Yes, Sirquote:Op dinsdag 12 december 2006 09:28 schreef T1andonly het volgende:
[..]
Ik wil van iedereen zijn of haar doel voor vandaag zien voor 10:00
idd..quote:Op dinsdag 12 december 2006 09:31 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Het wordt een verrassing wie mijn stagebegeleider is van school.. altijd handig als je een afspraak wil maken![]()
Ok, ik wil vandaag een goede dynamische phylogenetische boom implementeren in mijn programma.quote:Op dinsdag 12 december 2006 09:28 schreef T1andonly het volgende:
Volgens mij heb ik van deze docente / begeleidster nog nooit les van gehad.quote:Op dinsdag 12 december 2006 09:43 schreef nicomart het volgende:
[..]
idd..
Jij: "ja ik wil een afspraak maken met mijn stagebegeleider."
Zij: "Oh, wie is het dan verbind ik je even door."
Jij: "uhm.. geen idee."
Klinkt inderdaad niet bepaald handig.
Laten we de stagiair maar de database controleren.. dan heeft hij ook wat te doen..quote:Op dinsdag 12 december 2006 09:45 schreef T1andonly het volgende:Nu zie ik waarom nooit iemand die database bijgehouden heeft. Het is gewoon kutwerk om te doen
Veel gegevens zijn gewoon niet beschikbaar. Ik kijk gewoon wat ik op internet kan vinden.
ach van mijn stagebegeleider heb ik ook ooit maar 3 keer les gehad omdat ze daarna het rooster weer omgooidenquote:Op dinsdag 12 december 2006 09:49 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik van deze docente / begeleidster nog nooit les van gehad.![]()
Mijn begeleider doet niet anders dan bemiddelen tussen stageaderessen en stagaires.. dus ook nooit les van gehad.quote:Op dinsdag 12 december 2006 09:49 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik van deze docente / begeleidster nog nooit les van gehad.![]()
Net op tijd dus!quote:Op dinsdag 12 december 2006 09:28 schreef T1andonly het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 12 december 2006 10:22 schreef PieterBas het volgende:
ik heb nog een doel vandaag... Uit zoeken wie mijn stagebegeleider is
Die van mij is ook echt superrelaxedquote:Op dinsdag 12 december 2006 10:24 schreef T1andonly het volgende:
[..]Die van mij is gelukkig heel relaxt. Dat is het grootste voordeel wat je kunt hebben volgens mij. Die vind alles wel leuk en aardig en m'n verdediging van m'n verslag gaat daarom ook lekker eenvoudig worden.
Die gesprekken zijm meestal juist leuk als je 'n goeie begeleider hebt. Die van mij bleef de hele tijd enthousiast en ik nodig die man ook bij zo goed als alles uitquote:Op dinsdag 12 december 2006 10:34 schreef HansU het volgende:
ik heb gister pas een begeleider toegewezen gekregen, na 2 weken stage. Het intro gesprekje zal wel vervallen lijkt me
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |