abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44348916
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 09:28 schreef T1andonly het volgende:

[..]

Ik wil van iedereen zijn of haar doel voor vandaag zien voor 10:00
Yes, Sir

Mijn doel is om voor 12:00 uur mijn intervisie verslagen af te hebben.. en koffie te drinken
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
pi_44349028
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 09:31 schreef PieterBas het volgende:

[..]

Het wordt een verrassing wie mijn stagebegeleider is van school.. altijd handig als je een afspraak wil maken
idd..

Jij: "ja ik wil een afspraak maken met mijn stagebegeleider."
Zij: "Oh, wie is het dan verbind ik je even door."
Jij: "uhm.. geen idee."

Klinkt inderdaad niet bepaald handig.
pi_44349030
quote:

Ok, ik wil vandaag een goede dynamische phylogenetische boom implementeren in mijn programma.

Ik wil vandaag een genoom door mijn programma halen (is al bezig).

Ik wil vandaag mijn help-file zo ver mogelijk af hebben.
pi_44349049
Nu zie ik waarom nooit iemand die database bijgehouden heeft. Het is gewoon kutwerk om te doen Veel gegevens zijn gewoon niet beschikbaar. Ik kijk gewoon wat ik op internet kan vinden.
pi_44349065
Oh ja.. Mijn doel is om vandaag uit te zoeken wat ik kan gaan doen, omdat ik momenteel ff geen opdrachten meer op de plank heb liggen.

Misschien kan ik mijn stagebegeleider aansporen om alvast het Flash CMS pakket dat ze willen gaan gebruiken voor een flashwebsite te kopen, zodat ik er alvast mee kan gaan stoeien.
pi_44349129
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 09:43 schreef nicomart het volgende:

[..]

idd..

Jij: "ja ik wil een afspraak maken met mijn stagebegeleider."
Zij: "Oh, wie is het dan verbind ik je even door."
Jij: "uhm.. geen idee."

Klinkt inderdaad niet bepaald handig.
Volgens mij heb ik van deze docente / begeleidster nog nooit les van gehad.
pi_44349175
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 09:45 schreef T1andonly het volgende:
Nu zie ik waarom nooit iemand die database bijgehouden heeft. Het is gewoon kutwerk om te doen Veel gegevens zijn gewoon niet beschikbaar. Ik kijk gewoon wat ik op internet kan vinden.
Laten we de stagiair maar de database controleren.. dan heeft hij ook wat te doen..
pi_44349201
Hey zo wordt er hier ook gedacht, moest laatst alle hardware prijzen invullen stond ongeveer voor 800000 euro aan hardware hier in het kantoor
Lieutenant General Omar Bradley
"I have returned many times to honour the valiant men who died…every man who set foot on Omaha Beach was a hero."
pi_44349242
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 09:49 schreef PieterBas het volgende:

[..]

ach van mijn stagebegeleider heb ik ook ooit maar 3 keer les gehad omdat ze daarna het rooster weer omgooiden
pi_44349334
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 09:49 schreef PieterBas het volgende:

[..]

Mijn begeleider doet niet anders dan bemiddelen tussen stageaderessen en stagaires.. dus ook nooit les van gehad.

Mijn doel is: schema's afmaken. Wat, als ik geen grote problemen tegen kom, inhoud dat 320 componenten moet vervangen. Maar aangezien eigenlijk maar 4 componenten zijn die allemaal 80 keer voorkomen moet het wel lukken. Als de schema's af zijn gaan ze via mijn 'baas' naar de productie.. En dan kan ik verder met programmeren.
pi_44349348
quote:

[..]

Net op tijd dus!
pi_44349563
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 09:27 schreef tonks het volgende:

[..]

Vuurwerk

plannen zijn gewijzigd.. ict problemen oplossen.. LEUK!
Zo niet.. dan toch!
pi_44349607
nja ik zat rond 10 uur op de koffie dus mijn doel is voor vandaag: ontwerpen in photoshop, fok, got
pi_44349740
Ik heb ook 'n change of plans. Moet zodalijk samen met m'n begeleider de nieuwe telefooncentrale gaan testen. Heb intussen alles wel zover klaar om alle brieven de deur uit te doen.

De printer werkte wel niet mee.

Ik heb zin om vanavond weer lekker op de bank te liggen.
pi_44349782
Mijn doelen zijn een beetje aangepast.. Blijkbaar is er geen goed linux-programma om een phylogenetische boom weer te geven dus ik moet misschien mijn crappy-methode blijven gebruiken... Iets is beter dan niets.
pi_44349806
ik heb nog een doel vandaag... Uit zoeken wie mijn stagebegeleider is
pi_44349850
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 10:22 schreef PieterBas het volgende:
ik heb nog een doel vandaag... Uit zoeken wie mijn stagebegeleider is
Die van mij is gelukkig heel relaxt. Dat is het grootste voordeel wat je kunt hebben volgens mij. Die vind alles wel leuk en aardig en m'n verdediging van m'n verslag gaat daarom ook lekker eenvoudig worden.

Ik ga dalijk eens callcentre spelen.
pi_44349879
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 10:24 schreef T1andonly het volgende:

[..]

Die van mij is gelukkig heel relaxt. Dat is het grootste voordeel wat je kunt hebben volgens mij. Die vind alles wel leuk en aardig en m'n verdediging van m'n verslag gaat daarom ook lekker eenvoudig worden.
Die van mij is ook echt superrelaxed

Alleen hij ligt nu in het ziekenhuis
pi_44350071
ik heb gister pas een begeleider toegewezen gekregen, na 2 weken stage. Het intro gesprekje zal wel vervallen lijkt me
pi_44350094
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 10:34 schreef HansU het volgende:
ik heb gister pas een begeleider toegewezen gekregen, na 2 weken stage. Het intro gesprekje zal wel vervallen lijkt me
Die gesprekken zijm meestal juist leuk als je 'n goeie begeleider hebt. Die van mij bleef de hele tijd enthousiast en ik nodig die man ook bij zo goed als alles uit
pi_44350382
Zo, net een mailtje gestuurd naar mijn studieloopbaanbegeleider / studiecoordinator, misschien heeft hij wel het antwoord op mijn vraag..

Ik heb wat begeleiders en coordinatoren op school
pi_44350492
Zal ik maar eens mijn menu op gaan zoeken? Of jullie moeten ff doorspammen, dan doe ik het int nieuwe topic.
pi_44350513
Nog 28 posts dan .
pi_44350573
Dan draag ik ook even bij met deze post.

Zodalijk als mijn begeleider weer terug is even de opzet maken om de nieuwe telefonie-techniek te testen. Alleen spul wat zelf ontwikkeld is op basis van VoIP en het heeft 1001 functies.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')