quote:Provincie: Zuid-Holland
Hoofdplaats: Naaldwijk
Oppervlakte: 90,59 km²Land: 79,99 km² Water: 10,60 km²
Inwoners: 98.647 (1 augustus 2006)
Bevolkingsdichtheid: 1235 inw./km²
Belangrijke verkeersaders: A20, A4 & Bloemenroute
Netnummer: 0174
Postcodes: 2291, 2671 - 2694
Officiële website: www.gemeentewestland.nl
Kernen: De Lier, 's-Gravenzande, Heenweg, Honselersdijk, Kwintsheul, Maasdijk, Monste, Naaldwijk, Poeldijk, Ter Heijde, Wateringen
quote:Het Westland is van origine een landstreek in de provincie Zuid-Holland. Het betreft het gebied ten noorden van de Nieuwe Waterweg, ten zuiden van Den Haag, ten noordwesten van Maassluis, en ten westen van Delft.
De naam 'Westland' is afgeleid van de westelijke ambachten van het Hoogheemraadschap van Delfland. Deze westelijke ambachten omvatten naast het huidige glastuinbouwgebied ook Rijswijk, Voorburg en Vlaardingerambacht.
Sinds 1 januari 2004 is Westland ook de naam van een grote gemeente in dit gebied. Verder liggen er in de streek de gemeente Midden-Delfland en de kern Hoek van Holland, die deel uitmaakt van de gemeente Rotterdam.
Het meest bekend is Westland om zijn glastuinbouw, en de oranje gloed die er 's nachts de hemel verlicht, afkomstig van de assimilatieverlichting in de kassen. De streek dankt aan deze glazen warenhuizen ook zijn bijnaam de Glazen Stad.
Het Westland is een welvarende en innovatieve streek, dit door de snelgroeiende ontwikkeling op het gebied van de agribusiness. Er ontstaan veel nieuwe technieken om beter te kunnen functioneren als tuinbouwbedrijf, van de dichte kas tot de cabriokas.
Westlandse Links:quote:Kom ie uit Limburg
Nou dan ken je ’t gelijk wel horen
Want al die gasten
Praten met een zachte g
En ook in Drenthe
Ja dan weet je van tevoren
Om ’t begrijpen
Neem een woordeboekie mee
Refrein:
Maar ik zing ai ai ai
En ik kom ui ’t Westland
En ik zing gaan gaan gaan
En plukkie al
Kom je uit Nalek
Uit de Heul of uit Ter Heije
Ja er is een ding
Wat ons allemaal verbindt
J ekomt ui ’t Westland
Dat ken je horen an die Aie
Je ken niet zonder
Het begint al bij het kind
Ja ik was laatst in Spanje
Daar ontmoette ik een westlandse kanjer
Ze zei, ga je mee naar m’n flat
Want ik maak alleen met Westlanders pret
Sinds mensenheugenis?quote:Op zondag 10 december 2006 15:41 schreef keijz het volgende:
Sinds wanneer laten ze weer mocro's binnen in het teejater?
quote:Op zondag 10 december 2006 15:54 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
Sinds mensenheugenis?
Ben gister naar Hollywood geweestWerd er godverdomme uitgegooid omdat ik zogenaamd een meisje lastigviel?WTF!! En daarna wouden ze mn jas niet pakken
ik in mn t-shirtje naar huis
![]()
Nu heb ik dus geen jas, een verkoudheid, een tyfushumeur, en een topic in KLB geopend vanwege die anabole gorillas![]()
Niks, ik heb uberhaupt niet met een meisje gepraat behalve met één meisje wat ik toevallig konquote:Op zondag 10 december 2006 16:04 schreef wlsandman het volgende:
[..]
![]()
![]()
Wat deed je dan bij dat meisje? Probeerde jij haar te versieren?
WTFquote:Op zondag 10 december 2006 17:09 schreef keijz het volgende:
http://video.google.nl/videoplay?docid=-478728557579819519!!!
Het is écht heel slechtquote:Op zondag 10 december 2006 17:32 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
WTF![]()
DIT is het dieptepunt van het weekend!! WTFFF!!!!![]()
quote:Op zondag 10 december 2006 17:09 schreef keijz het volgende:
Hopen dat ze een flinke boete moeten betalenquote:Op zondag 10 december 2006 18:49 schreef PieterBas het volgende:
[..]
![]()
.. Heel erg low budget en ik mis de waarschuwing voor de kans op epilepsie.. en dan ook nog auteursrechtelijke materiaal jatten uit Junior Jack's Stupidisco en Sensation Black
![]()
![]()
quote:Op zondag 10 december 2006 19:15 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
Hopen dat ze een flinke boete moeten betalen![]()
Lekker zitten kotsen denet btw![]()
Heb nog meer auteursrechtelijke materiaal gevonden.. moet dan wel heeeel low budget worden!!! en dan ook nog Deepack's Stampuh gaan gebruiken..quote:Op zondag 10 december 2006 19:15 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
Hopen dat ze een flinke boete moeten betalen![]()
Lekker zitten kotsen denet btw![]()
quote:Op zondag 10 december 2006 17:09 schreef keijz het volgende:
quote:Op maandag 11 december 2006 19:17 schreef wlsandman het volgende:
Rood is de kleur van het afscheid![]()
Toch nog een mooi einde van deze regenachtige dag![]()
Oftewel optimaal gebruik gemaakt van je OV jaar kaart..quote:
Ja, maar ze hadden het 202 ding bij CS nog niet weggehaaldquote:Op dinsdag 12 december 2006 11:15 schreef keijz het volgende:
Het is echt fucking druk, in de bus, trein en tram
Maar vanaf Rotterdam gaat er nog wel een bus naar naaldwijk hoor, om het kwartier zelfs
Wel rlx dat hij nu altijd naar Rotterdam gaat, niet alleen maar naar Schiedam, en 86 is een mooi getalquote:Op dinsdag 12 december 2006 11:58 schreef PieterBas het volgende:
Het is 86
quote:Op dinsdag 12 december 2006 17:33 schreef dubidub het volgende:
De smerige campagne van het CDA
Ik maakte een opzettelijke typfout in bovenstaand topic, kijken hoe men gaat huilen erover
Daarnaast wat ThaRooP zegt, OV
Jeetje.quote:Op dinsdag 12 december 2006 21:13 schreef PieterBas het volgende:
Ik heb vandaag 1 uur 55 minuten gedaan om thuis te komen.. normaal duurde het ritje maar 1 uur en 20 minuten.. Connexxion bedankt
Oh dan heb ik niks te klagenquote:Op woensdag 13 december 2006 09:53 schreef GotC het volgende:
[..]
Jeetje.![]()
![]()
.
Ik doe er gemiddeld 2 uur langer over per reis.
Dat kan nooitquote:Op woensdag 13 december 2006 14:09 schreef wlsandman het volgende:
Wow, ik was vandaag in 35 minuten thuis![]()
Ik kwam Coolhaven binnen, kwam er net een metro aan![]()
Kom ik op schiedam, moest ik nog 4 minuten wachten voor de stoptrein![]()
Kom ik op Deflt aan, staat bus 128 naar Naaldwijk nog netjes op mij te wachten![]()
Helemaal goud dus dat Openbaar Vervoer![]()
Je hebt toch een auto voor de deur staanquote:Op woensdag 13 december 2006 14:25 schreef keijz het volgende:
Gister heb ik gewoon echt 1.5 uur staan wachten op die klotebus, en vanmorgen was de bus die ik miste 5 minuten te vroeg, en degene die daarna kwam was 10 minuten te laat
slechte OV week voor mij
De directie van AH Nederland joh? Kwamen ze aan jouw kassa? Spaarden ze zegeltjes?quote:Op donderdag 14 december 2006 09:51 schreef GotC het volgende:
Vanochtend was de directie van AH Nederland in m'n AH! (naaldwijk dus, voor de n00bs). Lieve mensen
.
Ik schrijf ook altijd extra op, alleen ik ben bang dat ze er achter gaan komenquote:Op zaterdag 16 december 2006 17:08 schreef dubidub het volgende:
Last van m'n schouderVandaag ff 10 uur gewerkt (geschreven, 7 uur gewerkt
)
's middags dubbele uren, tussen de middag op kosten van m'n baas MerkSnackenquote:Op zaterdag 16 december 2006 18:18 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
Ik schrijf ook altijd extra op, alleen ik ben bang dat ze er achter gaan komen![]()
dubbele uren?quote:Op zaterdag 16 december 2006 18:23 schreef dubidub het volgende:
[..]
's middags dubbele uren, tussen de middag op kosten van m'n baas MerkSnacken
Op zijn Duits dusquote:Op zaterdag 16 december 2006 18:48 schreef keijz het volgende:
Zo vandaag een heerlijke wedstrijd gespeeld
Lekker glijen in de modder, en in de laatste paar minuten nog met 3-2 winnen
Nee hoor, we waren heel de wedstrijd beter, maar die laatste goal was wel erg lucky jaquote:Op zaterdag 16 december 2006 18:52 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Op zijn Duits dus
Vanochtend zou ik moeten trainen.. maar gisteravond werd het een beetje te laat, om nog vroeg me bed uit te komen
yepquote:Op zaterdag 16 december 2006 19:17 schreef dubidub het volgende:
Pieterbas, welke atletiekvereniging zit jij? Olympus '70?
quote:Ik droom nog steeds van d’ouwe Droog
’t was of daar de tijd omvloog
effe biere in de Wereldwip
voorda’k ’t Teejater binnenglip
Buiten ’t Westland is het niet veel an
‘k Geloof dat ik niet wennen kan
Ik heb daar ook gezeten, totdat ik een beetje heel veel problemen kreeg met mn knieenquote:
Geen teamplayer dusquote:Op zaterdag 16 december 2006 19:18 schreef PieterBas het volgende:
Ik vind voetbal wel leuk, maar het was niet bepaald de sport voor mij..
A) omdat ik best wel een egoist kan zijn, als ik aan het sporten ben.
yep
quote:Op zaterdag 16 december 2006 19:21 schreef wlsandman het volgende:
Naar de stelling of het winkeltje dus![]()
Bij het winkeltje ook, en ik had um dus niet bij me dus ik kon er niet inquote:Op zondag 17 december 2006 13:18 schreef Gebleekte het volgende:
Lol, gingen ze gister ineens iedereen controleren op ID bij het teejater.
Ik hoorde van een 'insider' (quote:Op zondag 17 december 2006 13:18 schreef Gebleekte het volgende:
Lol, gingen ze gister ineens iedereen controleren op ID bij het teejater.
Monsterquote:Op zondag 17 december 2006 15:18 schreef keijz het volgende:
Nou de stelling was weer ouderwets kut
Ik had nog ruzie met een paar kansloze gasten uit Monster die tegen m'n biertje aan liepen![]()
Maarrrr wel dubbidub gemeet![]()
Jij bent best wel langquote:Op zondag 17 december 2006 15:59 schreef dubidub het volgende:
[..]
Monster
Ik heb aardig gek veel bier over me heen gekregen. En een of andere idioot tikte z'n sigaret op m'n vinger af, nou een brandplek
En afgezien van die uitsmijter die dacht dat ik hem stond uit te scheldenquote:Op zondag 17 december 2006 18:39 schreef wlsandman het volgende:
[..]
Jij bent best wel lang![]()
Verder was het wel een best avondje, afgezien van de drukte en een aantal mongolen uit Monster![]()
Ik kwam je collega Thijs ook nog tegenquote:Op zondag 17 december 2006 20:58 schreef ThaRooP het volgende:
Ik ging jullie ook nog zoeken met dubidub maar konden jullie niet meer vinden![]()
Ik? Lang?quote:Op zondag 17 december 2006 18:39 schreef wlsandman het volgende:
[..]
Jij bent best wel lang![]()
Verder was het wel een best avondje, afgezien van de drukte en een aantal mongolen uit Monster![]()
Hoe laat gingen jullie weg? Wij konden jullie inderdaad niet meer vindenquote:Op zondag 17 december 2006 21:59 schreef keijz het volgende:
[..]
Ik kwam je collega Thijs ook nog tegen
Aha, we hebben best nog wel een tijdje rond'gelopen' (quote:Op maandag 18 december 2006 13:18 schreef keijz het volgende:
Wij stonden toen ergens anders hoor, maar we gingen denk iets van 3 uur weg ofzo?
Ik was rond half 2 weer in Naaldwijk, stervesdruk op straat!quote:Op maandag 18 december 2006 12:58 schreef PieterBas het volgende:
Ik was vrijdag naar Havana in Den Haag geweest, ieder geval we vonden het te rustig in Naaldwijk, en hadden geen zin om naar Roy Gates in het Teejater te gaan
Nee, heel veel mensen kwamen er gewoon niet in. Dus die stonden op straatquote:Op maandag 18 december 2006 14:20 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik was rond half 2 weer in Naaldwijk, stervesdruk op straat!![]()
De hangjongeren van tegenwoordig..
En mensen die ik ken die ID waren vergetenquote:Op maandag 18 december 2006 18:45 schreef wlsandman het volgende:
[..]
Nee, heel veel mensen kwamen er gewoon niet in. Dus die stonden op straat![]()
Ze hielden hele strenge controle! Dus al die meisjes van 14/15 konden mooi naar huis om bij pappie en mammie de avond door te brengen![]()
Dat je je ID vergeet is gewoon dom, ik heb neem hem tegenwoordig overal mee naartoequote:Op maandag 18 december 2006 19:10 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
En mensen die ik ken die ID waren vergeten
en de winkel mochten ze niet in omdat die vol zat![]()
Ach ik kon zaterdag niet, niet mijn probleem;-)quote:Op maandag 18 december 2006 19:12 schreef wlsandman het volgende:
[..]
Dat je je ID vergeet is gewoon dom, ik heb neem hem tegenwoordig overal mee naartoe![]()
Dat je niet naar binnen komt omdat het te vol zit is gewoon ongelukkig, misschien had je er dan eerder heen moeten gaan![]()
Ik vond het wel een leuke tent. Alleen toen we de Havana uitliepen ging een paar Hagenezen op elkaar losquote:Op maandag 18 december 2006 14:46 schreef keijz het volgende:
De Havana! Is dat wat?
Alleen morgen nog stage lopen/zitten en dan terugkomdag op school.. dan het studentencafé en dan beschonken de bus inquote:Op woensdag 20 december 2006 19:15 schreef wlsandman het volgende:
Nog twee dagen stage lopen, en dan 5 dagen vrij![]()
Wat gaan de westlanders allemaal met kerst doen?![]()
Hier iig lekker eten, lekker zuipen en naar de kroeg![]()
Waar ga je stappen? Ik ga met een kwibus naar de Hollywoodquote:Op woensdag 20 december 2006 19:22 schreef keijz het volgende:
Morgen nog werken, daarna stappen in Rotterdam... Vrijdag vrij
Cafe de Beurs waarschijnlijk, of anders ergens aan de nieuwe binnenweg ofzo?quote:Op woensdag 20 december 2006 22:38 schreef dubidub het volgende:
[..]
Waar ga je stappen? Ik ga met een kwibus naar de Hollywood
En er dan na 3 haltes achterkomen dat je toch wel gigantisch hard moet pissen (terwijl je dan nog een half uur moet zitten)quote:Op woensdag 20 december 2006 19:37 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Alleen morgen nog stage lopen/zitten en dan terugkomdag op school.. dan het studentencafé en dan beschonken de bus in
Gelukkig moet ik overstappen op Buitentuinen in Loosduinen. Aangezien daar vaak gasten van Parnassia pissen.. kan ik dat ook wel doenquote:Op donderdag 21 december 2006 09:06 schreef mr_cucumber het volgende:
[..]
En er dan na 3 haltes achterkomen dat je toch wel gigantisch hard moet pissen (terwijl je dan nog een half uur moet zitten)
Parnassiaquote:Op donderdag 21 december 2006 09:15 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Gelukkig moet ik overstappen op Buitentuinen in Loosduinen. Aangezien daar vaak gasten van Parnassia pissen.. kan ik dat ook wel doen
Nog een persoon die het verschil niet weet tussen een boer en een Agrarisch Cultivatorquote:Op woensdag 20 december 2006 22:58 schreef Originele_Naam het volgende:
moh boeren
Oh, en 's Gravenzande is geen stad?quote:Op donderdag 21 december 2006 13:33 schreef Originele_Naam het volgende:
een pot nat, jullie komen niet uit de stad dus zijn jullie boeren
Haha.. Den Haag is een dorp... 's-Gravenzande en De Lier hebben al ruim 750 jaar stadsrechten..quote:Op donderdag 21 december 2006 14:01 schreef keijz het volgende:
[..]
Oh, en 's Gravenzande is geen stad?
Ik zag dat jij post in het Delft forum.. De Gemeente Westland heeft meer oppervlakte en meer inwoners dan Delftquote:Op donderdag 21 december 2006 14:04 schreef Originele_Naam het volgende:
Haha neej, 20.000 man is niet echt een stad meer een groot dorp
En ik heb ook nooit gezegd dat je in Den Haag woont.. ik zeg alleen dat Den Haag officieus gewoon een dorp is .. ook al noem je het een stad, en heeft Delft, Rotterdam en Den Haag meer faciliteiten.quote:Op donderdag 21 december 2006 14:12 schreef Originele_Naam het volgende:
Ik woon ten eerste niet in Den Haag, ten tweede ik heb het niet over stadsrechten maar over faciliteiten. En met 20.000 inwoners tel je nou niet echt mee als een belangrijke plaats. In mijn optiek is het westland in geheel nog een dorp
Ja tuurlijk, het Westland is eigelijk gewoon een verzameling van meerdere dorpen... maar om nou te zeggen dat iedereen die niet in de stad woont een boer isquote:Op donderdag 21 december 2006 14:12 schreef Originele_Naam het volgende:
Ik woon ten eerste niet in Den Haag, ten tweede ik heb het niet over stadsrechten maar over faciliteiten. En met 20.000 inwoners tel je nou niet echt mee als een belangrijke plaats. In mijn optiek is het westland in geheel nog een dorp
Meer inwoners inderdaad, maar dat komt niet omdat het een stad is, maar doordat een aantal dorpen zijn samengegaan in 1 gemeente. Van een stad kan je als zodanig niet spreken
Aan de rand van Maasdijk liggen een paar weiland.. Als je met de trein van de Hoek naar Rotterdam gaat en in Schipluiden.. (maar dat is Midden Delfland)quote:Op donderdag 21 december 2006 14:19 schreef keijz het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, het Westland is eigelijk gewoon een verzameling van meerdere dorpen... maar om nou te zeggen dat iedereen die niet in de stad woont een boer is![]()
Ik zou eigelijk niet eens weten waar in het Westland een weiland met koeien enzo is
Je weet dat je dan in gevaarlijk gebied waant.. Westlanders zijn nog al trots op hun streekquote:Op donderdag 21 december 2006 14:22 schreef Originele_Naam het volgende:
Kijk de discussie ging erover dat ik jullie boeren noem. De meeste willen niet boer genoemd dat is het alleen. Ik generaliseerde effe, natuurlijk is niet iedereen boer in het Westland, maar een groot deel van de mensen wel.
Dat is net zo als waarom er opeens zo veel Hagenezen naar het Westland verhuizen :p.quote:Op donderdag 21 december 2006 14:32 schreef Originele_Naam het volgende:
hehe lol, waarom komen er zoveel dan naar Delft om maar school te gaan
Hmm.. Ook in de omgeving Alsmeer? of de bollenvelden in Lisse zijn zeker ook weggegooid geld?!?quote:Op donderdag 21 december 2006 14:43 schreef Originele_Naam het volgende:
Ach ja, de kassen in de Randstad houden is ook weggegooid geld
Economisch misschien.. voordeel van het Westland is dat je snel in Hoek van Holland zit, op de A20 richting Rotterdam, en op de A4 naar Amsterdam/Schiphol/Alsmeer. Veel bloemen en planten worden per vliegtuig vervoerd. Groente en Fruit voornamelijk per vrachtwagen.quote:Op donderdag 21 december 2006 14:51 schreef Originele_Naam het volgende:
Neej, de grond in de Randstas is stervensduur omdat er zo weinig van over is. Het zou veel economischer zijn om de kassen naar Drenthe ofzo te verplaatsen waar toch heel veel ruimte is en op de plaats van de kassen een nieuwe stad te bouwen
In de spits met een vrachtwagen?quote:Op donderdag 21 december 2006 15:10 schreef Originele_Naam het volgende:
Neej, groene hart is voor de natuur. Maar ik neem aan dat dat argument dat Rotterdam en Amsterdam zo dichtbij zijn nergens op slaat. Nederland is geen 3e wereldland, je kan makkelijk binnen 3 uur heel Nederland doorrijden
In feite wel zeggen dat het gehele primaire sector in de Randstad weg moet.. maar niet aan het Groene Hart komen, waar ook koeien rondlopenquote:Op donderdag 21 december 2006 15:10 schreef Originele_Naam het volgende:
Neej, groene hart is voor de natuur. Maar ik neem aan dat dat argument dat Rotterdam en Amsterdam zo dichtbij zijn nergens op slaat. Nederland is geen 3e wereldland, je kan makkelijk binnen 3 uur heel Nederland doorrijden
Ik vind, dat je er wel bij hoortquote:Op donderdag 21 december 2006 23:42 schreef donnahvh het volgende:
oeh de hoek is geen westland he??
ik hoor ook nergens bij
quote:Op donderdag 21 december 2006 23:43 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik vind, dat je er wel bij hoort.
Ook al valt het onder Rotterdam.. Ik vind de Hoek er gewoon bij horenquote:Op donderdag 21 december 2006 23:42 schreef donnahvh het volgende:
oeh de hoek is geen westland he??
ik hoor ook nergens bij
Was leuk!quote:Op donderdag 21 december 2006 17:10 schreef FrituurVetPet het volgende:
Pauper![]()
Vanavond ook met de Kwibus Koenus?
quote:Op donderdag 21 december 2006 23:44 schreef donnahvh het volgende:
[..]
ik zag me alweer helemaal in mn uppie zitten in mn hoek van holland topic
![]()
![]()
![]()
hey ff vraagje van de week is alles in nalek open tot 4 uur toch??
winkeltje ed wanneer is dat psies?
Het was goed, ik had trouwens echt moeite om te kunnen slapen, eerst anderhalf uur legge draaienquote:
Ik zat ook al raar op te kijkenquote:Op vrijdag 22 december 2006 15:43 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
![]()
Zijn de mensen daar niet een beetje te jong voor jou?![]()
quote:Op vrijdag 22 december 2006 15:43 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
![]()
Zijn de mensen daar niet een beetje te jong voor jou?![]()
Geen id wat er precies is. Weet wel dat het geloof ik tot 04.00 uur duurt volgens mijquote:Op zaterdag 23 december 2006 14:13 schreef donnahvh het volgende:
[..]
ja
maar vroeg me af wat er psies te doen was , sjeesde met mn auto langs zo'n reclamebord en dacht thema te zien
soms ff met oud collega's nog ff wat drinken dus dan kan t evt lekker laat worden![]()
Ik niet, donderdag 6 uur, gister 4 uur. Ik ga het niet nog een avond trekkenquote:Op zaterdag 23 december 2006 14:10 schreef dubidub het volgende:
Maargoed, wat gaan we vanavond doen? Winkelen?
Ik wel, en dat heb ik geweten ookquote:Op zaterdag 23 december 2006 20:10 schreef dubidub het volgende:
Homo![]()
. Ik ben gister niet weggeweest,
Daar hebben ze toch levertransplantaties voor uitgevondenquote:Op zaterdag 23 december 2006 20:54 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Nu de menselijke lever nog![]()
Daar ga ik met oud en nieuw heen.quote:
Ajoh, je hoeft niet als Bond te gaan.. ja kan ook al pokerspeler gaanquote:Op zondag 24 december 2006 12:00 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Daar ga ik met oud en nieuw heen.
Casino Royale themaHeus niet dat ik pak aan doe, dat gaat helemaal naar de tyfus daar, haal wel zwart overhemd ofzo
![]()
haha, als die scandinaviers van de EPT, met iPod in enzo...quote:Op zondag 24 december 2006 12:09 schreef keijz het volgende:
[..]
Ajoh, je hoeft niet als Bond te gaan.. ja kan ook al pokerspeler gaan
[afbeelding]
Die ken ik wel ja. Echt een kansloos figuur is datquote:Op zondag 24 december 2006 19:14 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
haha, als die scandinaviers van de EPT, met iPod in enzo...
Over iPod bij het uitgaan gesproken, kennen jullie allemaal die neger die altijd met oordopjes het teejaat ingaat?
Vrienden van me vroegen of ze is mogen luisteren, er staat niks aan![]()
Waarschijnlijk zit er gewoon een los draadje in zn broekzak![]()
Ik wist dat soms de muziek slecht was in het Teejaat (Gewoon 10 minuten de megamix van Sensation Black 2005 gebruikenquote:Op zondag 24 december 2006 19:14 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
haha, als die scandinaviers van de EPT, met iPod in enzo...
Over iPod bij het uitgaan gesproken, kennen jullie allemaal die neger die altijd met oordopjes het teejaat ingaat?
Vrienden van me vroegen of ze is mogen luisteren, er staat niks aan![]()
Waarschijnlijk zit er gewoon een los draadje in zn broekzak![]()
quote:Op dinsdag 26 december 2006 11:52 schreef dubidub het volgende:
Een collega van me was naar Westlands Stampen geweest, afgelopen vrijdag. Gewoon hardcore/hardstyle met een MC die af en toe 'Tomaten!' door die platen heen schreeuwde![]()
Alle initiatieven van Harold Zwaardman zijn te triest voor woordenquote:Op dinsdag 26 december 2006 12:00 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Sommige initiatieven zijn wél te triest voor woorden
![]()
hmm.. tomaten... juist jaquote:Op dinsdag 26 december 2006 11:52 schreef dubidub het volgende:
Een collega van me was naar Westlands Stampen geweest, afgelopen vrijdag. Gewoon hardcore/hardstyle met een MC die af en toe 'Tomaten!' door die platen heen schreeuwde![]()
Ik weet nog steeds niet waar ik heen ga/cq nog steeds niet geregeldquote:Op woensdag 27 december 2006 20:20 schreef dubidub het volgende:
Wie gingen er ook al weer naar de Lier zondag?
Een hele luie, ik weetquote:Op donderdag 28 december 2006 18:38 schreef dubidub het volgende:
Kijk, tof! Oh en mats, je bent een lullo!
Ik denk ik ofzoquote:Op woensdag 27 december 2006 20:20 schreef dubidub het volgende:
Wie gingen er ook al weer naar de Lier zondag?
Brandweer zei later weer dat er geen asbest was vrijgekomen ofzoquote:Op vrijdag 29 december 2006 13:24 schreef keijz het volgende:
Nou ja, het is natuurlijk niet echt een veiling meer... het was veel erger geweest als er brand in de bloemenveiling was.
Maar heeft heel okplant nu geen asbest dan?
quote:Op vrijdag 29 december 2006 16:08 schreef Originele_Naam het volgende:
Is dat die Greenery bij Den Hoorn??
Het is de Greenery daar bij Westerlee; en volgens mij is dat nog steeds De Lierquote:Op vrijdag 29 december 2006 17:35 schreef PieterBas het volgende:
Even nagevraagd bij mijn vader die bij de Greenery in Maasland werkt.. Het is volgens hem gebouw A wat de fik is in gegaan..en de Greenery in de Lier zit volgens hem in gebouw B..
Ik heb het zelfs nog even op de NOS gezien..
Een vriend van woont op hemelsbreed op 300 meter maar die had ook niks gemerkt. Zijn vaders tuin heeft een jaartje of 4-5 geleden zelf ook in de fik gestaan, was ook best een aardig fikquote:Op vrijdag 29 december 2006 19:19 schreef keijz het volgende:
Het is ook echt een groot gebied dat is afgebrand!
Best gek eigenlijk, ik woon op 500 meter afstand ofzo, en heb helemaal niets gemerkt
Het was god$er het slechtste feest waar ik afgelopen jaar heen ben geweest!! Ik zou bijna m'n geld terugvragen! Sta je godver 3 kwartier in de rij voor een biertje, is godver die tab op. En bij die andere bar hoef je het al helemaal niet te proberen want daar staan 300 man in de rij. Hoezo zetten ze 2 tabs neer op een feest waar 2000 man komt????? Volgend jaar ga ik hier zeker niet meer heen!quote:Op maandag 1 januari 2007 15:46 schreef PieterBas het volgende:
Gelukkig Nieuwjaar
Vluchtenburg was best gezellig. Helaas was er iets met het bier bij een van de bars. Of het bier was op, of er was iets met de tap.. want er kwam geen bier meer uit!
Ik vond het op zich wel een leuk feest.. aangezien ik met 30 vrienden was. maar het was inderdaad de 25 euro niet waard.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 12:49 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
Het was god$er het slechtste feest waar ik afgelopen jaar heen ben geweest!! Ik zou bijna m'n geld terugvragen! Sta je godver 3 kwartier in de rij voor een biertje, is godver die tab op. En bij die andere bar hoef je het al helemaal niet te proberen want daar staan 300 man in de rij. Hoezo zetten ze 2 tabs neer op een feest waar 2000 man komt????? Volgend jaar ga ik hier zeker niet meer heen!
Gelukkig nieuw jaar iedereen!
Dat hoorde ik vandaag van een collega. Die had in tegenstelling tot jou een vip-kaartje (gratis drank, aparte bar) en had er niet zoveel last van. Alleen is gratis drank niet zo goed voor die jongen, hij is met zijn phallus uit den broek gesignaleerd.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 12:49 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
Het was god$er het slechtste feest waar ik afgelopen jaar heen ben geweest!! Ik zou bijna m'n geld terugvragen! Sta je godver 3 kwartier in de rij voor een biertje, is godver die tab op. En bij die andere bar hoef je het al helemaal niet te proberen want daar staan 300 man in de rij. Hoezo zetten ze 2 tabs neer op een feest waar 2000 man komt????? Volgend jaar ga ik hier zeker niet meer heen!
Gelukkig nieuw jaar iedereen!
Well that's 25 euro's well spentquote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:21 schreef GotC het volgende:
Ik leef weer, halfMooi een flinke griep te pakken na nieuwjaar, de lier vond ik maar niks
Uurtje gebleven en daarna weer naar huis gefietst
Ik deed er op de 1 of andere manier ruim een uur over?
Heb niet eens zo veel gezopen. Oh well!
Ik ga de volgende keer ook niet naar een feest in het westland denkquote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:27 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Well that's 25 euro's well spent![]()
Haha.. Ik zeg.. een mooie casinootje, binnenstad van 's-Gravenzande asfalteren.. en dan hebben we onze eigen Monaco inclusief Formule 1 circuitquote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:30 schreef dubidub het volgende:
Noordzee wordt nieuwe Rivièra door opwarming aarde
Investeren, dames en heren, investeren zeg ik u!
En mijn balkon wordt dan een soort van skybox ofzo?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:33 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Haha.. Ik zeg.. een mooie casinootje, binnenstad van 's-Gravenzande asfalteren.. en dan hebben we onze eigen Monaco inclusief Formule 1 circuit
Soort van tractorpulling maar dan met veilingkarren met 28 legborden en een electrokarretje? Op de zwartedijkquote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:36 schreef keijz het volgende:
Ik voel meer voor een grand-prix tussen de kassen
Monaco in het Westland.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:36 schreef keijz het volgende:
Ik voel meer voor een grand-prix tussen de kassen
Het sloeg goffedomme nérgens op. Er stond denk 40 man bij de deur te wachten, omdat het 'vol' wasquote:Op zondag 7 januari 2007 19:04 schreef keijz het volgende:
Was het lekker druk in het Winkeltje?
Ja. Rond 2 uur werd de drukte een beetje uit te houden. Daarnaast waren de wc's voor de zoveelste keer volledig verzopenquote:Op maandag 8 januari 2007 14:41 schreef PieterBas het volgende:
Was het Winkeltje weer tot 4 uur open?
Lekker ranzig...quote:Op maandag 8 januari 2007 15:23 schreef dubidub het volgende:
[..]
Ja. Rond 2 uur werd de drukte een beetje uit te houden. Daarnaast waren de wc's voor de zoveelste keer volledig verzopen
You go Koenquote:Op maandag 8 januari 2007 15:27 schreef dubidub het volgende:
http://www.ad.nl/denhaag/westland/article964699.ece
Check mijn reageersel![]()
onder de naam koentje
Dus een tweede Volendamquote:Op maandag 8 januari 2007 15:51 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
You go Koen![]()
Hoop dat die tent volgend jaar afbrand, belachelijke k*tzooi!
Was zaterdag naar Outland geweest, echt gaaf![]()
Anders de wc op school welquote:Op maandag 8 januari 2007 15:23 schreef dubidub het volgende:
[..]
Ja. Rond 2 uur werd de drukte een beetje uit te houden. Daarnaast waren de wc's voor de zoveelste keer volledig verzopen
Die plees in het winkeltje mogen ze ook wel is fixen, elke week staat de hele wc onder water :/quote:
feli!!quote:Op maandag 8 januari 2007 21:59 schreef ThaRooP het volgende:
[..]
Die plees in het winkeltje mogen ze ook wel is fixen, elke week staat de hele wc onder water :/
En ik ben vandaag geslaagd voor me praktijk examen![]()
![]()
![]()
Ik blijkbaar niet, had hier al moeite mee;-)quote:Op maandag 8 januari 2007 22:21 schreef keijz het volgende:
Rijden is niet zo moeilijk hoor, echt iedereen kan het
en gefeliciteerd ThaRoop!
In een echte auto is het makkelijker hoorquote:Op maandag 8 januari 2007 22:22 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ik blijkbaar niet, had hier al moeite mee;-)
Als je al niet eens constant 50 kan rijden of volgens een computer de bocht niet door het midden neemt heb je veel te leren denk.quote:Op maandag 8 januari 2007 22:22 schreef keijz het volgende:
[..]
In een echte auto is het makkelijker hoor
Ik weet niet welke jij bedoelt, maar ik ging niet naar Martien Don in Naaldwijk.quote:Op maandag 8 januari 2007 22:27 schreef keijz het volgende:
Neejoh, in een echte auto heb je toch veel meer overzicht
Ik zou gewoon 1 les nemen in een echte auto
vraag naar Ahmed, hij is goed
Gefeliciteerdquote:Op maandag 8 januari 2007 22:21 schreef keijz het volgende:
Rijden is niet zo moeilijk hoor, echt iedereen kan het
en gefeliciteerd ThaRoop!
Moet je tegenwoordig 5 werkdagen wachten voor je rijbewijs..quote:Op dinsdag 9 januari 2007 09:46 schreef ThaRooP het volgende:
Thanks allemaal!
En simulator lijkt me idd maar klote. Snelheid behouden is niet zo moeilijk hooren bochten af en toe in het midden nog wel als ze beetje scherp zijn
Zometeen ff naar het gemeentehuis om me rijbewijs aan te vragen en dan nog 5 werkdagen wachten![]()
Het is zo'n creditcard formaat pasje, dat duurt ff om te maken/verwerken. Ze zijn wel relaxt, een collega van me heeft hem pas opgehaald. Je moet alleen bij elk extra rijbewijs wat je haald weer een nieuw pasje aanvragen.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 09:57 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Moet je tegenwoordig 5 werkdagen wachten voor je rijbewijs..pff bureaucratie
![]()
Oh ja, dat is waar, was ik helemaal vergeten.. Ik wil ook zo'n credit card formaatquote:Op dinsdag 9 januari 2007 10:18 schreef dubidub het volgende:
[..]
Het is zo'n creditcard formaat pasje, dat duurt ff om te maken/verwerken. Ze zijn wel relaxt, een collega van me heeft hem pas opgehaald. Je moet alleen bij elk extra rijbewijs wat je haald weer een nieuw pasje aanvragen.
Okayquote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:33 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
Nee hier mag iedereen inclusief de tab het wel naar buiten redden
Moet je m eens tegen het licht houden, dan zie je nog een foto van jezelfquote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:26 schreef dubidub het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Bijna werkelijk formaat:9![]()
Doet mijn denken aan een klasgenoot uit Den Haag die stage loopt in het Westland.. en nu constant.. helemaal goud, en plukkie al aan het roepen is.quote:Op woensdag 10 januari 2007 09:32 schreef dubidub het volgende:
viagraap: die is niet van mij, die had ik ff gegoogled voor het formaat
Edoch een hartelijk welkom. Bij een vriend van mij zit zelfs een turk in de klas, in Rotterdam, geboren en getogen ín Rotterdam, die zich Westlander voelt
Heb ik gedaan. Maar ik vond het doodsaai werkquote:
Het enige wat ik ongeveer 2 maanden geleden wel hoorde is dat er op de vestdijklaan een gozer in elkaar was geslagen en een half uurtje later op de zijdijk weer een gozer. Allebei door hetzelfde groepje waarschijnlijk. Maar dat zijn incidententen. Hier heb je bijna 0,0 overlast in 't algemeenquote:Op donderdag 11 januari 2007 16:10 schreef PieterBas het volgende:
In 's-Gravenzande is het vrij rustig jaKan je 's-avonds gerust nog over straat
Van wos.nl. Mijn ouders reden er vannacht langsquote:Op de A20 ter hoogte van Coldenhove in De Lier zijn in de nacht van zaterdag op zondag drie personen gewond geraakt. Een 19-jarige automobiliste uit Den Haag raakte door onbekende oorzaak de macht over het stuur kwijt en sloeg met haar auto over de kop.
Ze is samen met twee inzittenden, een 22-jarige man uit Naaldwijk en een 23-jarige man uit Wateringen, met onbekende verwondingen overgebracht naar een ziekenhuis.
De brandweer van De Lier werd opgeroepen om assistentie te verlenen. De gewonden zijn naar het Holyziekenhuis in Vlaardingen en het Leyenburg in Den Haag gebracht.
quote:TV programma over Westlanders
KRO Kruispunt heeft dit weekeinde opname gemaakt van Westlandse jongeren in relatie tot alcohol en politie.
Het filmmateriaal wordt gebruikt voor een reportage in het KRO programma. Er zijn onder meer opname gemaakt in de uitgaansgelegenheden van Naaldwijk.
In het programma worden korpsleiders van Haaglanden en Enschede geinterviewd. De film ploeg heeft ook opname gemaakt van jongeren in Enschede.
De uitzending is volgende week zondag te zien op Nederland 1
Nee ik reageerde niet op jouw bericht hoorquote:Op zondag 14 januari 2007 14:07 schreef dubidub het volgende:
Nee joh, die lui in die auto waren denk gewoon op weg naar Rotterdam denk ik, ik ga trouwens wel ff die aflevering van Kruispunt bekijken, ff kijken of we onze naam nog eer aan doen :p
Die moet ik dus ook ff hebben.quote:Op zondag 14 januari 2007 14:18 schreef keijz het volgende:
[..]
Nee ik reageerde niet op jouw bericht hoor
Ik ben nu To-To-To-To-matenplukkers aan het downloaden, ik heb een link gehad van zwaardski zelf
Ik was er ook nog gister 2 tellenquote:
quote:Op zondag 14 januari 2007 16:07 schreef GotC het volgende:
En volgens mij zag ik keijz afgelopen week in de bus ofzo
Laatste weken -bijna- volledige controle in Naaldwijk. Ik vind het wel relaxt, minder kleine irritante luiquote:Op zondag 14 januari 2007 16:03 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik was er ook nog gister 2 tellen
Moest me legitimeren! Ongelofelijk! Ik ging naar binnen met 2 16 jarigen en 1 18 jarige, terwijl ik zelf 19 ben. Liet mn rijbewijs zien, die vent:
![]()
Sorry, ga maar naar binnen.
Ja uhh maandag of woensdagquote:Op zondag 14 januari 2007 16:18 schreef GotC het volgende:
[..]
Weet niet meer welke dag, mr de bus ging vanuit Delft naar Naaldwijk
Heeft zwaardski dat nou eigenlijk zelf ingesproken?quote:Op zondag 14 januari 2007 16:19 schreef wlsandman het volgende:
Oke stelletje hokboeren, deze is voor alle westlandse plukkers, to to tomateplukkers![]()
![]()
![]()
Met een stemvervormer kun je tegenwoordig een hoop bereiken, maar ik zou het niet weten.quote:Op zondag 14 januari 2007 16:56 schreef keijz het volgende:
[..]
Heeft zwaardski dat nou eigenlijk zelf ingesproken?
Oh die!quote:Op zondag 14 januari 2007 16:57 schreef GotC het volgende:
[..]
Woensdag was het ja! Haha
Ik was 1 van de irritanten voorin met nog een meisje en een jongen
Zolang de TT maar niets met tomatenplukkers te maken heeftquote:Op zondag 14 januari 2007 17:08 schreef wlsandman het volgende:
Dit deel is trouwens al weer bijna vol![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |