Chinese actrice die o.a. in Lost (Achara) speelt. Ook heeft ze rollen gespeeld in de films: The Crow, Anna and the King en veel kleine films.quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:07 schreef shiNinG_staR het volgende:
Wat is zij eigenlijk? Model, actrice?
Hm, volgens Wikipedia is ze van '61.quote:Op zondag 15 juli 2007 09:18 schreef Diorchanel het volgende:
Volgens IMDB is ze uit 1970, dus 37 jaar en geen 46 jaar![]()
quote:^ a b There are several versions about the year Bai Ling was born, including 1961, 1963, 1968, and 1970, as of 2007. According to a report [1] (in Chinese), his father said that she was born in 1961.
Wat doet Demi met hem.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:19 schreef Smash-it het volgende:
Bah bah bah, wat doet Ashton toch met haar..
Ze ziet er steeds beter uit. Nog een kilo of 5 erbij en het ziet er nog beter uit.quote:Op woensdag 18 april 2007 14:19 schreef ivosnivo het volgende:
Jessica wordt ook steeds dikker lijkt het.
Bij vrouwen kan je altijd van het oudste "gerucht" uitgaan.quote:Op maandag 16 juli 2007 23:25 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Hm, volgens Wikipedia is ze van '61.
http://en.wikipedia.org/wiki/Bai_Ling
[..]
Die tepel van Bai Ling lijkt wel een opgezwollen wratquote:Op zaterdag 15 september 2007 17:25 schreef cinnamongirl het volgende:
Ok, pokies mogen ook:
Kylie:
[afbeelding]
Bai Ling...br...
[afbeelding]
Lisa Carole Carlson (Ally McBeal):
[afbeelding]
ff muggeziftenquote:Op zaterdag 15 september 2007 17:25 schreef cinnamongirl het volgende:
Lisa Carole Nicole Carlson (Ally McBeal):
Ik dacht Lost, maar ik kijk het niet, dus het zou zomaar een andere serie kunnen zijn.quote:Op maandag 17 september 2007 09:05 schreef lady-wrb het volgende:
waar is die bai ling nou eigenlijk bekend van?
(behalve dan van de onflatteuze foto's en de nipslips)
Ling Bai (Bai Ling) heeft in welgeteld 1 aflevering van Lost meegespeeld.quote:Op maandag 17 september 2007 09:17 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Ik dacht Lost, maar ik kijk het niet, dus het zou zomaar een andere serie kunnen zijn.![]()
Die beha is minstens 2 cupmaten te groot johquote:Op maandag 24 september 2007 11:08 schreef cinnamongirl het volgende:
Ashley Tisdale oops:
[afbeelding]
Wat een lelijke/rare tepels!!! En wie is dit eigenlijk?quote:Op maandag 24 september 2007 11:08 schreef cinnamongirl het volgende:
Ashley Tisdale oops:
[afbeelding]
Wat ze hier nou willen suggereren snap ik nietquote:
toch wel vreemd....quote:Op donderdag 4 oktober 2007 11:17 schreef flowerbox het volgende:
[afbeelding]
Olsen zusje (Mary-Kate of Ashley)
Die jurk is echt schitterend!!! En op zich kan zij hem zo wel hebben vind ik... gewaagd, dat welquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 16:06 schreef Esraa het volgende:
Uma Thurman in een iets té doorschijnende jurk:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Absoluut eens!quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 12:24 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Die jurk is echt schitterend!!! En op zich kan zij hem zo wel hebben vind ik... gewaagd, dat welMaar ik heb al lang niet zo'n mooie jurk gezien!!!!
jeetje wat ben ik enthousiast!!! met de uitroeptekens!! komt vast door de bullit!!!!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |