En met eus!quote:Drie dagen voor de beslissende UEFA Cup-wedstrijd tegen Wisla Krakau heeft Feyenoord aan het zelfvertrouwen gewerkt. In De Kuip werd ADO Den Haag na rust opzij gezet: 3-1. Na een matige eerste helft brachten Nicky Hofs, Jonathan de Guzman en Angelos Charisteas (strafschop) het kwaliteitsverschil in de tweede helft in de score tot uitdrukking. Santi Kolk scoorde in de laatste minuut nog tegen. Ron Vlaar maakte als invaller zijn rentree.
quote:Van: Eus
Verzonden: za 9-12-2006 18:58
Aan: Administration AS Nancy (via formulier)
Onderwerp: Benefit game
Hello Nancy,
I have a briljant plan.
Zoals you know, must Feyenoord as punishment a lot of money (130.000 euro) pay to the UEFA.
But the club Feyenoord sits a little bit on black seed, because Jorien let us pay 12 procent rent.
Asocial, hè?
My plan is that Feyenoord comes one more time to your city for a benefit game against AS Nancy.
And then all the money that the game upbrings, goes not to the people of Nancy, but to Feyenoord, sothat we the 130.000 euro can pay to the UEFA.
I think a lot of Feyenoord-fans will support this initiative and will visit your lovely city for the second time. I hope of course that the cafés then well open are. And that the waitresses topless round walk.
And then after this benefit game can we start with a clean lei.
I hope you find it a good plan, so let me know, then go we this arrange. Together stand we strong!
Eus
Hij hoeft het ook niet meteen "geweldig" te doen, als ie meer dan 2 goals scoort in 10 wedstrijden, kan hij iig Harry Souflaki doen vergeten...quote:Op zondag 10 december 2006 17:48 schreef BiMeWet het volgende:
De kans dat een A1'ertje het gelijk geweldig doet is redelijk klein dunkt me. Zou voor zo'n jochie alleen maar een enorme klap kunnen betekenen. Beter een gozer als Slory en volgend jaar een goede spits aantrekken![]()
Niet zo lastig iddquote:Op zondag 10 december 2006 17:59 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Hij hoeft het ook niet meteen "geweldig" te doen, als ie meer dan 2 goals scoort in 10 wedstrijden, kan hij iig Harry Souflaki doen vergeten...
Ik heb altijd goede TT's.quote:Op zondag 10 december 2006 17:58 schreef Malibu-06 het volgende:
Ben erg benieuwd welke speler ze willen gaan huren...
Goede TT trouwens!
Volgende week op gelijk niveau met Ajax.quote:Op zondag 10 december 2006 18:02 schreef Sloggi het volgende:
Het is echt triest dat we zó kort achter Ajax en AZ staan.
iddquote:Op zondag 10 december 2006 18:02 schreef Sloggi het volgende:
Het is echt triest dat we zó kort achter Ajax en AZ staan.
Die bij Feijenoord - Ajax was ook werkelijk prachtig.quote:Op zondag 10 december 2006 18:47 schreef Keltie het volgende:
Ze hebben de laatste tijd leuke doeken in de hoek.
Die Bulldog die het amsterdammertje doorbijt.
Die Bulldog die een kaasje doorbijt.
En nu met die ooievaar.
Zoiets als Huysegems?quote:We hebben een spits nodig die eens durft te schieten, ook al is het geen kans > ruimte? schieten.
Staat die in de spits?quote:Op zondag 10 december 2006 18:51 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Die bij Feijenoord - Ajax was ook werkelijk prachtig.
[..]
Zoiets als Huysegems?
Ja.quote:
Centraal ja.quote:Nee, daar staat Harry "ik durf niet te schieten want ik ben bang dat ik mis dus ik leg ze maar iedere keer breed waardoor we de bal verspelen" De Griek.
Z'n effectiviteit is nog lager dan die van Pierrequote:Op zondag 10 december 2006 23:27 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Waarom speelt Ali B bijna nooit?
De enige die een beetje felheid brengt in de voorhoede.
Hij heeft wat tegen moslims volgens mijquote:Koeman heeft duidelijk wat tegen hem
Wie nietquote:Op zondag 10 december 2006 23:36 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Hij heeft wat tegen moslims volgens mij(Saidi, Ghaly, Ali)
Mee eensquote:Op zondag 10 december 2006 23:52 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Liever Ali B dan die Griek.
Onder welke top? De Nederlandse?quote:Op zondag 10 december 2006 23:49 schreef Wopper1 het volgende:
Feyenoord gaat er nog maar een spits bijhalen deze winterstop.. (huurbasis)
Liefst eentje net onder de top (in het buitenland)..
Die speelt toch elke week daar?quote:Bona Kalou schijnen ze op het oog te hebben (lijkt me niet verkeerd).
Milevskyquote:Op zondag 10 december 2006 23:49 schreef Wopper1 het volgende:
Feyenoord gaat er nog maar een spits bijhalen deze winterstop.. (huurbasis)
Liefst eentje net onder de top (in het buitenland)..
Bona Kalou schijnen ze op het oog te hebben (lijkt me niet verkeerd).
Stel je voor dat je meer dan 1 speler voorin hebt lopen waar dreiging vanuit gaat.quote:Op zondag 10 december 2006 23:27 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Waarom speelt Ali B bijna nooit?
De enige die een beetje felheid brengt in de voorhoede.
Koeman heeft duidelijk wat tegen hem
We worden verwend...quote:Nog een Braziliaans talent op stage bij Feyenoord
(Gepost door K)
Feyenoord heeft de komende weken nog een Braziliaanse jeugdspeler op stage. Het gaat om de 16-jarige Jatai (volledige naam Rafael Fagundes Mariano) van America-MG. Feyenoord kan als gevolg van het samenwerkingsverband met de Braziliaanse club de speler nog zonder kosten naar Rotterdam halen. De 16-jarige spits is een van de grootste beloften van America-MG.
Zou in ieder geval meer zijn als de neus. Maar N'Kufo is ook niet meer de jongste.quote:Op maandag 11 december 2006 10:14 schreef Malibu-06 het volgende:
Zou N'Kufo niets voor ons zijn? Had altijd m'n twijfels over hem, maar hij begint me steeds meer te overtuigen.
Halenquote:‘Medunjanin mag definitief weg bij AZ’
Geschreven door Matthijs van Laar op maandag, 11 december om 10:11
Volgens het Algemeen Dagblad is het AZ-bestuur van plan om Harris Medunjanin definitief in de verkoop te doen. De jeugdinternational komt momenteel nog op huurbasis uit voor Sparta Rotterdam.
Medunjanin was afgelopen weekend nog beslissend in het degradatieduel met Heracles Almelo. De 21-jarige aanvallende middenvelder wist twee maal op fraaie wijze het net te vinden, waarmee hij zijn ploeg de goede richting opstuurde in de met 2-3 gewonnen confrontatie.
Hoeveel Medunjanin op zal moeten leveren is niet bekend.
mwah, die gast is wel erg wisselvallig hoor. Al is het uiteraard beter dan kolka en gharry.quote:Op maandag 11 december 2006 10:25 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
HalenGeweldige voetballer! AZ is gek...
Misschien wel, maar we worden zo wel een samenraapsel van spelers die bij andere nederlandse (top)clubs overbodig zijn.quote:Op maandag 11 december 2006 10:25 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
HalenGeweldige voetballer! AZ is gek...
Das waar. Maar ik vind het gewoon jammer dat er spelers rechtstreeks van AZ/PSV/A'dam komen, zonder dat de jeugd echt kans krijgt. En komt er überhaupt ooit iets uit Feyenoord Ghana? Of zijn we daar al weer mee gestoptquote:Op maandag 11 december 2006 10:30 schreef Malibu-06 het volgende:
Dat was AZ 2 jaar geleden ook Maikalo. En daarmee gaat het nu niet bepaald slecht.
Ach ja, iedereen doet alsof Feijenoord zo extreem slecht is, maar alsof clubs als Heerenveen, Groningen en Roda JC zulke geweldige selecties hebben...quote:Op maandag 11 december 2006 10:28 schreef xFriendx het volgende:
Haha, ik vind het op zich wel stoer dat Feyenoord toch nog zo hoog staat (als AZ fan zijnde). Er is vaak aan het spel geen touw vast te knopen, het voetbal is meestal niet bepaald van hoogstaand niveau, er sprankelt maar weinig, maar de punten blijven binnenstromen.
Nog maar 4. Ik zou er een beetje moeite mee hebben als Feijenoord AZ met hun goede spel uit zou schakelen in de play-offs, maar uiteindelijk kies je toch voor eigenbelang. Laat ze sowieso de beker maar pakkenquote:Het is net economie, met zo min mogelijk inspanning een maximaal rendement behalen. Bij AZ wordt er vaak dominant gespeeld, zijn er mooie acties met strakke passes maar staan maar x aantal punten voor.
Wel spannend hoorquote:Enige nadeel is dat het waarschijnlijk elke week weer de billen samenknijpen is omdat je niet weet wat je kan verwachten.
De jeugd doet het momenteel nou niet bepaald lekker helaas.quote:Op maandag 11 december 2006 10:33 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Das waar. Maar ik vind het gewoon jammer dat er spelers rechtstreeks van AZ/PSV/A'dam komen, zonder dat de jeugd echt kans krijgt
Nee dat loopt nog. Daar had de GKL vorige week nog kritiek op, dat daar nooit wat mee gedaan werd.quote:En komt er überhaupt ooit iets uit Feyenoord Ghana? Of zijn we daar al weer mee gestopt![]()
Ben je lekker mee, komen vast een hoop herrieschoppers die wel zin hebben in een robbertje vechten.quote:Stukje uit AD:
In 2003 maakte Nederland kennis met de harde kern uit Kraku: voor het duel tussen NEC en Wisla werden 41 Poolse fans opgepakt en teruggestuurd wegens wangedrag. In hun bus vond de politie een rijke collectie messen en bijlen
Woensdag krijgen de Poolse fans dan ook een speciale behandeling van de Rotterdamse politie. De Wisla-aanhangers die een kaart hebben besteld, moeten die een paar uur voor het duel ophalen in Ahoy. Van daaruit worden de fans onder zware politiebegeleiding naar de Kuip gebracht. Om te voorkomen dat de Polen voor die tijd voor problemen zorgen, houdt de politie al vanaf morgenavond verscherpt toezicht in de Rotterdamse binnenstad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |