Die zaak bij de Bergweg naast Oud Bruin.quote:Op maandag 8 januari 2007 20:31 schreef Erasmusch het volgende:
Betti op de Schiekade schijnt ook een hele goeie te zijn.
quote:Op zaterdag 23 december 2006 23:05 schreef parselmouth het volgende:
Zo, m'n vriend (HenkBenzinetank hier) en ik zijn een beetje aan het zoeken geslagen voor een niet al te duur appartement in Rotterdammetje. We moeten nog wel inschrijven enzo, en kijken hoe het allemaal zit (we zijn nog n00bs wat dit betreft).
Peperklip klinkt ook wel leuk,
Maar echt altijd vol. En als je er al een tafeltje hebt, moet je er wel zo snel mogelijk weer weg wezen..quote:Op maandag 8 januari 2007 20:31 schreef Erasmusch het volgende:
Betti op de Schiekade schijnt ook een hele goeie te zijn.
Die met het pizzeria gedeelte en een restaurant gedeelte inderdaad. Weet even niet meer hoe die heet...quote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:29 schreef keijz het volgende:
Die ene Italiaan bij Blaak is erg goed!
Zeker veel storingen daarquote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:27 schreef klipper het volgende:
[..]
Daar wil je echt niet wonen.
Rustige buurt?
Vandaar dat ze met waakhonden op het winkelcentrum rondlopen.
Als je je kop nooit buiten de deur steekt, is het inderdaad een rustige buurt.
Maar kop van zuid veranderd langzaam maar zeker steeds verder in een ghetto.
Toen het entrepot gebouw geopend werd, werd er geroepen dat de burt nu weer voorwaarts zou gaan, enkele jaren leuk dit ook zo, maar daarna ging het nog sneller achteruit.
OPazzo , teminste neem aan dat je die bedoeld ( hoek mariniersweg/hoogstraat )quote:Die met het pizzeria gedeelte en een restaurant gedeelte inderdaad. Weet even niet meer hoe die heet...
Opazzo'squote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:30 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Maar echt altijd vol. En als je er al een tafeltje hebt, moet je er wel zo snel mogelijk weer weg wezen..
[..]
Die met het pizzeria gedeelte en een restaurant gedeelte inderdaad. Weet even niet meer hoe die heet...
De clip is goedkoop wonen idd, maar het is wel erg pauper allemaal hoor. Afgezien van die paar studenten die er wonen heb je waarschijnlijk alleen maar tuig en mensen die als je ze gedagzegt met een verbaasd hoofd aankijken van "Watte?". Ik zou er niet willen wonen. Ze hebben er al een aantal keer geprobeerd het geheel in brand te steken...quote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:27 schreef klipper het volgende:
[..]
Rustige buurt?
Toen het entrepot gebouw geopend werd, werd er geroepen dat de burt nu weer voorwaarts zou gaan, enkele jaren leuk dit ook zo, maar daarna ging het nog sneller achteruit.
quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:38 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
De clip is goedkoop wonen idd, maar het is wel erg pauper allemaal hoor. Afgezien van die paar studenten die er wonen heb je waarschijnlijk alleen maar tuig en mensen die als je ze gedagzegt met een verbaasd hoofd aankijken van "Watte?". Ik zou er niet willen wonen. Ze hebben er al een aantal keer geprobeerd het geheel in brand te steken...
Die pannenkoekjes (Injera) zijn altijd erg smakelijk, maar de krokodil kan ik je ook erg aanraden!quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:52 schreef parselmouth het volgende:
Smaak van Afrika... Daar zat ik laatst op de site, zag er erg leuk uit! En het is weer eens wat anders dan wat ik normaal gesproken eet. Ga er zeker nog eens langs, ben erg benieuwd
En op welke manier is het dan zo verschrikkelijk slecht?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:27 schreef klipper het volgende:
[..]
Rustige buurt?
Inderdaad ja...sta nu dubbel zo lang te wachten op tram 4, terwijl ik op weena/lijnbaan dan weer moet overstappen op n andere trein, om hetzelfde eindpunt te halen wat 8 eerst deed. Niet leukquote:Op dinsdag 12 december 2006 22:15 schreef keijz het volgende:
Tram 5 opgeheven?
Ik vind het heel jammer dat tram 8 niet meer via de bergweg rjidt
Ja ik weet niet wat het was, zal wel iemand een feestje te vieren hebben gehad of zo?quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:15 schreef apophis4u het volgende:
is het vuurwerk?
Ik hoor het hier namelijk in kralingen bij oostplein helemaal. Lijkt wel of er oorlog is aan de andere kant van de maas....
Ow was dat die herriequote:Op donderdag 11 januari 2007 10:27 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ja ik weet niet wat het was, zal wel iemand een feestje te vieren hebben gehad of zo?
Ik heb hier wel zo'n verhuurdersverklaring liggen die mijn huisbaas moet invullen van de gemeente.quote:Op donderdag 11 januari 2007 18:57 schreef Breuls het volgende:
Kan je huisbaas je geen huurdersverklaring geven?
In Rotterdam heb je gelukkig wat meer papieren nodig en zijn de regels wat strenger. Vooral om alle illegale bewoning tegen te gaan. Je hebt in ieder geval het huurcontract en een verhuurdersverklaring nodig. Die laatste geeft aan dat de eigenaar van het pand / de verhuurder geen bezwaar heeft dat jij je inschrijft op dat adres. Huurcontract zoals je aangeeft zou voldoende moeten zijn.quote:Op donderdag 11 januari 2007 18:55 schreef ChRoNiC het volgende:
Heeft iemand hier opheldering over? Over hoe het nou echt zit dus.
Rafaello??quote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:29 schreef keijz het volgende:
Die ene Italiaan bij Blaak is erg goed!
Eén van onze favorieten.quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:48 schreef ScudRaket het volgende:
Nog een restauranttip: De Smaak van Afrika @ Goudsesingel.
2x mijn bus open gebroken op klaarlichte dag en diverse keren meegemaakt dat er op het entrepotgebouw iemand met een pistool opgepakt werd, waarvan 1x met een doorgeladen pistool.quote:Op donderdag 11 januari 2007 07:20 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
En op welke manier is het dan zo verschrikkelijk slecht?![]()
Dit is gewoon maar dom wat roepen![]()
Mee eens !quote:Op maandag 8 januari 2007 20:08 schreef Isegrim het volgende:
Ik heb afgelopen zaterdag gegeten bij Napoli aan de Meent. Wát een geweldig restaurant. Echt authentiek Italiaans, wat bewezen wordt door het feit dat er ook veel Italianen komen eten. Absolute aanrader!
Dat vonden wij dan net weer niet. Hij liep zich op een vervelende manier met van alles te bemoeien. Maar verder was alles perfect.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 21:56 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Mee eens !![]()
De eigenaar is trouwens ook een leuke gozer!
Fabrizio !![]()
V&D?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 00:10 schreef Koewam het volgende:
Weet iemand een redelijk hoog gebouw met uitzicht op t centrum en vrij toegang tot t dak? Ivm een date en zo...
aanbellen voor een pakketje en dan kijken of ik t dak op kan is de laatste optie
Parkeergarage Bijenkorf, bovenste dek!quote:Op zaterdag 13 januari 2007 00:10 schreef Koewam het volgende:
Weet iemand een redelijk hoog gebouw met uitzicht op t centrum en vrij toegang tot t dak? Ivm een date en zo...
aanbellen voor een pakketje en dan kijken of ik t dak op kan is de laatste optie
Wij waren ruim 40 euro pp kwijt voor VHN.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:47 schreef parselmouth het volgende:
Hmm, klinkt goed. Wilde sowieso komende maand m'n vriend nog eens meesleuren naar een leuk restaurant en Italiaans is altijd
Wat zijn de prijzen zo'n beetje?
Vriend van me woonde daar. Wel vaak gedonder daar volgens hem.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 01:10 schreef Hafstrom het volgende:
Binnenkort ga ik in de Boomgaardsstraat (zijstraat witte de with) wonen. 'k ben er erg blij mee, omdat het in het centrum ligt en dichtbij het treinstation. Witte de with vind ik best leuk, ik maak me alleen zorgen om de rest (zuidelijker deel) van de buurt. Het is er behoorlijk shabby. Iemand die me meer over dit stukje Rotterdam kan vertellen? Valt de buurt mee/tegen?
Met een date natuurlijk naar de Euromast.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 00:10 schreef Koewam het volgende:
Loop wel eens door die wijk. Maar volgens mij valt het daar reuze mee.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 01:10 schreef Hafstrom het volgende:
Binnenkort ga ik in de Boomgaardsstraat (zijstraat witte de with) wonen. 'k ben er erg blij mee, omdat het in het centrum ligt en dichtbij het treinstation. Witte de with vind ik best leuk, ik maak me alleen zorgen om de rest (zuidelijker deel) van de buurt. Het is er behoorlijk shabby. Iemand die me meer over dit stukje Rotterdam kan vertellen? Valt de buurt mee/tegen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |