Maar de magneetdingen zijn tenminste nog nuttig voor op de koelkast.quote:Op vrijdag 22 december 2006 02:23 schreef Xennia het volgende:
[..]
Inderdaad een dieptriest kerstpakket. Echter staat bij mij op nummer 1 de kalender en op nummer 2 die magneetdingen die al door verschillende mensen gepost zijn.
na de 5 euro Kalender vind ik dit ook een erg triest kerstkadoquote:Op vrijdag 15 december 2006 15:40 schreef PeRi het volgende:
Ik werk in een ziekenhuis. Dat ziekenhuis bestond dit jaar 15 jaar en in oktober was er een '; groot' feest. Leuk, maar niet iedereen kan er natuurlijk altijd zijn, en ik was een van de ongeukkigen die er niet bij kon zijn.Het feest bleek trouwens helemaal niet zo spectaculair te zijn geweest als men vantevoren had doen voorkomen, maar dat terzijde.
Vandaag kreeg ik mijn kerstpakket. Attentie meer, want we hebben immers al dat feest gehad en men bezuinigt dus op het kerstpakket.
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
Énig ja, echt enig. Leuk om 1x te lezen, echt leuk.
dat vraag ik me ook wel eens afquote:Op vrijdag 22 december 2006 12:26 schreef PDOA het volgende:
Wat krijgen sommige mensen toch trieste kerstpakketten van hun werkgever. Zouden die mensen zich nou niet schamen dat ze hun medewerkers met zulks meuk opzadelen?
Tsja, sommige mensen zijn nooit tevreden.quote:Op vrijdag 22 december 2006 17:26 schreef Rens_Wilders het volgende:
Ga niet klagen over je TomTom 'als arme student', want dan moet je hem gewoon verkopen. Kun je zo 300 euro voor vangen.
quote:Op vrijdag 22 december 2006 17:04 schreef melee het volgende:
tja ik dan
[afbeelding]
Een fles port, hou absoluut niet van wijn, geef mij maar bier, en zo'n TomTom ding, heb geeneens een auto..
geef dan iets wat je kunt eten ofzo, heb ik nog wat aan als arme studentnu maar hopen dat ik een beetje relaxe kerstbonus krijg
Dus je vindt het normaal dat een restaurant waar je één keer iets koopt een betere kalender (in kleur in ieder geval) geeft dan het bedrijf waar je het hele jaar voor gewerkt hebt?quote:Op vrijdag 22 december 2006 18:18 schreef MM-Luna het volgende:
Hmm ik vraag me toch af of het wel pakketten zijn, zoals die kalender, die mini boom en die magneetjes. Is dat niet gewoon een aardige attentie van het bedrijf zelf, net als de prachtige chinese kalenders bij de chinees rond deze tijd van het jaar? Krijgen jullie nog een winstuitkering of zoiets?
Zo'n presentje is leuk ja, naast een kerstbonus of een kerstetentje wat sommigen er nog achteraan krijgen.. dus ik vraag me gewoon af of het wel als pakket bedoeld is en niet als gewoon extraatje net zoals de chocoletter met sinterklaas en het paasei met pasen. Dus rustig maar, niet gaan huilen.. het was maar een vraag.quote:Op vrijdag 22 december 2006 18:40 schreef McNasty het volgende:
[..]
Dus je vindt het normaal dat een restaurant waar je één keer iets koopt een betere kalender (in kleur in ieder geval) geeft dan het bedrijf waar je het hele jaar voor gewerkt hebt?
Toen ik vorige week bij de bloedbank was zag ik dat er een bakje met touwtje+klemmetjes (om kerstkaarten aan op te hangen, net als dat atos ding dus maar dan mooier) stond waar je gewoon uit mocht pakken.
zo'n 'presentje' is geen attentie maar een belediging als je het van je werkgever krijgt in plaats van een kerstpakket.
Doe even normaal ofzoquote:Op vrijdag 22 december 2006 18:47 schreef MM-Luna het volgende:
[..]
niet gaan huilen.. het was maar een vraag.
quote:Op donderdag 21 december 2006 00:25 schreef threebees het volgende:
8 magneetjes aan een ijzerdraadtje, dat is wat ik van Atosorigin gekregen heb dit jaar als kerstpakket.
[afbeelding]
quote:
quote:Op donderdag 21 december 2006 08:35 schreef lone_wolf het volgende:
Ik ook!
Allemaal collega's...het WERKELIJKE kerstcadeu van AO.... Bedankt!AO brengt ons dichter bij elkaar....
quote:Op donderdag 21 december 2006 10:50 schreef DeathTrail het volgende:
Mijn kerstpakket:
Atos Origin, ter waarde van +/- 6 euro:
[afbeelding][afbeelding]
Voor leuke reacties hierover, kijk op http://nieuwsbeeld.telegr(...)in.html?pageNumber=1
Ik denk dat we een winnaar hebben
quote:
Nou echt normaal was je reactie anders niet, komt door je manier van aanspreken met je Dus je vind het normaal dat.. Er staat geen mening bij, alleen een vraag.. door het stellen van een vraag geef je geen bepaalde mening. Snapje? En daarbij, ATOS ken ik helemaal niet en het is mij niet bekend dat er niks extra meer wordt gedaan dus mijn vraag is helemaal niet zo vreemd.quote:Op vrijdag 22 december 2006 19:17 schreef McNasty het volgende:
[..]
Doe even normaal ofzoHet was inderdaad maar een vraag en daar heb ik gewoon op gereageerd.
Van de ATOS werknemers trouwens bekend dat ze helemaal niets meer kregen dan dat stukje koord met magneetjes eraan, het is dus geen 'extraatje'.
Ik win!quote:Op vrijdag 22 december 2006 18:18 schreef MM-Luna het volgende:
Hmm ik vraag me toch af of het wel pakketten zijn, zoals die kalender, die mini boom en die magneetjes.
Soms kan je idd nog beter niks krijgen hequote:
jezus ga je fucking aanstellen. Tering man verkoop dat ding en je krijgt er als je hem gesealed houdt genoeg geld voor, kun je jezelf dan volproppen bij de burgerkingquote:Op vrijdag 22 december 2006 17:04 schreef melee het volgende:
tja ik dan
[afbeelding]
Een fles port, hou absoluut niet van wijn, geef mij maar bier, en zo'n TomTom ding, heb geeneens een auto..
geef dan iets wat je kunt eten ofzo, heb ik nog wat aan als arme studentnu maar hopen dat ik een beetje relaxe kerstbonus krijg
Zeikerd, ruilen met mijn cake in een doos?quote:Op vrijdag 22 december 2006 17:04 schreef melee het volgende:
tja ik dan
[afbeelding]
Maar jij hebt drank!quote:Op vrijdag 22 december 2006 03:18 schreef Dr_Crouton het volgende:
Maa
[..]
Maar de magneetdingen zijn tenminste nog nuttig voor op de koelkast.
Als het nou een lekker wijntje was in plaats van jenever. Je moet het even voorstellen: in ons bedrijf werken er voor 90% vrouwen. En jenever is niet echt een vrouwendrankje. Plus dat de jongere medewerkers dat ook niet drinken en liever bier, wijn of sterke drank lusten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |