Jeetje.quote:Op dinsdag 12 december 2006 21:13 schreef PieterBas het volgende:
Ik heb vandaag 1 uur 55 minuten gedaan om thuis te komen.. normaal duurde het ritje maar 1 uur en 20 minuten.. Connexxion bedankt

Oh dan heb ik niks te klagenquote:Op woensdag 13 december 2006 09:53 schreef GotC het volgende:
[..]
Jeetje.![]()
![]()
.
Ik doe er gemiddeld 2 uur langer over per reis.

Dat kan nooitquote:Op woensdag 13 december 2006 14:09 schreef wlsandman het volgende:
Wow, ik was vandaag in 35 minuten thuis![]()
Ik kwam Coolhaven binnen, kwam er net een metro aan![]()
Kom ik op schiedam, moest ik nog 4 minuten wachten voor de stoptrein![]()
Kom ik op Deflt aan, staat bus 128 naar Naaldwijk nog netjes op mij te wachten![]()
Helemaal goud dus dat Openbaar Vervoer![]()

Je hebt toch een auto voor de deur staanquote:Op woensdag 13 december 2006 14:25 schreef keijz het volgende:
Gister heb ik gewoon echt 1.5 uur staan wachten op die klotebus, en vanmorgen was de bus die ik miste 5 minuten te vroeg, en degene die daarna kwam was 10 minuten te laat
slechte OV week voor mij

De directie van AH Nederland joh? Kwamen ze aan jouw kassa? Spaarden ze zegeltjes?quote:Op donderdag 14 december 2006 09:51 schreef GotC het volgende:
Vanochtend was de directie van AH Nederland in m'n AH! (naaldwijk dus, voor de n00bs). Lieve mensen
.

Ik schrijf ook altijd extra op, alleen ik ben bang dat ze er achter gaan komenquote:Op zaterdag 16 december 2006 17:08 schreef dubidub het volgende:
Last van m'n schouderVandaag ff 10 uur gewerkt (geschreven, 7 uur gewerkt
)

's middags dubbele uren, tussen de middag op kosten van m'n baas MerkSnackenquote:Op zaterdag 16 december 2006 18:18 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
Ik schrijf ook altijd extra op, alleen ik ben bang dat ze er achter gaan komen![]()

dubbele uren?quote:Op zaterdag 16 december 2006 18:23 schreef dubidub het volgende:
[..]
's middags dubbele uren, tussen de middag op kosten van m'n baas MerkSnacken

Op zijn Duits dusquote:Op zaterdag 16 december 2006 18:48 schreef keijz het volgende:
Zo vandaag een heerlijke wedstrijd gespeeld
Lekker glijen in de modder, en in de laatste paar minuten nog met 3-2 winnen

Nee hoor, we waren heel de wedstrijd beter, maar die laatste goal was wel erg lucky jaquote:Op zaterdag 16 december 2006 18:52 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Op zijn Duits dus
Vanochtend zou ik moeten trainen.. maar gisteravond werd het een beetje te laat, om nog vroeg me bed uit te komen

yepquote:Op zaterdag 16 december 2006 19:17 schreef dubidub het volgende:
Pieterbas, welke atletiekvereniging zit jij? Olympus '70?

quote:Ik droom nog steeds van d’ouwe Droog
’t was of daar de tijd omvloog
effe biere in de Wereldwip
voorda’k ’t Teejater binnenglip
Buiten ’t Westland is het niet veel an
‘k Geloof dat ik niet wennen kan

Ik heb daar ook gezeten, totdat ik een beetje heel veel problemen kreeg met mn knieenquote:

Geen teamplayer dusquote:Op zaterdag 16 december 2006 19:18 schreef PieterBas het volgende:
Ik vind voetbal wel leuk, maar het was niet bepaald de sport voor mij..
A) omdat ik best wel een egoist kan zijn, als ik aan het sporten ben.
yep

quote:Op zaterdag 16 december 2006 19:21 schreef wlsandman het volgende:
Naar de stelling of het winkeltje dus![]()

Bij het winkeltje ook, en ik had um dus niet bij me dus ik kon er niet inquote:Op zondag 17 december 2006 13:18 schreef Gebleekte het volgende:
Lol, gingen ze gister ineens iedereen controleren op ID bij het teejater.

Ik hoorde van een 'insider' (quote:Op zondag 17 december 2006 13:18 schreef Gebleekte het volgende:
Lol, gingen ze gister ineens iedereen controleren op ID bij het teejater.

Monsterquote:Op zondag 17 december 2006 15:18 schreef keijz het volgende:
Nou de stelling was weer ouderwets kut
Ik had nog ruzie met een paar kansloze gasten uit Monster die tegen m'n biertje aan liepen![]()
Maarrrr wel dubbidub gemeet![]()

Jij bent best wel langquote:Op zondag 17 december 2006 15:59 schreef dubidub het volgende:
[..]
Monster
Ik heb aardig gek veel bier over me heen gekregen. En een of andere idioot tikte z'n sigaret op m'n vinger af, nou een brandplek

En afgezien van die uitsmijter die dacht dat ik hem stond uit te scheldenquote:Op zondag 17 december 2006 18:39 schreef wlsandman het volgende:
[..]
Jij bent best wel lang![]()
Verder was het wel een best avondje, afgezien van de drukte en een aantal mongolen uit Monster![]()

Ik kwam je collega Thijs ook nog tegenquote:Op zondag 17 december 2006 20:58 schreef ThaRooP het volgende:
Ik ging jullie ook nog zoeken met dubidub maar konden jullie niet meer vinden![]()

Ik? Lang?quote:Op zondag 17 december 2006 18:39 schreef wlsandman het volgende:
[..]
Jij bent best wel lang![]()
Verder was het wel een best avondje, afgezien van de drukte en een aantal mongolen uit Monster![]()

Hoe laat gingen jullie weg? Wij konden jullie inderdaad niet meer vindenquote:Op zondag 17 december 2006 21:59 schreef keijz het volgende:
[..]
Ik kwam je collega Thijs ook nog tegen

Aha, we hebben best nog wel een tijdje rond'gelopen' (quote:Op maandag 18 december 2006 13:18 schreef keijz het volgende:
Wij stonden toen ergens anders hoor, maar we gingen denk iets van 3 uur weg ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |