quote:Delft - Het is niet de eerste keer en het zal zeker niet de laatste keer zijn dat er op de Rotterdamseweg een auto gelanceerd word door het aldaar geplaatste poller systeem om sluipverkeer tegen te gaan. Vrijdagochtend was het de beurt aan twee dames. Met hun voertuig werden ze enkele meters de lucht in geschoten om vervolgens op zijn kop aan de kant van de weg terecht te komen. De beide slachtoffers zijn door de ambulancedienst nagekeken. Een bergingsbedrijf het het voertuig afgesleept.
Effectief zeker, maar het is natuurlijk belachelijk om voor zo'n kleine overtrreding iemand zn auto te totallen. Dat zou hetzelfde zijn dat ze een zeecontainer boven op je auto droppen bij fout parkeren!quote:Op vrijdag 24 november 2006 12:16 schreef Matness het volgende:
nouja, het is blijkbaar wel een érg effectief systeem tegen sluipverkeer.
het was dan ook wel sarcastsich bedoeld.quote:Op vrijdag 24 november 2006 12:18 schreef vosss het volgende:
[..]
Effectief zeker, maar het is natuurlijk belachelijk om voor zo'n kleine overtrreding iemand zn auto te totallen. Dat zou hetzelfde zijn dat ze een zeecontainer boven op je auto droppen bij fout parkeren!
Ik ging mensen voor het gerecht slepen hoor. Absoluut. Dit is gewoon ronduit belachelijk.
Het staat ter plekke meer dan duidelijk aangegeven.quote:Op vrijdag 24 november 2006 12:18 schreef vosss het volgende:
Effectief zeker, maar het is natuurlijk belachelijk om voor zo'n kleine overtrreding iemand zn auto te totallen. Dat zou hetzelfde zijn dat ze een zeecontainer boven op je auto droppen bij fout parkeren!
Ik ging mensen voor het gerecht slepen hoor. Absoluut. Dit is gewoon ronduit belachelijk.
Dat kan wel zijn. Ik parkeer mijn auto soms ook heel even ergens waar het niet mag. Ik rij ook wel eens iets te hard en ik rij ook wel eens ergens in waar het eik niet mag.quote:Op vrijdag 24 november 2006 12:19 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Het staat ter plekke meer dan duidelijk aangegeven.
Dus als je te hard rijdt op de snelweg, je auto tegen de vangrail parkeert zodat-ie total loss is (de auto dan), dan verwacht jij ook geld te krijgen?quote:Op vrijdag 24 november 2006 12:23 schreef vosss het volgende:
Dat kan wel zijn. Ik parkeer mijn auto soms ook heel even ergens waar het niet mag. Ik rij ook wel eens iets te hard en ik rij ook wel eens ergens in waar het eik niet mag.
Belachelijk om voor zulke kleine dingen iemand zn auto finaal te slopen en vervolgens zeggen: "jamaar, het staat er toch???"
Ik sleepte ze voor het gerecht, desnoods totaan het europees hof aan toe en ik denk dat je een heeeele goeie kans maakt om gewoon je schade vergoed te krijgen
Nee, als ik te hard rij, de politie houdt me aan en flikkert mn auto in de schredder.quote:Op vrijdag 24 november 2006 12:26 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dus als je te hard rijdt op de snelweg, je auto tegen de vangrail parkeert zodat-ie total loss is (de auto dan), dan verwacht jij ook geld te krijgen?
Als ten gevolge van dat te harde rijden er zich in het wegdek plots een mechanisme ontvouwt dat je auto richting vangrail lanceert wel.quote:Op vrijdag 24 november 2006 12:26 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Dus als je te hard rijdt op de snelweg, je auto tegen de vangrail parkeert zodat-ie total loss is (de auto dan), dan verwacht jij ook geld te krijgen?
Inderdaad. Moest het nou een technische fout zijn geweest, dan is het een ander verhaal.quote:Op vrijdag 24 november 2006 12:28 schreef TR08 het volgende:
Er staan daar stoplichten met zo'n paal. Zowel de stoplichten als de paal zijn ERG duidelijk te zien. Ik zie niet waarom iemand die daar op rijdt zich niet al eerder tegen zeg een huis te pletter gereden heeft.
Hun eigen schuld misschien wel ja, voor het zelfde geld hebben ze het over het hoofd gezien, kan ook nog.quote:Op vrijdag 24 november 2006 12:29 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Inderdaad. Moest het nou een technische fout zijn geweest, dan is het een ander verhaal.
Als ze bewust door rood zijn gereden, dan is het gewoon hun eigen schuld.
Het gaat er gewoon om dat je er niet kunt inrijden. Er staat gewoon duidelijk dat er een bussluis is en dat je er dus niet zomaar in kunt, als je het dan toch gaat proberen moet je ook niet zeuren hoor. Het is dus niet zo dat het vergrijp is dat men ergens wilde gaan rijden waar dat niet mag, het geval is dat men ergens is gaan rijden waar dat fysiek niet eens kon! (Zoals we wel zien.)quote:Op vrijdag 24 november 2006 12:23 schreef vosss het volgende:
Belachelijk om voor zulke kleine dingen iemand zn auto finaal te slopen en vervolgens zeggen: "jamaar, het staat er toch???"
http://nl.wikipedia.org/wiki/Pollerquote:Op vrijdag 24 november 2006 12:48 schreef LostFormat het volgende:
Wat is een pollersysteem? Zo'n driehoek die uit de weg komt zetten ofzo?
Ik was al aan het zoekenquote:Op vrijdag 24 november 2006 12:51 schreef roelofjan het volgende:
Blijft altijd lachen met die paaltjes.
http://dump.geenstijl.nl/mediabase/5770/7b4dcb77/index.html
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |