abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44320348
quote:
Op maandag 11 december 2006 07:57 schreef Scheepschroef het volgende:
SUV's zijn omgekeerde evolutie, iedereen met een beetje verstand van F=m.a vind een SUV belachelijk!
Ik vind een SUV reuze handig
pi_44320861
Kan me goed voorstellen dat een SUV reuze is, als je niet gehinderd wordt door kennis van stromingsleer en dynamica
pi_44320881
quote:
Op maandag 11 december 2006 09:43 schreef Scheepschroef het volgende:
Kan me goed voorstellen dat een SUV reuze is, als je niet gehinderd wordt door kennis van stromingsleer
Kennis genoeg omtrent stromingsleer.
Echter totaal niet relevant voor mijn gebruik van het ding
pi_44321012
SUV!
google is your friend
pi_44321066

Ook een meesterlijke auto. Geen SUV maar goed.
Helaas verkracht door wannabe gangsters. Laatst zag ik er een met van de spinners erop
pi_44321077
Waarom gebruik ik nu het woord 'meesterlijk'
pi_44321079
Met Suvs is het net als met honden: ik heb er niks tegen maar ik haat mensen die ze bezitten.
pi_44321112
quote:
Op maandag 11 december 2006 09:56 schreef Jan237 het volgende:
Met Suvs is het net als met honden: ik heb er niks tegen maar ik haat mensen die ze bezitten.
Ik haat jou ook.... omdat je zulke domme uitspraken doet
pi_44321143
quote:
Op maandag 11 december 2006 09:58 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Ik haat jou ook.... omdat je zulke domme uitspraken doet
I second that.
pi_44321552
Het is een persoonlijke mening over asocialen die voor overlast zorgen. Leuk dat er zo geprikkeld gereageerd wordt. In een asociale Suv rijden, en nog een grote mond ook! Zie je wel!
pi_44321658
quote:
Op maandag 11 december 2006 10:18 schreef Jan237 het volgende:
Het is een persoonlijke mening over asocialen die voor overlast zorgen. Leuk dat er zo geprikkeld gereageerd wordt. In een asociale Suv rijden, en nog een grote mond ook! Zie je wel!
Mijn Seat Leon is geen SUV
pi_44321791
quote:
Op maandag 11 december 2006 01:57 schreef DS4 het volgende:

[..]

Het is dat ik een pesthekel aan die krengen heb, maar ik krijg wel meer en meer sympathie voor SUV's tot het punt dat ik een H1 wens aan te schaffen om te narren. Maar goed, dat doe ik dan maar niet...
Jammer het zou de schatkist een mooie hoeveelheid geld opleveren en jou veel geld kosten met die benzinedraaikolk in de motor.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_44321822
quote:
Op maandag 11 december 2006 09:14 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Ik vind een SUV reuze handig
Yep, om boodschappen te halen idd.
I´m back.
pi_44323730
quote:
Op maandag 11 december 2006 09:44 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Kennis genoeg omtrent stromingsleer.
Echter totaal niet relevant voor mijn gebruik van het ding
Dan zou je moeten weten dan het, ongeacht het doel van de reis, beter is om de lucht te doorkruisen ipv weg te duwen...

Als je dan toch door de blubber moet, doe het dan zo;

http://www.supercars.net/cars/1186.html
pi_44323802
quote:
Op maandag 11 december 2006 01:14 schreef DS4 het volgende:

[..]

Verbod op roken?
Ja! Zeker in ruimtes waar anderen onvrijwillig mee moeten roken. Het is net zo schadelijk als voor de roker zelf.
quote:
Verbod op caravans? (immers, meer verbruik en strikt genomen onnodig om zo'n kreng mee te sleuren)
Ik geeft toe dat er een glijdende schaal is. Maar de meeste rijden gelukkig niet een heel rond jaar met zo'n geval achter hun auto. Ik ben niet vies van grenzenstellen, zoals je hebt gemerkt, maar ook ik wil graag wel reeel blijven.
quote:
Verbod op gemotoriseerde sport?
zolang die anderen daarmee niet in gevaar brengen (muv collega's)
quote:
Verbod op TV?
Want?
quote:
Verbod op...?
Zeg het maar.
quote:
Goh, wat zal het leuk worden dat leven...
Hoe leuk zal het hier worden als iedereen maar onbeperkt zijn of haar eigen gang kan gaan, zonder met anderen rekening te houden......WANT DAT IS HIER HET GROTE PROBLEEM. MENSEN KUNNEN GEEN MAAT MEER HOUDEN.
pi_44323895
quote:
Op maandag 11 december 2006 01:57 schreef DS4 het volgende:

[..]

Het is dat ik een pesthekel aan die krengen heb, maar ik krijg wel meer en meer sympathie voor SUV's tot het punt dat ik een H1 wens aan te schaffen om te narren. Maar goed, dat doe ik dan maar niet...
Het is nu net dat ziekelijke argument dat mij zorgen baart. Je zal zo'n ding wel niet kunnen betalen denk ik.
pi_44323926
quote:
Op maandag 11 december 2006 11:50 schreef Scheepschroef het volgende:

[..]

Dan zou je moeten weten dan het, ongeacht het doel van de reis, beter is om de lucht te doorkruisen ipv weg te duwen...

Als je dan toch door de blubber moet, doe het dan zo;

[afbeelding]

http://www.supercars.net/cars/1186.html
Ik mag niet vliegen
pi_44323996
quote:
Op maandag 11 december 2006 07:57 schreef Scheepschroef het volgende:
SUV's zijn omgekeerde evolutie, iedereen met een beetje verstand van F=m.a vind een SUV belachelijk!
En wat denk je van dit

1 I=m.v
2 E=0,5.m.v. 2
3 Wet van behoud van energie
4 wet van behoud van impuls
5 de hoogte van de bumper van zo'n suv op heuphoogte. Wat dat voor voetgangesr betekent hoef ik niemand uit te leggen.
Last but not least:
6 energie van de energieoverdracht van de botsing hang af van de verhouding tussen de massa's!!!
  maandag 11 december 2006 @ 12:08:02 #219
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_44324040
Ik zie dat frustraties en afgunst hoogtij vieren hier.
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
pi_44324064
quote:
Op maandag 11 december 2006 09:43 schreef Scheepschroef het volgende:
Kan me goed voorstellen dat een SUV reuze is, als je niet gehinderd wordt door kennis van stromingsleer en dynamica
Twee redenen dus waarom het zuipschuiten zijn: de lompe massa en de airodynamica van een flatgebouw.
pi_44324119
quote:
Op maandag 11 december 2006 09:56 schreef Jan237 het volgende:
Sjonge jonge wat triest! Wat een trieste reactie, zo erg heb ik het volgens mij nog nooit gelezen.
Ongelovelijke zuurpruim
pi_44324159
quote:
Op maandag 11 december 2006 12:09 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Twee redenen dus waarom het zuipschuiten zijn: de lompe massa en de airodynamica van een flatgebouw.
Een collega van me reed 1 op 19 met zijn bak
pi_44324428
quote:
Op maandag 11 december 2006 10:29 schreef du_ke het volgende:

Jammer het zou de schatkist een mooie hoeveelheid geld opleveren en jou veel geld kosten met die benzinedraaikolk in de motor.
Ik rij in een Porsche, dus met brandstofkosten jaag je mij geen schrik aan...
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_44324541
quote:
Op maandag 11 december 2006 12:16 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Een collega van me reed 1 op 19 met zijn bak
Merk/ type. ?

en rijdt hij er ook harer mee dan 70?
pi_44324564
quote:
Op maandag 11 december 2006 11:53 schreef EchtGaaf het volgende:
WANT DAT IS HIER HET GROTE PROBLEEM. MENSEN KUNNEN GEEN MAAT MEER HOUDEN.
Daarom zijn er ook regels en SUV's voldoen daaraan.

En waarom alleen SUV's? Waarom niet ook een MPV als de S-Max verbieden? Vwb formaat doet deze gewoon mee met de SUV's...
pi_44324578
quote:
Op maandag 11 december 2006 11:59 schreef EchtGaaf het volgende:

Het is nu net dat ziekelijke argument dat mij zorgen baart. Je zal zo'n ding wel niet kunnen betalen denk ik.
Als jij er gelukkig van wordt om dat te denken moet je dat doen.
pi_44326354
quote:
Op maandag 11 december 2006 12:12 schreef Wojworshebn het volgende:

[..]

Sjonge jonge wat triest! Wat een trieste reactie, zo erg heb ik het volgens mij nog nooit gelezen.
Ongelovelijke zuurpruim
Zeker een hondenbezitter of een SUVverd? Denk ervan wat je wilt, ik geef gewoon mijn mening, in dit geval over de overlast veroorzakende asociale hufterige medemens. Boos? Pluk een roos.
  maandag 11 december 2006 @ 15:03:58 #228
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_44326417
Ik vind SUV's ook verschrikkelijk lompe lelijke hokken van auto's maarja als iemand zo graag compensatiegedrag ermee wil vertonen moet hij of zij dat vooral doen. Ik ga niet over een ander oordelen wat iemand moet kopen.

Wel vind ik ze vreselijk irritant gedrag vertonen, zo van ik ben superieur aan de kant kleintje.

daar erger ik me wel aan. Hoe veiliger de auto voor de inzittenden hoe asocialer er mee gereden wordt.

Extra belasten lijkt me wat overbodig, die dingen rijden al vrij onzuinig, zijn zwaar (veel wegenbelasting) en ongunstig in de verzekering.
Kosten om zo'n ding te hebben en berijden zijn al vele malen duurder dan normale auto's.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_44326460
quote:
Op maandag 11 december 2006 15:03 schreef Metro2005 het volgende:
Ik vind SUV's ook verschrikkelijk lompe lelijke hokken van auto's maarja als iemand zo graag compensatiegedrag ermee wil vertonen moet hij of zij dat vooral doen. Ik ga niet over een ander oordelen wat iemand moet kopen.

Wel vind ik ze vreselijk irritant gedrag vertonen, zo van ik ben superieur aan de kant kleintje.

daar erger ik me wel aan. Hoe veiliger de auto voor de inzittenden hoe asocialer er mee gereden wordt.
Moet iedereen zelf weten, helemaal mee eens. En we weten inderdaad allemaal dat het vooral de kleiner geschapen mannen zijn die erin rijden.
  maandag 11 december 2006 @ 15:08:14 #230
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_44326465
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 22:49 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Dat bepaal ik ja. Dat is ook nodig als mensen niet verantwoord kunnen kiezen. Dan doe ik het wel voor ze...

VRIJHEID HOUDT OP DAAR WAAR VRIJHEID VAN ANDEREN IN HET GEDING KOMT.

En die vrijheid wordt met voeten getreden door bestuurders die deze bakken rijden; ze intimideren met die tanks dat het een lieve lust is. Om het inademen van die uitlaatgassen zal ik het dan maar niet hebben.....En ik zal helemaal maar zwijgen van de impact die zo'n bak maakt bij een ander als die daarmee onverhoopt in aanraking komt....
Waar rij jij zelf in?

Een moderne SUV zal schoner zijn dan een auto van 15 jaar oud hoor.

Wil je die ook allemaal verbieden soms.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  maandag 11 december 2006 @ 15:15:20 #231
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_44326555
quote:
Op zondag 10 december 2006 01:35 schreef problematiQue het volgende:
SUVs verbieden is nogal moeilijk. Qua veiligheid is het grootste nadeel dat ze voetgangers nogal veel pijn doen omdat ze 'binnen komen' op heuphoogte, in plaats van iemand op de val-verzachtende motorkap en voorruit te gooien knakken ze arme voetgangers doormidden.
Verder zie ik niet echt een reden om een SUV te kopen anders dan ermee te pronken (of te compenseren). Qua terrein, luxe en ruimte capaciteiten zijn er veel betere auto's te vinden. Misschien is het de mix die aanspreekt maar ik denk vooral dat het penisverlengende aan dit soort auto's ervoor zorgt dat ze verkocht worden. Als je geen persoonlijkheid hebt om de vrouwtjes mee te vermaken moet je toch iets verzinnen.

Wat trouwens een stap in de goede richting zou zijn is de regels voor wat een auto is en wat een vrachtwagen is onder de loep nemen. Nu valt de Hummer in de categorie vrachtwagen en mag hij dus veel meer verbruiken, uitstoten en wegen dan is toegestaan voor personenauto's (hetgeen een Hummer eigenlijk is). Dat vind ik persoonlijk echt belachelijk.

Ik zou ook wel willen dat ze verboden waren, maar als strakjes de olieprijs flink omhoog schiet dan hoeft dat gelukkig niet meer
Was het niet zo dat personenauto's juist een hogere neus moesten krijgen voor het geval je een voetganger raakt? Het zou volgens deskundigen juist onveiliger zijn als je een voetganger raakt die vervolgens over je motorkap vliegt dan wanneer je een voetganger alleen vooruit duwt zeg maar.
Dus dan zou het juist voor de voetganger weer veiliger moeten zijn. Maar hoeveel voetgangers belanden er jaarlijks nou voor auto's ? volgens mij zijn de meeste verkeersongelukken nog altijd tussen auto's onderling en niet zozeer auto en voetganger.
Het veiligheid argument slaat imho dus nergens op. Er zijn niet ineens vreselijk veel ongelukken extra gebeurd sinds die hoge hokken hier rijden.
pi_44326959
quote:
Op maandag 11 december 2006 15:07 schreef Jan237 het volgende:

En we weten inderdaad allemaal dat het vooral losers die geen fatsoenlijke auto kunnen betalen roepen altijd dat het de kleiner geschapen mannen zijn die erin rijden.
pi_44326961
Ook groot maar geen SUV:

En zo zijn er zoveel grote auto's, kortom dit is een jaloezie-discussie die nergens opslaat.

Door technische vooruitgang zijn de moderne auto's veel schone dan oude auto's, als je die oude paupers verbiedt bereik je veel meer voor het milieu.
pi_44327143
quote:
Op maandag 11 december 2006 14:58 schreef Jan237 het volgende:

[..]

Zeker een hondenbezitter of een SUVverd? Denk ervan wat je wilt, ik geef gewoon mijn mening, in dit geval over de overlast veroorzakende asociale hufterige medemens. Boos? Pluk een roos.
Wat is er volgens jou zo asociaal aan een het hebben van een hond vraag ik me dan af.
pi_44327150
quote:
Op maandag 11 december 2006 15:36 schreef more het volgende:
Ook groot maar geen SUV:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

En zo zijn er zoveel grote auto's, kortom dit is een jaloezie-discussie die nergens opslaat.

Door technische vooruitgang zijn de moderne auto's veel schone dan oude auto's, als je die oude paupers verbiedt bereik je veel meer voor het milieu.
Je post twee van de duurste auto's op de nederlandse markt en zegt dan dat anti-suv posters jaloers zijn omdat ze blijkbaar wel SUV's weg willen, maar niet de luxe autos?
  maandag 11 december 2006 @ 15:47:25 #236
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_44327369
quote:
Op maandag 11 december 2006 00:37 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Op diesel? Jawel......de meeste personen auto's doen het zuiniger op diesel
Dat is een gemiddeld verbruik voor een moderne dieselauto hoor.
Dat doet een gemiddeld opel astra niet beter.
quote:
Op maandag 11 december 2006 01:20 schreef du_ke het volgende:

[..]

De libertaire wereld zou er erg op lijken.
Lijkt me eerder een communistische en fascitische wereld.
pi_44327638
quote:
Op maandag 11 december 2006 15:41 schreef Xith het volgende:

[..]

Je post twee van de duurste auto's op de nederlandse markt en zegt dan dat anti-suv posters jaloers zijn omdat ze blijkbaar wel SUV's weg willen, maar niet de luxe autos?
Hoezo twee duurste? Onder de ton al verkrijgbaar.

Ik wil alleen maar aangeven dat er genoeg "niet SUV's" zijn met een groot formaat.
pi_44327853
quote:
Op maandag 11 december 2006 15:54 schreef more het volgende:

[..]

Hoezo twee duurste? Onder de ton al verkrijgbaar.

Ik wil alleen maar aangeven dat er genoeg "niet SUV's" zijn met een groot formaat.
ja, en dat er tegen die auto's niet zo geprotesteerd wordt als tegen SUV's, terwijl die auto's in je voorbeeld best duurder kunnen zijn, laat dus zien dat het juist _niet_ om jaloezie gaat. Want beide zijn ong. even duur.
pi_44328559
quote:
Op maandag 11 december 2006 16:00 schreef Xith het volgende:

ja, en dat er tegen die auto's niet zo geprotesteerd wordt als tegen SUV's, terwijl die auto's in je voorbeeld best duurder kunnen zijn, laat dus zien dat het juist _niet_ om jaloezie gaat. Want beide zijn ong. even duur.
Maar ten aanzien van de Espace is er een punt (wat ik eerder ook al aangaf): waarom WEL SUV's en niet MPV's? Terwijl die aan detzelfde "veel te groot hoog en inefficient"-ziekte lijden.
pi_44328875
quote:
Op maandag 11 december 2006 14:58 schreef Jan237 het volgende:

Dus elke hondenbezitter is een asociale hufter?? Het word steeds grappiger
Voor mij altans, jij zult waarschijnlijk wel zo'n beetje suicidaal zijn met al die asocialen in je buurt?
pi_44329699
Suv
google is your friend
pi_44330662
Europese SUV's zijn veel te klein

pi_44330806
In iedergeval beschikken Europese auto's over veel meer stijl dan die ranzige amerikaanse modellen

pi_44331783
quote:
Op maandag 11 december 2006 12:04 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

En wat denk je van dit

1 I=m.v
2 E=0,5.m.v. 2
3 Wet van behoud van energie
4 wet van behoud van impuls
5 de hoogte van de bumper van zo'n suv op heuphoogte. Wat dat voor voetgangesr betekent hoef ik niemand uit te leggen.
Last but not least:
6 energie van de energieoverdracht van de botsing hang af van de verhouding tussen de massa's!!!
Als je botsen als de functionaliteit van een voertuig ziet ga dan idd. voor een SUV
quote:
Op maandag 11 december 2006 15:36 schreef more het volgende:
Ook groot maar geen SUV:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Da's groot maar goed, niet groot en beschamend inefficiėnt in van A naar B komen... Ik zou niet meer met mezelf kunnen leven als ik als auto ontwerper zo'n monsterlijke SUV gecreerd had... Maar helaas, tegenwoordig hebben managers en PR mensen de macht bij de meeste autofabrikanten. Inginieurs voeren eigenlijk alleen nog maar bij Subaru de toon... (en de Forrester is voor houthakkers dus nuttig )
pi_44332411
quote:
Op maandag 11 december 2006 17:12 schreef more het volgende:
Europese SUV's zijn veel te klein

[afbeelding]
Armerikaanse SUVs zijn veel te klein!

pi_44344396
quote:
Op maandag 11 december 2006 17:17 schreef Chewie het volgende:
In iedergeval beschikken Europese auto's over veel meer stijl dan die ranzige amerikaanse modellen

[afbeelding]
Oe en dat apparaat rijdt lekker
  dinsdag 12 december 2006 @ 00:10:02 #247
161521 MrVVD
Ich bin ein Toerk.
pi_44344602
quote:
Op zondag 10 december 2006 11:06 schreef DS4 het volgende:

Even testen: maak even een norm waaraan auto's moeten voldoen. Zorg dat er geen SUV in past (want anders is het verbod onzinnig). Gaan we eens kijken wat jij allemaal gaat verbieden naast de SUV.
je zou kunnen denken aan het maken van auto's met een maximum motor inhoud.
pi_44344851
quote:
Op maandag 11 december 2006 15:07 schreef Jan237 het volgende:

[..]

Moet iedereen zelf weten, helemaal mee eens. En we weten inderdaad allemaal dat het vooral de kleiner geschapen mannen zijn die erin rijden.
Kijk jij zo graag bij mannen in de broek
pi_44348631
quote:
Op maandag 11 december 2006 17:17 schreef Chewie het volgende:

[afbeelding]
De velgen van die Audi

Ik zou niet weten wat er ranzig aan is, maar goed smaken verschillen.

pi_44349149
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 09:22 schreef more het volgende:

[..]

De velgen van die Audi

Ik zou niet weten wat er ranzig aan is, maar goed smaken verschillen.

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
En das maar goed ook, want wat jij hier laat zien zou ik nog niet dood in gezien willen worden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')