Titslip danquote:Op zaterdag 9 december 2006 20:37 schreef SunChaser het volgende:
Dat van Rebecca Gayheart is geen nipslip meer te noemen
gelukkig maken die pijltjes het een en ander duidelijkquote:
Je zou 'm potdorie toch maar missen!quote:Op donderdag 4 januari 2007 10:53 schreef Re het volgende:
[..]
gelukkig maken die pijltjes het een en ander duidelijk
boeit niet hoe oud ze is.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:53 schreef vosss het volgende:
Hoe oud is die Shania Twain nou eik?
Ik vind het nog altijd best een lekker wijf
Door deze foto twijfel ik ook nogal, van die 'rug' die ze eerst had is dit echt niet te maken, ook niet met een push up (d'r viel gewoon niks up te pushenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 15:14 schreef youdidit het volgende:
Gwen Stefani? Die had toch 2 ruggen, voor en achter één.
Of is dit het resultaat van een borstvergroting?
Het is dan ook een fakequote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:35 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Om welke reden ging ze topless? Vind ik niks voor haar namelijk..
Hoe kom je erbij dat het een fake is?quote:
Ik heb net gekeken en het is inderdaad een fake. Het zijn echter wel Alba's borsten.quote:Op woensdag 14 februari 2007 14:53 schreef Captain_Fabulous het volgende:
kijk eens op de fake detective website, 50% van dit topic is is duidelijk fake...zoals die van Jessica Alba bijvoorbeeld.
Correctquote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:44 schreef Spees_Eend het volgende:
Nee Mischa Barton volgens mij
Komt er nog een achterquote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:24 schreef sanni het volgende:
Eigenlijk onderschrijven al die beelden wat ik al een tijdje vermoede en
dat is dat de meesten celebrities in de VS zonder al die makeup en
tierlantijntjes er vaak slechter uitzien dan menig 'gewone' burger..![]()
Wat een onzin. Het zijn gewoon drie verschillende foto's (kijk maar naar dat oog), alleen die doorschijnende is met photoshop lichter gemaakt. Wmb 100% echt.quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:01 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Ik heb net gekeken en het is inderdaad een fake. Het zijn echter wel Alba's borsten.
[afbeelding]
Wel een grappige site.
Wat zonde..quote:Op woensdag 18 april 2007 11:42 schreef cinnamongirl het volgende:
Jessica Simpson deze week:
[afbeelding]
Hoe houd je je tieten dan bij elkaar? Zonder dat ze op je knieen hangenquote:Op maandag 14 mei 2007 11:27 schreef ivetje het volgende:
Omdat een BH vaak niet kan onder een nettej urk, gezien de rug die bloot is of het feit dat je de bh dan ziet zitten. Ik heb ook een shirtje waar gewoon geen BH onder kan, met geen mogelijkheid![]()
Duct Tapequote:Op maandag 14 mei 2007 12:57 schreef rena het volgende:
[..]
Hoe houd je je tieten dan bij elkaar? Zonder dat ze op je knieen hangen?
Die van mij hangen van zichzelf nog niet op mijn knieën dus dat probleem heb ik nog nietquote:Op maandag 14 mei 2007 12:57 schreef rena het volgende:
[..]
Hoe houd je je tieten dan bij elkaar? Zonder dat ze op je knieen hangen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |