Ik ook!quote:
Ik werk bij één van de Big Four, en hier staat naast mijn bureau toch wel een leuk kistje met 2x rode wijn en 1x champagne dat ik net heb gekregen. Ook had ik vorige week een kerstborrel met een van de teams waar ik mee werk, en de manager daarvan had nog wat leuks onder de kerstboom gelegd: voor iedereen Top-40 bordspel, pastakeukenset en fles bijzondere olijfolie.quote:Op woensdag 20 december 2006 22:37 schreef E-RayzeR het volgende:
dan werk je bij 1 van de BIG FOUR (accountants kantoren) dan krijg je geen kerstpakket, de reden? het word volgens hun aan een goed doel geschonken :S zeker de zak van de CEO of de bestuursvoorzitter :S
quote:Op zondag 17 december 2006 16:14 schreef Vava het volgende:
Hoe kan ik een foto maken van niks![]()
kniepers![]()
Ze bestaan!!quote:Op donderdag 21 december 2006 10:18 schreef Mryc het volgende:
Ik heb een doosje truffels gekregen (die mijn leidinggevende overigens uit eigen zak heeft moeten betalen...aangezien de ABN AMRO niet aan kerstpakketten doet (die miljarden winst per jaar vergeten we even))
Wat een mooi wurgtouwtjequote:Op donderdag 21 december 2006 10:50 schreef DeathTrail het volgende:
Mijn kerstpakket:
Atos Origin, ter waarde van +/- 6 euro:
[afbeelding]
Voor leuke reacties hierover, kijk op http://nieuwsbeeld.telegr(...)in.html?pageNumber=1
Ik denk dat we een winnaar hebben
Dat hebben ze bij ons wel goed geregeld dan, een vol nieuwjaarslot van tegen de 25 euro + een riant (door bedrijf zelf samen gesteld geloof ik, gezien de inhoud welke wel lijkt afgestemd op de gemiddelde werknemer hierquote:Op donderdag 21 december 2006 01:04 schreef Foeske het volgende:
Ik heb overigens een kaars en een 1/5 staatslot gekregen. Niet eens zo heel stom, maar wel best karig natuurlijk. Zie nu ik de foto maakte pas wat zo'n staatslot kost![]()
Foto hier, want ik had geen zin om hem te gaan verkleinen enzo...
Zuiplap.quote:Op donderdag 21 december 2006 09:35 schreef Neola30 het volgende:
Ik heb dit jaar iig iets gehad, vorig jaar was het pet vanwege de economie! Dit jaar: met sinterklaas zo'n roomboteramandelstaafding....niet te eten...en met kerst, jawel WEER zo'n roomboteramandelstaafding, ownee, het was een krans hoera! En een fles wijn, die ik niet drink...waar ik wel blij mee was: mijn kerstgratificatie!!! Kan ik mijn eigen kerstpakketje vast wel mee samen stellen! Sorry geen foto, de bocht is al weg!
quote:Op woensdag 20 december 2006 23:32 schreef testbeeld het volgende:
Ik werk via een uitzenburo en mocht mijn kerstpakket ophalen.
Na lang uitpakken zie je op de foto het resultaat. Als je goed kijkt zie je tussen de fotolijstjes iets groens staan. Ik heb het mijn bonsai kerstboompje gedoopt.
[afbeelding]
Moet wel erbij zeggen dat ik van het bedrijf waar ik voor werk vandaag wel een mooi kerstpakket heb gehad.
Een mag-lite is nog wel okquote:Op donderdag 21 december 2006 10:09 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Ik werk bij een gemeente via Vedior uitzendbureau. Van de gemeente zelf krijg ik niks, maar dat is nog altijd beter dan wat ik van Vedior (had kunnen) krijg(en).
Net als vorig jaar heeft Vedior weer een website opgesteld waar je kan kiezen uit een aantal kerstcadeaus. Een aantal voorbeelden:
* Een sporttas ter waarde van ongeveer 4 euro
* Springtouwtjes + bidon....(maar wel van Reebok hoor!)
* een cd die je voor 2 euro bij de Media Markt kan halen (greatest reggea hits, greatest christmas hits, etc.)
* Een lichaamsverzorgingssetje van een of ander merk
* Een mag-lite
* 1 (...) fles wijn, maar wel in een houten kistje hoor! (...)
* Een snelkookpan...
* Een kookboek van die Jamie Nogwattes
* Één of ander kookboek van *onbekend*
Als klap op de vuurpijl sturen ze het niet eens op naar je werkplek of je huis.....nee, je mag het zelf komen ophalen bij hun kantoor midden in de stad terwijl ik in de buitenrand werk.
Ik heb dus maar voor de enige juist optie gekozen: ik heb geld (zal wel 3 euro zijn ofzo) laten schenken aan het Diabetes Fonds...
Echt Vedior, geef dan gewoon niks
Geloof me, niet die versie.....ik noem het wel een mag-lite, maar het is één of andere C-kopiequote:Op donderdag 21 december 2006 11:17 schreef _jero_ het volgende:
[..]
Een mag-lite is nog wel okDie dingen zijn nog vrij duur nameljk.
Zo'n staatslot kreeg mijn vrouw bij haar BOODSCHAPPEN BIJ DE ETOS (bij aankoop van kerstcadeautje x, y en z)quote:Op donderdag 21 december 2006 01:04 schreef Foeske het volgende:
Ik zou de prijs ook aan die kalender geven! (al kun je het geen kerstpakket noemen natuurlijk...)
Lollig trouwens dat sommige mensen in dit topic klagen over de pluimen. Lees eens goed door wie deze wedstrijd georganiseerd wordt en wat er te winnen valt![]()
Ik heb overigens een kaars en een 1/5 staatslot gekregen. Niet eens zo heel stom, maar wel best karig natuurlijk. Zie nu ik de foto maakte pas wat zo'n staatslot kost![]()
Nou die snap ik wel eigenlijk. Vaak krijg je van relaties toch zoveel wijn en dergelijke dat je je voor nieuwjaar korsakov kunt zuipen.. Een sommeliers setje komt dan in ieder geval van pas.quote:Op donderdag 21 december 2006 13:35 schreef Mind_Fuck het volgende:
Het lef dat de werkgever van mijn vriendin heeft spant toch wel de kroon.
Komt ze aanzetten met een houten kistje... van het formaat 'wijnfles'.
Een cheesy houten kistje, slecht gelakt zodat je nog de houtkleur ziet doorschijnen met daarop het logo van haar werkgever (een groot duits bedrijf).
Ze maakt het open en ik zie in de deksel allemaal dingetjes om wijnflessen mee open te maken, zelfs een flesthermometer, kurkverwijderaar etc.
Ik denk oh... dat zal wel een chique fles zijn.
Toen ik het kartonnetje uit de doos haalde, waaronder ik een fles wijn verwachte, kwam ik een paar plastic zakjes tegen met daarin zwarte handschoenen, zwarte muts en een sjaal... zonder logo (wat dan weer een voordeel is).
Maar geen fles wijn
Blijkt dat iemand heeft gezien dat ergens in het gebouw een hele hoop flessen wijn staan die worden weg gegeven aan relaties.
Het lef!![]()
De wijn is ten allen tijden bruikbaar, maar om die uit het kerstpakket van je werknemers weg te halen vind ik toch wel erg laag.quote:Op donderdag 21 december 2006 14:01 schreef raarmaarwaar het volgende:
[..]
Nou die snap ik wel eigenlijk. Vaak krijg je van relaties toch zoveel wijn en dergelijke dat je je voor nieuwjaar korsakov kunt zuipen.. Een sommeliers setje komt dan in ieder geval van pas.
Dat is toch mooiquote:Op donderdag 21 december 2006 12:38 schreef miss_bleu het volgende:
Mijn kerstpakket van Telfort
[afbeelding]
Een standaard fles wijn, koffiepads, zuurtjes, een raar spelletje en een call girl tshirtje.
Nah, ook een beetje de boodschap erachter. Met "Verassend" , "Ondernemend" , "Lef" , "Betrokken" enzquote:Op donderdag 21 december 2006 17:21 schreef raarmaarwaar het volgende:
[..]
T-shirt met call girl??? zet er dan bezorg-h%%% op
dat zijn de 5 kern woorden van Telfortquote:Op donderdag 21 december 2006 17:59 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Nah, ook een beetje de boodschap erachter. Met "Verassend" , "Ondernemend" , "Lef" , "Betrokken" enz
Dat T-Shirt, dat is gewoon lef als je dat aan hebt
Nou, leuk kerstcadeau danquote:Op donderdag 21 december 2006 20:12 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
dat zijn de 5 kern woorden van Telfort
Met grillpan neem ik aan? vond het wel een leuk pakketquote:Op woensdag 20 december 2006 21:06 schreef Chillbeer het volgende:
Een vreetpakket (TNT Post, mn ex-werkgever)
Dit vind ik wel een leuk kerstpakketquote:Op donderdag 21 december 2006 12:38 schreef miss_bleu het volgende:
[afbeelding]
Een standaard fles wijn, koffiepads, zuurtjes, een raar spelletje en een call girl tshirtje.
Koehandel is een leuk spel btw.quote:Op donderdag 21 december 2006 12:38 schreef miss_bleu het volgende:
[afbeelding]
Inderdaad een dieptriest kerstpakket. Echter staat bij mij op nummer 1 de kalender en op nummer 2 die magneetdingen die al door verschillende mensen gepost zijn.quote:Op vrijdag 22 december 2006 02:06 schreef Dr_Crouton het volgende:
Heb het kerstpakket gekregen van het verzorgingste(gekken)huis waar ik in werk. Win ik?
Maar de magneetdingen zijn tenminste nog nuttig voor op de koelkast.quote:Op vrijdag 22 december 2006 02:23 schreef Xennia het volgende:
[..]
Inderdaad een dieptriest kerstpakket. Echter staat bij mij op nummer 1 de kalender en op nummer 2 die magneetdingen die al door verschillende mensen gepost zijn.
na de 5 euro Kalender vind ik dit ook een erg triest kerstkadoquote:Op vrijdag 15 december 2006 15:40 schreef PeRi het volgende:
Ik werk in een ziekenhuis. Dat ziekenhuis bestond dit jaar 15 jaar en in oktober was er een '; groot' feest. Leuk, maar niet iedereen kan er natuurlijk altijd zijn, en ik was een van de ongeukkigen die er niet bij kon zijn.Het feest bleek trouwens helemaal niet zo spectaculair te zijn geweest als men vantevoren had doen voorkomen, maar dat terzijde.
Vandaag kreeg ik mijn kerstpakket. Attentie meer, want we hebben immers al dat feest gehad en men bezuinigt dus op het kerstpakket.
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
Énig ja, echt enig. Leuk om 1x te lezen, echt leuk.
dat vraag ik me ook wel eens afquote:Op vrijdag 22 december 2006 12:26 schreef PDOA het volgende:
Wat krijgen sommige mensen toch trieste kerstpakketten van hun werkgever. Zouden die mensen zich nou niet schamen dat ze hun medewerkers met zulks meuk opzadelen?
Tsja, sommige mensen zijn nooit tevreden.quote:Op vrijdag 22 december 2006 17:26 schreef Rens_Wilders het volgende:
Ga niet klagen over je TomTom 'als arme student', want dan moet je hem gewoon verkopen. Kun je zo 300 euro voor vangen.
quote:Op vrijdag 22 december 2006 17:04 schreef melee het volgende:
tja ik dan
[afbeelding]
Een fles port, hou absoluut niet van wijn, geef mij maar bier, en zo'n TomTom ding, heb geeneens een auto..
geef dan iets wat je kunt eten ofzo, heb ik nog wat aan als arme studentnu maar hopen dat ik een beetje relaxe kerstbonus krijg
Dus je vindt het normaal dat een restaurant waar je één keer iets koopt een betere kalender (in kleur in ieder geval) geeft dan het bedrijf waar je het hele jaar voor gewerkt hebt?quote:Op vrijdag 22 december 2006 18:18 schreef MM-Luna het volgende:
Hmm ik vraag me toch af of het wel pakketten zijn, zoals die kalender, die mini boom en die magneetjes. Is dat niet gewoon een aardige attentie van het bedrijf zelf, net als de prachtige chinese kalenders bij de chinees rond deze tijd van het jaar? Krijgen jullie nog een winstuitkering of zoiets?
Zo'n presentje is leuk ja, naast een kerstbonus of een kerstetentje wat sommigen er nog achteraan krijgen.. dus ik vraag me gewoon af of het wel als pakket bedoeld is en niet als gewoon extraatje net zoals de chocoletter met sinterklaas en het paasei met pasen. Dus rustig maar, niet gaan huilen.. het was maar een vraag.quote:Op vrijdag 22 december 2006 18:40 schreef McNasty het volgende:
[..]
Dus je vindt het normaal dat een restaurant waar je één keer iets koopt een betere kalender (in kleur in ieder geval) geeft dan het bedrijf waar je het hele jaar voor gewerkt hebt?
Toen ik vorige week bij de bloedbank was zag ik dat er een bakje met touwtje+klemmetjes (om kerstkaarten aan op te hangen, net als dat atos ding dus maar dan mooier) stond waar je gewoon uit mocht pakken.
zo'n 'presentje' is geen attentie maar een belediging als je het van je werkgever krijgt in plaats van een kerstpakket.
Doe even normaal ofzoquote:Op vrijdag 22 december 2006 18:47 schreef MM-Luna het volgende:
[..]
niet gaan huilen.. het was maar een vraag.
quote:Op donderdag 21 december 2006 00:25 schreef threebees het volgende:
8 magneetjes aan een ijzerdraadtje, dat is wat ik van Atosorigin gekregen heb dit jaar als kerstpakket.
[afbeelding]
quote:
quote:Op donderdag 21 december 2006 08:35 schreef lone_wolf het volgende:
Ik ook!
Allemaal collega's...het WERKELIJKE kerstcadeu van AO.... Bedankt!AO brengt ons dichter bij elkaar....
quote:Op donderdag 21 december 2006 10:50 schreef DeathTrail het volgende:
Mijn kerstpakket:
Atos Origin, ter waarde van +/- 6 euro:
[afbeelding][afbeelding]
Voor leuke reacties hierover, kijk op http://nieuwsbeeld.telegr(...)in.html?pageNumber=1
Ik denk dat we een winnaar hebben
quote:
Nou echt normaal was je reactie anders niet, komt door je manier van aanspreken met je Dus je vind het normaal dat.. Er staat geen mening bij, alleen een vraag.. door het stellen van een vraag geef je geen bepaalde mening. Snapje? En daarbij, ATOS ken ik helemaal niet en het is mij niet bekend dat er niks extra meer wordt gedaan dus mijn vraag is helemaal niet zo vreemd.quote:Op vrijdag 22 december 2006 19:17 schreef McNasty het volgende:
[..]
Doe even normaal ofzoHet was inderdaad maar een vraag en daar heb ik gewoon op gereageerd.
Van de ATOS werknemers trouwens bekend dat ze helemaal niets meer kregen dan dat stukje koord met magneetjes eraan, het is dus geen 'extraatje'.
Ik win!quote:Op vrijdag 22 december 2006 18:18 schreef MM-Luna het volgende:
Hmm ik vraag me toch af of het wel pakketten zijn, zoals die kalender, die mini boom en die magneetjes.
Soms kan je idd nog beter niks krijgen hequote:
jezus ga je fucking aanstellen. Tering man verkoop dat ding en je krijgt er als je hem gesealed houdt genoeg geld voor, kun je jezelf dan volproppen bij de burgerkingquote:Op vrijdag 22 december 2006 17:04 schreef melee het volgende:
tja ik dan
[afbeelding]
Een fles port, hou absoluut niet van wijn, geef mij maar bier, en zo'n TomTom ding, heb geeneens een auto..
geef dan iets wat je kunt eten ofzo, heb ik nog wat aan als arme studentnu maar hopen dat ik een beetje relaxe kerstbonus krijg
Zeikerd, ruilen met mijn cake in een doos?quote:Op vrijdag 22 december 2006 17:04 schreef melee het volgende:
tja ik dan
[afbeelding]
Maar jij hebt drank!quote:Op vrijdag 22 december 2006 03:18 schreef Dr_Crouton het volgende:
Maa
[..]
Maar de magneetdingen zijn tenminste nog nuttig voor op de koelkast.
Als het nou een lekker wijntje was in plaats van jenever. Je moet het even voorstellen: in ons bedrijf werken er voor 90% vrouwen. En jenever is niet echt een vrouwendrankje. Plus dat de jongere medewerkers dat ook niet drinken en liever bier, wijn of sterke drank lusten.quote:
Hoe kan je daar nou over klagen in vredesnaam!?quote:Op vrijdag 22 december 2006 17:04 schreef melee het volgende:
tja ik dan
[afbeelding]
Ja.quote:Op donderdag 21 december 2006 18:28 schreef orion76 het volgende:
[..]
Ik vind deze helemaal niet slecht...Wil je 'm kwijt?
![]()
Haha, bekend kerstpakket... Alleen staat op mijn shirt Belboerquote:Op donderdag 21 december 2006 12:38 schreef miss_bleu het volgende:
[afbeelding]
quote:Jumbo’s kerstpakket leidt tot ontslag
21-12-2006 12:30
VEGHEL - De Jumbo-medewerker die zijn beklag deed in de media over het kerstpakket van Jumbo Supermarkten heeft zijn klaagzang met ontslag moeten bekopen. De ‘mondige’ medewerker heeft zijn Jumbo-blouse ingeleverd.
Dat melden Jumbo-medewerkers tegenover Distrifood. Commercieel directeur Colette Cloosterman – Van Eerd van Jumbo bevestigt het ontslag van de jongen. ‘We hebben de desbetreffende parttime-medewerker een schriftelijke waarschuwing gegeven, waarna hij zelf het besluit heeft genomen om ontslag te nemen.’
Ontevreden werknemers
Begin deze week ontstond grote commotie over het kerstpakket van de Veghelse supermarktketen. Werknemers waren niet tevreden met het kunststof tasje met daarin een waardebon van vijftien of dertig euro. De bon kan alleen besteed worden in de eigen Jumbo-filialen. De betreffende Jumbo-medewerker reageerde op vragen van een GPD-verslaggever: ‘Frits van Eerd met al zijn miljoenen denkt te veel aan zijn centjes en vergeet zijn medewerkers.’ Daarop kon hij zich melden op het hoofdkantoor.
Beste bedoelingen
Cloosterman baalt van de commotie die is ontstaan. ‘Ik vind het bijzonder jammer dat dit zo uitpakt, terwijl het Jumbo-tasje met waardebon met de beste bedoelingen is bedacht. Het heeft binnen Jumbo heel wat te weeg gebracht.’
Onder de loep
De commercieel directrice van Jumbo kondigt aan de giften aan het personeel onder de loep te nemen. ‘We proberen er altijd iets leuks van te maken, dat geldt zowel voor de cadeautjes aan het personeel als de evenementen die we organiseren. We gaan bekijken hoe we onze 12.000 medewerkers in de toekomst het best kunnen belonen voor hun inzet.’
Bron: hier
Heheh hij kreeg vast honger onderwegquote:Op zondag 24 december 2006 14:36 schreef Sumera het volgende:
[afbeelding]
Dit zag ik toen ik de doos openmaakte, nadat deze speciaal door mijn baas op zondagmiddag bezorgd werdt. Mischien omdat ik er nog geen vol jaar werk???![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |