Leuk huis hoor! Die badkamer is mooi, keuken heeft alleen een likje verf nodig... En sja, die woonkamer is dan wel weer jammerquote:Op zaterdag 16 december 2006 16:26 schreef Isegrim het volgende:
Nee, de prijs is te mooi om waar te zijn.Nieuwe keuken, nieuwe badkamer. Drie slaapkamers!
Volgens mij is het niet helemaal enkel glas, maar grotendeels wel. Maar ik heb mijn huidige huis deze week verkocht, dus dubbel glas is dan misschien een goede investering.
Wij vinden de woonkamer juist prachtig, op de vloer na.quote:Op zaterdag 16 december 2006 17:33 schreef parselmouth het volgende:
[..]
Leuk huis hoor! Die badkamer is mooi, keuken heeft alleen een likje verf nodig... En sja, die woonkamer is dan wel weer jammer. Maar klussen is ook leuk
.
Ha buufquote:Op zaterdag 16 december 2006 16:17 schreef Isegrim het volgende:
http://atta.nl/woningen_detail.asp?ID=2696
Wij zijn vlieft.
Serieus?quote:Op zaterdag 16 december 2006 17:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ohja, de muren kun je gaten inblazen, zo zacht is het steen en als je buurman een scheet laat, kan je het horen.
Ze hebben van die huizen de gevel schoongemaakt, maar het zijn volgens mij nog gewoon de ouderwetse muurtjes en plafonds met stro en een laagje gips. Dingen ophangen is echt een HELL.quote:Op zaterdag 16 december 2006 17:42 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Serieus?Dat zou je niet zeggen als je de foto's ziet...
't Zijn wel huizen uit de jaren '30 hè? Gelukkig wel woningverbetering plaatsgevonden, maar het kan erg wisselen op de DL. Ga idd even kijken, dan kun je je pas een beeld vormen.quote:Op zaterdag 16 december 2006 17:59 schreef Isegrim het volgende:
Ik ga wrs. ook wel even kijken.Maar heel gehorig is wel een bezwaar.
Zo herkenbaarquote:Op zaterdag 16 december 2006 17:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ze hebben van die huizen de gevel schoongemaakt, maar het zijn volgens mij nog gewoon de ouderwetse muurtjes en plafonds met stro en een laagje gips. Dingen ophangen is echt een HELL.
Boortjes moet je altijd 1 maat kleiner nemen dan het gat dat je wilt, want het is net alsof je een gat in boter probeert te maken.
Portiekreinigingquote:Op zondag 17 december 2006 18:08 schreef Isegrim het volgende:
Maarreh, je betaalt voor zo'n appartement aan de Dordtselaan maar liefst 135 euro per maand aan de VvE. Ik neem toch aan dat er voor dat geld het e.e.a. gebeurt / gaat gebeuren...?
Eventueelquote:Op zondag 17 december 2006 18:13 schreef Isegrim het volgende:
Verkeer zou ik niet zo problematisch vinden, het zijn eerder de eventuele asociale buren waar ik bang voor ben.![]()
Nou ja.quote:
Wat mankeert eraan dan?quote:Op zondag 17 december 2006 18:20 schreef Triangeljosti het volgende:
Ik woon nu bijna een jaar in Rotterdam... maar kan er maar niet aan wennen. Het is gewoon niet mijn stad denk ik...
Het mist sfeer... het mist gezelligheid... het mist levendigheid...quote:
Eensch!!quote:Op zondag 17 december 2006 22:53 schreef junkiexp het volgende:
In Amsterdam krijg je het allemaal voorgeschoteld,in Rotterdam moet je het ontdekken.
Hangt vanaf waar je woont. Ik ben een lieve buurquote:Op zondag 17 december 2006 18:13 schreef Isegrim het volgende:
Verkeer zou ik niet zo problematisch vinden, het zijn eerder de eventuele asociale buren waar ik bang voor ben.![]()
Precies.quote:Op zondag 17 december 2006 23:06 schreef parselmouth het volgende:
Gelukkig geen toeristen in Rotterdam zeg. Dat maakt het eigenlijk dat ik Amsterdam soms zo vervelend vindt. Al die loze klotewinkeltjes.
"anders" is inderdaad het sleutelwoord.quote:Op dinsdag 19 december 2006 17:24 schreef Isegrim het volgende:
Ik vind Rotterdam wel degelijk sfeer hebben.Het is alleen een heel andere sfeer dan de ietwat kneuterige
sfeer van bijvoorbeeld de Amsterdamse grachten.
Koopgoot.quote:Op dinsdag 19 december 2006 21:13 schreef anisubs het volgende:
Hmm... Rotterdam heeft toch het grootste winkelcenterum van Nederland?
Dat lijkt me vreemd.quote:Op dinsdag 19 december 2006 21:13 schreef anisubs het volgende:
Hmm... Rotterdam heeft toch het grootste winkelcenterum van Nederland?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |