Waarom vind je het nodig die in deel 6 en 7 te posten. Je bent echt niet stoer ofzo als je dat soms denkt.quote:
Misschien had hij hem in deel 6 besteld en nu binnen gekregen, zeik niet zo.quote:Op dinsdag 12 december 2006 20:16 schreef Ipho het volgende:
[..]
Waarom vind je het nodig die in deel 6 en 7 te posten. Je bent echt niet stoer ofzo als je dat soms denkt.
Ik deed dat expres hoorquote:Op dinsdag 12 december 2006 20:22 schreef tonks het volgende:
[..]
Misschien had hij hem in deel 6 besteld en nu binnen gekregen, zeik niet zo.
thxquote:Op donderdag 14 december 2006 21:12 schreef Zonnebril het volgende:
Leuke kleren C2C
Ik kocht als laatste
Sizzle voor mijn gezich van Chanel
Is dat niet shizzle?quote:Op donderdag 14 december 2006 21:15 schreef Zonnebril het volgende:
[..]
Als Serum neer zet, weet je dan wat ik bedoel?![]()
Het is een "Wat heb je gekocht"-topic niet een of andere coole reeks die een OP nodig heeft.quote:Op donderdag 14 december 2006 21:25 schreef Zuen het volgende:
Kan er niet even een OP gemaakt worden voor MIJN topic serie (deze dus?)
wou je een korte samenvatting geven in je op van alle gekochte voorwerpen in de laatste 7 topics?quote:Op donderdag 14 december 2006 21:32 schreef Zuen het volgende:
Het is wel een coole reeks anders zou er niet zoveel in gepost worden!!
ok als jij nou ff een beginnetje maaktquote:Op donderdag 14 december 2006 21:34 schreef Zuen het volgende:
JA!
quote:Op zondag 17 december 2006 13:43 schreef saaw het volgende:
een winnend lot voor de nieuwjaarsloterij
Dat kan heul niet, ik heb alle winnende loten.quote:Op zondag 17 december 2006 13:43 schreef saaw het volgende:
een winnend lot voor de nieuwjaarsloterij
Idd.quote:Op dinsdag 19 december 2006 19:44 schreef Reinnn85 het volgende:
groot paard is goed!
quote:
Kijk ik kan ralph lauren betalen poloquote:
Ja inderdaad.quote:Op vrijdag 22 december 2006 18:10 schreef Zonnebril het volgende:
[..]
Kijk ik kan ralph lauren betalen polo![]()
Laatste gekocht,
Wat wijntjes
Koekjes trommel van Blond Amsterdam
Fokke&Sukke boekje
Ja, idd. Ik haat het als van die sukkeltjes met van die enorme logo's op hun kleren lopen en dan denken dat ze geld hebben ofzoquote:Op vrijdag 22 december 2006 18:10 schreef Zonnebril het volgende:
[..]
Laatste gekocht,
Wat wijntjes
Fokke&Sukke boekje
Sorry mevrouwtje "Ik zit op Luzac want mijn pappie is rijk en ik golf". En ja, dit is ook door mijn pappie betaaldquote:Op vrijdag 22 december 2006 18:10 schreef Zonnebril het volgende:
[..]
Laatste gekocht,
Wat wijntjes
Fokke&Sukke boekje
Die chocomel ook daarquote:Op vrijdag 22 december 2006 20:58 schreef Dark_Angelus het volgende:
Woaaaaaaaaaaaaaah Starbucks! frappuchino's!
Ontopic nu!
Ja die zijn heerlijkquote:Op vrijdag 22 december 2006 20:58 schreef Dark_Angelus het volgende:
Woaaaaaaaaaaaaaah Starbucks! frappuchino's!
Ontopic nu!
lekker koud met -10quote:Op zaterdag 23 december 2006 18:33 schreef Noodlez het volgende:
Zonnebril voor wintersport etc. Een Oakley Canteen.
[afbeelding]
ik maak je afquote:Op zaterdag 23 december 2006 21:59 schreef Zuen het volgende:
[..]
WAT LIEG JE!! Die 1e had je al en die 2e heb je van je ouders gekregen!!!!
kan je beter goggle hebbenquote:Op zaterdag 23 december 2006 21:59 schreef Zuen het volgende:
[..]
.....................................
90 euro, maargoed soms wil je iets origineel hebben he. Ikkijk genoeg series op een illegale manier. Maar lost wilde ik nou eenmaal in mijn verzameling hebbenquote:Op zaterdag 23 december 2006 22:06 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
140euri?
ik had ze in 12uur downen
Nee?quote:Op zaterdag 23 december 2006 22:06 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
140euri?
ik had ze in 12uur downen
Jij bent in de veronderstelling dat kleding voor eenmalig gebruik is?quote:Op dinsdag 26 december 2006 11:26 schreef Zonnebril het volgende:
[..]
Die heb ik ooklovely
![]()
Als laatst gekocht:
Zwarte blazer van Benneton
Zwart rokje van benneton
't Is gewoon een vuig kakwijf dat lustig strooit met geld van papa en mama. Dat heb je toch wel door?quote:Op dinsdag 26 december 2006 11:29 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Jij bent in de veronderstelling dat kleding voor eenmalig gebruik is?
Dat laatste is niets mis mee, daar zou ik immers lustig aan mee doen als mijn ouders het dusdanig getroffen hadden. Helaas zijn ze in de veronderstelling dat ik mijn eigen centjes bij elkaar moet struinen, dat doe ik dan ook maar. Het zijn er echter niet zoveel dat ik hier elk weekend met nieuwe kleding strooi. Vandaar die vraag.quote:Op dinsdag 26 december 2006 17:14 schreef BrauN het volgende:
[..]
't Is gewoon een vuig kakwijf dat lustig strooit met geld van papa en mama. Dat heb je toch wel door?
Ik ook ik ook ik ook!quote:
waar heb je die vandaan!quote:Op vrijdag 29 december 2006 21:30 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Enzyme X T-Shirt
[afbeelding]
[afbeelding]
Mid-Town Records Rotterdamquote:
maar 4?quote:
Om aan te vullenquote:Op zaterdag 30 december 2006 22:48 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
maar 4?
ohja ik had gisteren gekocht: [afbeelding] die heineken kreeg ik er gratis bij
Ik mocht laatst 18 euro neertellen voor een kabeltje voor mn HD500.quote:Op dinsdag 26 december 2006 21:47 schreef seekfaM het volgende:
[afbeelding]
Heerlijk geluid![]()
![]()
![]()
Tevens ook oorwarmers voor op de fiets![]()
Mag ik vragen waar je die hebt gehaald?quote:Op vrijdag 29 december 2006 21:30 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Enzyme X T-Shirt
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:36 schreef Plumz het volgende:
[..]
Mag ik vragen waar je die hebt gehaald?
quote:
Ik vind jou enorm irritant.quote:Op vrijdag 22 december 2006 18:10 schreef Zonnebril het volgende:
[..]
Laatste gekocht,
Wat wijntjes
Fokke&Sukke boekje
quote:Op donderdag 4 januari 2007 00:26 schreef Little_Angel het volgende:
[..]
Ik vind jou enorm irritant.
Met je Chanel zonnebrillen.
Als je dan al zoiets koopt, koop dan wel iets waaraan je kunt zien dat je daadwerkelijk smaak hebt.
HEY! Diamond collection Proffesional! ik had de Cougar Lynx en snakequote:
of post het gewoon niet dan kan niemand geirriteerd rakenquote:
Chanel brilletjesquote:Op donderdag 4 januari 2007 00:26 schreef Little_Angel het volgende:
[..]
Als je dan al zoiets koopt, koop dan wel iets waaraan je kunt zien dat je daadwerkelijk smaak hebt.
quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:48 schreef Erick1985 het volgende:
[..]
Chanel brilletjesDior brilletjes
![]()
![]()
Nee; P.C.-A'damquote:
Heb je niets beters te doen dan een post quote van ongeveer 2 weken geleden?quote:Op donderdag 4 januari 2007 00:26 schreef Little_Angel het volgende:
[..]
Nou blijkbaar zij... Ik kan het me voorstellen, dat men het niet leuk vind als je zo patserig probeert te doen (aldanniet bewust) Ik kan ook gaan schreeuwen dat we een nieuw huis van meer dan een miljoen hebben gekocht, maar k doe het niet, omdat je mensen er blijkbaar mee kan kwetsen of op zn minst mee kan irriteren...quote:Op donderdag 4 januari 2007 19:50 schreef Zonnebril het volgende:
[..]
Heb je niets beters te doen dan een post quote van ongeveer 2 weken geleden?
Bovendien, who cares?![]()
Nee.quote:Op donderdag 4 januari 2007 20:03 schreef K-mail het volgende:
[..]
Nou blijkbaar zij... Ik kan het me voorstellen, dat men het niet leuk vind als je zo patserig probeert te doen (aldanniet bewust) Ik kan ook gaan schreeuwen dat we een nieuw huis van meer dan een miljoen hebben gekocht, maar k doe het niet, omdat je mensen er blijkbaar mee kan kwetsen of op zn minst mee kan irriteren...
Dus... kusje?
quote:Op donderdag 4 januari 2007 20:03 schreef K-mail het volgende:
[..]
Nou blijkbaar zij... Ik kan het me voorstellen, dat men het niet leuk vind als je zo patserig probeert te doen (aldanniet bewust) Ik kan ook gaan schreeuwen dat we een nieuw huis van meer dan een miljoen hebben gekocht, maar k doe het niet, omdat je mensen er blijkbaar mee kan kwetsen of op zn minst mee kan irriteren...
Dus... kusje?
Alleen nep-kakkers scheppen op over hun geld. Een huis van meer dan 1 miljoen, wow wat ben jij nu coolquote:Op donderdag 4 januari 2007 20:03 schreef K-mail het volgende:
[..]
Dus... kusje?
Wat doe jij nou stoer met het huis van je ouders.quote:Op donderdag 4 januari 2007 20:03 schreef K-mail het volgende:
[..]
Dus... kusje?
jaloezie?quote:Op donderdag 4 januari 2007 00:26 schreef Little_Angel het volgende:
[..]
dat doet me pijn gek..quote:Op donderdag 4 januari 2007 20:03 schreef K-mail het volgende:
[..]
Dus... kusje?
Nee hoor. Want ik kan het me ook veroorloven.quote:
Nee, schijnbaar had ik niks beters te doen, do you mind?quote:Op donderdag 4 januari 2007 19:50 schreef Zonnebril het volgende:
[..]
Heb je niets beters te doen dan een post quote van ongeveer 2 weken geleden?
Bovendien, who cares?![]()
oke.. ach.. ieder zijn meningquote:Op donderdag 4 januari 2007 22:43 schreef Little_Angel het volgende:
[..]
Nee hoor. Want ik kan het me ook veroorloven..
Alleen ik ben geen verwend kind dat alles op kosten van haar ouders koopt.
als je bij de opticien een "merk" zonnerbril haalt vallen die prijzen reuzen meequote:
Bij mij zit er gelukkig geen bontkraag aanquote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:43 schreef Kadoc het volgende:
Een nieuwe jas met bontkraag en een paar oorbellen.
Hoef je ook niet te zijn, je kunt ook dik in de schulden zitten. En een huis koop je 9 van de 10 keer toch met een hypotheek dus. Een huis van 1miljoen is niet bijzonder.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:41 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
oke.. ach.. ieder zijn mening
ik ben wel verwend.. althans dat zegt iedereen altijd.. terwijl we geen millionairs zijn..
haha zitten niet in de schulden hoorquote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:55 schreef Ipho het volgende:
[..]
Hoef je ook niet te zijn, je kunt ook dik in de schulden zitten. En een huis koop je 9 van de 10 keer toch met een hypotheek dus. Een huis van 1miljoen is niet bijzonder.![]()
Haha nee, zeg ik ook niet. Je hoeft je niet aangesproken te voelen.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:57 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
haha zitten niet in de schulden hoor..
Haha dat wordt dan een leuke wedstrijd voor jou want de Graafschap gaat winnen!quote:Op maandag 8 januari 2007 10:10 schreef gfo het volgende:
[afbeelding]
- kaartje willem 2 - de graafschap
- 50 euro die ik nog tegoed had
quote:Op maandag 8 januari 2007 13:54 schreef Vegnagun het volgende:
Waar heb je die 50 euro dan gekocht?
Die hoort bij dat kaartje. Om het verlies weg te zuipenquote:Op maandag 8 januari 2007 13:54 schreef Vegnagun het volgende:
Waar heb je die 50 euro dan gekocht?
preciesquote:Op maandag 8 januari 2007 15:08 schreef Nashje het volgende:
[..]
Die hoort bij dat kaartje. Om het verlies weg te zuipen![]()
Vlooienquote:Op maandag 8 januari 2007 15:09 schreef saaw het volgende:
een pincet, anti-vlooien spul voor de kat van mn huisgenoot, een zak witte bolletjes, een kuipje filet americain, een fles sinaasappelbanaansmoothie en een pakje peuken
je wilt niet weten hoeveel ongelofeloos irritant jeukende bultjes ik al hebquote:
quote:Op maandag 8 januari 2007 15:18 schreef robbedoush het volgende:
[afbeelding]
alleen in oranje ipv blauw
kut hij doet niet, w8 ef
we zien welquote:Op maandag 8 januari 2007 14:45 schreef Sensation89 het volgende:
[..]
Haha dat wordt dan een leuke wedstrijd voor jou want de Graafschap gaat winnen!![]()
Met andere woorden: Altijd zuipenquote:Op maandag 8 januari 2007 16:08 schreef gfo het volgende:
[..]
we zien wel.. en zuipen doe ik toch wel..
winnen = zuipen als feest..
verliezen = zuipen uit verdriet
gelijk = gewoon reden om te zuipen
Je hoeft de plaats nummers niet te beschermen hoor, 410 kent geen eigen plekkenquote:Op woensdag 10 januari 2007 19:38 schreef Zuen het volgende:
Kaartje voor Ajax - Haarlem
[afbeelding]
Wel in 410 though
jochie je moet veel leren. je mag staan waar je wilt op 410/409, staat wel op het kaartje ja. Maar mensen die naar hun eigen plek zoeken en vragen worden meestal neergeschoten.quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:20 schreef Zuen het volgende:
Niet waar, je hebt wel vaste plekken lollernoob want anders zou het ook niet op dat ding staan en iedereen in 410 zit toch altijd dus lololol. ja je krijgt je 7.50 van me
Nee.quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:20 schreef Zuen het volgende:
en iedereen in 410 zit toch altijd dus
410 Tifosiquote:Op woensdag 10 januari 2007 19:38 schreef Zuen het volgende:
Kaartje voor Ajax - Haarlem
[afbeelding]
Wel in 410 though
Ja, daar heb ik er vandaag ook verdomd veel van gekochtquote:
Die jas is stoer, maar wat moet je in godsnaam met 5 luchtjesquote:Op maandag 15 januari 2007 23:50 schreef gecko18 het volgende:
Laatst gekocht ;
nieuwe Boken :
[afbeelding]
Back to the Future box ;
[afbeelding]
2 broeken ;
[afbeelding]
[afbeelding]
Shirt en Jas
[afbeelding]
[afbeelding]
En nieuwe parfum ;
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En nu ben ik weer even blut![]()
Kon er goedkoop aankomen dus jaquote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:45 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Die jas is stoer, maar wat moet je in godsnaam met 5 luchtjes![]()
Die heb ik ook!quote:Op woensdag 24 januari 2007 20:20 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[afbeelding]
Lekker goedkoop en simpel
smsen jaquote:Op woensdag 24 januari 2007 20:30 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Die heb ik ook!
Nu kun je me altijd smsen!
hmm, laat ik daar maar eens naar kijkenquote:Op woensdag 24 januari 2007 20:46 schreef Merel1808 het volgende:
Je kunt voor 10euro een Blox kopen bij Vodafone, dan kun je 1000 smsjes sturen gedurende 30 dagen![]()
van hoveel ¤quote:Op donderdag 25 januari 2007 11:25 schreef BrauN het volgende:
12 aandelen SBM Offshore NV.
Tegen 'n schappelijk prijsje van 25,80 per aandeel.quote:
12?quote:Op donderdag 25 januari 2007 11:49 schreef saaw het volgende:
12 fotografie- en kunstboeken
en een grote mok koffie verkeerd en een bosbessenmuffin
Tssk, koop dan tenminste 48 Turbo'squote:Op donderdag 25 januari 2007 11:25 schreef BrauN het volgende:
12 aandelen SBM Offshore NV.
lekkere videokaartquote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:59 schreef MaddoxX het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
*fapfapfap*quote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:59 schreef MaddoxX het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Bier van iemand die niet tappen kan, wat ik helaas ook gisteren mee moest maken.quote:
Dat is geen slecht getapt biertje, maar biertje met iets er in wat tot die reactie leid. Dus je lult gewoon dat je bier hebt gehad.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 12:09 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Bier van iemand die niet tappen kan, wat ik helaas ook gisteren mee moest maken.
Het was het eerste bier met veel schuim dat ik op Google zag.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 12:11 schreef Ipho het volgende:
[..]
Dat is geen slecht getapt biertje, maar biertje met iets er in wat tot die reactie leid. Dus je lult gewoon dat je bier hebt gehad.![]()
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 12:13 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Het was het eerste bier met veel schuim dat ik op Google zag.
Wat koste die mp3 speler?quote:
200,- was de mijnequote:
Oh oke, das een mooie prijsquote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:24 schreef gateh het volgende:
[..]
200,- was de mijneik heb dezelfde
maar zal inmiddels wel minder zijn (begin zomer 2006 dixons
)
169 euro bij mp3shop.nl (8GB) klikquote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:24 schreef gateh het volgende:
[..]
200,- was de mijneik heb dezelfde
maar zal inmiddels wel minder zijn (begin zomer 2006 dixons
)
Zekerquote:
quote:
Touchpad is in het begin alleen een beetje (over)gevoelig ...quote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:19 schreef Coastertommm het volgende:
[..]
![]()
! Ik heb precies dezelfde set
![]()
Zen is zoveeeel beter dan iPodHelemaal met de Sennheiser oordopjes
Ik heb de Sonys, zijn precies dezelfde. Heerlijke dingenquote:
Is goed hoor, licentienummer krijg je toch niet.quote:
Moet jij niet eens ophouden met het topicverzieken en slowchatten.quote:
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:54 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Moet jij niet eens ophouden met het topicverzieken en slowchatten.
vroeg ik me ook af...quote:
Kutnerd.quote:Op woensdag 31 januari 2007 11:59 schreef mstr het volgende:
[afbeelding]
Merk Apacer
Type Handy Steno AH123
Capaciteit 1 GB
Leessnelheid 15 MB/s
Schrijfsnelheid 10 MB/s
Interface USB 2.0
Lengte 3,8 cm
Breedte 1,5 cm
Hoogte 5 mm
Gewicht 10 g
En er zit ook een donkerblauw hoesje bij
Apacerquote:Op woensdag 31 januari 2007 11:59 schreef mstr het volgende:
[afbeelding]
Merk Apacer
Type Handy Steno AH123
Capaciteit 1 GB
Leessnelheid 15 MB/s
Schrijfsnelheid 10 MB/s
Interface USB 2.0
Lengte 3,8 cm
Breedte 1,5 cm
Hoogte 5 mm
Gewicht 10 g
En er zit ook een donkerblauw hoesje bij
22 euro bij de Media Markt, echt super prijs/kwaliteit verhoudingquote:Op woensdag 31 januari 2007 23:22 schreef Nashje het volgende:
Hoeveel ¤ was die koptelefoon Saekerhett?
quote:Op woensdag 31 januari 2007 23:24 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
22 euro bij de Media Markt, echt super prijs/kwaliteit verhouding
Zeker halen, krijg je absoluut geen spijt van! Check kieskeurig.nl ook maar. Voor een paar euro meer heb je ook de HD 202, maar die schijnt er iets minder vanaf te komen volgens het volk op kieskeurig.quote:
Goede beoordelingen idd. Dank je manquote:Op woensdag 31 januari 2007 23:29 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Zeker halen, krijg je absoluut geen spijt van! Check kieskeurig.nl ook maar. Voor een paar euro meer heb je ook de HD 202, maar die schijnt er iets minder vanaf te komen volgens het volk op kieskeurig.
Dat vraag ik me ook afquote:
jij hierquote:Op donderdag 1 februari 2007 20:17 schreef GlazenKaak het volgende:
[afbeelding]
Mads![]()
[afbeelding]
Nieuwe trui en pyjamabroek
[afbeelding]
Nieuwe spijkerbroek
![]()
beter veel schoenen, kleding en lush waar je iets aan hebt (kan altijd nog alle zwervers van Amsterdam ermee kleden en lekker laten ruiken als ik er niks meer mee doe), dan windows vista kopen waar je niks aan hebtquote:Op donderdag 1 februari 2007 07:43 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook afals ik die bonk schoenen, kleding en lush zie die jij koopt. Volgens mij kan je daar alle zwervers van Amsterdam mee kleden en lekker laten ruiken.
quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:53 schreef tonks het volgende:
En waarom heeft hij er niks aan snopprinses? Waarom heb jij meer aan 100x verschillende zeepjes dan hij aan één besturingsysteem?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |