abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43847019
quote:
Delft - Het is niet de eerste keer en het zal zeker niet de laatste keer zijn dat er op de Rotterdamseweg een auto gelanceerd word door het aldaar geplaatste poller systeem om sluipverkeer tegen te gaan. Vrijdagochtend was het de beurt aan twee dames. Met hun voertuig werden ze enkele meters de lucht in geschoten om vervolgens op zijn kop aan de kant van de weg terecht te komen. De beide slachtoffers zijn door de ambulancedienst nagekeken. Een bergingsbedrijf het het voertuig afgesleept.

Bron: http://www.brandweerdelft.nl/d8/?p=638
De dames zullen wel heel erg geschrokken zijn, gelukkig zijn ze er goed vanaf gekomen. Afgaande op de foto's vind ik het een knappe prestatie.
pi_43847045
Tja, vrouwen hè?
For great justice!
pi_43847089
Ik vind dat wel een beetje ver gaan hoor. Okay, misschien mag je er niet inrijden, misschien staat het niet duidelijk aangegeven, weet ik veel.

Zet daar dan gewoon een snor neer die je een bonnetje uitschrijft.
Nu zitten ze voor een zeer licht vergrijp te kijken met een auto die best eens total-loss kan zijn.

Zware straf dunkt me en ik zou zeer zeker de gang naar de rechtbank maken om mijn schade te kunnen verhalen (en ik zou de zaak winnen ook!)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  vrijdag 24 november 2006 @ 12:16:13 #4
97348 Matness
Matt about you
pi_43847101
nouja, het is blijkbaar wel een érg effectief systeem tegen sluipverkeer.
pi_43847173
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 12:16 schreef Matness het volgende:
nouja, het is blijkbaar wel een érg effectief systeem tegen sluipverkeer.
Effectief zeker, maar het is natuurlijk belachelijk om voor zo'n kleine overtrreding iemand zn auto te totallen. Dat zou hetzelfde zijn dat ze een zeecontainer boven op je auto droppen bij fout parkeren!

Ik ging mensen voor het gerecht slepen hoor. Absoluut. Dit is gewoon ronduit belachelijk.
vosss is de naam,
  vrijdag 24 november 2006 @ 12:19:41 #6
97348 Matness
Matt about you
pi_43847205
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 12:18 schreef vosss het volgende:

[..]

Effectief zeker, maar het is natuurlijk belachelijk om voor zo'n kleine overtrreding iemand zn auto te totallen. Dat zou hetzelfde zijn dat ze een zeecontainer boven op je auto droppen bij fout parkeren!

Ik ging mensen voor het gerecht slepen hoor. Absoluut. Dit is gewoon ronduit belachelijk.
het was dan ook wel sarcastsich bedoeld.
natuurlijk is het te belachelijk voor woorden dat dit gebeurt.
een kutsysteem, levens gevaarlijk.

en al helemaal lullig als je verdwaald bent, en per abuis erin rijdt.
pi_43847208
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 12:18 schreef vosss het volgende:

Het staat ter plekke meer dan duidelijk aangegeven.
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_43847276
Volkomen kansloos dit.
Ik zou doorprocederen tot aan het Europese hof.
pi_43847305
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 12:19 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Het staat ter plekke meer dan duidelijk aangegeven.
Dat kan wel zijn. Ik parkeer mijn auto soms ook heel even ergens waar het niet mag. Ik rij ook wel eens iets te hard en ik rij ook wel eens ergens in waar het eik niet mag.

Belachelijk om voor zulke kleine dingen iemand zn auto finaal te slopen en vervolgens zeggen: "jamaar, het staat er toch???"

Ik sleepte ze voor het gerecht, desnoods totaan het europees hof aan toe en ik denk dat je een heeeele goeie kans maakt om gewoon je schade vergoed te krijgen
vosss is de naam,
pi_43847307
lOllerpOller!
Xbox Live Gamertag: Harmen84
pi_43847338
Whoo das een beste klap geweest zeg

Tsja het is al vaker in het nieuws geweest en het is nogal extreem maar het werkt wel. Wellicht dat de waarschuwingen nog wat duidelijker moeten worden neergezet.

Rechtszaak is trouwens wel een goed idee dan komt er eindelijk een uitspraak hierover, lijkt me wel handig.
pi_43847397
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 12:23 schreef vosss het volgende:
Dat kan wel zijn. Ik parkeer mijn auto soms ook heel even ergens waar het niet mag. Ik rij ook wel eens iets te hard en ik rij ook wel eens ergens in waar het eik niet mag.

Belachelijk om voor zulke kleine dingen iemand zn auto finaal te slopen en vervolgens zeggen: "jamaar, het staat er toch???"

Ik sleepte ze voor het gerecht, desnoods totaan het europees hof aan toe en ik denk dat je een heeeele goeie kans maakt om gewoon je schade vergoed te krijgen
Dus als je te hard rijdt op de snelweg, je auto tegen de vangrail parkeert zodat-ie total loss is (de auto dan), dan verwacht jij ook geld te krijgen?
  vrijdag 24 november 2006 @ 12:28:16 #13
14320 TR08
Verschijnt direct onder je ...
pi_43847463
Er staan daar stoplichten met zo'n paal. Zowel de stoplichten als de paal zijn ERG duidelijk te zien. Ik zie niet waarom iemand die daar op rijdt zich niet al eerder tegen zeg een huis te pletter gereden heeft.

Hoe die auto een paar meter de lucht in is geschoten zou ik moeten zien trouwens, ik zie de hef installatie van de paal daar geen kracht voor hebben. Volgens mij zijn ze gewoon op snelheid op dat ding geknald.
pi_43847476
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 12:26 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Dus als je te hard rijdt op de snelweg, je auto tegen de vangrail parkeert zodat-ie total loss is (de auto dan), dan verwacht jij ook geld te krijgen?
Nee, als ik te hard rij, de politie houdt me aan en flikkert mn auto in de schredder.
Of als ze een zeecontainer op je auto droppen omdat je fout geparkeert staat.

Zoiets staat in geen enkele verhouding. Sterker nog, als ik een peperdure sportwagen had, dan reed ik er express overheen, puur om de gemeente flink op kosten te jagen.

Als je de gemeente voor het gerecht sleept dan win je gegarandeerd
vosss is de naam,
pi_43847477
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 12:26 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Als ten gevolge van dat te harde rijden er zich in het wegdek plots een mechanisme ontvouwt dat je auto richting vangrail lanceert wel.

Kutvoorbeeld derhalve.
  vrijdag 24 november 2006 @ 12:29:45 #16
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_43847504
Er staat als het goed is een bord met een bussluis, inclusief waarschuwing en een rode lamp. Als je dan denkt dat je met een noodgang door moet rijden, tja... Zo gelanceerd word je niet als je langzaam rijdt, kan ik me niet voorstellen.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_43847507
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 12:28 schreef TR08 het volgende:
Er staan daar stoplichten met zo'n paal. Zowel de stoplichten als de paal zijn ERG duidelijk te zien. Ik zie niet waarom iemand die daar op rijdt zich niet al eerder tegen zeg een huis te pletter gereden heeft.
Inderdaad. Moest het nou een technische fout zijn geweest, dan is het een ander verhaal.
Als ze bewust door rood zijn gereden, dan is het gewoon hun eigen schuld.
  vrijdag 24 november 2006 @ 12:43:04 #18
14320 TR08
Verschijnt direct onder je ...
pi_43847875
Ik zou als het vaker gebeurt trouwens wel overwegen om daar van die strips op de weg aan te brengen zodat mensen tenminste even wakker schrikken vlak voor die paal. Op de snelweg is dat blijkbaar ook vaak nodig, misschien moet het hier ook maar.

Maar ik blijf erbij dat die dames hun kop er zachtjes gezegd niet bij hadden toen ze op die paal reden.
pi_43847917
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 12:29 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Inderdaad. Moest het nou een technische fout zijn geweest, dan is het een ander verhaal.
Als ze bewust door rood zijn gereden, dan is het gewoon hun eigen schuld.
Hun eigen schuld misschien wel ja, voor het zelfde geld hebben ze het over het hoofd gezien, kan ook nog.

Maar nogmaals, om dan maar iemands auto te slopen staat in geen enekel verhouding (en ja dat is een understatement )
vosss is de naam,
pi_43847984
Wat is een pollersysteem? Zo'n driehoek die uit de weg komt zetten ofzo?
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
  vrijdag 24 november 2006 @ 12:49:23 #21
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_43848011
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 12:23 schreef vosss het volgende:
Het gaat er gewoon om dat je er niet kunt inrijden. Er staat gewoon duidelijk dat er een bussluis is en dat je er dus niet zomaar in kunt, als je het dan toch gaat proberen moet je ook niet zeuren hoor. Het is dus niet zo dat het vergrijp is dat men ergens wilde gaan rijden waar dat niet mag, het geval is dat men ergens is gaan rijden waar dat fysiek niet eens kon! (Zoals we wel zien.)

Of rijd jij ook door een hek heen om op plekken te komen waar dat niet mag, waarna je de mensen aanklaagt omdat een hard hek niet in verhouding staat tot het gebied waar je niet op mag? In jouw geval zou je dan dus op een plek gaan staan waar men zeecontainers aan het gooien is waarna je gaat klagen dat er eentje jouw auto geraakt is.
[KNE]-Mod
  vrijdag 24 november 2006 @ 12:49:53 #22
8372 Bastard
Persona non grata
pi_43848027
Ik zou wel eens een beschuitje willen eten met die agente
The truth was in here.
pi_43848079
Blijft altijd lachen met die paaltjes.

http://dump.geenstijl.nl/mediabase/5770/7b4dcb77/index.html
pi_43848086
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 12:48 schreef LostFormat het volgende:
Wat is een pollersysteem? Zo'n driehoek die uit de weg komt zetten ofzo?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Poller
pi_43848100
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 12:51 schreef roelofjan het volgende:
Blijft altijd lachen met die paaltjes.

http://dump.geenstijl.nl/mediabase/5770/7b4dcb77/index.html
Ik was al aan het zoeken

http://www.break.com/index/another_car_versus_metal_pole.html 2de
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: