Waarom vind je het nodig die in deel 6 en 7 te posten. Je bent echt niet stoer ofzo als je dat soms denkt.quote:
Misschien had hij hem in deel 6 besteld en nu binnen gekregen, zeik niet zo.quote:Op dinsdag 12 december 2006 20:16 schreef Ipho het volgende:
[..]
Waarom vind je het nodig die in deel 6 en 7 te posten. Je bent echt niet stoer ofzo als je dat soms denkt.
Ik deed dat expres hoorquote:Op dinsdag 12 december 2006 20:22 schreef tonks het volgende:
[..]
Misschien had hij hem in deel 6 besteld en nu binnen gekregen, zeik niet zo.
thxquote:Op donderdag 14 december 2006 21:12 schreef Zonnebril het volgende:
Leuke kleren C2C
Ik kocht als laatste
Sizzle voor mijn gezich van Chanel
Is dat niet shizzle?quote:Op donderdag 14 december 2006 21:15 schreef Zonnebril het volgende:
[..]
Als Serum neer zet, weet je dan wat ik bedoel?![]()
Het is een "Wat heb je gekocht"-topic niet een of andere coole reeks die een OP nodig heeft.quote:Op donderdag 14 december 2006 21:25 schreef Zuen het volgende:
Kan er niet even een OP gemaakt worden voor MIJN topic serie (deze dus?)
wou je een korte samenvatting geven in je op van alle gekochte voorwerpen in de laatste 7 topics?quote:Op donderdag 14 december 2006 21:32 schreef Zuen het volgende:
Het is wel een coole reeks anders zou er niet zoveel in gepost worden!!
ok als jij nou ff een beginnetje maaktquote:Op donderdag 14 december 2006 21:34 schreef Zuen het volgende:
JA!
quote:Op zondag 17 december 2006 13:43 schreef saaw het volgende:
een winnend lot voor de nieuwjaarsloterij
Dat kan heul niet, ik heb alle winnende loten.quote:Op zondag 17 december 2006 13:43 schreef saaw het volgende:
een winnend lot voor de nieuwjaarsloterij
Idd.quote:Op dinsdag 19 december 2006 19:44 schreef Reinnn85 het volgende:
groot paard is goed!
quote:
Kijk ik kan ralph lauren betalen poloquote:
Ja inderdaad.quote:Op vrijdag 22 december 2006 18:10 schreef Zonnebril het volgende:
[..]
Kijk ik kan ralph lauren betalen polo![]()
Laatste gekocht,
Wat wijntjes
Koekjes trommel van Blond Amsterdam
Fokke&Sukke boekje
Ja, idd. Ik haat het als van die sukkeltjes met van die enorme logo's op hun kleren lopen en dan denken dat ze geld hebben ofzoquote:Op vrijdag 22 december 2006 18:10 schreef Zonnebril het volgende:
[..]
Laatste gekocht,
Wat wijntjes
Fokke&Sukke boekje
Sorry mevrouwtje "Ik zit op Luzac want mijn pappie is rijk en ik golf". En ja, dit is ook door mijn pappie betaaldquote:Op vrijdag 22 december 2006 18:10 schreef Zonnebril het volgende:
[..]
Laatste gekocht,
Wat wijntjes
Fokke&Sukke boekje
Die chocomel ook daarquote:Op vrijdag 22 december 2006 20:58 schreef Dark_Angelus het volgende:
Woaaaaaaaaaaaaaah Starbucks! frappuchino's!
Ontopic nu!
Ja die zijn heerlijkquote:Op vrijdag 22 december 2006 20:58 schreef Dark_Angelus het volgende:
Woaaaaaaaaaaaaaah Starbucks! frappuchino's!
Ontopic nu!
lekker koud met -10quote:Op zaterdag 23 december 2006 18:33 schreef Noodlez het volgende:
Zonnebril voor wintersport etc. Een Oakley Canteen.
[afbeelding]
ik maak je afquote:Op zaterdag 23 december 2006 21:59 schreef Zuen het volgende:
[..]
WAT LIEG JE!! Die 1e had je al en die 2e heb je van je ouders gekregen!!!!
kan je beter goggle hebbenquote:Op zaterdag 23 december 2006 21:59 schreef Zuen het volgende:
[..]
.....................................
90 euro, maargoed soms wil je iets origineel hebben he. Ikkijk genoeg series op een illegale manier. Maar lost wilde ik nou eenmaal in mijn verzameling hebbenquote:Op zaterdag 23 december 2006 22:06 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
140euri?
ik had ze in 12uur downen
Nee?quote:Op zaterdag 23 december 2006 22:06 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
140euri?
ik had ze in 12uur downen
Jij bent in de veronderstelling dat kleding voor eenmalig gebruik is?quote:Op dinsdag 26 december 2006 11:26 schreef Zonnebril het volgende:
[..]
Die heb ik ooklovely
![]()
Als laatst gekocht:
Zwarte blazer van Benneton
Zwart rokje van benneton
't Is gewoon een vuig kakwijf dat lustig strooit met geld van papa en mama. Dat heb je toch wel door?quote:Op dinsdag 26 december 2006 11:29 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Jij bent in de veronderstelling dat kleding voor eenmalig gebruik is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |