Ik ook!quote:
Ik werk bij één van de Big Four, en hier staat naast mijn bureau toch wel een leuk kistje met 2x rode wijn en 1x champagne dat ik net heb gekregen. Ook had ik vorige week een kerstborrel met een van de teams waar ik mee werk, en de manager daarvan had nog wat leuks onder de kerstboom gelegd: voor iedereen Top-40 bordspel, pastakeukenset en fles bijzondere olijfolie.quote:Op woensdag 20 december 2006 22:37 schreef E-RayzeR het volgende:
dan werk je bij 1 van de BIG FOUR (accountants kantoren) dan krijg je geen kerstpakket, de reden? het word volgens hun aan een goed doel geschonken :S zeker de zak van de CEO of de bestuursvoorzitter :S
quote:Op zondag 17 december 2006 16:14 schreef Vava het volgende:
Hoe kan ik een foto maken van niks![]()
kniepers![]()
Ze bestaan!!quote:Op donderdag 21 december 2006 10:18 schreef Mryc het volgende:
Ik heb een doosje truffels gekregen (die mijn leidinggevende overigens uit eigen zak heeft moeten betalen...aangezien de ABN AMRO niet aan kerstpakketten doet (die miljarden winst per jaar vergeten we even))
Wat een mooi wurgtouwtjequote:Op donderdag 21 december 2006 10:50 schreef DeathTrail het volgende:
Mijn kerstpakket:
Atos Origin, ter waarde van +/- 6 euro:
[afbeelding]
Voor leuke reacties hierover, kijk op http://nieuwsbeeld.telegr(...)in.html?pageNumber=1
Ik denk dat we een winnaar hebben
Dat hebben ze bij ons wel goed geregeld dan, een vol nieuwjaarslot van tegen de 25 euro + een riant (door bedrijf zelf samen gesteld geloof ik, gezien de inhoud welke wel lijkt afgestemd op de gemiddelde werknemer hierquote:Op donderdag 21 december 2006 01:04 schreef Foeske het volgende:
Ik heb overigens een kaars en een 1/5 staatslot gekregen. Niet eens zo heel stom, maar wel best karig natuurlijk. Zie nu ik de foto maakte pas wat zo'n staatslot kost![]()
Foto hier, want ik had geen zin om hem te gaan verkleinen enzo...
Zuiplap.quote:Op donderdag 21 december 2006 09:35 schreef Neola30 het volgende:
Ik heb dit jaar iig iets gehad, vorig jaar was het pet vanwege de economie! Dit jaar: met sinterklaas zo'n roomboteramandelstaafding....niet te eten...en met kerst, jawel WEER zo'n roomboteramandelstaafding, ownee, het was een krans hoera! En een fles wijn, die ik niet drink...waar ik wel blij mee was: mijn kerstgratificatie!!! Kan ik mijn eigen kerstpakketje vast wel mee samen stellen! Sorry geen foto, de bocht is al weg!
quote:Op woensdag 20 december 2006 23:32 schreef testbeeld het volgende:
Ik werk via een uitzenburo en mocht mijn kerstpakket ophalen.
Na lang uitpakken zie je op de foto het resultaat. Als je goed kijkt zie je tussen de fotolijstjes iets groens staan. Ik heb het mijn bonsai kerstboompje gedoopt.
[afbeelding]
Moet wel erbij zeggen dat ik van het bedrijf waar ik voor werk vandaag wel een mooi kerstpakket heb gehad.
Een mag-lite is nog wel okquote:Op donderdag 21 december 2006 10:09 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Ik werk bij een gemeente via Vedior uitzendbureau. Van de gemeente zelf krijg ik niks, maar dat is nog altijd beter dan wat ik van Vedior (had kunnen) krijg(en).
Net als vorig jaar heeft Vedior weer een website opgesteld waar je kan kiezen uit een aantal kerstcadeaus. Een aantal voorbeelden:
* Een sporttas ter waarde van ongeveer 4 euro
* Springtouwtjes + bidon....(maar wel van Reebok hoor!)
* een cd die je voor 2 euro bij de Media Markt kan halen (greatest reggea hits, greatest christmas hits, etc.)
* Een lichaamsverzorgingssetje van een of ander merk
* Een mag-lite
* 1 (...) fles wijn, maar wel in een houten kistje hoor! (...)
* Een snelkookpan...
* Een kookboek van die Jamie Nogwattes
* Één of ander kookboek van *onbekend*
Als klap op de vuurpijl sturen ze het niet eens op naar je werkplek of je huis.....nee, je mag het zelf komen ophalen bij hun kantoor midden in de stad terwijl ik in de buitenrand werk.
Ik heb dus maar voor de enige juist optie gekozen: ik heb geld (zal wel 3 euro zijn ofzo) laten schenken aan het Diabetes Fonds...
Echt Vedior, geef dan gewoon niks
Geloof me, niet die versie.....ik noem het wel een mag-lite, maar het is één of andere C-kopiequote:Op donderdag 21 december 2006 11:17 schreef _jero_ het volgende:
[..]
Een mag-lite is nog wel okDie dingen zijn nog vrij duur nameljk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |