Probeer de onwetenden dat maar eens wijs te makenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 11:44 schreef SaintOfKillers het volgende:
Aan duel 3 herken je de echte horrorliefhebbers.
Ben toch wel blij dat je eindelijk hiermee toegeeft geen echte horrorliefhebber te zijn ...quote:Op dinsdag 9 januari 2007 11:44 schreef SaintOfKillers het volgende:
Aan duel 3 herken je de echte horrorliefhebbers.
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:14 schreef StrayDog het volgende:
Dat in the Mouth of Madness er nog in staat verbaast me wel, ik vind het ook een goede film maar hij is zeker niet van het niveau van de rest van de films die nu nog over zijn.
Je doet het allemaal de verkeerde kant opkantelen.quote:Op woensdag 10 januari 2007 13:40 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
![]()
maar goed de beloofde update:
3. Shining, The (1980) vs. Exorcist, The (1973)
Dit riekt naar uitslagmanipulatie ...quote:Op woensdag 10 januari 2007 13:57 schreef SamuelofSEK het volgende:
hehe, sorry...
Als troost kan ik je wel vertellen dat als het om de beste horrorfilm ging dat het andersom was geweest
Ik vind van wel. Als bijvoorbeeld La passion de Jeanne d'Arc in een comedy tournament mee zou doen, zou ik daar niet op stemmen, zelfs al vind ik het de beste film allertijden. Echt grappig is hij namelijk niet en dat is toch wel een vereiste voor een comedy. Nu is dit wel een extreem voorbeeld natuurlijk, maar ik doe het in elk geval ook wel eens; stemmen op een film die ik eigenlijk wat slechter vind, maar beter bij het genre waarover het tournament gaat vind passen.quote:Op woensdag 10 januari 2007 14:47 schreef Weakling het volgende:
[..]
Dit riekt naar uitslagmanipulatie ...![]()
Enne: als volgens jou de beste film The Shining is, dan kan het nooit in een subcategorie ineens slechter zijn dan een andere film![]()
Nou vooruit, voor deze keer danquote:Op woensdag 10 januari 2007 16:47 schreef Gorro het volgende:
Ik vind van wel. ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |