abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 22 december 2006 @ 03:18:33 #151
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_44648684
Maa
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 02:23 schreef Xennia het volgende:

[..]

Inderdaad een dieptriest kerstpakket. Echter staat bij mij op nummer 1 de kalender en op nummer 2 die magneetdingen die al door verschillende mensen gepost zijn.
Maar de magneetdingen zijn tenminste nog nuttig voor op de koelkast.
The Internets, I needs it..
  vrijdag 22 december 2006 @ 11:05:23 #152
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_44652728
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 15:40 schreef PeRi het volgende:
Ik werk in een ziekenhuis. Dat ziekenhuis bestond dit jaar 15 jaar en in oktober was er een '; groot' feest. Leuk, maar niet iedereen kan er natuurlijk altijd zijn, en ik was een van de ongeukkigen die er niet bij kon zijn.Het feest bleek trouwens helemaal niet zo spectaculair te zijn geweest als men vantevoren had doen voorkomen, maar dat terzijde.

Vandaag kreeg ik mijn kerstpakket. Attentie meer, want we hebben immers al dat feest gehad en men bezuinigt dus op het kerstpakket.
[..]

[afbeelding]

[afbeelding]

Énig ja, echt enig. Leuk om 1x te lezen, echt leuk.
na de 5 euro Kalender vind ik dit ook een erg triest kerstkado
ride like a devil...... feel like a god !
Let's race
Buienradar
pi_44654817
Wat krijgen sommige mensen toch trieste kerstpakketten van hun werkgever. Zouden die mensen zich nou niet schamen dat ze hun medewerkers met zulks meuk opzadelen?
  vrijdag 22 december 2006 @ 12:27:52 #154
97348 Matness
Matt about you
pi_44654834
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 12:26 schreef PDOA het volgende:
Wat krijgen sommige mensen toch trieste kerstpakketten van hun werkgever. Zouden die mensen zich nou niet schamen dat ze hun medewerkers met zulks meuk opzadelen?
dat vraag ik me ook wel eens af
zeker als ik naar mijn pakket krijg, en dan is die van mij nog best te doen in vergelijking met die van anderen hier.
pi_44657245
Toch medelijden met mensen hier, ik kreeg 2 bijna dezelfde kerstpakketen gevuld met snoep van een bakker. Daar kunnen mijn bazen weinig aan doen. Plus ik kreeg bij de ene nog 70 euro. ik ben wel tevreden.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_44660918
Ik mag niet zeuren;

Irischeque van 25 euro van stage-adres met een te kleine badjas!
2 irischeques van 12,50 euro van inval adres (waar ik via Randstad werkte)
+ nog een cadeaupakket van invalwerk adres. Geen idee wat daar in zit

Ik ben tevreden I LOVE irischeques..
pi_44662000
tja ik dan

Een fles port, hou absoluut niet van wijn, geef mij maar bier, en zo'n TomTom ding, heb geeneens een auto..

geef dan iets wat je kunt eten ofzo, heb ik nog wat aan als arme student nu maar hopen dat ik een beetje relaxe kerstbonus krijg
pi_44662469
Ga niet klagen over je TomTom 'als arme student', want dan moet je hem gewoon verkopen. Kun je zo 300 euro voor vangen.
pi_44662695
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 17:26 schreef Rens_Wilders het volgende:
Ga niet klagen over je TomTom 'als arme student', want dan moet je hem gewoon verkopen. Kun je zo 300 euro voor vangen.
Tsja, sommige mensen zijn nooit tevreden.
pi_44663202
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 17:04 schreef melee het volgende:
tja ik dan

[afbeelding]

Een fles port, hou absoluut niet van wijn, geef mij maar bier, en zo'n TomTom ding, heb geeneens een auto..

geef dan iets wat je kunt eten ofzo, heb ik nog wat aan als arme student nu maar hopen dat ik een beetje relaxe kerstbonus krijg
pi_44663633
Hmm ik vraag me toch af of het wel pakketten zijn, zoals die kalender, die mini boom en die magneetjes. Is dat niet gewoon een aardige attentie van het bedrijf zelf, net als de prachtige chinese kalenders bij de chinees rond deze tijd van het jaar? Krijgen jullie nog een winstuitkering of zoiets?
pi_44664094
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 18:18 schreef MM-Luna het volgende:
Hmm ik vraag me toch af of het wel pakketten zijn, zoals die kalender, die mini boom en die magneetjes. Is dat niet gewoon een aardige attentie van het bedrijf zelf, net als de prachtige chinese kalenders bij de chinees rond deze tijd van het jaar? Krijgen jullie nog een winstuitkering of zoiets?
Dus je vindt het normaal dat een restaurant waar je één keer iets koopt een betere kalender (in kleur in ieder geval) geeft dan het bedrijf waar je het hele jaar voor gewerkt hebt?

Toen ik vorige week bij de bloedbank was zag ik dat er een bakje met touwtje+klemmetjes (om kerstkaarten aan op te hangen, net als dat atos ding dus maar dan mooier) stond waar je gewoon uit mocht pakken.

zo'n 'presentje' is geen attentie maar een belediging als je het van je werkgever krijgt in plaats van een kerstpakket.
pi_44664259
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 18:40 schreef McNasty het volgende:

[..]

Dus je vindt het normaal dat een restaurant waar je één keer iets koopt een betere kalender (in kleur in ieder geval) geeft dan het bedrijf waar je het hele jaar voor gewerkt hebt?

Toen ik vorige week bij de bloedbank was zag ik dat er een bakje met touwtje+klemmetjes (om kerstkaarten aan op te hangen, net als dat atos ding dus maar dan mooier) stond waar je gewoon uit mocht pakken.

zo'n 'presentje' is geen attentie maar een belediging als je het van je werkgever krijgt in plaats van een kerstpakket.
Zo'n presentje is leuk ja, naast een kerstbonus of een kerstetentje wat sommigen er nog achteraan krijgen.. dus ik vraag me gewoon af of het wel als pakket bedoeld is en niet als gewoon extraatje net zoals de chocoletter met sinterklaas en het paasei met pasen. Dus rustig maar, niet gaan huilen.. het was maar een vraag.
pi_44664966
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 18:47 schreef MM-Luna het volgende:

[..]
niet gaan huilen.. het was maar een vraag.
Doe even normaal ofzo Het was inderdaad maar een vraag en daar heb ik gewoon op gereageerd.

Van de ATOS werknemers trouwens bekend dat ze helemaal niets meer kregen dan dat stukje koord met magneetjes eraan, het is dus geen 'extraatje'.
  vrijdag 22 december 2006 @ 19:22:52 #165
12499 Hooghoudt
Spassig und überraschend
pi_44665085
Het TNT-pakket was best ok, dingen die je op kunt eten en ook nog eens niet vies zijn. Er zat ook nog een (op het eerste gezicht) degelijke grillpan in. Enige minpuntje: het obligate spelletje heeft deze keer een dieptepunt bereikt. "Mag ik van jou van Bezorgen, met de fiets?" "Mag ik van jou van TNT-medewerkers, de postbode?"

Inderdaad, een TNT-kwartetspel.
Nicht ärgern, nur wundern!
pi_44666220
Ik hoor bij het onderstaande zootje... Stukje (rem / wurg) kabel en wat magneetjes. Met smileys om de kerstgedachte te laten spreken... Bla di bla... Oh en ik moet het zélf gaan ophalen...

Leuk detail: bepaalde afdeling(en?) kregen er nog een MP3 speler, sommigen zijn gelijker dan anderen...
quote:
Op donderdag 21 december 2006 00:25 schreef threebees het volgende:
8 magneetjes aan een ijzerdraadtje, dat is wat ik van Atosorigin gekregen heb dit jaar als kerstpakket.

[afbeelding]
quote:
Op donderdag 21 december 2006 07:09 schreef TheWizz het volgende:
Die heb ik ook

hoi collega
quote:
Op donderdag 21 december 2006 08:35 schreef lone_wolf het volgende:
Ik ook!

Allemaal collega's...het WERKELIJKE kerstcadeu van AO.... Bedankt! AO brengt ons dichter bij elkaar....
quote:
Op donderdag 21 december 2006 10:50 schreef DeathTrail het volgende:
Mijn kerstpakket:

Atos Origin, ter waarde van +/- 6 euro:

[afbeelding][afbeelding]

Voor leuke reacties hierover, kijk op http://nieuwsbeeld.telegr(...)in.html?pageNumber=1

Ik denk dat we een winnaar hebben
quote:
Op donderdag 21 december 2006 13:57 schreef Leipo666 het volgende:
Dit kregen wij

[afbeelding]

[ Bericht 6% gewijzigd door Tackleberry op 22-12-2006 20:10:39 ]
.
pi_44666658
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 19:17 schreef McNasty het volgende:

[..]

Doe even normaal ofzo Het was inderdaad maar een vraag en daar heb ik gewoon op gereageerd.

Van de ATOS werknemers trouwens bekend dat ze helemaal niets meer kregen dan dat stukje koord met magneetjes eraan, het is dus geen 'extraatje'.
Nou echt normaal was je reactie anders niet, komt door je manier van aanspreken met je Dus je vind het normaal dat.. Er staat geen mening bij, alleen een vraag.. door het stellen van een vraag geef je geen bepaalde mening. Snapje? En daarbij, ATOS ken ik helemaal niet en het is mij niet bekend dat er niks extra meer wordt gedaan dus mijn vraag is helemaal niet zo vreemd.

[ Bericht 4% gewijzigd door MM-Luna op 22-12-2006 20:34:57 ]
  vrijdag 22 december 2006 @ 21:19:19 #168
6290 Dr_Crouton
pi_44667979
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 18:18 schreef MM-Luna het volgende:
Hmm ik vraag me toch af of het wel pakketten zijn, zoals die kalender, die mini boom en die magneetjes.
Ik win!
pi_44668575
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 21:19 schreef Dr_Crouton het volgende:

[..]

Ik win!
Soms kan je idd nog beter niks krijgen he
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
  vrijdag 22 december 2006 @ 21:47:46 #170
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_44668666
quote:
tja ik dan

[afbeelding]

jezus ga je fucking aanstellen. Tering man verkoop dat ding en je krijgt er als je hem gesealed houdt genoeg geld voor, kun je jezelf dan volproppen bij de burgerking
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
  Moderator vrijdag 22 december 2006 @ 22:01:18 #171
9859 crew  Karina
Woman
pi_44668997
quote:
tja ik dan

[afbeelding]

Zeikerd, ruilen met mijn cake in een doos?
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  vrijdag 22 december 2006 @ 23:49:41 #172
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_44671915
Nadat ik woensdag eerst voor niets langs het uitzendburo was gereden omdat ze een kerstborrel hadden heb ik hem gister op kunnen halen; een shirt:

O wat zijn ze grappig, eerst maken ze relame met talent gezocht en nu ben ik blijkbaar talent
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
pi_44674224
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 03:18 schreef Dr_Crouton het volgende:
Maa
[..]

Maar de magneetdingen zijn tenminste nog nuttig voor op de koelkast.
Maar jij hebt drank!
  zaterdag 23 december 2006 @ 02:36:54 #174
6290 Dr_Crouton
pi_44674662
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 01:55 schreef Xennia het volgende:

[..]

Maar jij hebt drank!
Als het nou een lekker wijntje was in plaats van jenever. Je moet het even voorstellen: in ons bedrijf werken er voor 90% vrouwen. En jenever is niet echt een vrouwendrankje. Plus dat de jongere medewerkers dat ook niet drinken en liever bier, wijn of sterke drank lusten.

Degene die dit verzonnen heeft is vast iemand met het verstand van een blok hout.
  zaterdag 23 december 2006 @ 14:08:46 #175
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_44681432
Heeft iedereen inmiddels zijn paket al gehad? Ik kan naast mijn prachtige shirt (zie 3 posts hoger) ook nog paket van mijn werk ophalen maar omdat ik gister vrij was had ik geen zin om hem toen op te halen, ik krijg hem hopelijk woensdag.
Zijn er hier toevallig nog meer mensen die bij cendrisBSC werken? Wat krijgen we?
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')