Piep-piep-hallo, piep-piep-hallo,quote:Op dinsdag 12 december 2006 13:28 schreef Erwtensoep het volgende:
Als jullie niet hadden gezegd dat ik weg moest gaan had ik hier niet meer gepost. Maar goed nu ga ik lekker meekeuvelen natuurlijk.
die wedstrijd gaat niet door vanwege spreekkorenquote:Op dinsdag 12 december 2006 13:37 schreef Erwtensoep het volgende:
Leonardo, goed onderwerp. Zitten jullie met angstzweet tussen de bilnaad dat hij bij Ajax wel gaat presteren en dat hij straks gaat scoren tegen feyenoord?
Meer angstzweet dat jullie je geld gaan terugvragen als hij weer gaat janken.quote:Op dinsdag 12 december 2006 13:37 schreef Erwtensoep het volgende:
Leonardo, goed onderwerp. Zitten jullie met angstzweet tussen de bilnaad dat hij bij Ajax wel gaat presteren en dat hij straks gaat scoren tegen feyenoord?
Opleidingskosten. Zal wel 1/3 of 1/4 zijn ofzo.quote:Op dinsdag 12 december 2006 13:43 schreef TerroRobbie het volgende:
Hoeveel geld heeft Feyenoord nou eigenlijk verdient aan die miskoop van Ajax?
750.000 kostte Leo. Waarvan 50% naar meneer zelf gaat ivm clausule in zijn contract. Dan blijft er 375.000 over voor NAC. Hoeveel procent Feyenoord daarvan krijgt, ik weet het niet.quote:Op dinsdag 12 december 2006 13:43 schreef TerroRobbie het volgende:
Hoeveel geld heeft Feyenoord nou eigenlijk verdient aan die miskoop van Ajax?
Zou misschien net genoeg zijn om die rekening van de UEFA te betalen.quote:Op dinsdag 12 december 2006 13:44 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Opleidingskosten. Zal wel 1/3 of 1/4 zijn ofzo.
En maar kankeren op Ajax.quote:Op dinsdag 12 december 2006 13:46 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Zou misschien net genoeg zijn om die rekening van de UEFA te betalen.![]()
Ik wilde het er nog onder zetten: "Oh wacht, dat is de reden dat Sneijder en Leonardo er voetballen", maar daar weerhield ik mezelf nog maar net van.quote:
Anders krijg je straks nog een banquote:Op dinsdag 12 december 2006 13:59 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Ik wilde het er nog onder zetten: "Oh wacht, dat is de reden dat Sneijder en Leonardo er voetballen", maar daar weerhield ik mezelf nog maar net van..
quote:Op dinsdag 12 december 2006 14:04 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Anders krijg je straks nog een ban
12e t/m 23equote:Op dinsdag 12 december 2006 14:05 schreef TerroRobbie het volgende:
Van en tot welke leeftijd heeft Leo bij Feyenoord gezeten?
Net als toen ik golfer een oude lul noemde.quote:Op dinsdag 12 december 2006 14:12 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Krijg je snel hier hoor als je iets tegen een ajax fan zegt
dan ga je werken ipv hier zeuren dat je arm bentquote:Op dinsdag 12 december 2006 14:27 schreef TJDoornbos het volgende:
mijn geld is op en daar baal ik van anders had ik wel gekomen!
Nee.quote:Op dinsdag 12 december 2006 13:37 schreef Erwtensoep het volgende:
Meld je aan via mijn site krijg je 15 euro van me, heb je genoeg voor een kaartje voor morgenquote:Op dinsdag 12 december 2006 14:27 schreef TJDoornbos het volgende:
mijn geld is op en daar baal ik van anders had ik wel gekomen!
A ik zit nu op school en B ik werk daarnaastquote:Op dinsdag 12 december 2006 14:28 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
dan ga je werken ipv hier zeuren dat je arm bent
heb er zin in
Volgens Riemer komt het wel goed, dan is dat zoquote:Op dinsdag 12 december 2006 14:31 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
het lijkt mij waarschijnlijker dat ie binnen 2 weken ruzie heeft dan dat hij gaat presteren
quote:Op dinsdag 12 december 2006 14:30 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Meld je aan via mijn site krijg je 15 euro van me, heb je genoeg voor een kaartje voor morgen![]()
Wat doe jij hier nou eigenlijk elke keer?quote:Op dinsdag 12 december 2006 14:51 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
weer terug
![]()
Je mag ook wel die 15 euro aan mij geven , heb ook geen kaartje![]()
ramptoerismequote:Op dinsdag 12 december 2006 15:18 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Wat doe jij hier nou eigenlijk elke keer?
Staat volgens mij bij Sparta niet eens altijd in de basisquote:Op maandag 11 december 2006 10:25 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
HalenGeweldige voetballer! AZ is gek...
Als Rose fit was, had'ie afgelopen weekend ook op de bank gezetenquote:Op dinsdag 12 december 2006 15:58 schreef Luni het volgende:
[..]
Staat volgens mij bij Sparta niet eens altijd in de basis
tvp
Zaterdag winnen van Roda en we zijn er al weer weg , als jullie niet verliezen van Utrechtquote:Op dinsdag 12 december 2006 16:12 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
vind je meer in arnhem.., rechter rij nog![]()
quote:Op dinsdag 12 december 2006 16:17 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
ahhhh, daarom ben je fan van vitesse
Als dat zo zou zijn hequote:Feyenoord heeft interesse in Olaf Lindenbergh'
12 December, 2006
Olaf Lindenbergh komt bij Ajax niet veel aan spelen toe en onlangs liet de middenvelder dan ook weten dat hij graag weg wil uit Amsterdam. Eén van de geïnteresseerde clubs voor Lindenbergh zou Feyenoord zijn. De Rotterdammers zouden de verdedigende middenvelder graag aan de selectie toe willen voegen.
Erwin Koeman wil graag nog een middenvelder aan zijn selectie toe voegen. Feyenoord zou al iemand op het oog hebben. Het zou daarbij gaan om de Ajacied, die bij Ajax mag vertrekken.
Eerder dit jaar trok Feyenoord de Griekse spits Angelos Charisteas al aan. Na de spits zou Lindenbergh dus de tweede speler binnen een seizoen zijn die de overstap van Ajax naar Feyenoord maakt.
Mocht Feyenoord de transfer van Lindenbergh, die nog tot medio 2008 onder contract staat bij Ajax, niet kunnen bekostigen, dan lijkt een tijdelijke huur van de speler ook nog een optie.
Ik denk dat dit puur speculatie is van een stel joden om de club naar de kanker te brengen. Het bestaat niet dat ze zo ongelofelijk dom zijn bij Feyenoord. Dat kan gewoon niet.quote:Op dinsdag 12 december 2006 16:54 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
Als dat zo zou zijn heWat de neuk halen die gasten zich dan in de kop
Je zou toch zeggen dat de schrik er ondertussen aardig in zit
viel ook wel mee met die kut griek toen die kwamquote:Op dinsdag 12 december 2006 16:56 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Ik denk dat dit puur speculatie is van een stel joden om de club naar de kanker te brengen. Het bestaat niet dat ze zo ongelofelijk dom zijn bij Feyenoord. Dat kan gewoon niet.
Tenminste, je zou toch zeggen dat ze weten dat er heel wat bakstenen door ruiten geflikkerd zullen gaan worden als dit waar is?
Dit je deze onzin serieus neemt. Feyenoord heeft na de transfer van die stink neus er echt wel van geleerd dat ze het niet nog een keer kunnen flikken.quote:Op dinsdag 12 december 2006 16:56 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Ik denk dat dit puur speculatie is van een stel joden om de club naar de kanker te brengen. Het bestaat niet dat ze zo ongelofelijk dom zijn bij Feyenoord. Dat kan gewoon niet.
Tenminste, je zou toch zeggen dat ze weten dat er heel wat bakstenen door ruiten geflikkerd zullen gaan worden als dit waar is?
quote:Braziliaan werkt goede eerste training af
Rafael Fagundes Mariano, kortweg Jatai genoemd, heeft een goede indruk achtergelaten op de eerste training bij Feyenoord. De 16-jarige spits is de komende weken op proef bij de Rotterdammers en liet een goede indruk achter op de maandagmiddagtraining.
Jaita bewees zich als technische spits en bleek ook nog eens puur tweebenig. De jongeling is op proef van America-MG, met wie Feyenoord een samenwerkingsverband heeft. De Rotterdammers hoeven dus geen vergoeding te betalen voor Jatai, die in eigen land als één van de grootste beloften bekendstaat.
En toch hoeven ze het geen tweede keer te flikken.quote:Op dinsdag 12 december 2006 17:14 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
viel ook wel mee met die kut griek toen die kwam
Ik neem het niet serieus, maar het laatste jaar hebben we wel meer gekut meegemaakt.quote:Op dinsdag 12 december 2006 17:14 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Dit je deze onzin serieus neemt. Feyenoord heeft na de transfer van die stink neus er echt wel van geleerd dat ze het niet nog een keer kunnen flikken.
stond gister op een vage duitse sitequote:Op dinsdag 12 december 2006 17:27 schreef vitessezuid113 het volgende:
Olaf Lindenbergh , wat is je bron ?
Ze zouden echt gek zijn als ze die ook nogeens naar De Kuip halen ( als het bestuur en de rest het al niet is)
Pas maar op met zulke berichten plaatsen straks komen die joden hier weer om hier te lachen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |