Zo'n staatslot kreeg mijn vrouw bij haar BOODSCHAPPEN BIJ DE ETOS (bij aankoop van kerstcadeautje x, y en z)quote:Op donderdag 21 december 2006 01:04 schreef Foeske het volgende:
Ik zou de prijs ook aan die kalender geven! (al kun je het geen kerstpakket noemen natuurlijk...)
Lollig trouwens dat sommige mensen in dit topic klagen over de pluimen. Lees eens goed door wie deze wedstrijd georganiseerd wordt en wat er te winnen valt![]()
Ik heb overigens een kaars en een 1/5 staatslot gekregen. Niet eens zo heel stom, maar wel best karig natuurlijk. Zie nu ik de foto maakte pas wat zo'n staatslot kost![]()
Nou die snap ik wel eigenlijk. Vaak krijg je van relaties toch zoveel wijn en dergelijke dat je je voor nieuwjaar korsakov kunt zuipen.. Een sommeliers setje komt dan in ieder geval van pas.quote:Op donderdag 21 december 2006 13:35 schreef Mind_Fuck het volgende:
Het lef dat de werkgever van mijn vriendin heeft spant toch wel de kroon.
Komt ze aanzetten met een houten kistje... van het formaat 'wijnfles'.
Een cheesy houten kistje, slecht gelakt zodat je nog de houtkleur ziet doorschijnen met daarop het logo van haar werkgever (een groot duits bedrijf).
Ze maakt het open en ik zie in de deksel allemaal dingetjes om wijnflessen mee open te maken, zelfs een flesthermometer, kurkverwijderaar etc.
Ik denk oh... dat zal wel een chique fles zijn.
Toen ik het kartonnetje uit de doos haalde, waaronder ik een fles wijn verwachte, kwam ik een paar plastic zakjes tegen met daarin zwarte handschoenen, zwarte muts en een sjaal... zonder logo (wat dan weer een voordeel is).
Maar geen fles wijn
Blijkt dat iemand heeft gezien dat ergens in het gebouw een hele hoop flessen wijn staan die worden weg gegeven aan relaties.
Het lef!![]()
De wijn is ten allen tijden bruikbaar, maar om die uit het kerstpakket van je werknemers weg te halen vind ik toch wel erg laag.quote:Op donderdag 21 december 2006 14:01 schreef raarmaarwaar het volgende:
[..]
Nou die snap ik wel eigenlijk. Vaak krijg je van relaties toch zoveel wijn en dergelijke dat je je voor nieuwjaar korsakov kunt zuipen.. Een sommeliers setje komt dan in ieder geval van pas.
Dat is toch mooiquote:Op donderdag 21 december 2006 12:38 schreef miss_bleu het volgende:
Mijn kerstpakket van Telfort
[afbeelding]
Een standaard fles wijn, koffiepads, zuurtjes, een raar spelletje en een call girl tshirtje.
Nah, ook een beetje de boodschap erachter. Met "Verassend" , "Ondernemend" , "Lef" , "Betrokken" enzquote:Op donderdag 21 december 2006 17:21 schreef raarmaarwaar het volgende:
[..]
T-shirt met call girl??? zet er dan bezorg-h%%% op
dat zijn de 5 kern woorden van Telfortquote:Op donderdag 21 december 2006 17:59 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Nah, ook een beetje de boodschap erachter. Met "Verassend" , "Ondernemend" , "Lef" , "Betrokken" enz
Dat T-Shirt, dat is gewoon lef als je dat aan hebt
Nou, leuk kerstcadeau danquote:Op donderdag 21 december 2006 20:12 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
dat zijn de 5 kern woorden van Telfort
Met grillpan neem ik aan? vond het wel een leuk pakketquote:Op woensdag 20 december 2006 21:06 schreef Chillbeer het volgende:
Een vreetpakket (TNT Post, mn ex-werkgever)
Dit vind ik wel een leuk kerstpakketquote:Op donderdag 21 december 2006 12:38 schreef miss_bleu het volgende:
[afbeelding]
Een standaard fles wijn, koffiepads, zuurtjes, een raar spelletje en een call girl tshirtje.
Koehandel is een leuk spel btw.quote:Op donderdag 21 december 2006 12:38 schreef miss_bleu het volgende:
[afbeelding]
Inderdaad een dieptriest kerstpakket. Echter staat bij mij op nummer 1 de kalender en op nummer 2 die magneetdingen die al door verschillende mensen gepost zijn.quote:Op vrijdag 22 december 2006 02:06 schreef Dr_Crouton het volgende:
Heb het kerstpakket gekregen van het verzorgingste(gekken)huis waar ik in werk. Win ik?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |