quote:Op dinsdag 9 januari 2007 02:02 schreef SamuelofSEK het volgende:
* De kwartfinale
1. Halloween (1978) vs. Texas Chain Saw Massacre, The (1974)
2. Dawn of the Dead (1978) vs. John Carpenter's In the Mouth of Madness (1995)
3. Shining, The (1980) vs. Exorcist, The (1973) Enige waar ik over twijfel dus update ik later wel
4. Thing, The (1982) vs. Alien (1979)
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 02:02 schreef SamuelofSEK het volgende:
* De kwartfinale
2. Dawn of the Dead (1978) vs. John Carpenter's In the Mouth of Madness (1995)
3. Shining, The (1980) vs. Exorcist, The (1973)
4. Thing, The (1982) vs. Alien (1979)
Probeer de onwetenden dat maar eens wijs te makenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 11:44 schreef SaintOfKillers het volgende:
Aan duel 3 herken je de echte horrorliefhebbers.
Ben toch wel blij dat je eindelijk hiermee toegeeft geen echte horrorliefhebber te zijn ...quote:Op dinsdag 9 januari 2007 11:44 schreef SaintOfKillers het volgende:
Aan duel 3 herken je de echte horrorliefhebbers.
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:14 schreef StrayDog het volgende:
Dat in the Mouth of Madness er nog in staat verbaast me wel, ik vind het ook een goede film maar hij is zeker niet van het niveau van de rest van de films die nu nog over zijn.
Je doet het allemaal de verkeerde kant opkantelen.quote:Op woensdag 10 januari 2007 13:40 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
![]()
maar goed de beloofde update:
3. Shining, The (1980) vs. Exorcist, The (1973)
Dit riekt naar uitslagmanipulatie ...quote:Op woensdag 10 januari 2007 13:57 schreef SamuelofSEK het volgende:
hehe, sorry...
Als troost kan ik je wel vertellen dat als het om de beste horrorfilm ging dat het andersom was geweest
Ik vind van wel. Als bijvoorbeeld La passion de Jeanne d'Arc in een comedy tournament mee zou doen, zou ik daar niet op stemmen, zelfs al vind ik het de beste film allertijden. Echt grappig is hij namelijk niet en dat is toch wel een vereiste voor een comedy. Nu is dit wel een extreem voorbeeld natuurlijk, maar ik doe het in elk geval ook wel eens; stemmen op een film die ik eigenlijk wat slechter vind, maar beter bij het genre waarover het tournament gaat vind passen.quote:Op woensdag 10 januari 2007 14:47 schreef Weakling het volgende:
[..]
Dit riekt naar uitslagmanipulatie ...![]()
Enne: als volgens jou de beste film The Shining is, dan kan het nooit in een subcategorie ineens slechter zijn dan een andere film![]()
Nou vooruit, voor deze keer danquote:Op woensdag 10 januari 2007 16:47 schreef Gorro het volgende:
Ik vind van wel. ...
de makkelijkste keuzes tot nu toequote:Op maandag 15 januari 2007 22:31 schreef SamuelofSEK het volgende:
* De halve finale
1. Thing, The (1982) vs. Dawn of the Dead (1978)
2. Shining, The (1980) vs. Texas Chain Saw Massacre, The (1974)
Een horrorfilm hoeft toch niet per se een slasher te zijn?quote:Op maandag 15 januari 2007 22:47 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Heel erg lastige keus. Toch maar voor TCSM gegaan, omdat the Shining als film veel beter is, maar TCSM is als horror-slasher velen malen beter. Shining vind ik toch meer een thriller.
Nee, maar The Shining vind ik toch te weinig horror om naar de finale te laten gaan. En TCSM in zijn soort heel goed.quote:Op maandag 15 januari 2007 23:00 schreef Mike het volgende:
[..]
Een horrorfilm hoeft toch niet per se een slasher te zijn?
Ik ken ook mensen die niet konden slapen na het zien van Harry Potter.quote:Op maandag 15 januari 2007 23:08 schreef Mike het volgende:
Ik ken diverse mensen die niet konden slapen na het zien van The Shining.
Ik had zelfs na de eerste keer gezien te hebben zoiets van "Meh, was dit nou alles? Was hier nou zo'n ophef over?" ... Inmiddels heb ik de film in het perspectief van de toemalige tijdgeest weten te plaatsen en waardeer ik wat ie voor het genre in het algemeen heeft betekent. Maar echt geweldig vinden ... nee.quote:Op maandag 15 januari 2007 23:12 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik kon heel goed slapen na het zien van The Texas Chainsaw Massacre![]()
Dat had dan vast weer een andere redenquote:Op maandag 15 januari 2007 23:10 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik kon niet slapen na het zien van Closer, lijkt me geen referentie.
Jij weet ondertussen heel goed dat het bij tournaments niet zo werkt dat de beste 4 overblijven. Alleen de allerbeste blijft over in de finale. Verder kunnen er in ronde 1 en 2 al favorieten afvallen omdat ze door de nummer 1 uitgeschakeld zijn.quote:Op maandag 15 januari 2007 23:30 schreef ranja het volgende:
blijkbaar ben ik geen horror liefhebberals dit de 4 besten ooit in het genre zijn
lul niet zo slapquote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:07 schreef Morrigun99 het volgende:
Alien heeft het genre notabene uitgevonden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |