abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44619406
quote:
Op donderdag 21 december 2006 07:09 schreef TheWizz het volgende:

[..]

Die heb ik ook

hoi collega
Ik ook!

Allemaal collega's...het WERKELIJKE kerstcadeu van AO.... Bedankt! AO brengt ons dichter bij elkaar....
Ook JIJ hebt recht op mijn mening!!
  donderdag 21 december 2006 @ 08:40:12 #102
111861 Hayley
Get what you can!!
pi_44619455
Tja, die van mij is ook niet veel soeps:

-Een grillpannetje
-2 glazen
-Hapjesschaal
-Een pannenlap
2 stoffen placemats

pi_44619654

Kerstpakket(je) van mijn vrouw. En dan wel in het zwart, en een cm of 20 hoog. Opzich wel netjes!
Owja en er zat nog een leuke kerstbonus bij

Ga er trouwens van uit dat ik (wederom) niets krijg.

[zoekmodus]
Nu die andere nog voor in de symmetrische tuin
[/zoekmodus]
pi_44619780
Op woensdag 20 december 2006 18:09 schreef MM-Luna het volgende:
(nee die kat had ik al)

Ik lig in een deuk,dat was mijn eerste schaterlach van de dag.
pi_44620267
Ik hoef er geen foto bij te plaatsen...Een waardeloze chocolade letter...MEER NIET
  donderdag 21 december 2006 @ 09:35:25 #106
149955 Neola30
Geen Geluk zonder Ongeluk!
pi_44620290
Ik heb dit jaar iig iets gehad, vorig jaar was het pet vanwege de economie! Dit jaar: met sinterklaas zo'n roomboteramandelstaafding....niet te eten...en met kerst, jawel WEER zo'n roomboteramandelstaafding, ownee, het was een krans hoera! En een fles wijn, die ik niet drink...waar ik wel blij mee was: mijn kerstgratificatie!!! Kan ik mijn eigen kerstpakketje vast wel mee samen stellen! Sorry geen foto, de bocht is al weg!
pi_44620382
quote:
Op woensdag 20 december 2006 22:37 schreef E-RayzeR het volgende:
dan werk je bij 1 van de BIG FOUR (accountants kantoren) dan krijg je geen kerstpakket, de reden? het word volgens hun aan een goed doel geschonken :S zeker de zak van de CEO of de bestuursvoorzitter :S
Ik werk bij één van de Big Four, en hier staat naast mijn bureau toch wel een leuk kistje met 2x rode wijn en 1x champagne dat ik net heb gekregen. Ook had ik vorige week een kerstborrel met een van de teams waar ik mee werk, en de manager daarvan had nog wat leuks onder de kerstboom gelegd: voor iedereen Top-40 bordspel, pastakeukenset en fles bijzondere olijfolie.
Valt dus wel mee met wat je roept...
The password is: Ken sent me
pi_44620443
quote:
Op zondag 17 december 2006 16:14 schreef Vava het volgende:
Hoe kan ik een foto maken van niks

kniepers
zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
pi_44620850
Ik werk bij een gemeente via Vedior uitzendbureau. Van de gemeente zelf krijg ik niks, maar dat is nog altijd beter dan wat ik van Vedior (had kunnen) krijg(en).

Net als vorig jaar heeft Vedior weer een website opgesteld waar je kan kiezen uit een aantal kerstcadeaus. Een aantal voorbeelden:
* Een sporttas ter waarde van ongeveer 4 euro
* Springtouwtjes + bidon....(maar wel van Reebok hoor!)
* een cd die je voor 2 euro bij de Media Markt kan halen (greatest reggea hits, greatest christmas hits, etc.)
* Een lichaamsverzorgingssetje van een of ander merk
* Een mag-lite
* 1 (...) fles wijn, maar wel in een houten kistje hoor! (...)
* Een snelkookpan...
* Een kookboek van die Jamie Nogwattes
* Één of ander kookboek van *onbekend*

Als klap op de vuurpijl sturen ze het niet eens op naar je werkplek of je huis.....nee, je mag het zelf komen ophalen bij hun kantoor midden in de stad terwijl ik in de buitenrand werk.

Ik heb dus maar voor de enige juist optie gekozen: ik heb geld (zal wel 3 euro zijn ofzo) laten schenken aan het Diabetes Fonds...

Echt Vedior, geef dan gewoon niks
  donderdag 21 december 2006 @ 10:18:13 #110
64792 Mryc
play me one more song
pi_44621018
Ik heb een doosje truffels gekregen (die mijn leidinggevende overigens uit eigen zak heeft moeten betalen...aangezien de ABN AMRO niet aan kerstpakketten doet (die miljarden winst per jaar vergeten we even ))
pi_44621056
quote:
Op donderdag 21 december 2006 10:18 schreef Mryc het volgende:
Ik heb een doosje truffels gekregen (die mijn leidinggevende overigens uit eigen zak heeft moeten betalen...aangezien de ABN AMRO niet aan kerstpakketten doet (die miljarden winst per jaar vergeten we even ))
Ze bestaan!!
pi_44621065
Ach... Mijn kerstpakket bestaat uit 2 tegoed bonnetjes voor de zogenaamde Euro Bloemist.
1 bonnetje van 10 EUR
1 bonnetje van 2.5 EUR

donderdag 21 december 2006 @ 10:50:12 #113
133786 DeathTrail
-----------------
pi_44621746
Mijn kerstpakket:

Atos Origin, ter waarde van +/- 6 euro:

Voor leuke reacties hierover, kijk op http://nieuwsbeeld.telegr(...)in.html?pageNumber=1

Ik denk dat we een winnaar hebben

[ Bericht 6% gewijzigd door DeathTrail op 21-12-2006 14:31:42 ]
-----------------
pi_44621840
quote:
Op donderdag 21 december 2006 10:50 schreef DeathTrail het volgende:
Mijn kerstpakket:

Atos Origin, ter waarde van +/- 6 euro:

[afbeelding]

Voor leuke reacties hierover, kijk op http://nieuwsbeeld.telegr(...)in.html?pageNumber=1

Ik denk dat we een winnaar hebben
Wat een mooi wurgtouwtje
pi_44621917
quote:
Op donderdag 21 december 2006 01:04 schreef Foeske het volgende:
Ik heb overigens een kaars en een 1/5 staatslot gekregen. Niet eens zo heel stom, maar wel best karig natuurlijk. Zie nu ik de foto maakte pas wat zo'n staatslot kost

Foto hier, want ik had geen zin om hem te gaan verkleinen enzo...
Dat hebben ze bij ons wel goed geregeld dan, een vol nieuwjaarslot van tegen de 25 euro + een riant (door bedrijf zelf samen gesteld geloof ik, gezien de inhoud welke wel lijkt afgestemd op de gemiddelde werknemer hier ) rest van pakket. En ik werk er net een maand
One morning I shot an elephant in my pajamas. How he got in my pajamas, I don't know.
pi_44622065
quote:
Op donderdag 21 december 2006 09:35 schreef Neola30 het volgende:
Ik heb dit jaar iig iets gehad, vorig jaar was het pet vanwege de economie! Dit jaar: met sinterklaas zo'n roomboteramandelstaafding....niet te eten...en met kerst, jawel WEER zo'n roomboteramandelstaafding, ownee, het was een krans hoera! En een fles wijn, die ik niet drink...waar ik wel blij mee was: mijn kerstgratificatie!!! Kan ik mijn eigen kerstpakketje vast wel mee samen stellen! Sorry geen foto, de bocht is al weg!
Zuiplap.
  donderdag 21 december 2006 @ 11:12:16 #117
19242 yavanna
Results may vary.
pi_44622298
quote:
Op woensdag 20 december 2006 23:32 schreef testbeeld het volgende:
Ik werk via een uitzenburo en mocht mijn kerstpakket ophalen.

Na lang uitpakken zie je op de foto het resultaat. Als je goed kijkt zie je tussen de fotolijstjes iets groens staan. Ik heb het mijn bonsai kerstboompje gedoopt.

[afbeelding]

Moet wel erbij zeggen dat ik van het bedrijf waar ik voor werk vandaag wel een mooi kerstpakket heb gehad.

Ik vond de kalender al super triest, maar deze is ook super
~Cheer up, the worst is yet to come.~
pi_44622442
quote:
Op donderdag 21 december 2006 10:09 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Ik werk bij een gemeente via Vedior uitzendbureau. Van de gemeente zelf krijg ik niks, maar dat is nog altijd beter dan wat ik van Vedior (had kunnen) krijg(en).

Net als vorig jaar heeft Vedior weer een website opgesteld waar je kan kiezen uit een aantal kerstcadeaus. Een aantal voorbeelden:
* Een sporttas ter waarde van ongeveer 4 euro
* Springtouwtjes + bidon....(maar wel van Reebok hoor!)
* een cd die je voor 2 euro bij de Media Markt kan halen (greatest reggea hits, greatest christmas hits, etc.)
* Een lichaamsverzorgingssetje van een of ander merk
* Een mag-lite
* 1 (...) fles wijn, maar wel in een houten kistje hoor! (...)
* Een snelkookpan...
* Een kookboek van die Jamie Nogwattes
* Één of ander kookboek van *onbekend*

Als klap op de vuurpijl sturen ze het niet eens op naar je werkplek of je huis.....nee, je mag het zelf komen ophalen bij hun kantoor midden in de stad terwijl ik in de buitenrand werk.

Ik heb dus maar voor de enige juist optie gekozen: ik heb geld (zal wel 3 euro zijn ofzo) laten schenken aan het Diabetes Fonds...

Echt Vedior, geef dan gewoon niks
Een mag-lite is nog wel ok Die dingen zijn nog vrij duur nameljk.
pi_44622496
Ik kreeg een blauwe pluim t.w.v. 50 euri in m'n brievenbus van mijn werk. Toch aardig, kan ik lekker met m'n vrienden naar het pretpark ofzo.

Ben benieuwd wat voor kerstpakket mijn uzb heeft (hoewel ik er niet al te veel van verwacht, aangezien uzb's steeds kariger worden!). Iemand toevallig zijn kerstpakket al opgehaald bij Manpower?

Edit: krijg net ook nog een fles wijn t.w.v. 20 euri in m'n schoot geworpen! Tot zover niks te klagen dus!

[ Bericht 11% gewijzigd door PDOA op 21-12-2006 12:05:30 ]
pi_44622587
Hier nog een die een blauwe pluim heeft gekregen
  donderdag 21 december 2006 @ 11:23:20 #121
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_44622597
tvp wat een lol hier. Zal eens kijken wat ik krijg
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_44622624
quote:
Op donderdag 21 december 2006 11:17 schreef _jero_ het volgende:

[..]

Een mag-lite is nog wel ok Die dingen zijn nog vrij duur nameljk.
Geloof me, niet die versie.....ik noem het wel een mag-lite, maar het is één of andere C-kopie
pi_44624276
Krijg standaard een vvv-bon van 35 Euro, makkelijk en leuk.
In2008youwillbeawakened!In2009youwillbetransformed!In2010youwilltranscend.In2011youwillbeenlightened!In2012itwillbeover!
◄█▓▒░talon.punt.nl]░▒▓█►
  donderdag 21 december 2006 @ 12:27:36 #124
97348 Matness
Matt about you
pi_44624367
pluimen zijn leuk
  Nerd met benen donderdag 21 december 2006 @ 12:38:27 #125
18073 miss_bleu
pi_44624643
Mijn kerstpakket van Telfort

Een standaard fles wijn, koffiepads, zuurtjes, een raar spelletje en een call girl tshirtje.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')