En de rest heb het zover laten komen.quote:Op zaterdag 9 december 2006 15:16 schreef FrankyMcG het volgende:
Niks geen applaus voor Jorien. Hij heeft Feyenoord uit de stront getrokken jaren terug, maar daarna heeft ie zelf wanbeleid gevoerd!
Morgen maar weer eens (proberen) te winnen van die Hagenezen!?
De aankopen zijn inderdaad niet allemaal geweldig, maar bedenk wel dat er een aantal spelers gewoon weg hebben gemoeten omdat Feyenoord het geld nodig had vanwege hoge schulden. Ik denk bijvoorbeeld niet dat Zuiverloon weg moest vanwege zijn matige voetbalkwaliteiten.quote:Op zaterdag 9 december 2006 10:26 schreef twi het volgende:
Ach, volgens mij is dat wanbeleid met name veroorzaakt door het gebrek aan inkomsten van de spelers. Ik bedoel, die miljoenen die je mist ten opzichte van Ajax en PSV zitten mede in de verkopen van spelers die presteren. En degenen die daar verantwoordelijk voor zijn, da's toch de technische staf. En er zit nu nog steeds een technische staf die niet capabel is, wanneer je ziet wat er is aangekocht dit seizoen en wat Feyenoord heeft laten vertrekken.
Fred is natuurlijk maar een naam uit de hele rij.quote:Op zaterdag 9 december 2006 18:11 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Fred wou zelf niet... hij wou liever naar Cruzeiro...
Niet voor niets natuurlijk. Feijenoord spreekt niet aan.quote:Op zaterdag 9 december 2006 18:11 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Fred wou zelf niet...
quote:'Feyenoord test twee Brazilianen'
Geschreven door Pieter Hanson op zaterdag, 9 december om 16:25
Feyenoord krijgt binnenkort twee Braziliaanse talenten op proef, zo melden diverse media. Het gaat om twee spelers van de Braziliaanse club Bahia.
De 17-jarige middenvelder Bruno Lopes en de 18-jarige centrumverdediger Eduardo krijgen binnenkort de kans om een contract af te dwingen bij Feyenoord. Het is onduidelijk hoeveel beide talenten moeten kosten.
Momenteel heeft Feyenoord één Braziliaanse speler onder contract staan. Het betreft centrumverdediger Andre Bahia.
Ben benieuwdquote:Mogelijk toch versterking in winterstop
Bron: Sportweek
Feyenoord oriënteert zich al driftig op de spelersmarkt. De Rotterdamse club wil zich graag deze winterstop versterken. Dat hoeft niet per se een aankoop te zijn, er kan ook een versterking komen via een huurconstructie. “Ik heb al iemand op het oog,” verklapte Koeman vrijdag. Waarschijnlijk zal Koeman een middenvelder willen halen.
Met Buijs, De Guzman en Hofs slechts drie volwaardige kandidaten, als je de voornamelijk als verdediger gebruikte Drenthe, Greene, Tiendalli en Lucius niet meerekent.
Koeman: “Het zou een middenvelder kunnen zijn ja. Het moet in ieder geval iemand zijn die de concurrentie kan aangaan. Mensen voor de breedte hebben we al genoeg. De absolute top is niet haalbaar voor ons. We moeten alert zijn op de spelers daar net onder.” Nog altijd is onduidelijk hoeveel de technisch verantwoordelijken te besteden hebben. Tijdens de winterstop zal er een groot technisch overleg plaatsvinden. Dan zal ook duidelijk worden welke spelers Feyenoord zal laten gaan. Doel van de club is om met een sterkere selectie de tweede seizoenshelft in te gaan, zodat een plaats bij de eerste vijf wordt veiliggesteld.
En Davids en Abubakariquote:Op zaterdag 9 december 2006 18:24 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Sammuel en Gerson hebben we ook nog.
quote:Van: Eus
Verzonden: za 9-12-2006 18:58
Aan: Administration AS Nancy (via formulier)
Onderwerp: Benefit game
Hello Nancy,
I have a briljant plan.
Zoals you know, must Feyenoord as punishment a lot of money (130.000 euro) pay to the UEFA.
But the club Feyenoord sits a little bit on black seed, because Jorien let us pay 12 procent rent.
Asocial, hè?
My plan is that Feyenoord comes one more time to your city for a benefit game against AS Nancy.
And then all the money that the game upbrings, goes not to the people of Nancy, but to Feyenoord, sothat we the 130.000 euro can pay to the UEFA.
I think a lot of Feyenoord-fans will support this initiative and will visit your lovely city for the second time. I hope of course that the cafés then well open are. And that the waitresses topless round walk.
And then after this benefit game can we start with a clean lei.
I hope you find it a good plan, so let me know, then go we this arrange. Together stand we strong!
Eus
quote:Op zaterdag 9 december 2006 00:05 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Inderdaad. De man geeft ons ook nu onze zin (na een flinke periode though), dus klappen, strot kapot schreeuwen, waardig afscheid geven en de feyenoorders die gaan lopen kloten een klap voor hun smoel verkopen,.
niet te hard roepenquote:Op zaterdag 9 december 2006 21:49 schreef BiMeWet het volgende:
Vanaf morgen nog maar 2 punten achter op de neuzen
ja en ik verwachtte er minstens 15 van onze nieuwe spits... wie dat dan ook mocht zijn, helaas werd het harry, en die kan niet voetballen.quote:Op zaterdag 9 december 2006 23:59 schreef Joeriii het volgende:
Ik verwacht 2 treffers van Kolkka
direct bij het grofvuil zettenquote:Op zondag 10 december 2006 11:49 schreef koningdavid het volgende:
Als ik Feyenoord was zou ik Kolkka
Oja Harryquote:
Het is eigenlijk gewoon zielig. Hij kan gewoon helemaal niks, alleen zijn inzet is wel okéquote:Op zondag 10 december 2006 15:24 schreef gitaarsnaar het volgende:
[..]
Oja Harry
Die is ondertussen ook een film waard. Geweldig die publiekswissel na z'n bijna gemiste strafschop
Zat ie d'r echt ja?quote:Op zondag 10 december 2006 15:02 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Ik zag Jansen net op de tribune zitten bij Ajax - AZ. Dus wie weet
Alsof Utrecht altijd zo geweldig speelt.quote:Op zondag 10 december 2006 17:22 schreef zevenkamp het volgende:
Die pingel ging nog bijna mis, dat had helemaal lachwekkend geweest. En ik zie ons verder niet van FC Utrecht winnen hoor..
De kans dat een A1'ertje het gelijk geweldig doet is redelijk klein dunkt me. Zou voor zo'n jochie alleen maar een enorme klap kunnen betekenen. Beter een gozer als Slory en volgend jaar een goede spits aantrekkenquote:Op zondag 10 december 2006 17:36 schreef FrankyMcG het volgende:
Pfff, was weer een lekkere grafpot vandaag. Wat een baggerteam hebben we toch zeg, vooral die centrumverdediging is zwaar kut en Greene speelt trouwens ook al tijden zwaar belabberd. Drenthe is de enige achterin die er wel voor durft te gaan. 30 goals tegen, dat zijn er echt veel!
Hopelijk komt er een controlerende ervaren middenvelder bij in de winterstop, want ik denk niet dat Schreuder dat nog is of kan worden eigenlijk...
Harry Souflaki is echt sneu, hij doet precies wat iedereen verwacht had (behalve de clubleiding) en dat is niet scoren... Aan inzet ontbreekt het vaak niet bij hem, maar vandaag was hij op alle fronten bagger, zag je ook bij die penalty.
"Leuk" om wederom te zien dat Lazovic ze er wel in trapt bij Vitesse.....
Speelt er niet nog een goeie spits in de A-jeugd ofzo?
Niet bepaald nee, hoewel ze het thuis aardig doen.quote:Op zondag 10 december 2006 17:25 schreef TC03 het volgende:
[..]
Alsof Utrecht altijd zo geweldig speelt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |