Titslip danquote:Op zaterdag 9 december 2006 20:37 schreef SunChaser het volgende:
Dat van Rebecca Gayheart is geen nipslip meer te noemen
gelukkig maken die pijltjes het een en ander duidelijkquote:
Je zou 'm potdorie toch maar missen!quote:Op donderdag 4 januari 2007 10:53 schreef Re het volgende:
[..]
gelukkig maken die pijltjes het een en ander duidelijk
boeit niet hoe oud ze is.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:53 schreef vosss het volgende:
Hoe oud is die Shania Twain nou eik?
Ik vind het nog altijd best een lekker wijf
Door deze foto twijfel ik ook nogal, van die 'rug' die ze eerst had is dit echt niet te maken, ook niet met een push up (d'r viel gewoon niks up te pushenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 15:14 schreef youdidit het volgende:
Gwen Stefani? Die had toch 2 ruggen, voor en achter één.
Of is dit het resultaat van een borstvergroting?
Het is dan ook een fakequote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:35 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Om welke reden ging ze topless? Vind ik niks voor haar namelijk..
Hoe kom je erbij dat het een fake is?quote:
Ik heb net gekeken en het is inderdaad een fake. Het zijn echter wel Alba's borsten.quote:Op woensdag 14 februari 2007 14:53 schreef Captain_Fabulous het volgende:
kijk eens op de fake detective website, 50% van dit topic is is duidelijk fake...zoals die van Jessica Alba bijvoorbeeld.
Correctquote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:44 schreef Spees_Eend het volgende:
Nee Mischa Barton volgens mij
Komt er nog een achterquote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:24 schreef sanni het volgende:
Eigenlijk onderschrijven al die beelden wat ik al een tijdje vermoede en
dat is dat de meesten celebrities in de VS zonder al die makeup en
tierlantijntjes er vaak slechter uitzien dan menig 'gewone' burger..![]()
Wat een onzin. Het zijn gewoon drie verschillende foto's (kijk maar naar dat oog), alleen die doorschijnende is met photoshop lichter gemaakt. Wmb 100% echt.quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:01 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Ik heb net gekeken en het is inderdaad een fake. Het zijn echter wel Alba's borsten.
[afbeelding]
Wel een grappige site.
Wat zonde..quote:Op woensdag 18 april 2007 11:42 schreef cinnamongirl het volgende:
Jessica Simpson deze week:
[afbeelding]
Hoe houd je je tieten dan bij elkaar? Zonder dat ze op je knieen hangenquote:Op maandag 14 mei 2007 11:27 schreef ivetje het volgende:
Omdat een BH vaak niet kan onder een nettej urk, gezien de rug die bloot is of het feit dat je de bh dan ziet zitten. Ik heb ook een shirtje waar gewoon geen BH onder kan, met geen mogelijkheid![]()
Duct Tapequote:Op maandag 14 mei 2007 12:57 schreef rena het volgende:
[..]
Hoe houd je je tieten dan bij elkaar? Zonder dat ze op je knieen hangen?
Die van mij hangen van zichzelf nog niet op mijn knieën dus dat probleem heb ik nog nietquote:Op maandag 14 mei 2007 12:57 schreef rena het volgende:
[..]
Hoe houd je je tieten dan bij elkaar? Zonder dat ze op je knieen hangen?
Chinese actrice die o.a. in Lost (Achara) speelt. Ook heeft ze rollen gespeeld in de films: The Crow, Anna and the King en veel kleine films.quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:07 schreef shiNinG_staR het volgende:
Wat is zij eigenlijk? Model, actrice?
Hm, volgens Wikipedia is ze van '61.quote:Op zondag 15 juli 2007 09:18 schreef Diorchanel het volgende:
Volgens IMDB is ze uit 1970, dus 37 jaar en geen 46 jaar![]()
quote:^ a b There are several versions about the year Bai Ling was born, including 1961, 1963, 1968, and 1970, as of 2007. According to a report [1] (in Chinese), his father said that she was born in 1961.
Wat doet Demi met hem.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:19 schreef Smash-it het volgende:
Bah bah bah, wat doet Ashton toch met haar..
Ze ziet er steeds beter uit. Nog een kilo of 5 erbij en het ziet er nog beter uit.quote:Op woensdag 18 april 2007 14:19 schreef ivosnivo het volgende:
Jessica wordt ook steeds dikker lijkt het.
Bij vrouwen kan je altijd van het oudste "gerucht" uitgaan.quote:Op maandag 16 juli 2007 23:25 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Hm, volgens Wikipedia is ze van '61.
http://en.wikipedia.org/wiki/Bai_Ling
[..]
Die tepel van Bai Ling lijkt wel een opgezwollen wratquote:Op zaterdag 15 september 2007 17:25 schreef cinnamongirl het volgende:
Ok, pokies mogen ook:
Kylie:
[afbeelding]
Bai Ling...br...
[afbeelding]
Lisa Carole Carlson (Ally McBeal):
[afbeelding]
ff muggeziftenquote:Op zaterdag 15 september 2007 17:25 schreef cinnamongirl het volgende:
Lisa Carole Nicole Carlson (Ally McBeal):
Ik dacht Lost, maar ik kijk het niet, dus het zou zomaar een andere serie kunnen zijn.quote:Op maandag 17 september 2007 09:05 schreef lady-wrb het volgende:
waar is die bai ling nou eigenlijk bekend van?
(behalve dan van de onflatteuze foto's en de nipslips)
Ling Bai (Bai Ling) heeft in welgeteld 1 aflevering van Lost meegespeeld.quote:Op maandag 17 september 2007 09:17 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Ik dacht Lost, maar ik kijk het niet, dus het zou zomaar een andere serie kunnen zijn.![]()
Die beha is minstens 2 cupmaten te groot johquote:Op maandag 24 september 2007 11:08 schreef cinnamongirl het volgende:
Ashley Tisdale oops:
[afbeelding]
Wat een lelijke/rare tepels!!! En wie is dit eigenlijk?quote:Op maandag 24 september 2007 11:08 schreef cinnamongirl het volgende:
Ashley Tisdale oops:
[afbeelding]
Wat ze hier nou willen suggereren snap ik nietquote:
toch wel vreemd....quote:Op donderdag 4 oktober 2007 11:17 schreef flowerbox het volgende:
[afbeelding]
Olsen zusje (Mary-Kate of Ashley)
Die jurk is echt schitterend!!! En op zich kan zij hem zo wel hebben vind ik... gewaagd, dat welquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 16:06 schreef Esraa het volgende:
Uma Thurman in een iets té doorschijnende jurk:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Absoluut eens!quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 12:24 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Die jurk is echt schitterend!!! En op zich kan zij hem zo wel hebben vind ik... gewaagd, dat welMaar ik heb al lang niet zo'n mooie jurk gezien!!!!
jeetje wat ben ik enthousiast!!! met de uitroeptekens!! komt vast door de bullit!!!!
Ik vind de nipple nog niets vergeleken met dat beenquote:
Huldequote:Op woensdag 11 maart 2009 23:01 schreef Marthh het volgende:
Doutzen met een opzettelijke blouse slip![]()
[ afbeelding ]
Als ik op 'afbeelding' druk, kom ik op deze homepage: http://www.celebjihad.com/quote:
Dan kom je op de homepage van die sitequote:Op zondag 22 januari 2012 12:32 schreef static het volgende:
En zo?
http://www.celebjihad.com(...)e_through_no_bra.jpg
Die foto van Katy Perry "Katy Perry Has Become A Lesbian"quote:Op zondag 22 januari 2012 13:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dan kom je op de homepage van die site
Ze kijkt er ook echt zo moeilijk bij hequote:Op donderdag 9 mei 2013 22:38 schreef hexje het volgende:
Helen Lasichanh Vriendin van Pharell
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wtf. deze is echt ergquote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:34 schreef Kn0x het volgende:
Dan bumpen we hem toch even
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |