Kutnerd.quote:Op woensdag 31 januari 2007 11:59 schreef mstr het volgende:
[afbeelding]
Merk Apacer
Type Handy Steno AH123
Capaciteit 1 GB
Leessnelheid 15 MB/s
Schrijfsnelheid 10 MB/s
Interface USB 2.0
Lengte 3,8 cm
Breedte 1,5 cm
Hoogte 5 mm
Gewicht 10 g
En er zit ook een donkerblauw hoesje bij
Apacerquote:Op woensdag 31 januari 2007 11:59 schreef mstr het volgende:
[afbeelding]
Merk Apacer
Type Handy Steno AH123
Capaciteit 1 GB
Leessnelheid 15 MB/s
Schrijfsnelheid 10 MB/s
Interface USB 2.0
Lengte 3,8 cm
Breedte 1,5 cm
Hoogte 5 mm
Gewicht 10 g
En er zit ook een donkerblauw hoesje bij
22 euro bij de Media Markt, echt super prijs/kwaliteit verhoudingquote:Op woensdag 31 januari 2007 23:22 schreef Nashje het volgende:
Hoeveel ¤ was die koptelefoon Saekerhett?
quote:Op woensdag 31 januari 2007 23:24 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
22 euro bij de Media Markt, echt super prijs/kwaliteit verhouding
Zeker halen, krijg je absoluut geen spijt van! Check kieskeurig.nl ook maar. Voor een paar euro meer heb je ook de HD 202, maar die schijnt er iets minder vanaf te komen volgens het volk op kieskeurig.quote:
Goede beoordelingen idd. Dank je manquote:Op woensdag 31 januari 2007 23:29 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Zeker halen, krijg je absoluut geen spijt van! Check kieskeurig.nl ook maar. Voor een paar euro meer heb je ook de HD 202, maar die schijnt er iets minder vanaf te komen volgens het volk op kieskeurig.
Dat vraag ik me ook afquote:
jij hierquote:Op donderdag 1 februari 2007 20:17 schreef GlazenKaak het volgende:
[afbeelding]
Mads![]()
[afbeelding]
Nieuwe trui en pyjamabroek
[afbeelding]
Nieuwe spijkerbroek
![]()
beter veel schoenen, kleding en lush waar je iets aan hebt (kan altijd nog alle zwervers van Amsterdam ermee kleden en lekker laten ruiken als ik er niks meer mee doe), dan windows vista kopen waar je niks aan hebtquote:Op donderdag 1 februari 2007 07:43 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook afals ik die bonk schoenen, kleding en lush zie die jij koopt. Volgens mij kan je daar alle zwervers van Amsterdam mee kleden en lekker laten ruiken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |