die paar meters kan ik me weinig herinneren en voor ik het wist zat ik buiten op me knieėn in op de koude stenen. Diegene die bij mij was had iemand geroepen en ze kwamen met een stoel naar buiten. Ik mocht ff op de grond gaan liggen en benen op de stoel zodat er wat bloed naar me hoofd stroomde. toen ging het weer wat beter, ben ingestapt en we reden aan.
Komen we daar bij de "eerste hulp". moet je eerst bellen om een "afspraak" te maken. "ja dit is een huisartsenpost" zegt die vrouw. "De eerste hulp is alleen doordeweeks alleen tijdens kantooruren open" (erg belachelijk maar goed) Dus u mag een formuliertje eerst invullen en daarna zult u zo snel mogelijk geholpen worden. Nou zo gezegd zo gedaan. en ik kon naar binnen met me groene Hulk handen.
Daar op zo'n bed gaan liggen, hij kijken naar de wond. Ja moet gehecht worden, meer dan 2 hechtingen (3 in dit geval) dus het wordt verdoofd. En daarna pleistertjes erop en verbandje eromheen. Weer teruggereden naar het werk en daar ff gegeten en gedronken, toen naar huis gebracht. Helemaal geen last van gehad tot een paar uur geleden. Het voelt nu niet echt lekker. Maar verder alles goed!
ik weet alleen van TV dat deze britt het woord "fuck" graag gebruiktquote:Op maandag 11 december 2006 16:03 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ieder geval... een vloekende Brit maakt toch meer indruk op je.. dan een vloekende Yank..En ik kan het weten
![]()
Nee onze school geeft je nix mee, we mogen het allemaal zelf uitzoeken en die competenties worden vaak door iedereen op het laatst "nog ff" ingevuld.quote:Op maandag 11 december 2006 16:02 schreef Zosk het volgende:
[..]
heb je niet zo'n stageboek meegekregen waar tabellen instaan?
Hier nog een.. Competenties, intervisie groepen, projectgroepen, zelfreflectie. Af en toe wordt ik het een beetje zat hoor.. 75% van alle stageverslagen die ik moet schrijven.. gaan over mijzelf..quote:Op maandag 11 december 2006 16:02 schreef T1andonly het volgende:
CompetentiesDaar gooien ze ons bij ons op school dood mee en ik weet nog steeds niet wat daar precies de bedoeling van is.
Dat doe inderdaad vrij vaak jaquote:Op maandag 11 december 2006 16:04 schreef Zosk het volgende:
[..]
ik weet alleen van TV dat deze britt het woord "fuck" graag gebruikt![]()
als ik het zelf zou moeten uitvogelen zou het me te moeilijk worden. Je hebt zoveel verschillende competenties en onderwerpen daar weer in en weet ik het. Dat kan ik niet zo ff uit me hoofd invullen. Handtekening van mijn stagebegeleider moet er ook bij enzo, als bewijs dat je zoiets echt hebt gedaan.quote:Op maandag 11 december 2006 16:04 schreef T1andonly het volgende:
[..]
Nee onze school geeft je nix mee, we mogen het allemaal zelf uitzoeken en die competenties worden vaak door iedereen op het laatst "nog ff" ingevuld.
Ik probeer gewoon mijn ervaringen te beschrijven en vanuit daar enkele van die competenties daarbij te betrekken en dan uitleggen waarin ik vooruit ben gegaan.
ik ben al lang thuisquote:Op maandag 11 december 2006 16:33 schreef NrSiX het volgende:
tot morgen
ZOSK! nog 27 minuten!!EINZ!!
quote:Op maandag 11 december 2006 16:37 schreef Theamerican het volgende:
ik ga zometeen eens lekker opruimen en dan zo naar huis lekker in de file staan
3quote:Op maandag 11 december 2006 16:26 schreef Theamerican het volgende:
jongens ff iets anders bij zo poule van uefa cup hoeveel gaan er door naar de volgende ronde van de 5?
op maandag zit ik lekker op schoolquote:Op dinsdag 12 december 2006 08:49 schreef Theamerican het volgende:
hey hans waar was je gister
Ik moet mezelf wel deadlines stellenquote:Op dinsdag 12 december 2006 09:08 schreef SvenM het volgende:
Ik ga het wel halen vandaagheb toch geen deadlines
Inderdaad, ik wil niet weer zo'n dag als gisteren dat ik uiteindelijk alleen maar acht uur heb gesurft. Vandaag stellen we weer een doelquote:Op dinsdag 12 december 2006 09:18 schreef T1andonly het volgende:
[..]
Ik moet mezelf wel deadlines stellenanders voer ik maar zo goed als niets uit.
Dat heb ik dus ookquote:Op dinsdag 12 december 2006 09:18 schreef T1andonly het volgende:
[..]
Ik moet mezelf wel deadlines stellenanders voer ik maar zo goed als niets uit.
Dat zie ik ook regelmatig dat er weer een paar op elkaar zitten.. Had een tijdje terug een ritje (toen het voor het eerst weer flink regende) dat ik in 1 ritje langs 3 ongelukken ben gereden. Zelfs een keer dat ik net een afslag had genomen en dat ik nog geen 2 minuten later op de radio hoorde dat die afslag was afgesloten wegens een ernstig ongelukquote:Op dinsdag 12 december 2006 08:52 schreef Thrilled het volgende:
goedemorgen! wie zegt dat een kantoorbaan niet gevaarlijk is?net op de heenweg ongeluk voor mn neus zien gebeuren. Mn licht sprong op groen en seconde later stonden 2 auto's elkaar te zoenen voor mijn neus.. alleen blikschade gelukkig
Vuurwerkquote:Op dinsdag 12 december 2006 09:26 schreef NrSiX het volgende:
tvp, planning voor vandaag.. sollicitatiebrief maken , fokken en vuurwerk uitzoekenleuke dag
Nou mijn eerste doel is al behaald. De eerste versie van de brief is af en die gaat zo even beoordeeld worden. Daarna kan ik kijken hoe ik die het beste kan gaan versturen.quote:Op dinsdag 12 december 2006 09:19 schreef Stranger het volgende:
[..]
Inderdaad, ik wil niet weer zo'n dag als gisteren dat ik uiteindelijk alleen maar acht uur heb gesurft. Vandaag stellen we weer een doel
Het wordt een verrassing wie mijn stagebegeleider is van school.. altijd handig als je een afspraak wil makenquote:Op dinsdag 12 december 2006 09:23 schreef nicomart het volgende:
Goedemorgen allen!
[..]
Dat zie ik ook regelmatig dat er weer een paar op elkaar zitten.. Had een tijdje terug een ritje (toen het voor het eerst weer flink regende) dat ik in 1 ritje langs 3 ongelukken ben gereden. Zelfs een keer dat ik net een afslag had genomen en dat ik nog geen 2 minuten later op de radio hoorde dat die afslag was afgesloten wegens een ernstig ongeluk
Zometeen komt trouwens mijn stagebegeleider van school langsHet is zo'n aparte kerel, ben benieuwd wat het gaat brengen.
Yes, Sirquote:Op dinsdag 12 december 2006 09:28 schreef T1andonly het volgende:
[..]
Ik wil van iedereen zijn of haar doel voor vandaag zien voor 10:00
idd..quote:Op dinsdag 12 december 2006 09:31 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Het wordt een verrassing wie mijn stagebegeleider is van school.. altijd handig als je een afspraak wil maken![]()
Ok, ik wil vandaag een goede dynamische phylogenetische boom implementeren in mijn programma.quote:Op dinsdag 12 december 2006 09:28 schreef T1andonly het volgende:
Volgens mij heb ik van deze docente / begeleidster nog nooit les van gehad.quote:Op dinsdag 12 december 2006 09:43 schreef nicomart het volgende:
[..]
idd..
Jij: "ja ik wil een afspraak maken met mijn stagebegeleider."
Zij: "Oh, wie is het dan verbind ik je even door."
Jij: "uhm.. geen idee."
Klinkt inderdaad niet bepaald handig.
Laten we de stagiair maar de database controleren.. dan heeft hij ook wat te doen..quote:Op dinsdag 12 december 2006 09:45 schreef T1andonly het volgende:Nu zie ik waarom nooit iemand die database bijgehouden heeft. Het is gewoon kutwerk om te doen
Veel gegevens zijn gewoon niet beschikbaar. Ik kijk gewoon wat ik op internet kan vinden.
ach van mijn stagebegeleider heb ik ook ooit maar 3 keer les gehad omdat ze daarna het rooster weer omgooidenquote:Op dinsdag 12 december 2006 09:49 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik van deze docente / begeleidster nog nooit les van gehad.![]()
Mijn begeleider doet niet anders dan bemiddelen tussen stageaderessen en stagaires.. dus ook nooit les van gehad.quote:Op dinsdag 12 december 2006 09:49 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik van deze docente / begeleidster nog nooit les van gehad.![]()
Net op tijd dus!quote:Op dinsdag 12 december 2006 09:28 schreef T1andonly het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 12 december 2006 10:22 schreef PieterBas het volgende:
ik heb nog een doel vandaag... Uit zoeken wie mijn stagebegeleider is
Die van mij is ook echt superrelaxedquote:Op dinsdag 12 december 2006 10:24 schreef T1andonly het volgende:
[..]Die van mij is gelukkig heel relaxt. Dat is het grootste voordeel wat je kunt hebben volgens mij. Die vind alles wel leuk en aardig en m'n verdediging van m'n verslag gaat daarom ook lekker eenvoudig worden.
Die gesprekken zijm meestal juist leuk als je 'n goeie begeleider hebt. Die van mij bleef de hele tijd enthousiast en ik nodig die man ook bij zo goed als alles uitquote:Op dinsdag 12 december 2006 10:34 schreef HansU het volgende:
ik heb gister pas een begeleider toegewezen gekregen, na 2 weken stage. Het intro gesprekje zal wel vervallen lijkt me
ik ook, ik ga alleen gourmetten met iets van 40 mensenquote:Op dinsdag 12 december 2006 10:19 schreef T1andonly het volgende:Ik heb zin om vanavond weer lekker op de bank te liggen.
En die gaan jullie allemaal testen? Tot morgen danquote:Op dinsdag 12 december 2006 10:56 schreef T1andonly het volgende:
Dan draag ik ook even bij met deze post.Zodalijk als mijn begeleider weer terug is even de opzet maken om de nieuwe telefonie-techniek te testen. Alleen spul wat zelf ontwikkeld is op basis van VoIP en het heeft 1001 functies.
Dat zijn een boel pannetjes.. en een boel stroom ook.. Op een bedrijfsetentje van mijn vakantiewerk zitten we ook altijd te klooien met 3 van die sets, stoppen zijn nog nooit door geslagen (verbaast me nog steeds).quote:Op dinsdag 12 december 2006 10:57 schreef NrSiX het volgende:
[..]
ik ook, ik ga alleen gourmetten met iets van 40 mensenzolang dr maar voldoende te eten is
![]()
Nee we gaan alleen de "leuke functies" testenquote:Op dinsdag 12 december 2006 10:57 schreef Goover het volgende:
[..]
En die gaan jullie allemaal testen? Tot morgen dan
quote:Op dinsdag 12 december 2006 11:01 schreef T1andonly het volgende:
[..]
Nee we gaan alleen de "leuke functies" testenWe zijn hier niet de technische afdeling. We willen gewoon beetje er aan spelen en het zodoende testen
Hahaha, heb je nog wat lekkers bij de koffie? Wij hadden gister weer een Brezelquote:Op dinsdag 12 december 2006 11:01 schreef HansU het volgende:
![]()
Ik heb weer koffie gehaald. Bij die automaat kom ik echt iedere keer dezelfde dude tegen, die heeft of de zelfde kofiehaal tijden of is verschrikkelijk verslaafd![]()
quote:Op dinsdag 12 december 2006 11:05 schreef ijsmeis het volgende:
Ik heb trouwens helemaal geen honger.
Okay.. Ik help meequote:Op dinsdag 12 december 2006 11:01 schreef Goover het volgende:
Ik ga het echt niet allemaal alleen doen hoor
18
Goedemorgenquote:Op dinsdag 12 december 2006 11:07 schreef Rianne84 het volgende:
Goedemorgen allemaal.
me opgeofferd om vanmiddag hier de kerstboom te versieren
De laatste paar druppels voor de emmer overstroomt!quote:Op dinsdag 12 december 2006 11:08 schreef tonks het volgende:
Jep bijna vol!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |