abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44619406
quote:
Op donderdag 21 december 2006 07:09 schreef TheWizz het volgende:

[..]

Die heb ik ook

hoi collega
Ik ook!

Allemaal collega's...het WERKELIJKE kerstcadeu van AO.... Bedankt! AO brengt ons dichter bij elkaar....
Ook JIJ hebt recht op mijn mening!!
  donderdag 21 december 2006 @ 08:40:12 #102
111861 Hayley
Get what you can!!
pi_44619455
Tja, die van mij is ook niet veel soeps:

-Een grillpannetje
-2 glazen
-Hapjesschaal
-Een pannenlap
2 stoffen placemats

pi_44619654

Kerstpakket(je) van mijn vrouw. En dan wel in het zwart, en een cm of 20 hoog. Opzich wel netjes!
Owja en er zat nog een leuke kerstbonus bij

Ga er trouwens van uit dat ik (wederom) niets krijg.

[zoekmodus]
Nu die andere nog voor in de symmetrische tuin
[/zoekmodus]
pi_44619780
Op woensdag 20 december 2006 18:09 schreef MM-Luna het volgende:
(nee die kat had ik al)

Ik lig in een deuk,dat was mijn eerste schaterlach van de dag.
pi_44620267
Ik hoef er geen foto bij te plaatsen...Een waardeloze chocolade letter...MEER NIET
  donderdag 21 december 2006 @ 09:35:25 #106
149955 Neola30
Geen Geluk zonder Ongeluk!
pi_44620290
Ik heb dit jaar iig iets gehad, vorig jaar was het pet vanwege de economie! Dit jaar: met sinterklaas zo'n roomboteramandelstaafding....niet te eten...en met kerst, jawel WEER zo'n roomboteramandelstaafding, ownee, het was een krans hoera! En een fles wijn, die ik niet drink...waar ik wel blij mee was: mijn kerstgratificatie!!! Kan ik mijn eigen kerstpakketje vast wel mee samen stellen! Sorry geen foto, de bocht is al weg!
pi_44620382
quote:
Op woensdag 20 december 2006 22:37 schreef E-RayzeR het volgende:
dan werk je bij 1 van de BIG FOUR (accountants kantoren) dan krijg je geen kerstpakket, de reden? het word volgens hun aan een goed doel geschonken :S zeker de zak van de CEO of de bestuursvoorzitter :S
Ik werk bij één van de Big Four, en hier staat naast mijn bureau toch wel een leuk kistje met 2x rode wijn en 1x champagne dat ik net heb gekregen. Ook had ik vorige week een kerstborrel met een van de teams waar ik mee werk, en de manager daarvan had nog wat leuks onder de kerstboom gelegd: voor iedereen Top-40 bordspel, pastakeukenset en fles bijzondere olijfolie.
Valt dus wel mee met wat je roept...
The password is: Ken sent me
pi_44620443
quote:
Op zondag 17 december 2006 16:14 schreef Vava het volgende:
Hoe kan ik een foto maken van niks

kniepers
zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
pi_44620850
Ik werk bij een gemeente via Vedior uitzendbureau. Van de gemeente zelf krijg ik niks, maar dat is nog altijd beter dan wat ik van Vedior (had kunnen) krijg(en).

Net als vorig jaar heeft Vedior weer een website opgesteld waar je kan kiezen uit een aantal kerstcadeaus. Een aantal voorbeelden:
* Een sporttas ter waarde van ongeveer 4 euro
* Springtouwtjes + bidon....(maar wel van Reebok hoor!)
* een cd die je voor 2 euro bij de Media Markt kan halen (greatest reggea hits, greatest christmas hits, etc.)
* Een lichaamsverzorgingssetje van een of ander merk
* Een mag-lite
* 1 (...) fles wijn, maar wel in een houten kistje hoor! (...)
* Een snelkookpan...
* Een kookboek van die Jamie Nogwattes
* Één of ander kookboek van *onbekend*

Als klap op de vuurpijl sturen ze het niet eens op naar je werkplek of je huis.....nee, je mag het zelf komen ophalen bij hun kantoor midden in de stad terwijl ik in de buitenrand werk.

Ik heb dus maar voor de enige juist optie gekozen: ik heb geld (zal wel 3 euro zijn ofzo) laten schenken aan het Diabetes Fonds...

Echt Vedior, geef dan gewoon niks
  donderdag 21 december 2006 @ 10:18:13 #110
64792 Mryc
play me one more song
pi_44621018
Ik heb een doosje truffels gekregen (die mijn leidinggevende overigens uit eigen zak heeft moeten betalen...aangezien de ABN AMRO niet aan kerstpakketten doet (die miljarden winst per jaar vergeten we even ))
pi_44621056
quote:
Op donderdag 21 december 2006 10:18 schreef Mryc het volgende:
Ik heb een doosje truffels gekregen (die mijn leidinggevende overigens uit eigen zak heeft moeten betalen...aangezien de ABN AMRO niet aan kerstpakketten doet (die miljarden winst per jaar vergeten we even ))
Ze bestaan!!
pi_44621065
Ach... Mijn kerstpakket bestaat uit 2 tegoed bonnetjes voor de zogenaamde Euro Bloemist.
1 bonnetje van 10 EUR
1 bonnetje van 2.5 EUR

donderdag 21 december 2006 @ 10:50:12 #113
133786 DeathTrail
-----------------
pi_44621746
Mijn kerstpakket:

Atos Origin, ter waarde van +/- 6 euro:

Voor leuke reacties hierover, kijk op http://nieuwsbeeld.telegr(...)in.html?pageNumber=1

Ik denk dat we een winnaar hebben

[ Bericht 6% gewijzigd door DeathTrail op 21-12-2006 14:31:42 ]
-----------------
pi_44621840
quote:
Op donderdag 21 december 2006 10:50 schreef DeathTrail het volgende:
Mijn kerstpakket:

[afbeelding]

Voor leuke reacties hierover, kijk op http://nieuwsbeeld.telegr(...)in.html?pageNumber=1

Wat een mooi wurgtouwtje
pi_44621917
quote:
Op donderdag 21 december 2006 01:04 schreef Foeske het volgende:
Ik heb overigens een kaars en een 1/5 staatslot gekregen. Niet eens zo heel stom, maar wel best karig natuurlijk. Zie nu ik de foto maakte pas wat zo'n staatslot kost

Foto hier, want ik had geen zin om hem te gaan verkleinen enzo...
Dat hebben ze bij ons wel goed geregeld dan, een vol nieuwjaarslot van tegen de 25 euro + een riant (door bedrijf zelf samen gesteld geloof ik, gezien de inhoud welke wel lijkt afgestemd op de gemiddelde werknemer hier ) rest van pakket. En ik werk er net een maand
One morning I shot an elephant in my pajamas. How he got in my pajamas, I don't know.
pi_44622065
quote:
Op donderdag 21 december 2006 09:35 schreef Neola30 het volgende:
Ik heb dit jaar iig iets gehad, vorig jaar was het pet vanwege de economie! Dit jaar: met sinterklaas zo'n roomboteramandelstaafding....niet te eten...en met kerst, jawel WEER zo'n roomboteramandelstaafding, ownee, het was een krans hoera! En een fles wijn, die ik niet drink...waar ik wel blij mee was: mijn kerstgratificatie!!! Kan ik mijn eigen kerstpakketje vast wel mee samen stellen! Sorry geen foto, de bocht is al weg!
Zuiplap.
  donderdag 21 december 2006 @ 11:12:16 #117
19242 yavanna
Results may vary.
pi_44622298
quote:
Op woensdag 20 december 2006 23:32 schreef testbeeld het volgende:
Ik werk via een uitzenburo en mocht mijn kerstpakket ophalen.

Na lang uitpakken zie je op de foto het resultaat. Als je goed kijkt zie je tussen de fotolijstjes iets groens staan. Ik heb het mijn bonsai kerstboompje gedoopt.

[afbeelding]

Moet wel erbij zeggen dat ik van het bedrijf waar ik voor werk vandaag wel een mooi kerstpakket heb gehad.

Ik vond de kalender al super triest, maar deze is ook super
~Cheer up, the worst is yet to come.~
pi_44622442
quote:
Op donderdag 21 december 2006 10:09 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Ik werk bij een gemeente via Vedior uitzendbureau. Van de gemeente zelf krijg ik niks, maar dat is nog altijd beter dan wat ik van Vedior (had kunnen) krijg(en).

Net als vorig jaar heeft Vedior weer een website opgesteld waar je kan kiezen uit een aantal kerstcadeaus. Een aantal voorbeelden:
* Een sporttas ter waarde van ongeveer 4 euro
* Springtouwtjes + bidon....(maar wel van Reebok hoor!)
* een cd die je voor 2 euro bij de Media Markt kan halen (greatest reggea hits, greatest christmas hits, etc.)
* Een lichaamsverzorgingssetje van een of ander merk
* Een mag-lite
* 1 (...) fles wijn, maar wel in een houten kistje hoor! (...)
* Een snelkookpan...
* Een kookboek van die Jamie Nogwattes
* Één of ander kookboek van *onbekend*

Als klap op de vuurpijl sturen ze het niet eens op naar je werkplek of je huis.....nee, je mag het zelf komen ophalen bij hun kantoor midden in de stad terwijl ik in de buitenrand werk.

Ik heb dus maar voor de enige juist optie gekozen: ik heb geld (zal wel 3 euro zijn ofzo) laten schenken aan het Diabetes Fonds...

Echt Vedior, geef dan gewoon niks
Een mag-lite is nog wel ok Die dingen zijn nog vrij duur nameljk.
pi_44622496
Ik kreeg een blauwe pluim t.w.v. 50 euri in m'n brievenbus van mijn werk. Toch aardig, kan ik lekker met m'n vrienden naar het pretpark ofzo.

Ben benieuwd wat voor kerstpakket mijn uzb heeft (hoewel ik er niet al te veel van verwacht, aangezien uzb's steeds kariger worden!). Iemand toevallig zijn kerstpakket al opgehaald bij Manpower?

Edit: krijg net ook nog een fles wijn t.w.v. 20 euri in m'n schoot geworpen! Tot zover niks te klagen dus!

[ Bericht 11% gewijzigd door PDOA op 21-12-2006 12:05:30 ]
pi_44622587
Hier nog een die een blauwe pluim heeft gekregen
  donderdag 21 december 2006 @ 11:23:20 #121
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_44622597
tvp wat een lol hier. Zal eens kijken wat ik krijg
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_44622624
quote:
Op donderdag 21 december 2006 11:17 schreef _jero_ het volgende:

[..]

Een mag-lite is nog wel ok Die dingen zijn nog vrij duur nameljk.
Geloof me, niet die versie.....ik noem het wel een mag-lite, maar het is één of andere C-kopie
pi_44624276
Krijg standaard een vvv-bon van 35 Euro, makkelijk en leuk.
In2008youwillbeawakened!In2009youwillbetransformed!In2010youwilltranscend.In2011youwillbeenlightened!In2012itwillbeover!
◄█▓▒░talon.punt.nl]░▒▓█►
  donderdag 21 december 2006 @ 12:27:36 #124
97348 Matness
Matt about you
pi_44624367
pluimen zijn leuk
  Nerd met benen donderdag 21 december 2006 @ 12:38:27 #125
18073 miss_bleu
pi_44624643
Mijn kerstpakket van Telfort

Een standaard fles wijn, koffiepads, zuurtjes, een raar spelletje en een call girl tshirtje.
pi_44624686
Altijd zo dom, als er een t-shirt bij zit niemand draagt die dingen omdat iedereen dan gelijk weet waar je hem van hebt
pi_44624947
Hmm, ik had een Nordic Walking set... wel origineel. Daarbij nog een hoop eten en een rugzak... Bij de IKEA kreeg mijn zus een IPod met accesoires en een sound systeem om hem in te zetten...
pi_44625962
Ik heb een pak tortellini, een flesje olie voor salade, fles wijn, brief met allemaal reclame voor reizen enzo , 4 borden, een schaal en een blikje tonijn.
Heb er helaas geen reet aan, maargoed het gaat om het gebaar.
Van de week ook al met het hele bedrijf uit eten geweest en lopen zuipen tot diep in de nacht.
Plus een kerstbonus

[ Bericht 29% gewijzigd door Skv op 21-12-2006 13:41:09 ]
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  donderdag 21 december 2006 @ 13:29:47 #129
148139 petez
Forever, and ever!
pi_44626083
Ik werk bij de Rabobank, kon kiezen tussen 8 pakketten (een mannen en vrouwenpagina, dus 16 pakketten in totaal), en heb uiteindelijk voor een american traveler koffer gekozen a 130 euro. Prima dus!
pi_44626213
quote:
Op donderdag 21 december 2006 01:04 schreef Foeske het volgende:
Ik zou de prijs ook aan die kalender geven! (al kun je het geen kerstpakket noemen natuurlijk...)

Lollig trouwens dat sommige mensen in dit topic klagen over de pluimen. Lees eens goed door wie deze wedstrijd georganiseerd wordt en wat er te winnen valt

Ik heb overigens een kaars en een 1/5 staatslot gekregen. Niet eens zo heel stom, maar wel best karig natuurlijk. Zie nu ik de foto maakte pas wat zo'n staatslot kost
Zo'n staatslot kreeg mijn vrouw bij haar BOODSCHAPPEN BIJ DE ETOS (bij aankoop van kerstcadeautje x, y en z)

Nomineer ik jou ook terug!!!
sorry.. ik kan er ook niets aan doen
pi_44626229
Het lef dat de werkgever van mijn vriendin heeft spant toch wel de kroon.
Komt ze aanzetten met een houten kistje... van het formaat 'wijnfles'.
Een cheesy houten kistje, slecht gelakt zodat je nog de houtkleur ziet doorschijnen met daarop het logo van haar werkgever (een groot duits bedrijf).
Ze maakt het open en ik zie in de deksel allemaal dingetjes om wijnflessen mee open te maken, zelfs een flesthermometer, kurkverwijderaar etc.

Ik denk oh... dat zal wel een chique fles zijn.
Toen ik het kartonnetje uit de doos haalde, waaronder ik een fles wijn verwachte, kwam ik een paar plastic zakjes tegen met daarin zwarte handschoenen, zwarte muts en een sjaal... zonder logo (wat dan weer een voordeel is).
Maar geen fles wijn

Blijkt dat iemand heeft gezien dat ergens in het gebouw een hele hoop flessen wijn staan die worden weg gegeven aan relaties.
Het lef!

[ Bericht 0% gewijzigd door Mind_Fuck op 21-12-2006 13:45:02 ]
In these bodies we will live, in these bodies we will die
Where you invest your love, you invest your life
pi_44626407
pi_44626926
Dit kregen wij

(╯°□°)╯︵ ┻━┻ ლ(ಠ益ಠლ) ٩͡๏̯͡๏۶ ಠ_ಠ ᕕ( ᐛ )ᕗ
pi_44627061
quote:
Op donderdag 21 december 2006 13:35 schreef Mind_Fuck het volgende:
Het lef dat de werkgever van mijn vriendin heeft spant toch wel de kroon.
Komt ze aanzetten met een houten kistje... van het formaat 'wijnfles'.
Een cheesy houten kistje, slecht gelakt zodat je nog de houtkleur ziet doorschijnen met daarop het logo van haar werkgever (een groot duits bedrijf).
Ze maakt het open en ik zie in de deksel allemaal dingetjes om wijnflessen mee open te maken, zelfs een flesthermometer, kurkverwijderaar etc.

Ik denk oh... dat zal wel een chique fles zijn.
Toen ik het kartonnetje uit de doos haalde, waaronder ik een fles wijn verwachte, kwam ik een paar plastic zakjes tegen met daarin zwarte handschoenen, zwarte muts en een sjaal... zonder logo (wat dan weer een voordeel is).
Maar geen fles wijn

Blijkt dat iemand heeft gezien dat ergens in het gebouw een hele hoop flessen wijn staan die worden weg gegeven aan relaties.
Het lef!
Nou die snap ik wel eigenlijk. Vaak krijg je van relaties toch zoveel wijn en dergelijke dat je je voor nieuwjaar korsakov kunt zuipen.. Een sommeliers setje komt dan in ieder geval van pas.
  donderdag 21 december 2006 @ 14:14:40 #135
118784 denka
Vrijheid! Blijheid!
pi_44627471
tvp
Actually I don't remember being born, It must have happened during one of my black outs..
pi_44629240
Mijn vriendin kreeg een goede fles Cava, en 30 euri aan bonnen.
pi_44630130
quote:
Op donderdag 21 december 2006 14:01 schreef raarmaarwaar het volgende:

[..]

Nou die snap ik wel eigenlijk. Vaak krijg je van relaties toch zoveel wijn en dergelijke dat je je voor nieuwjaar korsakov kunt zuipen.. Een sommeliers setje komt dan in ieder geval van pas.
De wijn is ten allen tijden bruikbaar, maar om die uit het kerstpakket van je werknemers weg te halen vind ik toch wel erg laag.
En dan is het kerstpakket ook nog eens een wijn-accesoire set (kurkentrekker, thermometer, 2 flessen stoppers).
In these bodies we will live, in these bodies we will die
Where you invest your love, you invest your life
  donderdag 21 december 2006 @ 16:39:39 #138
99075 dvogel
Zo ben ik gewoon !!
pi_44631704
Wat een luxe allemaal zeg, mijn vriendin heeft het volgende gehad....

-

Niets dus.
pi_44632392
quote:
Op donderdag 21 december 2006 12:38 schreef miss_bleu het volgende:

[afbeelding]
Een standaard fles wijn, koffiepads, zuurtjes, een raar spelletje en een call girl tshirtje.
Dat is toch mooi
pi_44633021
quote:
Op donderdag 21 december 2006 17:00 schreef Geqxon het volgende:

[..]

Dat is toch mooi
T-shirt met call girl??? zet er dan bezorg-h%%% op
  donderdag 21 december 2006 @ 17:51:41 #141
134738 HaerdenC
Allround Kluskabouter
pi_44633781

usb verlengsnoerding ...
APX consultancy Belgie
Minds are like parachutes, they work best when open!
pi_44633980
quote:
Op donderdag 21 december 2006 17:21 schreef raarmaarwaar het volgende:

[..]

T-shirt met call girl??? zet er dan bezorg-h%%% op
Nah, ook een beetje de boodschap erachter. Met "Verassend" , "Ondernemend" , "Lef" , "Betrokken" enz

Dat T-Shirt, dat is gewoon lef als je dat aan hebt
pi_44634669
quote:
Op donderdag 21 december 2006 13:40 schreef Skv het volgende:
[afbeelding]
Ik vind deze helemaal niet slecht... Wil je 'm kwijt?
  Nerd met benen donderdag 21 december 2006 @ 20:12:33 #144
18073 miss_bleu
pi_44637626
quote:
Op donderdag 21 december 2006 17:59 schreef Geqxon het volgende:

[..]

Nah, ook een beetje de boodschap erachter. Met "Verassend" , "Ondernemend" , "Lef" , "Betrokken" enz

Dat T-Shirt, dat is gewoon lef als je dat aan hebt
dat zijn de 5 kern woorden van Telfort
pi_44637732
quote:
Op donderdag 21 december 2006 20:12 schreef miss_bleu het volgende:

[..]

dat zijn de 5 kern woorden van Telfort
Nou, leuk kerstcadeau dan

Ik moest het doen met snoepjes, slagroom, potjes, waardebonnen en nog wat
pi_44640474
quote:
Op woensdag 20 december 2006 21:06 schreef Chillbeer het volgende:
Een vreetpakket (TNT Post, mn ex-werkgever)
Met grillpan neem ik aan? vond het wel een leuk pakket
pi_44641477
quote:

[afbeelding]
Dit vind ik wel een leuk kerstpakket
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
  Milf donderdag 21 december 2006 @ 23:53:40 #148
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_44645322
quote:

[afbeelding]
Koehandel is een leuk spel btw.

Ik krijg dit jaar een blik met koekjes. .
Morgen halen.
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  vrijdag 22 december 2006 @ 02:06:39 #149
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_44648046
Heb het kerstpakket gekregen van het verzorgingste(gekken)huis waar ik in werk. Win ik?

Ohh, wat een mooie anonieme doos! En wat zit erin, ff kijken! Ohh...

Klokje rond: 2 stijlvolle dieppaarse kaarsjes, HAMMER-IT, papieren kunsthooi/pakketvulling om de open haard of op z'n Survivert kampvuurtjes mee aan te steken en twee glazen met flûgeltjes.

Friesch Design = in > IKEA = uit

En de inhoud van HAMMER-IT; pak kaarten met vragen en vast en zeker ook de antwoorden, blok hout, kleuterhamer en een zakje met spijkers en 1d6 dice. Wat een geweldig kerstpakket!!!

The Internets, I needs it..
pi_44648280
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 02:06 schreef Dr_Crouton het volgende:
Heb het kerstpakket gekregen van het verzorgingste(gekken)huis waar ik in werk. Win ik?
Inderdaad een dieptriest kerstpakket. Echter staat bij mij op nummer 1 de kalender en op nummer 2 die magneetdingen die al door verschillende mensen gepost zijn.
  vrijdag 22 december 2006 @ 03:18:33 #151
6290 Dr_Crouton
pi_44648684
Maa
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 02:23 schreef Xennia het volgende:

[..]

Inderdaad een dieptriest kerstpakket. Echter staat bij mij op nummer 1 de kalender en op nummer 2 die magneetdingen die al door verschillende mensen gepost zijn.
Maar de magneetdingen zijn tenminste nog nuttig voor op de koelkast.
  vrijdag 22 december 2006 @ 11:05:23 #152
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_44652728
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 15:40 schreef PeRi het volgende:
Ik werk in een ziekenhuis. Dat ziekenhuis bestond dit jaar 15 jaar en in oktober was er een '; groot' feest. Leuk, maar niet iedereen kan er natuurlijk altijd zijn, en ik was een van de ongeukkigen die er niet bij kon zijn.Het feest bleek trouwens helemaal niet zo spectaculair te zijn geweest als men vantevoren had doen voorkomen, maar dat terzijde.

Vandaag kreeg ik mijn kerstpakket. Attentie meer, want we hebben immers al dat feest gehad en men bezuinigt dus op het kerstpakket.
[..]

[afbeelding]

[afbeelding]

Énig ja, echt enig. Leuk om 1x te lezen, echt leuk.
na de 5 euro Kalender vind ik dit ook een erg triest kerstkado
ride like a devil...... feel like a god !
Let's race
Buienradar
pi_44654817
Wat krijgen sommige mensen toch trieste kerstpakketten van hun werkgever. Zouden die mensen zich nou niet schamen dat ze hun medewerkers met zulks meuk opzadelen?
  vrijdag 22 december 2006 @ 12:27:52 #154
97348 Matness
Matt about you
pi_44654834
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 12:26 schreef PDOA het volgende:
Wat krijgen sommige mensen toch trieste kerstpakketten van hun werkgever. Zouden die mensen zich nou niet schamen dat ze hun medewerkers met zulks meuk opzadelen?
dat vraag ik me ook wel eens af
zeker als ik naar mijn pakket krijg, en dan is die van mij nog best te doen in vergelijking met die van anderen hier.
pi_44657245
Toch medelijden met mensen hier, ik kreeg 2 bijna dezelfde kerstpakketen gevuld met snoep van een bakker. Daar kunnen mijn bazen weinig aan doen. Plus ik kreeg bij de ene nog 70 euro. ik ben wel tevreden.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_44660918
Ik mag niet zeuren;

Irischeque van 25 euro van stage-adres met een te kleine badjas!
2 irischeques van 12,50 euro van inval adres (waar ik via Randstad werkte)
+ nog een cadeaupakket van invalwerk adres. Geen idee wat daar in zit

Ik ben tevreden I LOVE irischeques..
pi_44662000
tja ik dan

Een fles port, hou absoluut niet van wijn, geef mij maar bier, en zo'n TomTom ding, heb geeneens een auto..

geef dan iets wat je kunt eten ofzo, heb ik nog wat aan als arme student nu maar hopen dat ik een beetje relaxe kerstbonus krijg
pi_44662469
Ga niet klagen over je TomTom 'als arme student', want dan moet je hem gewoon verkopen. Kun je zo 300 euro voor vangen.
pi_44662695
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 17:26 schreef Rens_Wilders het volgende:
Ga niet klagen over je TomTom 'als arme student', want dan moet je hem gewoon verkopen. Kun je zo 300 euro voor vangen.
Tsja, sommige mensen zijn nooit tevreden.
pi_44663202
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 17:04 schreef melee het volgende:
tja ik dan

[afbeelding]

Een fles port, hou absoluut niet van wijn, geef mij maar bier, en zo'n TomTom ding, heb geeneens een auto..

geef dan iets wat je kunt eten ofzo, heb ik nog wat aan als arme student nu maar hopen dat ik een beetje relaxe kerstbonus krijg
pi_44663633
Hmm ik vraag me toch af of het wel pakketten zijn, zoals die kalender, die mini boom en die magneetjes. Is dat niet gewoon een aardige attentie van het bedrijf zelf, net als de prachtige chinese kalenders bij de chinees rond deze tijd van het jaar? Krijgen jullie nog een winstuitkering of zoiets?
pi_44664094
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 18:18 schreef MM-Luna het volgende:
Hmm ik vraag me toch af of het wel pakketten zijn, zoals die kalender, die mini boom en die magneetjes. Is dat niet gewoon een aardige attentie van het bedrijf zelf, net als de prachtige chinese kalenders bij de chinees rond deze tijd van het jaar? Krijgen jullie nog een winstuitkering of zoiets?
Dus je vindt het normaal dat een restaurant waar je één keer iets koopt een betere kalender (in kleur in ieder geval) geeft dan het bedrijf waar je het hele jaar voor gewerkt hebt?

Toen ik vorige week bij de bloedbank was zag ik dat er een bakje met touwtje+klemmetjes (om kerstkaarten aan op te hangen, net als dat atos ding dus maar dan mooier) stond waar je gewoon uit mocht pakken.

zo'n 'presentje' is geen attentie maar een belediging als je het van je werkgever krijgt in plaats van een kerstpakket.
pi_44664259
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 18:40 schreef McNasty het volgende:

[..]

Dus je vindt het normaal dat een restaurant waar je één keer iets koopt een betere kalender (in kleur in ieder geval) geeft dan het bedrijf waar je het hele jaar voor gewerkt hebt?

Toen ik vorige week bij de bloedbank was zag ik dat er een bakje met touwtje+klemmetjes (om kerstkaarten aan op te hangen, net als dat atos ding dus maar dan mooier) stond waar je gewoon uit mocht pakken.

zo'n 'presentje' is geen attentie maar een belediging als je het van je werkgever krijgt in plaats van een kerstpakket.
Zo'n presentje is leuk ja, naast een kerstbonus of een kerstetentje wat sommigen er nog achteraan krijgen.. dus ik vraag me gewoon af of het wel als pakket bedoeld is en niet als gewoon extraatje net zoals de chocoletter met sinterklaas en het paasei met pasen. Dus rustig maar, niet gaan huilen.. het was maar een vraag.
pi_44664966
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 18:47 schreef MM-Luna het volgende:

[..]
niet gaan huilen.. het was maar een vraag.
Doe even normaal ofzo Het was inderdaad maar een vraag en daar heb ik gewoon op gereageerd.

Van de ATOS werknemers trouwens bekend dat ze helemaal niets meer kregen dan dat stukje koord met magneetjes eraan, het is dus geen 'extraatje'.
  vrijdag 22 december 2006 @ 19:22:52 #165
12499 Hooghoudt
Spassig und überraschend
pi_44665085
Het TNT-pakket was best ok, dingen die je op kunt eten en ook nog eens niet vies zijn. Er zat ook nog een (op het eerste gezicht) degelijke grillpan in. Enige minpuntje: het obligate spelletje heeft deze keer een dieptepunt bereikt. "Mag ik van jou van Bezorgen, met de fiets?" "Mag ik van jou van TNT-medewerkers, de postbode?"

Inderdaad, een TNT-kwartetspel.
Nicht ärgern, nur wundern!
pi_44666220
Ik hoor bij het onderstaande zootje... Stukje (rem / wurg) kabel en wat magneetjes. Met smileys om de kerstgedachte te laten spreken... Bla di bla... Oh en ik moet het zélf gaan ophalen...

Leuk detail: bepaalde afdeling(en?) kregen er nog een MP3 speler, sommigen zijn gelijker dan anderen...
quote:
Op donderdag 21 december 2006 00:25 schreef threebees het volgende:
8 magneetjes aan een ijzerdraadtje, dat is wat ik van Atosorigin gekregen heb dit jaar als kerstpakket.

[afbeelding]
quote:
Op donderdag 21 december 2006 07:09 schreef TheWizz het volgende:
Die heb ik ook

hoi collega
quote:
Op donderdag 21 december 2006 08:35 schreef lone_wolf het volgende:
Ik ook!

Allemaal collega's...het WERKELIJKE kerstcadeu van AO.... Bedankt! AO brengt ons dichter bij elkaar....
quote:
Op donderdag 21 december 2006 10:50 schreef DeathTrail het volgende:
Mijn kerstpakket:

[afbeelding][afbeelding]

quote:
Op donderdag 21 december 2006 13:57 schreef Leipo666 het volgende:
Dit kregen wij

[afbeelding]

[ Bericht 6% gewijzigd door Tackleberry op 22-12-2006 20:10:39 ]
.
pi_44666658
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 19:17 schreef McNasty het volgende:

[..]

Doe even normaal ofzo Het was inderdaad maar een vraag en daar heb ik gewoon op gereageerd.

Van de ATOS werknemers trouwens bekend dat ze helemaal niets meer kregen dan dat stukje koord met magneetjes eraan, het is dus geen 'extraatje'.
Nou echt normaal was je reactie anders niet, komt door je manier van aanspreken met je Dus je vind het normaal dat.. Er staat geen mening bij, alleen een vraag.. door het stellen van een vraag geef je geen bepaalde mening. Snapje? En daarbij, ATOS ken ik helemaal niet en het is mij niet bekend dat er niks extra meer wordt gedaan dus mijn vraag is helemaal niet zo vreemd.

[ Bericht 4% gewijzigd door MM-Luna op 22-12-2006 20:34:57 ]
  vrijdag 22 december 2006 @ 21:19:19 #168
6290 Dr_Crouton
pi_44667979
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 18:18 schreef MM-Luna het volgende:
Hmm ik vraag me toch af of het wel pakketten zijn, zoals die kalender, die mini boom en die magneetjes.
Ik win!
pi_44668575
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 21:19 schreef Dr_Crouton het volgende:

[..]

Ik win!
Soms kan je idd nog beter niks krijgen he
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
  vrijdag 22 december 2006 @ 21:47:46 #170
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_44668666
quote:
tja ik dan

[afbeelding]

jezus ga je fucking aanstellen. Tering man verkoop dat ding en je krijgt er als je hem gesealed houdt genoeg geld voor, kun je jezelf dan volproppen bij de burgerking
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
  Moderator vrijdag 22 december 2006 @ 22:01:18 #171
9859 crew  Karina
Woman
pi_44668997
quote:
tja ik dan

[afbeelding]

Zeikerd, ruilen met mijn cake in een doos?
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  vrijdag 22 december 2006 @ 23:49:41 #172
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_44671915
Nadat ik woensdag eerst voor niets langs het uitzendburo was gereden omdat ze een kerstborrel hadden heb ik hem gister op kunnen halen; een shirt:

O wat zijn ze grappig, eerst maken ze relame met talent gezocht en nu ben ik blijkbaar talent
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
pi_44674224
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 03:18 schreef Dr_Crouton het volgende:
Maa
[..]

Maar de magneetdingen zijn tenminste nog nuttig voor op de koelkast.
Maar jij hebt drank!
  zaterdag 23 december 2006 @ 02:36:54 #174
6290 Dr_Crouton
pi_44674662
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 01:55 schreef Xennia het volgende:

[..]

Maar jij hebt drank!
Als het nou een lekker wijntje was in plaats van jenever. Je moet het even voorstellen: in ons bedrijf werken er voor 90% vrouwen. En jenever is niet echt een vrouwendrankje. Plus dat de jongere medewerkers dat ook niet drinken en liever bier, wijn of sterke drank lusten.

Degene die dit verzonnen heeft is vast iemand met het verstand van een blok hout.
  zaterdag 23 december 2006 @ 14:08:46 #175
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_44681432
Heeft iedereen inmiddels zijn paket al gehad? Ik kan naast mijn prachtige shirt (zie 3 posts hoger) ook nog paket van mijn werk ophalen maar omdat ik gister vrij was had ik geen zin om hem toen op te halen, ik krijg hem hopelijk woensdag.
Zijn er hier toevallig nog meer mensen die bij cendrisBSC werken? Wat krijgen we?
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
pi_44685102
quote:
tja ik dan

[afbeelding]

Hoe kan je daar nou over klagen in vredesnaam!? Verkoop 'm dan ergens op Ebay of Marktpaats! Die dingen kosten best wel wat...
pi_44685615
quote:
Op donderdag 21 december 2006 18:28 schreef orion76 het volgende:

[..]

Ik vind deze helemaal niet slecht... Wil je 'm kwijt?
Ja.
pi_44686203
quote:

[afbeelding]
Haha, bekend kerstpakket... Alleen staat op mijn shirt Belboer
Wist wel dat er op zijn minste één andere werknemer van Telfort hier moest zitten.

Dus, hoi collega

Edit, foto:

[ Bericht 6% gewijzigd door naamloos.txt op 23-12-2006 18:05:10 ]
pi_44700011
Pas maar op met al dat geklaag, het kan leiden tot ontslag...
quote:
Jumbo’s kerstpakket leidt tot ontslag

21-12-2006 12:30

VEGHEL - De Jumbo-medewerker die zijn beklag deed in de media over het kerstpakket van Jumbo Supermarkten heeft zijn klaagzang met ontslag moeten bekopen. De ‘mondige’ medewerker heeft zijn Jumbo-blouse ingeleverd.

Dat melden Jumbo-medewerkers tegenover Distrifood. Commercieel directeur Colette Cloosterman – Van Eerd van Jumbo bevestigt het ontslag van de jongen. ‘We hebben de desbetreffende parttime-medewerker een schriftelijke waarschuwing gegeven, waarna hij zelf het besluit heeft genomen om ontslag te nemen.’

Ontevreden werknemers
Begin deze week ontstond grote commotie over het kerstpakket van de Veghelse supermarktketen. Werknemers waren niet tevreden met het kunststof tasje met daarin een waardebon van vijftien of dertig euro. De bon kan alleen besteed worden in de eigen Jumbo-filialen. De betreffende Jumbo-medewerker reageerde op vragen van een GPD-verslaggever: ‘Frits van Eerd met al zijn miljoenen denkt te veel aan zijn centjes en vergeet zijn medewerkers.’ Daarop kon hij zich melden op het hoofdkantoor.

Beste bedoelingen
Cloosterman baalt van de commotie die is ontstaan. ‘Ik vind het bijzonder jammer dat dit zo uitpakt, terwijl het Jumbo-tasje met waardebon met de beste bedoelingen is bedacht. Het heeft binnen Jumbo heel wat te weeg gebracht.’

Onder de loep
De commercieel directrice van Jumbo kondigt aan de giften aan het personeel onder de loep te nemen. ‘We proberen er altijd iets leuks van te maken, dat geldt zowel voor de cadeautjes aan het personeel als de evenementen die we organiseren. We gaan bekijken hoe we onze 12.000 medewerkers in de toekomst het best kunnen belonen voor hun inzet.’

Bron: hier
  zondag 24 december 2006 @ 14:36:49 #180
154162 Sumera
[BoF] Sumera
pi_44707431

Dit zag ik toen ik de doos openmaakte, nadat deze speciaal door mijn baas op zondagmiddag bezorgd werdt. Mischien omdat ik er nog geen vol jaar werk???

[ Bericht 25% gewijzigd door Sumera op 24-12-2006 14:41:54 ]
piew piew?
  zondag 24 december 2006 @ 17:01:13 #181
129586 klara12
fly with the wind
pi_44711990
Vast in de haast de verkeerde doos gegeven.
pi_44712756
quote:
Op zondag 24 december 2006 14:36 schreef Sumera het volgende:
[afbeelding]

Dit zag ik toen ik de doos openmaakte, nadat deze speciaal door mijn baas op zondagmiddag bezorgd werdt. Mischien omdat ik er nog geen vol jaar werk???
Heheh hij kreeg vast honger onderweg
Harry?......Harry?!
What?!
It's an inanimate fucking object.
You're an inanimate fucking object!!!
  maandag 25 december 2006 @ 10:44:56 #183
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_44726631
Het stemmen kan beginnen:

Kerstpakketten STEMTOPIC

In dat topic kan gestemd worden! En let op: Voor de stemmers is er ook nog een prijs!
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  donderdag 4 januari 2007 @ 21:14:24 #184
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_45018496
En de winnaars zijn bekend!

De runner ups zijn geworden:

Op de vijfde plaats:

Testbeeld

Op de vierde plaats:

Treebees

Op de derde plaats:

MMLuna

Op de tweede plaats:

Peri

En de winaar is:

Raarmaarwaar

De extra pluim die onder de stemmers verloot zou worden is gewonnen door:

Evilducky

Gefeliciteerd allemaal.

Als alle winnaars me z.s.m. even via PM hun adres doorgeven komen de prijzen zo snel mogelijk naar jullie toe.
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')